ا
-
احدی، مروارید
اثربخشی درمان تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمهای بر کیفیت زندگی و اضطراب کودکان مبتلا به اختلال بیشفعالی و نقص [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 29-38]
-
اکبرپور زنگلانی، محمد باقر
رابطه ادراک از فرهنگ مدرسه و نشاط ذهنی با میانجیگری جهتگیری هدف و ارزش تکلیف [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 83-98]
-
الماسی، فاطمه
اعتبارسنجی نسخة فارسی پرسشنامة حمایت تحصیلی ادراکشده برای نوجوانان [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 69-80]
-
الموسوی، حورا
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس درگیری تحصیلی دانشجویان [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 21-32]
-
امیدوار، بنفشه
اثربخشی برنامه درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش بر شفقت به خود [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 21-34]
ب
-
بابایی دامناب، هاجر
بررسی اثربخشی چندرسانهای فلیپبوک بر یادگیری مفاهیم زیستشناسی گیاهی علومتجربی پایۀ نهم دانشآموزان دختر شهر قرچک [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 77-88]
-
بیات مختاری، لیلا
تأثیر آموزش ادراک فضایی دیداری بر ارتقاء تئوری ذهن در دانشآموزان دارای اختلال یادگیری [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 81-90]
-
باشکوه، اکبر
رابطه ادراک از فرهنگ مدرسه و نشاط ذهنی با میانجیگری جهتگیری هدف و ارزش تکلیف [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 83-98]
-
باقرپور، معصومه
اثربخشی آموزش مبتنی بر برنامه ریزی چند بعدی بر اشتیاق وسرزندگی تحصیلی دانش آموزان پسر [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 47-56]
-
بحرینی، آناهیتا
نقش کارکردهای اجرایی در پیشبینی مهارت تحصیلی دیکته دانشآموزان ابتدایی کمتوان ذهنی [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 39-52]
-
بخشوده، مریم
نقش واسطهای کارکردهای اجرایی در رابطه بین فرزندپروری مثبت و پرخاشگری [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 19-28]
پ
-
پاکروان، هانیه
اعتبارسنجی و هنجاریابی مقیاس کمالگرایی تحصیلی دانشگاهی (CAPS) [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 59-68]
ت
-
ترخان، مرتضی
اثربخشی درمان تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمهای بر کیفیت زندگی و اضطراب کودکان مبتلا به اختلال بیشفعالی و نقص [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 29-38]
ج
-
جاهدی دلیوند، سونیا
اثربخشی درمان تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمهای بر کیفیت زندگی و اضطراب کودکان مبتلا به اختلال بیشفعالی و نقص [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 29-38]
ح
-
حجازی، الهه
بررسی فرآیند یاددهی - یادگیری در محیط الکترونیک: یک مطالعه آمیخته در دانشگاه تهران [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 45-58]
-
حسینی، فریده سادات
بررسی اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر عاطفه مثبت و منفی و هیجان پیشرفت در دانشجویان [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 67-76]
-
حکمتیان فرد، صادق
بررسی اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر عاطفه مثبت و منفی و هیجان پیشرفت در دانشجویان [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 67-76]
خ
-
خادمی اشکذری، ملوک
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس درگیری تحصیلی دانشجویان [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 21-32]
-
خادمی اشکذری، ملوک
تدوین و اعتباریابی بسته ارزیابی کارکردهای شناختی متقاضیان ورود به نظام آموزش و پرورش [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 69-82]
-
خداپناه، فاطمه
تدوین مدل ساختاری درگیری تحصیلی بر اساس خودتنظیمی و خودکارآمدی تحصیلی با نقش میانجی ثبات قدم در بین دانش آموزان [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 53-68]
-
خدائی، علی
پرسشنامه انگیزش ریاضی: ساختار عاملی و ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 9-20]
د
-
درخشانی، شیوا
اثربخشی آموزش شناخت اجتماعی و تعامل (SCIT) مبتنی بر نقاشی، بر همدلی کودکان دارای مشکلات هیجانی- رفتاری [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 9-18]
-
درزی، محمد
تاثیرآموزش شفقت به خود بر تنظیم شناختی هیجان و ترس از صمیمیت در نوجوانان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابلهای [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 9-20]
-
دمهری، فرنگیس
مدل ساختاری انگیزه پیشرفت بر اساس الگوهای ارتباطی خانواده با نقش واسطه ای خودناتوان سازی تحصیلی در دانش آموزان دارای اضطراب تحصیل دختر دوره دوم ابتدایی [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 57-66]
ذ
-
ذوالفقاری عطاآبادی، حدیثه
مدل ساختاری انگیزه پیشرفت بر اساس الگوهای ارتباطی خانواده با نقش واسطه ای خودناتوان سازی تحصیلی در دانش آموزان دارای اضطراب تحصیل دختر دوره دوم ابتدایی [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 57-66]
ز
-
زارع، حسین
سبکهای دلبستگی و همدلی: نقش واسطهای حل مسئله اجتماعی [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 33-44]
-
زنگانه، امیرحسین
بررسی فرآیند یاددهی - یادگیری در محیط الکترونیک: یک مطالعه آمیخته در دانشگاه تهران [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 45-58]
س
-
سامانی، سیامک
اثربخشی برنامه درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش بر شفقت به خود [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 21-34]
-
سرمدی، محمدرضا
تبیین هوش موفق دانشجویان دانشگاه پیام نور بر مبنای معرفت شناسی مکتب سازنده گرایی [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 111-126]
-
سلطانی، امان ...
نقش کارکردهای اجرایی در پیشبینی مهارت تحصیلی دیکته دانشآموزان ابتدایی کمتوان ذهنی [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 39-52]
-
سلیمانی، اسماعیل
اعتبارسنجی و هنجاریابی مقیاس کمالگرایی تحصیلی دانشگاهی (CAPS) [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 59-68]
-
سلمانی کله، سمیه
تبیین هوش موفق دانشجویان دانشگاه پیام نور بر مبنای معرفت شناسی مکتب سازنده گرایی [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 111-126]
ش
-
شکری، امید
اعتبارسنجی نسخة فارسی پرسشنامة حمایت تحصیلی ادراکشده برای نوجوانان [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 69-80]
-
شکری، امید
پرسشنامه انگیزش ریاضی: ساختار عاملی و ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 9-20]
ص
-
صفاری فرد، راضیه
بررسی فرآیند یاددهی - یادگیری در محیط الکترونیک: یک مطالعه آمیخته در دانشگاه تهران [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 45-58]
ط
-
طالبی، سعید
ساخت و هنجاریابی پرسشنامه جرات ورزی معلم و شهامت در تدریس [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 127-135]
-
طالع پسند، سیاوش
تدوین مدل ساختاری درگیری تحصیلی بر اساس خودتنظیمی و خودکارآمدی تحصیلی با نقش میانجی ثبات قدم در بین دانش آموزان [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 53-68]
ع
-
عالی پور، کبری
تدوین مدل علی کیفیت زندگی در مدرسه براساس حمایت تحصیلی و جو مدرسه با نقش میانجی نگرش تحصیلی [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 35-46]
-
عباسی، محمد
تدوین مدل علی کیفیت زندگی در مدرسه براساس حمایت تحصیلی و جو مدرسه با نقش میانجی نگرش تحصیلی [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 35-46]
-
علیزاده فرد، سوسن
اثربخشی آموزش شناخت اجتماعی و تعامل (SCIT) مبتنی بر نقاشی، بر همدلی کودکان دارای مشکلات هیجانی- رفتاری [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 9-18]
-
علمداری، سهیلا
بررسی اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر عاطفه مثبت و منفی و هیجان پیشرفت در دانشجویان [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 67-76]
غ
-
غلامعلی لواسانی، مسعود
بررسی فرآیند یاددهی - یادگیری در محیط الکترونیک: یک مطالعه آمیخته در دانشگاه تهران [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 45-58]
ف
-
فولادی، فاطمه
سبکهای دلبستگی و همدلی: نقش واسطهای حل مسئله اجتماعی [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 33-44]
-
فولادی، فاطمه
تدوین و اعتباریابی بسته ارزیابی کارکردهای شناختی متقاضیان ورود به نظام آموزش و پرورش [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 69-82]
ق
-
قدسی، پروانه
