آ
-
آموزش عالی
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس درگیری تحصیلی دانشجویان [دوره 12، شماره 1، 1403 -1404، صفحه 21-32]
-
آموزش عالی
بررسی فرآیند یاددهی - یادگیری در محیط الکترونیک: یک مطالعه آمیخته در دانشگاه تهران [دوره 12، شماره 1، 1403 -1404، صفحه 45-58]
ا
-
اختلال یادگیری
تأثیر آموزش ادراک فضایی دیداری بر ارتقاء تئوری ذهن در دانشآموزان دارای اختلال یادگیری [دوره 12، شماره 1، 1403 -1404، صفحه 81-90]
-
اختلال نافرمانی مقابلهای
تاثیرآموزش شفقت به خود بر تنظیم شناختی هیجان و ترس از صمیمیت در نوجوانان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابلهای [دوره 12، شماره 1، 1403 -1404، صفحه 9-20]
-
اشتیاق تحصیلی
اثربخشی آموزش مبتنی بر برنامه ریزی چند بعدی بر اشتیاق وسرزندگی تحصیلی دانش آموزان پسر [دوره 12، شماره 2، 1403 -1404، صفحه 47-56]
-
اضطراب تحصیل
مدل ساختاری انگیزه پیشرفت بر اساس الگوهای ارتباطی خانواده با نقش واسطه ای خودناتوان سازی تحصیلی در دانش آموزان دارای اضطراب تحصیل دختر دوره دوم ابتدایی [دوره 12، شماره 2، 1403 -1404]
-
اضطراب ریاضی
پرسشنامه انگیزش ریاضی: ساختار عاملی و ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی [دوره 12، شماره 2، 1403 -1404، صفحه 9-20]
-
الگوی ارتباطی
مدل ساختاری انگیزه پیشرفت بر اساس الگوهای ارتباطی خانواده با نقش واسطه ای خودناتوان سازی تحصیلی در دانش آموزان دارای اضطراب تحصیل دختر دوره دوم ابتدایی [دوره 12، شماره 2، 1403 -1404]
-
انگیزش ریاضی
پرسشنامه انگیزش ریاضی: ساختار عاملی و ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی [دوره 12، شماره 2، 1403 -1404، صفحه 9-20]
-
انگیزه پیشرفت
مدل ساختاری انگیزه پیشرفت بر اساس الگوهای ارتباطی خانواده با نقش واسطه ای خودناتوان سازی تحصیلی در دانش آموزان دارای اضطراب تحصیل دختر دوره دوم ابتدایی [دوره 12، شماره 2، 1403 -1404]
ب
-
برنامه ریزی چند بعدی
اثربخشی آموزش مبتنی بر برنامه ریزی چند بعدی بر اشتیاق وسرزندگی تحصیلی دانش آموزان پسر [دوره 12، شماره 2، 1403 -1404، صفحه 47-56]
پ
-
پرسشنامة حمایت تحصیلی ادراکشده
اعتبارسنجی نسخة فارسی پرسشنامة حمایت تحصیلی ادراکشده برای نوجوانان [دوره 12، شماره 1، 1403 -1404، صفحه 69-80]
ت
-
تحلیل عاملی تاییدی
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس درگیری تحصیلی دانشجویان [دوره 12، شماره 1، 1403 -1404، صفحه 21-32]
-
تحلیل عاملی تاییدی چندگروهی
اعتبارسنجی نسخة فارسی پرسشنامة حمایت تحصیلی ادراکشده برای نوجوانان [دوره 12، شماره 1، 1403 -1404، صفحه 69-80]
-
ترس از صمیمیت
تاثیرآموزش شفقت به خود بر تنظیم شناختی هیجان و ترس از صمیمیت در نوجوانان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابلهای [دوره 12، شماره 1، 1403 -1404، صفحه 9-20]
-
تنظیم شناختی هیجان
تاثیرآموزش شفقت به خود بر تنظیم شناختی هیجان و ترس از صمیمیت در نوجوانان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابلهای [دوره 12، شماره 1، 1403 -1404، صفحه 9-20]
-
تنظیم هیجان
بررسی اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر عاطفه مثبت و منفی و هیجان پیشرفت در دانشجویان [دوره 12، شماره 2، 1403 -1404]
-
تئوری ذهن
تأثیر آموزش ادراک فضایی دیداری بر ارتقاء تئوری ذهن در دانشآموزان دارای اختلال یادگیری [دوره 12، شماره 1، 1403 -1404، صفحه 81-90]
ج
-
جو مدرسه
تدوین مدل علی کیفیت زندگی در مدرسه براساس حمایت تحصیلی و جو مدرسه با نقش میانجی نگرش تحصیلی [دوره 12، شماره 2، 1403 -1404، صفحه 35-46]
چ
-
چندرسانهای
بررسی اثربخشی چندرسانهای فلیپبوک بر یادگیری مفاهیم زیستشناسی گیاهی علومتجربی پایۀ نهم دانشآموزان دختر شهر قرچک [دوره 12، شماره 2، 1403 -1404]
ح
-
حل مسئله اجتماعی
سبکهای دلبستگی و همدلی: نقش واسطهای حل مسئله اجتماعی [دوره 12، شماره 1، 1403 -1404، صفحه 33-44]
-
حمایت تحصیلی
تدوین مدل علی کیفیت زندگی در مدرسه براساس حمایت تحصیلی و جو مدرسه با نقش میانجی نگرش تحصیلی [دوره 12، شماره 2، 1403 -1404، صفحه 35-46]
خ
-
خودانتقادی
اعتبارسنجی و هنجاریابی مقیاس کمالگرایی تحصیلی دانشگاهی (CAPS) [دوره 12، شماره 1، 1403 -1404، صفحه 59-68]
-
خود ناتوانسازی تحصیلی
مدل ساختاری انگیزه پیشرفت بر اساس الگوهای ارتباطی خانواده با نقش واسطه ای خودناتوان سازی تحصیلی در دانش آموزان دارای اضطراب تحصیل دختر دوره دوم ابتدایی [دوره 12، شماره 2، 1403 -1404]
د
-
درگیری تحصیلی
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس درگیری تحصیلی دانشجویان [دوره 12، شماره 1، 1403 -1404، صفحه 21-32]
-
درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش
اثربخشی برنامه درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش بر شفقت به خود [دوره 12، شماره 2، 1403 -1404، صفحه 21-34]
ر
-
روایی عاملی
پرسشنامه انگیزش ریاضی: ساختار عاملی و ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی [دوره 12، شماره 2، 1403 -1404، صفحه 9-20]
ز
-
زیستشناسی گیاهی
بررسی اثربخشی چندرسانهای فلیپبوک بر یادگیری مفاهیم زیستشناسی گیاهی علومتجربی پایۀ نهم دانشآموزان دختر شهر قرچک [دوره 12، شماره 2، 1403 -1404]
س
-
سبکهای دلبستگی
سبکهای دلبستگی و همدلی: نقش واسطهای حل مسئله اجتماعی [دوره 12، شماره 1، 1403 -1404، صفحه 33-44]
-
سرزندگی تحصیلی
اثربخشی آموزش مبتنی بر برنامه ریزی چند بعدی بر اشتیاق وسرزندگی تحصیلی دانش آموزان پسر [دوره 12، شماره 2، 1403 -1404، صفحه 47-56]
ش
-
شفقت به خود
تاثیرآموزش شفقت به خود بر تنظیم شناختی هیجان و ترس از صمیمیت در نوجوانان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابلهای [دوره 12، شماره 1، 1403 -1404، صفحه 9-20]
-
شفقت به خود
اثربخشی برنامه درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش بر شفقت به خود [دوره 12، شماره 2، 1403 -1404، صفحه 21-34]
ع
-
عاطفه مثبت
بررسی اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر عاطفه مثبت و منفی و هیجان پیشرفت در دانشجویان [دوره 12، شماره 2، 1403 -1404]
-
عاطفه منفی
بررسی اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر عاطفه مثبت و منفی و هیجان پیشرفت در دانشجویان [دوره 12، شماره 2، 1403 -1404]
-
علوم
بررسی اثربخشی چندرسانهای فلیپبوک بر یادگیری مفاهیم زیستشناسی گیاهی علومتجربی پایۀ نهم دانشآموزان دختر شهر قرچک [دوره 12، شماره 2، 1403 -1404]
ف
-
فرآیند یاددهی-یادگیری
بررسی فرآیند یاددهی - یادگیری در محیط الکترونیک: یک مطالعه آمیخته در دانشگاه تهران [دوره 12، شماره 1، 1403 -1404، صفحه 45-58]
-
فلیپبوک
بررسی اثربخشی چندرسانهای فلیپبوک بر یادگیری مفاهیم زیستشناسی گیاهی علومتجربی پایۀ نهم دانشآموزان دختر شهر قرچک [دوره 12، شماره 2، 1403 -1404]
ک
-
کیفیت زندگی در مدرسه
تدوین مدل علی کیفیت زندگی در مدرسه براساس حمایت تحصیلی و جو مدرسه با نقش میانجی نگرش تحصیلی [دوره 12، شماره 2، 1403 -1404، صفحه 35-46]
-
کمالگرایی
اعتبارسنجی و هنجاریابی مقیاس کمالگرایی تحصیلی دانشگاهی (CAPS) [دوره 12، شماره 1، 1403 -1404، صفحه 59-68]
-
کمالگرایی تحصیلی دانشگاهی
اعتبارسنجی و هنجاریابی مقیاس کمالگرایی تحصیلی دانشگاهی (CAPS) [دوره 12، شماره 1، 1403 -1404، صفحه 59-68]
-
کمتوان ذهنی
اثربخشی برنامه درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش بر شفقت به خود [دوره 12، شماره 2، 1403 -1404، صفحه 21-34]
م
-
محیط یادگیری الکترونیکی
بررسی فرآیند یاددهی - یادگیری در محیط الکترونیک: یک مطالعه آمیخته در دانشگاه تهران [دوره 12، شماره 1، 1403 -1404، صفحه 45-58]
-
مطالعه ترکیبی
بررسی فرآیند یاددهی - یادگیری در محیط الکترونیک: یک مطالعه آمیخته در دانشگاه تهران [دوره 12، شماره 1، 1403 -1404، صفحه 45-58]
-
مهارتهای ادراک دیداری فضایی
تأثیر آموزش ادراک فضایی دیداری بر ارتقاء تئوری ذهن در دانشآموزان دارای اختلال یادگیری [دوره 12، شماره 1، 1403 -1404، صفحه 81-90]
ن
-
نگرش تحصیلی
تدوین مدل علی کیفیت زندگی در مدرسه براساس حمایت تحصیلی و جو مدرسه با نقش میانجی نگرش تحصیلی [دوره 12، شماره 2، 1403 -1404، صفحه 35-46]
-
نوجوانان
تاثیرآموزش شفقت به خود بر تنظیم شناختی هیجان و ترس از صمیمیت در نوجوانان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابلهای [دوره 12، شماره 1، 1403 -1404، صفحه 9-20]
و
-
ویژگیهای روانسنجی
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس درگیری تحصیلی دانشجویان [دوره 12، شماره 1، 1403 -1404، صفحه 21-32]
-
ویژگیهای روانسنجی
اعتبارسنجی نسخة فارسی پرسشنامة حمایت تحصیلی ادراکشده برای نوجوانان [دوره 12، شماره 1، 1403 -1404، صفحه 69-80]
ه
-
هیجان پیشرفت
بررسی اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر عاطفه مثبت و منفی و هیجان پیشرفت در دانشجویان [دوره 12، شماره 2، 1403 -1404]
-
همدلی
سبکهای دلبستگی و همدلی: نقش واسطهای حل مسئله اجتماعی [دوره 12، شماره 1، 1403 -1404، صفحه 33-44]
-
هنجاریابی
اعتبارسنجی و هنجاریابی مقیاس کمالگرایی تحصیلی دانشگاهی (CAPS) [دوره 12، شماره 1، 1403 -1404، صفحه 59-68]
ی
-
یادگیری
بررسی اثربخشی چندرسانهای فلیپبوک بر یادگیری مفاهیم زیستشناسی گیاهی علومتجربی پایۀ نهم دانشآموزان دختر شهر قرچک [دوره 12، شماره 2، 1403 -1404]