نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش تعامل و شناخت اجتماعی اثربخشی آموزش شناخت اجتماعی و تعامل (SCIT) مبتنی بر نقاشی، بر همدلی کودکان دارای مشکلات هیجانی- رفتاری [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 9-18]
  • آموزش عالی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس درگیری تحصیلی دانشجویان [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 21-32]
  • آموزش عالی بررسی فرآیند یاددهی - یادگیری در محیط الکترونیک: یک مطالعه آمیخته در دانشگاه تهران [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 45-58]

ا

  • ابتدایی نقش کارکردهای اجرایی در پیش‌بینی مهارت تحصیلی دیکته دانش‌آموزان ابتدایی کم‌توان ذهنی [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 39-52]
  • اختلال یادگیری تأثیر آموزش ادراک فضایی دیداری بر ارتقاء تئوری ذهن در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 81-90]
  • اختلال بیش‌فعالی و نقص توجه اثربخشی درمان تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای بر کیفیت زندگی و اضطراب کودکان مبتلا به اختلال بیش‌فعالی و نقص [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 29-38]
  • اختلال نافرمانی مقابله‌ای تاثیرآموزش شفقت به خود بر تنظیم شناختی هیجان و ترس از صمیمیت در نوجوانان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابله‌ای [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 9-20]
  • ادراک از فرهنگ مدرسه رابطه ادراک از فرهنگ مدرسه و نشاط ذهنی با میانجی‌گری جهت‌گیری هدف و ارزش تکلیف [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 83-98]
  • ارزیابی شناختی تدوین و اعتباریابی بسته ارزیابی کارکردهای شناختی متقاضیان ورود به نظام آموزش و پرورش [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 69-82]
  • ارزش تکلیف رابطه ادراک از فرهنگ مدرسه و نشاط ذهنی با میانجی‌گری جهت‌گیری هدف و ارزش تکلیف [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 83-98]
  • اشتیاق تحصیلی اثربخشی آموزش مبتنی بر برنامه ریزی چند بعدی بر اشتیاق وسرزندگی تحصیلی دانش آموزان پسر [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 47-56]
  • اضطراب اثربخشی درمان تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای بر کیفیت زندگی و اضطراب کودکان مبتلا به اختلال بیش‌فعالی و نقص [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 29-38]
  • اضطراب تحصیل مدل ساختاری انگیزه پیشرفت بر اساس الگوهای ارتباطی خانواده با نقش واسطه ای خودناتوان سازی تحصیلی در دانش آموزان دارای اضطراب تحصیل دختر دوره دوم ابتدایی [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 57-66]
  • اضطراب ریاضی پرسشنامه انگیزش ریاضی: ساختار عاملی و ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 9-20]
  • الگوی ارتباطی مدل ساختاری انگیزه پیشرفت بر اساس الگوهای ارتباطی خانواده با نقش واسطه ای خودناتوان سازی تحصیلی در دانش آموزان دارای اضطراب تحصیل دختر دوره دوم ابتدایی [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 57-66]
  • انگیزش ریاضی پرسشنامه انگیزش ریاضی: ساختار عاملی و ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 9-20]
  • انگیزه پیشرفت مدل ساختاری انگیزه پیشرفت بر اساس الگوهای ارتباطی خانواده با نقش واسطه ای خودناتوان سازی تحصیلی در دانش آموزان دارای اضطراب تحصیل دختر دوره دوم ابتدایی [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 57-66]

ب

  • برنامه ریزی چند بعدی اثربخشی آموزش مبتنی بر برنامه ریزی چند بعدی بر اشتیاق وسرزندگی تحصیلی دانش آموزان پسر [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 47-56]

پ

  • پرخاشگری نقش واسطه‌ای کارکردهای اجرایی در رابطه بین فرزندپروری مثبت و پرخاشگری [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 19-28]
  • پرسش‌نامة حمایت تحصیلی ادراک‌شده اعتبارسنجی نسخة فارسی پرسش‌نامة حمایت تحصیلی ادراک‌شده برای نوجوانان [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 69-80]

ت

  • تحلیل عاملی تاییدی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس درگیری تحصیلی دانشجویان [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 21-32]
  • تحلیل عاملی تاییدی چندگروهی اعتبارسنجی نسخة فارسی پرسش‌نامة حمایت تحصیلی ادراک‌شده برای نوجوانان [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 69-80]
  • ترس از صمیمیت تاثیرآموزش شفقت به خود بر تنظیم شناختی هیجان و ترس از صمیمیت در نوجوانان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابله‌ای [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 9-20]
  • تنظیم شناختی هیجان تاثیرآموزش شفقت به خود بر تنظیم شناختی هیجان و ترس از صمیمیت در نوجوانان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابله‌ای [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 9-20]
  • تنظیم هیجان بررسی اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر عاطفه مثبت و منفی و هیجان پیشرفت در دانشجویان [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 67-76]
  • تئوری ذهن تأثیر آموزش ادراک فضایی دیداری بر ارتقاء تئوری ذهن در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 81-90]

ث

  • ثبات قدم تدوین مدل ساختاری درگیری تحصیلی بر اساس خودتنظیمی و خودکارآمدی تحصیلی با نقش میانجی ثبات قدم در بین دانش آموزان [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 53-68]

ج

  • جرات ورزی معلم ساخت و هنجاریابی پرسشنامه جرات ورزی معلم و شهامت در تدریس [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 127-135]
  • جهت گیری هدف رابطه ادراک از فرهنگ مدرسه و نشاط ذهنی با میانجی‌گری جهت‌گیری هدف و ارزش تکلیف [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 83-98]
  • جو مدرسه تدوین مدل علی کیفیت زندگی در مدرسه براساس حمایت تحصیلی و جو مدرسه با نقش میانجی نگرش تحصیلی [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 35-46]

چ

  • چندرسانه‌ای بررسی اثربخشی چندرسانه‌ای فلیپ‌بوک بر یادگیری مفاهیم زیست‌شناسی گیاهی علوم‌تجربی پایۀ نهم دانش‌آموزان دختر شهر قرچک [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 77-88]

ح

  • حل مسئله اجتماعی سبک‌های دلبستگی و همدلی: نقش واسطه‌ای حل مسئله اجتماعی [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 33-44]
  • حمایت تحصیلی تدوین مدل علی کیفیت زندگی در مدرسه براساس حمایت تحصیلی و جو مدرسه با نقش میانجی نگرش تحصیلی [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 35-46]

خ

  • خودانتقادی اعتبارسنجی و هنجاریابی مقیاس کمال‌گرایی تحصیلی دانشگاهی (CAPS) [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 59-68]
  • خودتنظیمی تدوین مدل ساختاری درگیری تحصیلی بر اساس خودتنظیمی و خودکارآمدی تحصیلی با نقش میانجی ثبات قدم در بین دانش آموزان [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 53-68]
  • خودکارآمدی تحصیلی تدوین مدل ساختاری درگیری تحصیلی بر اساس خودتنظیمی و خودکارآمدی تحصیلی با نقش میانجی ثبات قدم در بین دانش آموزان [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 53-68]
  • خودکارآمدی کارآفرینی پیش بینی مهارت‌های کارآفرینی دانشجویان آموزش از دور بر اساس یادگیری فعال با نقش واسطه‌ای خودکارآمدی کارآفرینی [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 99-110]
  • خودناتوان‌سازی تحصیلی مدل ساختاری انگیزه پیشرفت بر اساس الگوهای ارتباطی خانواده با نقش واسطه ای خودناتوان سازی تحصیلی در دانش آموزان دارای اضطراب تحصیل دختر دوره دوم ابتدایی [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 57-66]

د

  • دانش آموزان تدوین مدل ساختاری درگیری تحصیلی بر اساس خودتنظیمی و خودکارآمدی تحصیلی با نقش میانجی ثبات قدم در بین دانش آموزان [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 53-68]
  • دانش‌آموزان نقش واسطه‌ای کارکردهای اجرایی در رابطه بین فرزندپروری مثبت و پرخاشگری [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 19-28]
  • دانش‌آموزان نقش کارکردهای اجرایی در پیش‌بینی مهارت تحصیلی دیکته دانش‌آموزان ابتدایی کم‌توان ذهنی [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 39-52]
  • درگیری تحصیلی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس درگیری تحصیلی دانشجویان [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 21-32]
  • درگیری تحصیلی تدوین مدل ساختاری درگیری تحصیلی بر اساس خودتنظیمی و خودکارآمدی تحصیلی با نقش میانجی ثبات قدم در بین دانش آموزان [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 53-68]
  • درمان تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای اثربخشی درمان تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای بر کیفیت زندگی و اضطراب کودکان مبتلا به اختلال بیش‌فعالی و نقص [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 29-38]
  • درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش اثربخشی برنامه درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش بر شفقت به خود [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 21-34]

ر

  • روایی عاملی پرسشنامه انگیزش ریاضی: ساختار عاملی و ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 9-20]

ز

  • زیست‌شناسی گیاهی بررسی اثربخشی چندرسانه‌ای فلیپ‌بوک بر یادگیری مفاهیم زیست‌شناسی گیاهی علوم‌تجربی پایۀ نهم دانش‌آموزان دختر شهر قرچک [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 77-88]

س

  • سبک‌های دلبستگی سبک‌های دلبستگی و همدلی: نقش واسطه‌ای حل مسئله اجتماعی [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 33-44]
  • سرزندگی تحصیلی اثربخشی آموزش مبتنی بر برنامه ریزی چند بعدی بر اشتیاق وسرزندگی تحصیلی دانش آموزان پسر [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 47-56]

ش

  • شایستگی‌های حرفه‌ای تدوین و اعتباریابی بسته ارزیابی کارکردهای شناختی متقاضیان ورود به نظام آموزش و پرورش [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 69-82]
  • شفقت به خود تاثیرآموزش شفقت به خود بر تنظیم شناختی هیجان و ترس از صمیمیت در نوجوانان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابله‌ای [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 9-20]
  • شفقت به خود اثربخشی برنامه درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش بر شفقت به خود [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 21-34]
  • شهامت در تدریس ساخت و هنجاریابی پرسشنامه جرات ورزی معلم و شهامت در تدریس [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 127-135]

ع

  • عاطفه مثبت بررسی اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر عاطفه مثبت و منفی و هیجان پیشرفت در دانشجویان [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 67-76]
  • عاطفه منفی بررسی اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر عاطفه مثبت و منفی و هیجان پیشرفت در دانشجویان [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 67-76]
  • علوم بررسی اثربخشی چندرسانه‌ای فلیپ‌بوک بر یادگیری مفاهیم زیست‌شناسی گیاهی علوم‌تجربی پایۀ نهم دانش‌آموزان دختر شهر قرچک [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 77-88]

ف

  • فرآیند یاددهی-یادگیری بررسی فرآیند یاددهی - یادگیری در محیط الکترونیک: یک مطالعه آمیخته در دانشگاه تهران [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 45-58]
  • فرزندپروری مثبت نقش واسطه‌ای کارکردهای اجرایی در رابطه بین فرزندپروری مثبت و پرخاشگری [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 19-28]
  • فلیپ‌بوک بررسی اثربخشی چندرسانه‌ای فلیپ‌بوک بر یادگیری مفاهیم زیست‌شناسی گیاهی علوم‌تجربی پایۀ نهم دانش‌آموزان دختر شهر قرچک [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 77-88]

ک

  • کارکردهای اجرایی نقش واسطه‌ای کارکردهای اجرایی در رابطه بین فرزندپروری مثبت و پرخاشگری [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 19-28]
  • کارکردهای اجرایی نقش کارکردهای اجرایی در پیش‌بینی مهارت تحصیلی دیکته دانش‌آموزان ابتدایی کم‌توان ذهنی [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 39-52]
  • کارکردهای شناختی تدوین و اعتباریابی بسته ارزیابی کارکردهای شناختی متقاضیان ورود به نظام آموزش و پرورش [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 69-82]
  • کیفیت زندگی اثربخشی درمان تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای بر کیفیت زندگی و اضطراب کودکان مبتلا به اختلال بیش‌فعالی و نقص [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 29-38]
  • کیفیت زندگی در مدرسه تدوین مدل علی کیفیت زندگی در مدرسه براساس حمایت تحصیلی و جو مدرسه با نقش میانجی نگرش تحصیلی [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 35-46]
  • کمال‌گرایی اعتبارسنجی و هنجاریابی مقیاس کمال‌گرایی تحصیلی دانشگاهی (CAPS) [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 59-68]
  • کمال‌گرایی تحصیلی دانشگاهی اعتبارسنجی و هنجاریابی مقیاس کمال‌گرایی تحصیلی دانشگاهی (CAPS) [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 59-68]
  • کم‌توان ذهنی اثربخشی برنامه درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش بر شفقت به خود [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 21-34]
  • کم‌توان ذهنی نقش کارکردهای اجرایی در پیش‌بینی مهارت تحصیلی دیکته دانش‌آموزان ابتدایی کم‌توان ذهنی [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 39-52]

