ا
-
اسمی خانی، محبوبه
مدل یابی معادلات ساختاری نقش میانجی نقص توجه/بیش فعالی در رابطه بین نقایص کنشورهای اجرایی با اضطراب در کودکان دارای اختلالات ویژه یادگیری [دوره 13، شماره 1، 1404]
ت
-
تمنایی فر، محمدرضا
مدل یابی معادلات ساختاری نقش میانجی نقص توجه/بیش فعالی در رابطه بین نقایص کنشورهای اجرایی با اضطراب در کودکان دارای اختلالات ویژه یادگیری [دوره 13، شماره 1، 1404]
س
-
سلمانی، عماد
روابط علّی اضطراب ریاضی بر پایه خودپنداشت ریاضی و اشتیاق تحصیلی با تاکید بر نقش میانجی راهبردهای یادگیری [دوره 13، شماره 1، 1404، صفحه 21-43]
-
سلیمانی، اسماعیل
روابط علّی اضطراب ریاضی بر پایه خودپنداشت ریاضی و اشتیاق تحصیلی با تاکید بر نقش میانجی راهبردهای یادگیری [دوره 13، شماره 1، 1404، صفحه 21-43]
ش
-
شکری، امید
توسعة مدل مفهومی معلم اَمن: یک مطالعة دادهبنیاد [دوره 13، شماره 1، 1404، صفحه 9-20]
ف
-
فتح آبادی، جلیل
توسعة مدل مفهومی معلم اَمن: یک مطالعة دادهبنیاد [دوره 13، شماره 1، 1404، صفحه 9-20]
-
فریدونی، کیانا
توسعة مدل مفهومی معلم اَمن: یک مطالعة دادهبنیاد [دوره 13، شماره 1، 1404، صفحه 9-20]
ی
-
یعقوبی، ابوالقاسم
روابط علّی اضطراب ریاضی بر پایه خودپنداشت ریاضی و اشتیاق تحصیلی با تاکید بر نقش میانجی راهبردهای یادگیری [دوره 13، شماره 1، 1404، صفحه 21-43]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد