نمایه نویسندگان

ا

  • اسمی خانی، محبوبه مدل یابی معادلات ساختاری نقش میانجی نقص توجه/بیش فعالی در رابطه بین نقایص کنشورهای اجرایی با اضطراب در کودکان دارای اختلالات ویژه یادگیری [دوره 13، شماره 1، 1404]

ت

  • تمنایی فر، محمدرضا مدل یابی معادلات ساختاری نقش میانجی نقص توجه/بیش فعالی در رابطه بین نقایص کنشورهای اجرایی با اضطراب در کودکان دارای اختلالات ویژه یادگیری [دوره 13، شماره 1، 1404]

س

  • سلمانی، عماد روابط علّی اضطراب ریاضی بر پایه خودپنداشت ریاضی و اشتیاق تحصیلی با تاکید بر نقش میانجی راهبردهای یادگیری [دوره 13، شماره 1، 1404، صفحه 21-43]
  • سلیمانی، اسماعیل روابط علّی اضطراب ریاضی بر پایه خودپنداشت ریاضی و اشتیاق تحصیلی با تاکید بر نقش میانجی راهبردهای یادگیری [دوره 13، شماره 1، 1404، صفحه 21-43]

ش

  • شکری، امید توسعة مدل مفهومی معلم اَمن: یک مطالعة داده‌بنیاد [دوره 13، شماره 1، 1404، صفحه 9-20]

ف

  • فتح آبادی، جلیل توسعة مدل مفهومی معلم اَمن: یک مطالعة داده‌بنیاد [دوره 13، شماره 1، 1404، صفحه 9-20]
  • فریدونی، کیانا توسعة مدل مفهومی معلم اَمن: یک مطالعة داده‌بنیاد [دوره 13، شماره 1، 1404، صفحه 9-20]

ی

  • یعقوبی، ابوالقاسم روابط علّی اضطراب ریاضی بر پایه خودپنداشت ریاضی و اشتیاق تحصیلی با تاکید بر نقش میانجی راهبردهای یادگیری [دوره 13، شماره 1، 1404، صفحه 21-43]