با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی تربیتی ایران

آ

  • آموزش عالی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس درگیری تحصیلی دانشجویان [دوره 12، شماره 1، 1403 -1404، صفحه 21-32]

  • آموزش عالی بررسی فرآیند یاددهی - یادگیری در محیط الکترونیک: یک مطالعه آمیخته در دانشگاه تهران [دوره 12، شماره 1، 1403 -1404، صفحه 45-58]

ا

  • اختلال یادگیری تأثیر آموزش ادراک فضایی دیداری بر ارتقاء تئوری ذهن در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری [دوره 12، شماره 1، 1403 -1404، صفحه 81-90]

  • اختلال نافرمانی مقابله‌ای تاثیرآموزش شفقت به خود بر تنظیم شناختی هیجان و ترس از صمیمیت در نوجوانان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابله‌ای [دوره 12، شماره 1، 1403 -1404، صفحه 9-20]

  • اشتیاق تحصیلی اثربخشی آموزش مبتنی بر برنامه ریزی چند بعدی بر اشتیاق وسرزندگی تحصیلی دانش آموزان پسر [دوره 12، شماره 2، 1403 -1404، صفحه 47-56]

  • اضطراب تحصیل مدل ساختاری انگیزه پیشرفت بر اساس الگوهای ارتباطی خانواده با نقش واسطه ای خودناتوان سازی تحصیلی در دانش آموزان دارای اضطراب تحصیل دختر دوره دوم ابتدایی [دوره 12، شماره 2، 1403 -1404]

  • اضطراب ریاضی پرسشنامه انگیزش ریاضی: ساختار عاملی و ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی [دوره 12، شماره 2، 1403 -1404، صفحه 9-20]

  • الگوی ارتباطی مدل ساختاری انگیزه پیشرفت بر اساس الگوهای ارتباطی خانواده با نقش واسطه ای خودناتوان سازی تحصیلی در دانش آموزان دارای اضطراب تحصیل دختر دوره دوم ابتدایی [دوره 12، شماره 2، 1403 -1404]

  • انگیزش ریاضی پرسشنامه انگیزش ریاضی: ساختار عاملی و ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی [دوره 12، شماره 2، 1403 -1404، صفحه 9-20]

  • انگیزه پیشرفت مدل ساختاری انگیزه پیشرفت بر اساس الگوهای ارتباطی خانواده با نقش واسطه ای خودناتوان سازی تحصیلی در دانش آموزان دارای اضطراب تحصیل دختر دوره دوم ابتدایی [دوره 12، شماره 2، 1403 -1404]

ب

  • برنامه ریزی چند بعدی اثربخشی آموزش مبتنی بر برنامه ریزی چند بعدی بر اشتیاق وسرزندگی تحصیلی دانش آموزان پسر [دوره 12، شماره 2، 1403 -1404، صفحه 47-56]

پ

ت

  • تحلیل عاملی تاییدی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس درگیری تحصیلی دانشجویان [دوره 12، شماره 1، 1403 -1404، صفحه 21-32]

  • تحلیل عاملی تاییدی چندگروهی اعتبارسنجی نسخة فارسی پرسش‌نامة حمایت تحصیلی ادراک‌شده برای نوجوانان [دوره 12، شماره 1، 1403 -1404، صفحه 69-80]

  • ترس از صمیمیت تاثیرآموزش شفقت به خود بر تنظیم شناختی هیجان و ترس از صمیمیت در نوجوانان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابله‌ای [دوره 12، شماره 1، 1403 -1404، صفحه 9-20]

  • تنظیم شناختی هیجان تاثیرآموزش شفقت به خود بر تنظیم شناختی هیجان و ترس از صمیمیت در نوجوانان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابله‌ای [دوره 12، شماره 1، 1403 -1404، صفحه 9-20]

  • تنظیم هیجان بررسی اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر عاطفه مثبت و منفی و هیجان پیشرفت در دانشجویان [دوره 12، شماره 2، 1403 -1404]

  • تئوری ذهن تأثیر آموزش ادراک فضایی دیداری بر ارتقاء تئوری ذهن در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری [دوره 12، شماره 1، 1403 -1404، صفحه 81-90]

ج

  • جو مدرسه تدوین مدل علی کیفیت زندگی در مدرسه براساس حمایت تحصیلی و جو مدرسه با نقش میانجی نگرش تحصیلی [دوره 12، شماره 2، 1403 -1404، صفحه 35-46]

چ

  • چندرسانه‌ای بررسی اثربخشی چندرسانه‌ای فلیپ‌بوک بر یادگیری مفاهیم زیست‌شناسی گیاهی علوم‌تجربی پایۀ نهم دانش‌آموزان دختر شهر قرچک [دوره 12، شماره 2، 1403 -1404]

ح

  • حل مسئله اجتماعی سبک‌های دلبستگی و همدلی: نقش واسطه‌ای حل مسئله اجتماعی [دوره 12، شماره 1، 1403 -1404، صفحه 33-44]

  • حمایت تحصیلی تدوین مدل علی کیفیت زندگی در مدرسه براساس حمایت تحصیلی و جو مدرسه با نقش میانجی نگرش تحصیلی [دوره 12، شماره 2، 1403 -1404، صفحه 35-46]

خ

  • خودانتقادی اعتبارسنجی و هنجاریابی مقیاس کمال‌گرایی تحصیلی دانشگاهی (CAPS) [دوره 12، شماره 1، 1403 -1404، صفحه 59-68]

  • خود ناتوان‌سازی تحصیلی مدل ساختاری انگیزه پیشرفت بر اساس الگوهای ارتباطی خانواده با نقش واسطه ای خودناتوان سازی تحصیلی در دانش آموزان دارای اضطراب تحصیل دختر دوره دوم ابتدایی [دوره 12، شماره 2، 1403 -1404]

د

  • درگیری تحصیلی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس درگیری تحصیلی دانشجویان [دوره 12، شماره 1، 1403 -1404، صفحه 21-32]

  • درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش اثربخشی برنامه درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش بر شفقت به خود [دوره 12، شماره 2، 1403 -1404، صفحه 21-34]

ر

  • روایی عاملی پرسشنامه انگیزش ریاضی: ساختار عاملی و ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی [دوره 12، شماره 2، 1403 -1404، صفحه 9-20]

ز

  • زیست‌شناسی گیاهی بررسی اثربخشی چندرسانه‌ای فلیپ‌بوک بر یادگیری مفاهیم زیست‌شناسی گیاهی علوم‌تجربی پایۀ نهم دانش‌آموزان دختر شهر قرچک [دوره 12، شماره 2، 1403 -1404]

س

  • سبک‌های دلبستگی سبک‌های دلبستگی و همدلی: نقش واسطه‌ای حل مسئله اجتماعی [دوره 12، شماره 1، 1403 -1404، صفحه 33-44]

  • سرزندگی تحصیلی اثربخشی آموزش مبتنی بر برنامه ریزی چند بعدی بر اشتیاق وسرزندگی تحصیلی دانش آموزان پسر [دوره 12، شماره 2، 1403 -1404، صفحه 47-56]

ش

  • شفقت به خود تاثیرآموزش شفقت به خود بر تنظیم شناختی هیجان و ترس از صمیمیت در نوجوانان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابله‌ای [دوره 12، شماره 1، 1403 -1404، صفحه 9-20]

  • شفقت به خود اثربخشی برنامه درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش بر شفقت به خود [دوره 12، شماره 2، 1403 -1404، صفحه 21-34]

ع

  • عاطفه مثبت بررسی اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر عاطفه مثبت و منفی و هیجان پیشرفت در دانشجویان [دوره 12، شماره 2، 1403 -1404]

  • عاطفه منفی بررسی اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر عاطفه مثبت و منفی و هیجان پیشرفت در دانشجویان [دوره 12، شماره 2، 1403 -1404]

  • علوم بررسی اثربخشی چندرسانه‌ای فلیپ‌بوک بر یادگیری مفاهیم زیست‌شناسی گیاهی علوم‌تجربی پایۀ نهم دانش‌آموزان دختر شهر قرچک [دوره 12، شماره 2، 1403 -1404]

ف

  • فرآیند یاددهی-یادگیری بررسی فرآیند یاددهی - یادگیری در محیط الکترونیک: یک مطالعه آمیخته در دانشگاه تهران [دوره 12، شماره 1، 1403 -1404، صفحه 45-58]

  • فلیپ‌بوک بررسی اثربخشی چندرسانه‌ای فلیپ‌بوک بر یادگیری مفاهیم زیست‌شناسی گیاهی علوم‌تجربی پایۀ نهم دانش‌آموزان دختر شهر قرچک [دوره 12، شماره 2، 1403 -1404]

ک

  • کیفیت زندگی در مدرسه تدوین مدل علی کیفیت زندگی در مدرسه براساس حمایت تحصیلی و جو مدرسه با نقش میانجی نگرش تحصیلی [دوره 12، شماره 2، 1403 -1404، صفحه 35-46]

  • کمال‌گرایی اعتبارسنجی و هنجاریابی مقیاس کمال‌گرایی تحصیلی دانشگاهی (CAPS) [دوره 12، شماره 1، 1403 -1404، صفحه 59-68]

  • کمال‌گرایی تحصیلی دانشگاهی اعتبارسنجی و هنجاریابی مقیاس کمال‌گرایی تحصیلی دانشگاهی (CAPS) [دوره 12، شماره 1، 1403 -1404، صفحه 59-68]

  • کم‌توان ذهنی اثربخشی برنامه درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش بر شفقت به خود [دوره 12، شماره 2، 1403 -1404، صفحه 21-34]

م

  • محیط یادگیری الکترونیکی بررسی فرآیند یاددهی - یادگیری در محیط الکترونیک: یک مطالعه آمیخته در دانشگاه تهران [دوره 12، شماره 1، 1403 -1404، صفحه 45-58]

  • مطالعه ترکیبی بررسی فرآیند یاددهی - یادگیری در محیط الکترونیک: یک مطالعه آمیخته در دانشگاه تهران [دوره 12، شماره 1، 1403 -1404، صفحه 45-58]

  • مهارت‌های ادراک دیداری فضایی تأثیر آموزش ادراک فضایی دیداری بر ارتقاء تئوری ذهن در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری [دوره 12، شماره 1، 1403 -1404، صفحه 81-90]

ن

  • نگرش تحصیلی تدوین مدل علی کیفیت زندگی در مدرسه براساس حمایت تحصیلی و جو مدرسه با نقش میانجی نگرش تحصیلی [دوره 12، شماره 2، 1403 -1404، صفحه 35-46]

  • نوجوانان تاثیرآموزش شفقت به خود بر تنظیم شناختی هیجان و ترس از صمیمیت در نوجوانان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابله‌ای [دوره 12، شماره 1، 1403 -1404، صفحه 9-20]

و

  • ویژگی‌های روان‌سنجی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس درگیری تحصیلی دانشجویان [دوره 12، شماره 1، 1403 -1404، صفحه 21-32]

  • ویژگی‌های روان‌سنجی اعتبارسنجی نسخة فارسی پرسش‌نامة حمایت تحصیلی ادراک‌شده برای نوجوانان [دوره 12، شماره 1، 1403 -1404، صفحه 69-80]

ه

  • هیجان پیشرفت بررسی اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر عاطفه مثبت و منفی و هیجان پیشرفت در دانشجویان [دوره 12، شماره 2، 1403 -1404]

  • همدلی سبک‌های دلبستگی و همدلی: نقش واسطه‌ای حل مسئله اجتماعی [دوره 12، شماره 1، 1403 -1404، صفحه 33-44]

  • هنجاریابی اعتبارسنجی و هنجاریابی مقیاس کمال‌گرایی تحصیلی دانشگاهی (CAPS) [دوره 12، شماره 1، 1403 -1404، صفحه 59-68]

ی

  • یادگیری بررسی اثربخشی چندرسانه‌ای فلیپ‌بوک بر یادگیری مفاهیم زیست‌شناسی گیاهی علوم‌تجربی پایۀ نهم دانش‌آموزان دختر شهر قرچک [دوره 12، شماره 2، 1403 -1404]