ا
-
ابراهیم زاده، عیسی
دلالتهای آموزشی ایده ساختارشکنی دریدا در آموزش مجازی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 55-68]
-
اسلام پناه، مریم
بررسی رابطۀ بین میزان استفاده از اینترنت با مشارکت اجتماعی دانشجویان دانشگاه¬های پیام نور
استان کرمانشاه [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 73-87]
-
افروز، غلامعلی
طراحی برنامه آموزش شناخت اجتماعی(SCT)، و بررسی اثربخشی آن بر توانایی و مهارتهای تشخیص، درک و ابراز حالات هیجانی کودکان مبتلا به اختلال اتیسم با عملکرد بالا (HFA) [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 77-84]
-
اورکی، محمد
بررسی میزان آمادگی اعضای علمی دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی
در استفاده از یادگیری الکترونیکی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 88-102]
ب
-
باقری مجد، امین
تحلیل شکاف پژوهشهای علوم انسانی در آموزش عالی [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 79-90]
-
باقری مجد، روح اله
تحلیل شکاف پژوهشهای علوم انسانی در آموزش عالی [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 79-90]
پ
-
پورطاهری، فروغ
بررسی رابطه رویکردهای یادگیری با عملکرد تحصیلی کیفی و کمی دانشجویان [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 29-41]
ت
-
تفضلی مقدم، عبدالحسین
بررسی میزان آمادگی اعضای علمی دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی
در استفاده از یادگیری الکترونیکی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 88-102]
-
تیموری، روح اله
مدلیابی روابط عوامل خانوادگی مؤثر بر انگیزش تحصیلی دانشآموزان دوره متوسطه شهر تهران [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 39-49]
ح
-
حجازی، الهه
طراحی برنامه آموزش شناخت اجتماعی(SCT)، و بررسی اثربخشی آن بر توانایی و مهارتهای تشخیص، درک و ابراز حالات هیجانی کودکان مبتلا به اختلال اتیسم با عملکرد بالا (HFA) [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 77-84]
-
حسنی، محمد
تبیین دیدگاه مذهبی روسو و نقد درونی دلالتهای آن در آموزش دینی [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 50-70]
-
حسن زاده، سعید
طراحی برنامه آموزش شناخت اجتماعی(SCT)، و بررسی اثربخشی آن بر توانایی و مهارتهای تشخیص، درک و ابراز حالات هیجانی کودکان مبتلا به اختلال اتیسم با عملکرد بالا (HFA) [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 77-84]
-
حقیقی، فهیمه
اثر بسامد (حس آشنایی)تکلیف و انتظار آزمون در فراخوانی و باز شناسی واژگان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 58-73]
-
حمیدیمجلج، مریم
مدلیابی روابط عوامل خانوادگی مؤثر بر انگیزش تحصیلی دانشآموزان دوره متوسطه شهر تهران [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 39-49]
خ
-
خاتون ذبیحی حصاری، نرگس
رابطه باورهای هوشی و اهداف پیشرفت با خودکارآمدی در دانشجویان دانشگاه پیامنور [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 9-17]
-
خرازی، سید کمال
طراحی برنامه آموزش شناخت اجتماعی(SCT)، و بررسی اثربخشی آن بر توانایی و مهارتهای تشخیص، درک و ابراز حالات هیجانی کودکان مبتلا به اختلال اتیسم با عملکرد بالا (HFA) [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 77-84]
د
-
دارابی، آزاد
بررسی رابطۀ بین میزان استفاده از اینترنت با مشارکت اجتماعی دانشجویان دانشگاه¬های پیام نور
استان کرمانشاه [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 73-87]
-
داودی، سمیه
ارائه مدل پیش¬بینی پیشرفت تحصیلی زبان انگلیسی با تأکید بر نقش خودکارآمدی تحصیلی،
درگیری شناختی، انگیزشی و رفتاری [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 37-47]
-
داوودی، سمیه
ارائه مدل پیشبینی پیشرفت تحصیلی زبان انگلیسی با تأکید بر نقش خودکارآمدی تحصیلی، درگیری شناختی، انگیزشی و رفتاری [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 69-76]
-
دماوندی، مجید ابراهیم
پیش بینی اهمال کاری تحصیلی بر اساس کمال¬گرایی و اضطراب امتحان در دانشجویان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 24-36]
ر
-
رحیمی، مهدی
بررسی رابطه ابعاد ارتباطی خانواده و جهت گیری هدف تحصیلی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 9-23]
-
رحیمی، مهدی
بررسی رابطه رویکردهای یادگیری با عملکرد تحصیلی کیفی و کمی دانشجویان [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 29-41]
-
رستگار، احمد
نقش باورهای انگیزشی و درگیری شناختی بین پیشرفت تحصیلی قبلی و پیشرفت تحصیلی فعلی (الگوی تحلیل) [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 42-54]
-
رضایی، سعید
طراحی برنامه آموزش شناخت اجتماعی(SCT)، و بررسی اثربخشی آن بر توانایی و مهارتهای تشخیص، درک و ابراز حالات هیجانی کودکان مبتلا به اختلال اتیسم با عملکرد بالا (HFA) [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 77-84]
ز
-
زارع، آزاده
تبیین دیدگاه مذهبی روسو و نقد درونی دلالتهای آن در آموزش دینی [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 50-70]
-
زارع، حسین
اثر بسامد (حس آشنایی)تکلیف و انتظار آزمون در فراخوانی و باز شناسی واژگان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 58-73]
-
زارع، حسین
مدل عِلّی پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان آموزش مجازی: نقش باورهای هوشی، اهداف پیشرفت و هیجانهای تحصیلی [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 9-18]
-
زارع، حسین
نقش خودکارآمدی ریاضی، خودپنداره ریاضی و ادراک از محیط کلاس در پیشرفت ریاضی دانشآموزان با کنترل جنسیت [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 18-28]
-
زارع، مریم
بررسی رابطه ابعاد ارتباطی خانواده و جهت گیری هدف تحصیلی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 9-23]
-
زندوانیان نایینی، احمد
بررسی رابطه رویکردهای یادگیری با عملکرد تحصیلی کیفی و کمی دانشجویان [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 29-41]
س
-
ساداتی فیروزابادی، سمیه
رابطه ابعاد کمالگرایی با خلاقیت در دانشآموزان دبیرستانی شهر شیراز [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 71-78]
-
سرمدی، محمدرضا
تبیین دیدگاه مذهبی روسو و نقد درونی دلالتهای آن در آموزش دینی [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 50-70]
-
سرمدی، محمدرضا
دلالتهای آموزشی ایده ساختارشکنی دریدا در آموزش مجازی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 55-68]
-
سعیدی، بهمن
بررسی رابطۀ بین میزان استفاده از اینترنت با مشارکت اجتماعی دانشجویان دانشگاه¬های پیام نور
استان کرمانشاه [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 73-87]
-
سواری، کریم
رابطه ساده و چندگانه سرسختی روانشناختی و کمال¬گرایی با سلامت روانی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 48-57]
ش
-
شاهرخی، مسلم
پیش بینی اهمال کاری تحصیلی بر اساس کمال¬گرایی و اضطراب امتحان در دانشجویان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 24-36]
-
شریفی ساکی، شیدا
نقش خودکارآمدی ریاضی، خودپنداره ریاضی و ادراک از محیط کلاس در پیشرفت ریاضی دانشآموزان با کنترل جنسیت [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 18-28]
ص
-
صدقی بوکانی، ناصر
تحلیل شکاف پژوهشهای علوم انسانی در آموزش عالی [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 79-90]
-
صیف، محمدحسن
نقش باورهای انگیزشی و درگیری شناختی بین پیشرفت تحصیلی قبلی و پیشرفت تحصیلی فعلی (الگوی تحلیل) [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 42-54]
ط
-
طالبی، سعید
ساخت و هنجاریابی مقیاس کیفیت آموزش و یادگیری [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 29-38]
ع
-
علی نژاد، مهرانگیز
روند پژوهشهای حوزه یادگیری الکترونیکی در ایران با رویکرد فراتحلیل [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 19-28]
غ
-
غلامعلی لواسانی، مسعود
رابطه باورهای هوشی و اهداف پیشرفت با خودکارآمدی در دانشجویان دانشگاه پیامنور [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 9-17]
ف
-
فلاح، محمدحسین
نقش خودکارآمدی ریاضی، خودپنداره ریاضی و ادراک از محیط کلاس در پیشرفت ریاضی دانشآموزان با کنترل جنسیت [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 18-28]
ق
-
قربان جهرمی، رضا
نقش باورهای انگیزشی و درگیری شناختی بین پیشرفت تحصیلی قبلی و پیشرفت تحصیلی فعلی (الگوی تحلیل) [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 42-54]
-
قلاوندی، حسن
تحلیل شکاف پژوهشهای علوم انسانی در آموزش عالی [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 79-90]
م
-
میراقایی، علی عباس
تحلیل شکاف پژوهشهای علوم انسانی در آموزش عالی [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 79-90]
-
مطلبی شیخدرآبادی، سمیه
بررسی میزان آمادگی اعضای علمی دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی
در استفاده از یادگیری الکترونیکی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 88-102]
-
مظلومیان، سعید
نقش باورهای انگیزشی و درگیری شناختی بین پیشرفت تحصیلی قبلی و پیشرفت تحصیلی فعلی (الگوی تحلیل) [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 42-54]
-
ملتفت، قوام
رابطه ابعاد کمالگرایی با خلاقیت در دانشآموزان دبیرستانی شهر شیراز [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 71-78]
ن
-
نصری، صادق
پیش بینی اهمال کاری تحصیلی بر اساس کمال¬گرایی و اضطراب امتحان در دانشجویان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 24-36]
-
نصری، صادق
مدلیابی روابط عوامل خانوادگی مؤثر بر انگیزش تحصیلی دانشآموزان دوره متوسطه شهر تهران [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 39-49]
-
نورانی، خدیجه
دلالتهای آموزشی ایده ساختارشکنی دریدا در آموزش مجازی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 55-68]