م

  • محیط یادگیری الکترونیکی بررسی فرآیند یاددهی - یادگیری در محیط الکترونیک: یک مطالعه آمیخته در دانشگاه تهران [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 45-58]
  • مشکلات هیجانی- رفتاری اثربخشی آموزش شناخت اجتماعی و تعامل (SCIT) مبتنی بر نقاشی، بر همدلی کودکان دارای مشکلات هیجانی- رفتاری [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 9-18]
  • مطالعه ترکیبی بررسی فرآیند یاددهی - یادگیری در محیط الکترونیک: یک مطالعه آمیخته در دانشگاه تهران [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 45-58]
  • معلمان تدوین و اعتباریابی بسته ارزیابی کارکردهای شناختی متقاضیان ورود به نظام آموزش و پرورش [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 69-82]
  • مهارت‌های ادراک دیداری فضایی تأثیر آموزش ادراک فضایی دیداری بر ارتقاء تئوری ذهن در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 81-90]
  • مهارت‌های تحصیلی نقش کارکردهای اجرایی در پیش‌بینی مهارت تحصیلی دیکته دانش‌آموزان ابتدایی کم‌توان ذهنی [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 39-52]
  • مهارت‌های کارآفرینی پیش بینی مهارت‌های کارآفرینی دانشجویان آموزش از دور بر اساس یادگیری فعال با نقش واسطه‌ای خودکارآمدی کارآفرینی [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 99-110]

ن

  • نشاط ذهنی رابطه ادراک از فرهنگ مدرسه و نشاط ذهنی با میانجی‌گری جهت‌گیری هدف و ارزش تکلیف [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 83-98]
  • نظام آموزش و پرورش تدوین و اعتباریابی بسته ارزیابی کارکردهای شناختی متقاضیان ورود به نظام آموزش و پرورش [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 69-82]
  • نقاشی اثربخشی آموزش شناخت اجتماعی و تعامل (SCIT) مبتنی بر نقاشی، بر همدلی کودکان دارای مشکلات هیجانی- رفتاری [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 9-18]
  • نگرش تحصیلی تدوین مدل علی کیفیت زندگی در مدرسه براساس حمایت تحصیلی و جو مدرسه با نقش میانجی نگرش تحصیلی [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 35-46]
  • نوجوانان تاثیرآموزش شفقت به خود بر تنظیم شناختی هیجان و ترس از صمیمیت در نوجوانان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابله‌ای [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 9-20]

و

  • ویژگی‌های روان‌سنجی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس درگیری تحصیلی دانشجویان [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 21-32]
  • ویژگی‌های روان‌سنجی اعتبارسنجی نسخة فارسی پرسش‌نامة حمایت تحصیلی ادراک‌شده برای نوجوانان [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 69-80]

ه

  • هیجان پیشرفت بررسی اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر عاطفه مثبت و منفی و هیجان پیشرفت در دانشجویان [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 67-76]
  • همدلی سبک‌های دلبستگی و همدلی: نقش واسطه‌ای حل مسئله اجتماعی [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 33-44]
  • همدلی اثربخشی آموزش شناخت اجتماعی و تعامل (SCIT) مبتنی بر نقاشی، بر همدلی کودکان دارای مشکلات هیجانی- رفتاری [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 9-18]
  • هنجاریابی اعتبارسنجی و هنجاریابی مقیاس کمال‌گرایی تحصیلی دانشگاهی (CAPS) [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 59-68]
  • هنجاریابی ساخت و هنجاریابی پرسشنامه جرات ورزی معلم و شهامت در تدریس [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 127-135]

ی

  • یادگیری بررسی اثربخشی چندرسانه‌ای فلیپ‌بوک بر یادگیری مفاهیم زیست‌شناسی گیاهی علوم‌تجربی پایۀ نهم دانش‌آموزان دختر شهر قرچک [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 77-88]
  • یادگیری فعال پیش بینی مهارت‌های کارآفرینی دانشجویان آموزش از دور بر اساس یادگیری فعال با نقش واسطه‌ای خودکارآمدی کارآفرینی [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 99-110]