اثربخشی درمان تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمهای بر کیفیت زندگی و اضطراب کودکان مبتلا به اختلال بیشفعالی و نقص [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 29-38]
-
قدم پور، عزت اله
تدوین مدل علی کیفیت زندگی در مدرسه براساس حمایت تحصیلی و جو مدرسه با نقش میانجی نگرش تحصیلی [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 35-46]
-
قزل، عبدالجمیل
اثربخشی آموزش مبتنی بر برنامه ریزی چند بعدی بر اشتیاق وسرزندگی تحصیلی دانش آموزان پسر [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 47-56]
ک
-
کی پور، سمیه
بررسی اثربخشی چندرسانهای فلیپبوک بر یادگیری مفاهیم زیستشناسی گیاهی علومتجربی پایۀ نهم دانشآموزان دختر شهر قرچک [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 77-88]
-
کرد نوقابی، رسول
تاثیرآموزش شفقت به خود بر تنظیم شناختی هیجان و ترس از صمیمیت در نوجوانان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابلهای [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 9-20]
گ
-
گلستانه، سید موسی
بررسی اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر عاطفه مثبت و منفی و هیجان پیشرفت در دانشجویان [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 67-76]
م
-
محبوبی، طاهر
پیش بینی مهارتهای کارآفرینی دانشجویان آموزش از دور بر اساس یادگیری فعال با نقش واسطهای خودکارآمدی کارآفرینی [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 99-110]
-
محسن پور، مریم
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس درگیری تحصیلی دانشجویان [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 21-32]
-
محمد پناهی، نجمه
تأثیر آموزش ادراک فضایی دیداری بر ارتقاء تئوری ذهن در دانشآموزان دارای اختلال یادگیری [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 81-90]
-
محمدی فر، محمد علی
تدوین مدل ساختاری درگیری تحصیلی بر اساس خودتنظیمی و خودکارآمدی تحصیلی با نقش میانجی ثبات قدم در بین دانش آموزان [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 53-68]
-
مرادی، ساجده
اثربخشی برنامه درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش بر شفقت به خود [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 21-34]
-
مظفری، محمد
اثربخشی برنامه درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش بر شفقت به خود [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 21-34]
-
معراجی سعید، پریا سادات
سبکهای دلبستگی و همدلی: نقش واسطهای حل مسئله اجتماعی [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 33-44]
-
معراجی سعید، پریا سادات
تدوین و اعتباریابی بسته ارزیابی کارکردهای شناختی متقاضیان ورود به نظام آموزش و پرورش [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 69-82]
-
ملکی، زهرا
اعتبارسنجی نسخة فارسی پرسشنامة حمایت تحصیلی ادراکشده برای نوجوانان [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 69-80]
-
منظری توکلی، حمدا...
نقش کارکردهای اجرایی در پیشبینی مهارت تحصیلی دیکته دانشآموزان ابتدایی کمتوان ذهنی [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 39-52]
-
موسوی، شکوفه
پرسشنامه انگیزش ریاضی: ساختار عاملی و ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 9-20]
ن
-
نصیری، زهرا
نقش کارکردهای اجرایی در پیشبینی مهارت تحصیلی دیکته دانشآموزان ابتدایی کمتوان ذهنی [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 39-52]
-
نکوئی، نفیسه سادات
نقش واسطهای کارکردهای اجرایی در رابطه بین فرزندپروری مثبت و پرخاشگری [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 19-28]
-
نوروزی، سپیده
بررسی اثربخشی چندرسانهای فلیپبوک بر یادگیری مفاهیم زیستشناسی گیاهی علومتجربی پایۀ نهم دانشآموزان دختر شهر قرچک [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 77-88]
ی
-
یارمحمدی واصل، شهریار
تاثیرآموزش شفقت به خود بر تنظیم شناختی هیجان و ترس از صمیمیت در نوجوانان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابلهای [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 9-20]
-
یعقوبی، ابوالقاسم
تاثیرآموزش شفقت به خود بر تنظیم شناختی هیجان و ترس از صمیمیت در نوجوانان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابلهای [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 9-20]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد