آ
-
آموزش تعامل و شناخت اجتماعی
اثربخشی آموزش شناخت اجتماعی و تعامل (SCIT) مبتنی بر نقاشی، بر همدلی کودکان دارای مشکلات هیجانی- رفتاری [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 9-18]
-
آموزش عالی
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس درگیری تحصیلی دانشجویان [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 21-32]
-
آموزش عالی
بررسی فرآیند یاددهی - یادگیری در محیط الکترونیک: یک مطالعه آمیخته در دانشگاه تهران [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 45-58]
ا
-
ابتدایی
نقش کارکردهای اجرایی در پیشبینی مهارت تحصیلی دیکته دانشآموزان ابتدایی کمتوان ذهنی [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 39-52]
-
اختلال یادگیری
تأثیر آموزش ادراک فضایی دیداری بر ارتقاء تئوری ذهن در دانشآموزان دارای اختلال یادگیری [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 81-90]
-
اختلال بیشفعالی و نقص توجه
اثربخشی درمان تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمهای بر کیفیت زندگی و اضطراب کودکان مبتلا به اختلال بیشفعالی و نقص [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 29-38]
-
اختلال نافرمانی مقابلهای
تاثیرآموزش شفقت به خود بر تنظیم شناختی هیجان و ترس از صمیمیت در نوجوانان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابلهای [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 9-20]
-
ادراک از فرهنگ مدرسه
رابطه ادراک از فرهنگ مدرسه و نشاط ذهنی با میانجیگری جهتگیری هدف و ارزش تکلیف [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 83-98]
-
ارزیابی شناختی
تدوین و اعتباریابی بسته ارزیابی کارکردهای شناختی متقاضیان ورود به نظام آموزش و پرورش [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 69-82]
-
ارزش تکلیف
رابطه ادراک از فرهنگ مدرسه و نشاط ذهنی با میانجیگری جهتگیری هدف و ارزش تکلیف [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 83-98]
-
اشتیاق تحصیلی
اثربخشی آموزش مبتنی بر برنامه ریزی چند بعدی بر اشتیاق وسرزندگی تحصیلی دانش آموزان پسر [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 47-56]
-
اضطراب
اثربخشی درمان تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمهای بر کیفیت زندگی و اضطراب کودکان مبتلا به اختلال بیشفعالی و نقص [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 29-38]
-
اضطراب تحصیل
مدل ساختاری انگیزه پیشرفت بر اساس الگوهای ارتباطی خانواده با نقش واسطه ای خودناتوان سازی تحصیلی در دانش آموزان دارای اضطراب تحصیل دختر دوره دوم ابتدایی [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 57-66]
-
اضطراب ریاضی
پرسشنامه انگیزش ریاضی: ساختار عاملی و ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 9-20]
-
الگوی ارتباطی
مدل ساختاری انگیزه پیشرفت بر اساس الگوهای ارتباطی خانواده با نقش واسطه ای خودناتوان سازی تحصیلی در دانش آموزان دارای اضطراب تحصیل دختر دوره دوم ابتدایی [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 57-66]
-
انگیزش ریاضی
پرسشنامه انگیزش ریاضی: ساختار عاملی و ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 9-20]
-
انگیزه پیشرفت
مدل ساختاری انگیزه پیشرفت بر اساس الگوهای ارتباطی خانواده با نقش واسطه ای خودناتوان سازی تحصیلی در دانش آموزان دارای اضطراب تحصیل دختر دوره دوم ابتدایی [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 57-66]
ب
-
برنامه ریزی چند بعدی
اثربخشی آموزش مبتنی بر برنامه ریزی چند بعدی بر اشتیاق وسرزندگی تحصیلی دانش آموزان پسر [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 47-56]
پ
-
پرخاشگری
نقش واسطهای کارکردهای اجرایی در رابطه بین فرزندپروری مثبت و پرخاشگری [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 19-28]
-
پرسشنامة حمایت تحصیلی ادراکشده
اعتبارسنجی نسخة فارسی پرسشنامة حمایت تحصیلی ادراکشده برای نوجوانان [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 69-80]
ت
-
تحلیل عاملی تاییدی
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس درگیری تحصیلی دانشجویان [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 21-32]
-
تحلیل عاملی تاییدی چندگروهی
اعتبارسنجی نسخة فارسی پرسشنامة حمایت تحصیلی ادراکشده برای نوجوانان [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 69-80]
-
ترس از صمیمیت
تاثیرآموزش شفقت به خود بر تنظیم شناختی هیجان و ترس از صمیمیت در نوجوانان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابلهای [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 9-20]
-
تنظیم شناختی هیجان
تاثیرآموزش شفقت به خود بر تنظیم شناختی هیجان و ترس از صمیمیت در نوجوانان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابلهای [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 9-20]
-
تنظیم هیجان
بررسی اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر عاطفه مثبت و منفی و هیجان پیشرفت در دانشجویان [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 67-76]
-
تئوری ذهن
تأثیر آموزش ادراک فضایی دیداری بر ارتقاء تئوری ذهن در دانشآموزان دارای اختلال یادگیری [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 81-90]
ث
-
ثبات قدم
تدوین مدل ساختاری درگیری تحصیلی بر اساس خودتنظیمی و خودکارآمدی تحصیلی با نقش میانجی ثبات قدم در بین دانش آموزان [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 53-68]
ج
-
جرات ورزی معلم
ساخت و هنجاریابی پرسشنامه جرات ورزی معلم و شهامت در تدریس [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 127-135]
-
جهت گیری هدف
رابطه ادراک از فرهنگ مدرسه و نشاط ذهنی با میانجیگری جهتگیری هدف و ارزش تکلیف [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 83-98]
-
جو مدرسه
تدوین مدل علی کیفیت زندگی در مدرسه براساس حمایت تحصیلی و جو مدرسه با نقش میانجی نگرش تحصیلی [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 35-46]
چ
-
چندرسانهای
بررسی اثربخشی چندرسانهای فلیپبوک بر یادگیری مفاهیم زیستشناسی گیاهی علومتجربی پایۀ نهم دانشآموزان دختر شهر قرچک [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 77-88]
ح
-
حل مسئله اجتماعی
سبکهای دلبستگی و همدلی: نقش واسطهای حل مسئله اجتماعی [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 33-44]
-
حمایت تحصیلی
تدوین مدل علی کیفیت زندگی در مدرسه براساس حمایت تحصیلی و جو مدرسه با نقش میانجی نگرش تحصیلی [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 35-46]
خ
-
خودانتقادی
اعتبارسنجی و هنجاریابی مقیاس کمالگرایی تحصیلی دانشگاهی (CAPS) [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 59-68]
-
خودتنظیمی
تدوین مدل ساختاری درگیری تحصیلی بر اساس خودتنظیمی و خودکارآمدی تحصیلی با نقش میانجی ثبات قدم در بین دانش آموزان [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 53-68]
-
خودکارآمدی تحصیلی
تدوین مدل ساختاری درگیری تحصیلی بر اساس خودتنظیمی و خودکارآمدی تحصیلی با نقش میانجی ثبات قدم در بین دانش آموزان [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 53-68]
-
خودکارآمدی کارآفرینی
پیش بینی مهارتهای کارآفرینی دانشجویان آموزش از دور بر اساس یادگیری فعال با نقش واسطهای خودکارآمدی کارآفرینی [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 99-110]
-
خودناتوانسازی تحصیلی
مدل ساختاری انگیزه پیشرفت بر اساس الگوهای ارتباطی خانواده با نقش واسطه ای خودناتوان سازی تحصیلی در دانش آموزان دارای اضطراب تحصیل دختر دوره دوم ابتدایی [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 57-66]
د
-
دانش آموزان
تدوین مدل ساختاری درگیری تحصیلی بر اساس خودتنظیمی و خودکارآمدی تحصیلی با نقش میانجی ثبات قدم در بین دانش آموزان [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 53-68]
-
دانشآموزان
نقش واسطهای کارکردهای اجرایی در رابطه بین فرزندپروری مثبت و پرخاشگری [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 19-28]
-
دانشآموزان
نقش کارکردهای اجرایی در پیشبینی مهارت تحصیلی دیکته دانشآموزان ابتدایی کمتوان ذهنی [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 39-52]
-
درگیری تحصیلی
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس درگیری تحصیلی دانشجویان [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 21-32]
-
درگیری تحصیلی
تدوین مدل ساختاری درگیری تحصیلی بر اساس خودتنظیمی و خودکارآمدی تحصیلی با نقش میانجی ثبات قدم در بین دانش آموزان [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 53-68]
-
درمان تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمهای
اثربخشی درمان تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمهای بر کیفیت زندگی و اضطراب کودکان مبتلا به اختلال بیشفعالی و نقص [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 29-38]
-
درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش
اثربخشی برنامه درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش بر شفقت به خود [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 21-34]
ر
-
روایی عاملی
پرسشنامه انگیزش ریاضی: ساختار عاملی و ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 9-20]
ز
-
زیستشناسی گیاهی
بررسی اثربخشی چندرسانهای فلیپبوک بر یادگیری مفاهیم زیستشناسی گیاهی علومتجربی پایۀ نهم دانشآموزان دختر شهر قرچک [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 77-88]
س
-
سبکهای دلبستگی
سبکهای دلبستگی و همدلی: نقش واسطهای حل مسئله اجتماعی [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 33-44]
-
سرزندگی تحصیلی
اثربخشی آموزش مبتنی بر برنامه ریزی چند بعدی بر اشتیاق وسرزندگی تحصیلی دانش آموزان پسر [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 47-56]
ش
-
شایستگیهای حرفهای
تدوین و اعتباریابی بسته ارزیابی کارکردهای شناختی متقاضیان ورود به نظام آموزش و پرورش [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 69-82]
-
شفقت به خود
تاثیرآموزش شفقت به خود بر تنظیم شناختی هیجان و ترس از صمیمیت در نوجوانان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابلهای [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 9-20]
-
شفقت به خود
اثربخشی برنامه درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش بر شفقت به خود [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 21-34]
-
شهامت در تدریس
ساخت و هنجاریابی پرسشنامه جرات ورزی معلم و شهامت در تدریس [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 127-135]
ع
-
عاطفه مثبت
بررسی اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر عاطفه مثبت و منفی و هیجان پیشرفت در دانشجویان [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 67-76]
-
عاطفه منفی
بررسی اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر عاطفه مثبت و منفی و هیجان پیشرفت در دانشجویان [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 67-76]
-
علوم
بررسی اثربخشی چندرسانهای فلیپبوک بر یادگیری مفاهیم زیستشناسی گیاهی علومتجربی پایۀ نهم دانشآموزان دختر شهر قرچک [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 77-88]
ف
-
فرآیند یاددهی-یادگیری
بررسی فرآیند یاددهی - یادگیری در محیط الکترونیک: یک مطالعه آمیخته در دانشگاه تهران [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 45-58]
-
فرزندپروری مثبت
نقش واسطهای کارکردهای اجرایی در رابطه بین فرزندپروری مثبت و پرخاشگری [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 19-28]
-
فلیپبوک
بررسی اثربخشی چندرسانهای فلیپبوک بر یادگیری مفاهیم زیستشناسی گیاهی علومتجربی پایۀ نهم دانشآموزان دختر شهر قرچک [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 77-88]
ک
-
کارکردهای اجرایی
نقش واسطهای کارکردهای اجرایی در رابطه بین فرزندپروری مثبت و پرخاشگری [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 19-28]
-
کارکردهای اجرایی
نقش کارکردهای اجرایی در پیشبینی مهارت تحصیلی دیکته دانشآموزان ابتدایی کمتوان ذهنی [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 39-52]
-
کارکردهای شناختی
تدوین و اعتباریابی بسته ارزیابی کارکردهای شناختی متقاضیان ورود به نظام آموزش و پرورش [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 69-82]
-
کیفیت زندگی
اثربخشی درمان تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمهای بر کیفیت زندگی و اضطراب کودکان مبتلا به اختلال بیشفعالی و نقص [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 29-38]
-
کیفیت زندگی در مدرسه
تدوین مدل علی کیفیت زندگی در مدرسه براساس حمایت تحصیلی و جو مدرسه با نقش میانجی نگرش تحصیلی [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 35-46]
-
کمالگرایی
اعتبارسنجی و هنجاریابی مقیاس کمالگرایی تحصیلی دانشگاهی (CAPS) [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 59-68]
-
کمالگرایی تحصیلی دانشگاهی
اعتبارسنجی و هنجاریابی مقیاس کمالگرایی تحصیلی دانشگاهی (CAPS) [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 59-68]
-
کمتوان ذهنی
اثربخشی برنامه درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش بر شفقت به خود [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 21-34]
-
کمتوان ذهنی
نقش کارکردهای اجرایی در پیشبینی مهارت تحصیلی دیکته دانشآموزان ابتدایی کمتوان ذهنی [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 39-52]
م
-
محیط یادگیری الکترونیکی
بررسی فرآیند یاددهی - یادگیری در محیط الکترونیک: یک مطالعه آمیخته در دانشگاه تهران [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 45-58]
-
مشکلات هیجانی- رفتاری
اثربخشی آموزش شناخت اجتماعی و تعامل (SCIT) مبتنی بر نقاشی، بر همدلی کودکان دارای مشکلات هیجانی- رفتاری [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 9-18]
-
مطالعه ترکیبی
بررسی فرآیند یاددهی - یادگیری در محیط الکترونیک: یک مطالعه آمیخته در دانشگاه تهران [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 45-58]
-
معلمان
تدوین و اعتباریابی بسته ارزیابی کارکردهای شناختی متقاضیان ورود به نظام آموزش و پرورش [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 69-82]
-
مهارتهای ادراک دیداری فضایی
تأثیر آموزش ادراک فضایی دیداری بر ارتقاء تئوری ذهن در دانشآموزان دارای اختلال یادگیری [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 81-90]
-
مهارتهای تحصیلی
نقش کارکردهای اجرایی در پیشبینی مهارت تحصیلی دیکته دانشآموزان ابتدایی کمتوان ذهنی [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 39-52]
-
مهارتهای کارآفرینی
پیش بینی مهارتهای کارآفرینی دانشجویان آموزش از دور بر اساس یادگیری فعال با نقش واسطهای خودکارآمدی کارآفرینی [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 99-110]
ن
-
نشاط ذهنی
رابطه ادراک از فرهنگ مدرسه و نشاط ذهنی با میانجیگری جهتگیری هدف و ارزش تکلیف [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 83-98]
-
نظام آموزش و پرورش
تدوین و اعتباریابی بسته ارزیابی کارکردهای شناختی متقاضیان ورود به نظام آموزش و پرورش [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 69-82]
-
نقاشی
اثربخشی آموزش شناخت اجتماعی و تعامل (SCIT) مبتنی بر نقاشی، بر همدلی کودکان دارای مشکلات هیجانی- رفتاری [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 9-18]
-
نگرش تحصیلی
تدوین مدل علی کیفیت زندگی در مدرسه براساس حمایت تحصیلی و جو مدرسه با نقش میانجی نگرش تحصیلی [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 35-46]
-
نوجوانان
تاثیرآموزش شفقت به خود بر تنظیم شناختی هیجان و ترس از صمیمیت در نوجوانان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابلهای [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 9-20]
و
-
ویژگیهای روانسنجی
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس درگیری تحصیلی دانشجویان [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 21-32]
-
ویژگیهای روانسنجی
اعتبارسنجی نسخة فارسی پرسشنامة حمایت تحصیلی ادراکشده برای نوجوانان [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 69-80]
ه
-
هیجان پیشرفت
بررسی اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر عاطفه مثبت و منفی و هیجان پیشرفت در دانشجویان [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 67-76]
-
همدلی
سبکهای دلبستگی و همدلی: نقش واسطهای حل مسئله اجتماعی [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 33-44]
-
همدلی
اثربخشی آموزش شناخت اجتماعی و تعامل (SCIT) مبتنی بر نقاشی، بر همدلی کودکان دارای مشکلات هیجانی- رفتاری [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 9-18]
-
هنجاریابی
اعتبارسنجی و هنجاریابی مقیاس کمالگرایی تحصیلی دانشگاهی (CAPS) [دوره 12، شماره 1، 1403، صفحه 59-68]
-
هنجاریابی
ساخت و هنجاریابی پرسشنامه جرات ورزی معلم و شهامت در تدریس [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 127-135]
ی
-
یادگیری
بررسی اثربخشی چندرسانهای فلیپبوک بر یادگیری مفاهیم زیستشناسی گیاهی علومتجربی پایۀ نهم دانشآموزان دختر شهر قرچک [دوره 12، شماره 2، 1403، صفحه 77-88]
-
یادگیری فعال
پیش بینی مهارتهای کارآفرینی دانشجویان آموزش از دور بر اساس یادگیری فعال با نقش واسطهای خودکارآمدی کارآفرینی [دوره 12، شماره 3، 1403، صفحه 99-110]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد