با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی تربیتی ایران
واکاوی مؤلفه‌های تبیین‌کننده تمایل دانشجویان به استفاده از فنآوری یادگیری از طریق تلفن همراه در آموزش محیط زیست

محسن ضرغام؛ سید محمد شبیری؛ محمدرضا سرمدی

دوره 2، شماره 6 ، آبان 1393، ، صفحه 17-28

چکیده
  هدف کلی تحقیق حاضر واکاوی مؤلفه‌های تبیین‌کننده تمایل به به‌کارگیری فنآوری یادگیری از طریق تلفن همراه در آموزش محیط زیست توسط دانشجویان دانشگاه­های شهر تهران می­باشد. جامعه آماری این پژوهش که با استفاده از روش پیمایشی انجام شده است، دانشجویان دانشگاه­های دولتی شهر تهران در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری می­باشد ...  بیشتر