ا
-
اختلالات ویژه یادگیری
مدل یابی معادلات ساختاری نقش میانجی نقص توجه/بیش فعالی در رابطه بین نقایص کنشورهای اجرایی با اضطراب در کودکان دارای اختلالات ویژه یادگیری [دوره 13، شماره 1، 1404]
-
اشتیاق تحصیلی
روابط علّی اضطراب ریاضی بر پایه خودپنداشت ریاضی و اشتیاق تحصیلی با تاکید بر نقش میانجی راهبردهای یادگیری [دوره 13، شماره 1، 1404، صفحه 21-43]
-
اضطراب
مدل یابی معادلات ساختاری نقش میانجی نقص توجه/بیش فعالی در رابطه بین نقایص کنشورهای اجرایی با اضطراب در کودکان دارای اختلالات ویژه یادگیری [دوره 13، شماره 1، 1404]
-
اضطراب ریاضی
روابط علّی اضطراب ریاضی بر پایه خودپنداشت ریاضی و اشتیاق تحصیلی با تاکید بر نقش میانجی راهبردهای یادگیری [دوره 13، شماره 1، 1404، صفحه 21-43]
خ
-
خودپنداشت ریاضی
روابط علّی اضطراب ریاضی بر پایه خودپنداشت ریاضی و اشتیاق تحصیلی با تاکید بر نقش میانجی راهبردهای یادگیری [دوره 13، شماره 1، 1404، صفحه 21-43]
ر
-
راهبردهای یادگیری
روابط علّی اضطراب ریاضی بر پایه خودپنداشت ریاضی و اشتیاق تحصیلی با تاکید بر نقش میانجی راهبردهای یادگیری [دوره 13، شماره 1، 1404، صفحه 21-43]
ن
-
نقایص کنشوریهای اجرایی
مدل یابی معادلات ساختاری نقش میانجی نقص توجه/بیش فعالی در رابطه بین نقایص کنشورهای اجرایی با اضطراب در کودکان دارای اختلالات ویژه یادگیری [دوره 13، شماره 1، 1404]
-
نقص توجه/بیش فعالی
مدل یابی معادلات ساختاری نقش میانجی نقص توجه/بیش فعالی در رابطه بین نقایص کنشورهای اجرایی با اضطراب در کودکان دارای اختلالات ویژه یادگیری [دوره 13، شماره 1، 1404]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد