با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی تربیتی ایران

ا

  • الماسی، فاطمه اعتبارسنجی نسخة فارسی پرسش‌نامة حمایت تحصیلی ادراک‌شده برای نوجوانان [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 69-80]

  • الموسوی، حورا بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس درگیری تحصیلی دانشجویان [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 21-32]

  • امیدوار، بنفشه اثربخشی برنامه درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش بر شفقت به خود [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 21-34]

ب

  • بابایی دامناب، هاجر بررسی اثربخشی چندرسانه‌ای فلیپ‌بوک بر یادگیری مفاهیم زیست‌شناسی گیاهی علوم‌تجربی پایۀ نهم دانش‌آموزان دختر شهر قرچک [دوره 12، شماره 2، 1403]

  • بیات مختاری، لیلا تأثیر آموزش ادراک فضایی دیداری بر ارتقاء تئوری ذهن در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 81-90]

  • باقرپور، معصومه اثربخشی آموزش مبتنی بر برنامه ریزی چند بعدی بر اشتیاق وسرزندگی تحصیلی دانش آموزان پسر [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 47-56]

پ

  • پاکروان، هانیه اعتبارسنجی و هنجاریابی مقیاس کمال‌گرایی تحصیلی دانشگاهی (CAPS) [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 59-68]

ح

  • حجازی، الهه بررسی فرآیند یاددهی - یادگیری در محیط الکترونیک: یک مطالعه آمیخته در دانشگاه تهران [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 45-58]

  • حسینی، فریده سادات بررسی اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر عاطفه مثبت و منفی و هیجان پیشرفت در دانشجویان [دوره 12، شماره 2، 1403]

  • حکمتیان فرد، صادق بررسی اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر عاطفه مثبت و منفی و هیجان پیشرفت در دانشجویان [دوره 12، شماره 2، 1403]

خ

  • خادمی اشکذری، ملوک بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس درگیری تحصیلی دانشجویان [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 21-32]

  • خدائی، علی پرسشنامه انگیزش ریاضی: ساختار عاملی و ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 9-20]

د

  • درزی، محمد تاثیرآموزش شفقت به خود بر تنظیم شناختی هیجان و ترس از صمیمیت در نوجوانان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابله‌ای [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 9-20]

  • دمهری، فرنگیس مدل ساختاری انگیزه پیشرفت بر اساس الگوهای ارتباطی خانواده با نقش واسطه ای خودناتوان سازی تحصیلی در دانش آموزان دارای اضطراب تحصیل دختر دوره دوم ابتدایی [دوره 12، شماره 2، 1403]

ذ

  • ذوالفقاری عطاآبادی، حدیثه مدل ساختاری انگیزه پیشرفت بر اساس الگوهای ارتباطی خانواده با نقش واسطه ای خودناتوان سازی تحصیلی در دانش آموزان دارای اضطراب تحصیل دختر دوره دوم ابتدایی [دوره 12، شماره 2، 1403]

ز

  • زارع، حسین سبک‌های دلبستگی و همدلی: نقش واسطه‌ای حل مسئله اجتماعی [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 33-44]

  • زنگانه، امیرحسین بررسی فرآیند یاددهی - یادگیری در محیط الکترونیک: یک مطالعه آمیخته در دانشگاه تهران [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 45-58]

س

  • سامانی، سیامک اثربخشی برنامه درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش بر شفقت به خود [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 21-34]

  • سلیمانی، اسماعیل اعتبارسنجی و هنجاریابی مقیاس کمال‌گرایی تحصیلی دانشگاهی (CAPS) [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 59-68]

ش

  • شکری، امید اعتبارسنجی نسخة فارسی پرسش‌نامة حمایت تحصیلی ادراک‌شده برای نوجوانان [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 69-80]

  • شکری، امید پرسشنامه انگیزش ریاضی: ساختار عاملی و ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 9-20]

ص

  • صفاری فرد، راضیه بررسی فرآیند یاددهی - یادگیری در محیط الکترونیک: یک مطالعه آمیخته در دانشگاه تهران [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 45-58]

ع

  • عالی پور، کبری تدوین مدل علی کیفیت زندگی در مدرسه براساس حمایت تحصیلی و جو مدرسه با نقش میانجی نگرش تحصیلی [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 35-46]

  • عباسی، محمد تدوین مدل علی کیفیت زندگی در مدرسه براساس حمایت تحصیلی و جو مدرسه با نقش میانجی نگرش تحصیلی [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 35-46]

  • علمداری، سهیلا بررسی اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر عاطفه مثبت و منفی و هیجان پیشرفت در دانشجویان [دوره 12، شماره 2، 1403]

غ

  • غلامعلی لواسانی، مسعود بررسی فرآیند یاددهی - یادگیری در محیط الکترونیک: یک مطالعه آمیخته در دانشگاه تهران [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 45-58]

ف

  • فولادی، فاطمه سبک‌های دلبستگی و همدلی: نقش واسطه‌ای حل مسئله اجتماعی [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 33-44]

ق

  • قدم پور، عزت اله تدوین مدل علی کیفیت زندگی در مدرسه براساس حمایت تحصیلی و جو مدرسه با نقش میانجی نگرش تحصیلی [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 35-46]

  • قزل، عبدالجمیل اثربخشی آموزش مبتنی بر برنامه ریزی چند بعدی بر اشتیاق وسرزندگی تحصیلی دانش آموزان پسر [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 47-56]

ک

  • کی پور، سمیه بررسی اثربخشی چندرسانه‌ای فلیپ‌بوک بر یادگیری مفاهیم زیست‌شناسی گیاهی علوم‌تجربی پایۀ نهم دانش‌آموزان دختر شهر قرچک [دوره 12، شماره 2، 1403]

  • کرد نوقابی، رسول تاثیرآموزش شفقت به خود بر تنظیم شناختی هیجان و ترس از صمیمیت در نوجوانان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابله‌ای [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 9-20]

گ

  • گلستانه، سید موسی بررسی اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر عاطفه مثبت و منفی و هیجان پیشرفت در دانشجویان [دوره 12، شماره 2، 1403]

م

  • محسن پور، مریم بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس درگیری تحصیلی دانشجویان [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 21-32]

  • محمد پناهی، نجمه تأثیر آموزش ادراک فضایی دیداری بر ارتقاء تئوری ذهن در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 81-90]

  • مرادی، ساجده اثربخشی برنامه درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش بر شفقت به خود [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 21-34]

  • مظفری، محمد اثربخشی برنامه درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش بر شفقت به خود [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 21-34]

  • معراجی سعید، پریا سادات سبک‌های دلبستگی و همدلی: نقش واسطه‌ای حل مسئله اجتماعی [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 33-44]

  • ملکی، زهرا اعتبارسنجی نسخة فارسی پرسش‌نامة حمایت تحصیلی ادراک‌شده برای نوجوانان [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 69-80]

  • موسوی، شکوفه پرسشنامه انگیزش ریاضی: ساختار عاملی و ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 9-20]

ن

  • نوروزی، سپیده بررسی اثربخشی چندرسانه‌ای فلیپ‌بوک بر یادگیری مفاهیم زیست‌شناسی گیاهی علوم‌تجربی پایۀ نهم دانش‌آموزان دختر شهر قرچک [دوره 12، شماره 2، 1403]

ی

  • یارمحمدی واصل، شهریار تاثیرآموزش شفقت به خود بر تنظیم شناختی هیجان و ترس از صمیمیت در نوجوانان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابله‌ای [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 9-20]

  • یعقوبی، ابوالقاسم تاثیرآموزش شفقت به خود بر تنظیم شناختی هیجان و ترس از صمیمیت در نوجوانان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابله‌ای [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 9-20]