کلیدواژه‌ها = آموزش عالی
بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس درگیری تحصیلی دانشجویان

دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 21-32

10.30473/etl.2024.70836.4177

مریم محسن پور؛ حورا الموسوی؛ ملوک خادمی اشکذری


بررسی فرآیند یاددهی - یادگیری در محیط الکترونیک: یک مطالعه آمیخته در دانشگاه تهران

دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 45-58

10.30473/etl.2024.69913.4123

راضیه صفاری فرد؛ الهه حجازی؛ امیرحسین زنگانه؛ مسعود غلامعلی لواسانی


طراحی الگوی تلفیقی مؤلفه‌های برنامه درسی و تربیت زیباشناختی در آموزش عالی

دوره 10، شماره 3، بهمن 1401، صفحه 61-74

10.30473/etl.2023.65859.3892

محمد اردشیری؛ علیرضا فقیهی؛ مژگان محمدی نایینی


سنتزپژوهی برنامه درسی مبتنی بر یادگیری همراه با تأکید بر الگوی اکر در آموزش عالی

دوره 8، شماره 1، شهریور 1399، صفحه 55-68

10.30473/etl.2020.52788.3221

ناصر اژدری فام؛ مهران فرج اللهی؛ محمدرضا سرمدی؛ طاهر محبوبی