با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی تربیتی ایران
روان‌شناسی شناختی و یادگیری آموزشگاهی
مدلیابی اختلالات یادگیری غیرکلامی بر اساس مهارت‌های عصب روان‌شناسی و مشکلات یادگیری در دانش‌آموزان دختر ۸ تا ۱۲ سال

علی مصطفائی؛ میترا سماواتی

دوره 10، شماره 4 ، خرداد 1402، ، صفحه 103-112

https://doi.org/10.30473/etl.2023.66603.3927

چکیده
  هدف از اجرای پژوهش حاضر مدل‌یابی تبیین اختلالات یادگیری غیرکلامی بر اساس مهارت‌های عصب روان‌شناسی و مشکلات یادگیری در دانش‌آموزان دختر ۸ تا ۱۲ سال بود. طرح پژوهش، توصیفی- همبستگی و جامعه آماری شامل دانش‌آموزان دختر ۸ تا ۱۲ سال شهر تهران در سال تحصیلی 400-1399 بود. به روش نمونه‌گیری خوشه‌ای تک مرحله‌ای 300 نفر به عنوان نمونه با رعایت ...  بیشتر