تعداد دوره‌ها 12
تعداد شماره‌ها 45
تعداد مقالات 315
تعداد نویسندگان 689
تعداد مشاهده مقاله 607,905
تعداد دریافت فایل اصل مقاله 393,572
نسبت مشاهده بر مقاله 1929.86
نسبت دریافت فایل بر مقاله 1249.43
-----------------------------------------
تعداد مقالات ارسال شده 3,163
تعداد مقالات رد شده 2,582
درصد عدم پذیرش 82
تعداد مقالات پذیرفته شده 313
درصد پذیرش 10
زمان پذیرش (روز) 335
تعداد پایگاه های نمایه شده 8
تعداد داوران 212

«پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی» نشریه‌ای است با رویکرد علمی که با رسالت توسعه دانش و انتشار نتایج تحقیقات حاصل از پژوهش‌های بنیادی، کاربردی و توسعه‌ای در موضوعات مختلف مربوط به آموزش و فرایند های یادگیری  را به صورت فصلنامه با صاحب امتیازی دانشگاه پیام نور منتشر می‌کند. سایر اطلاعات این نشریه به شرح زیر می‌باشد:

  • نشریه علمی پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی با همکاری مشترک  انجمن روانشناسی تربیتی ایران در قالب تفاهم‌نامه همکاری منتشر می‌شود.
  • ضریب تاثیر (ISC):  0.947
  • فلودیاگرام مراحل داوری و پذیرش مقاله در قسمت فرایند پذیرش مقالات شرح داده شده‌است.
  • این نشریه با احترام به قوانین اخلاق در نشریات تابع قوانین کمیتۀ اخلاق در انتشار (COPE) می باشد و از آیین نامه اجرایی قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در آثار علمی پیروی می نماید.
  • نوع نشریه: نشریه علمی 
  • شیوه انتشار: الکترونیکی
  • نوع مقالات قابل انتشار: علمی-پژوهشی/علمی مروری
  • توالی انتشار: فصلنامه
  • زبان نشریه: فارسی و علاوه بر آن چکیده و منابع مقالات به انگلیسی
  • متوسط زمان داوری مقالات: 6 هفته
  • سرقت ادبی: جهت پیشگیری از سرقت ادبی از سامانه مشابه یاب متون علمی  سامانه مشابه یاب متون علمی همیاب استفاده می‌شود.
  • دسترسی رایگان و آزاد به مقالات
  • چنانچه مقاله از حامی یا تامین‌کننده اعتبار پژوهشی برخوردار باشد، درج آن در مقاله توسط نویسنده الزامی می‌باشد.
  • کشور محل انتشار: ایران
  • ناشر: دانشگاه پیام نور، معاونت پژوهش و فناوری
  • حوزه فعالیت تخصصی:   آموزش و فرایند های یادگیری
  • شروع انتشار: پاییز 1392
  • هزینه بررسی و پذیرش مقاله: در حال حاضر سه میلیون ریال تا مرحله پذیرش قطعی و سه میلیون ریال هزینه انتشار (جمعاً 6000000 ریال)
  • نوع داوری: فرایند داوری تخصصی به صورت داوری بسته و دوسو ناشناس و حداقل دو  داور و یک داور تطبیقی
  • بازه زمانی بررسی اولیه: یک هفته کاری
  • نحوه انتشار: الکترونیکی
  • شماره و تاریخ مجوز کمیسیون نشریات وزارت عتف: نشریه "پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی" طبق نامه شماره 3/18/244709 مورخ 93/12/24 وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از شماره 4 مجوز علمی دریافت نمود و رتبه نشریه در آخرین ارزیابی وزارت علوم «الف» می باشد.
  • شماره و تاریخ مجوز هیات نظارت بر مطبوعات (وزارت ارشاد): 
  • شاپا (ISSN):  6497-3060

شاپای قبلی (شاپای چاپی: 6523- 2345 و شاپای الکترونیکی: 6531- 2345) بوده است. و به شاپای جدید 6497-3060 تغییر داده شده است. 

در صورت وجود هرگونه سوال، برای نشریه ایمیل ارسال فرمائید. به ایمیل شما در 48 ساعت کاری پاسخ داده خواهد شد.

بیانیه دسترسی آزاد:
نشریه "پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی" یک نشریه با دسترسی کامل است که به این معنی است که تمام مقالات بلافاصله پس از انتشار در اینترنت برای همه کاربران قابل دسترس هستند. "پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی" تحت شرایط مجوز Creative Commons Attribution License 4.0 International (CC-BY 4.0).  فعالیت می کند.

هزینه‌های پردازش مقاله:
۳,۰۰۰,۰۰۰ ریال برای پذیرش مقاله
۳,۰۰۰,۰۰۰ ریال برای انتشار (هزینه کل شامل ۶,۰۰۰,۰۰۰ ریال برای هر مقاله است)
اطلاعات کتاب شناختی
عنوان: تحقیقات در مدرسه و یادگیری مجازی
شاپا (ISSN): 3060-6497
شاپا (ISSN) قبلی (ISSN چاپی: 6523-2345 و ISSN الکترونیکی: 6531-2345) به ISSN جدید 3060-6497 تغییر یافته است.

 

 


 

 

شماره جاری: دوره 12، شماره 2 - شماره پیاپی 46، آبان 1403 

شناسنامه نشریه

صاحب امتیاز

مدیر مسئول سردبیر مدیر داخلی
دوره انتشار
فصلنامه
شاپا الکترونیکی

بانک ها و نمایه نامه ها

ابر واژگان