با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی تربیتی ایران

آ

  • آموزش ساخت و هنجاریابی مقیاس کیفیت آموزش و یادگیری [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 29-38]

  • آموزش دینی تبیین دیدگاه مذهبی روسو و نقد درونی دلالت‌های آن در آموزش دینی [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 50-70]

  • آموزش مجازی دلالت‌های آموزشی ایده‌ ساختارشکنی دریدا در آموزش مجازی [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 55-68]

ا

  • ادراک از ساختار کلاس نقش خودکارآمدی ریاضی، خودپنداره ریاضی و ادراک از محیط کلاس در پیشرفت ریاضی دانش‌آموزان با کنترل جنسیت [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 18-28]

  • ارزش تکلیف نقش باورهای انگیزشی و درگیری شناختی بین پیشرفت تحصیلی قبلی و پیشرفت تحصیلی فعلی (الگوی تحلیل) [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 42-54]

  • استان آذربایجان شرقی بررسی میزان آمادگی اعضای علمی دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی در استفاده از یادگیری الکترونیکی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 88-102]

  • اضطراب امتحان پیش بینی اهمال کاری تحصیلی بر اساس کمال¬گرایی و اضطراب امتحان در دانشجویان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 24-36]

  • اعضا هیأت علمی تحلیل شکاف پژوهش‌های علوم انسانی در آموزش عالی [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 79-90]

  • اینترنت بررسی رابطۀ بین میزان استفاده از اینترنت با مشارکت اجتماعی دانشجویان دانشگاه¬های پیام نور استان کرمانشاه [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 73-87]

  • انتظار آزمون اثر بسامد (حس آشنایی)تکلیف و انتظار آزمون در فراخوانی و باز شناسی واژگان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 58-73]

  • انگیزش تحصیلی مدل‌یابی روابط عوامل خانوادگی مؤثر بر انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان دوره متوسطه شهر تهران [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 39-49]

  • اهداف پیشرفت مدل عِلّی پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان آموزش مجازی: نقش باورهای هوشی، اهداف پیشرفت و هیجان‎های تحصیلی [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 9-18]

  • اهداف پیشرفت رابطه باورهای هوشی و اهداف پیشرفت با خودکارآمدی در دانشجویان دانشگاه پیام‌نور [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 9-17]

  • اهداف پیشرفت نقش باورهای انگیزشی و درگیری شناختی بین پیشرفت تحصیلی قبلی و پیشرفت تحصیلی فعلی (الگوی تحلیل) [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 42-54]

  • اهداف پیشرفت تبحری رابطه باورهای هوشی و اهداف پیشرفت با خودکارآمدی در دانشجویان دانشگاه پیام‌نور [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 9-17]

  • اهداف پیشرفت رویکردی- عملکردی رابطه باورهای هوشی و اهداف پیشرفت با خودکارآمدی در دانشجویان دانشگاه پیام‌نور [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 9-17]

  • اهمال¬کاری تحصیلی پیش بینی اهمال کاری تحصیلی بر اساس کمال¬گرایی و اضطراب امتحان در دانشجویان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 24-36]

ب

  • باورهای انگیزشی نقش باورهای انگیزشی و درگیری شناختی بین پیشرفت تحصیلی قبلی و پیشرفت تحصیلی فعلی (الگوی تحلیل) [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 42-54]

  • باورهای هوشی مدل عِلّی پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان آموزش مجازی: نقش باورهای هوشی، اهداف پیشرفت و هیجان‎های تحصیلی [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 9-18]

  • باورهای هوشی رابطه باورهای هوشی و اهداف پیشرفت با خودکارآمدی در دانشجویان دانشگاه پیام‌نور [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 9-17]

  • باور هوشی افزایشی رابطه باورهای هوشی و اهداف پیشرفت با خودکارآمدی در دانشجویان دانشگاه پیام‌نور [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 9-17]

  • باور هوشی ذاتی رابطه باورهای هوشی و اهداف پیشرفت با خودکارآمدی در دانشجویان دانشگاه پیام‌نور [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 9-17]

  • بسامد واژگان اثر بسامد (حس آشنایی)تکلیف و انتظار آزمون در فراخوانی و باز شناسی واژگان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 58-73]

  • بعاد کمال‌گرایی رابطه ابعاد کمال‌گرایی با خلاقیت در دانش‌آموزان دبیرستانی شهر شیراز [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 71-78]

پ

  • پژوهش‌ها روند پژوهش‌های حوزه یادگیری الکترونیکی در ایران با رویکرد فراتحلیل [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 19-28]

  • پساساختارگرایی دلالت‌های آموزشی ایده‌ ساختارشکنی دریدا در آموزش مجازی [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 55-68]

  • پیشرفت تحصیلی ارائه مدل پیش¬بینی پیشرفت تحصیلی زبان انگلیسی با تأکید بر نقش خودکارآمدی تحصیلی، درگیری شناختی، انگیزشی و رفتاری [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 37-47]

  • پیشرفت تحصیلی نقش باورهای انگیزشی و درگیری شناختی بین پیشرفت تحصیلی قبلی و پیشرفت تحصیلی فعلی (الگوی تحلیل) [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 42-54]

  • پیشرفت تحصیلی ارائه مدل پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی زبان انگلیسی با تأکید بر نقش خودکارآمدی تحصیلی، درگیری شناختی، انگیزشی و رفتاری [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 69-76]

  • پیشرفت ریاضی نقش خودکارآمدی ریاضی، خودپنداره ریاضی و ادراک از محیط کلاس در پیشرفت ریاضی دانش‌آموزان با کنترل جنسیت [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 18-28]

ت

  • تحلیل عاملی بررسی میزان آمادگی اعضای علمی دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی در استفاده از یادگیری الکترونیکی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 88-102]

  • تحلیل عاملی اکتشافی ساخت و هنجاریابی مقیاس کیفیت آموزش و یادگیری [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 29-38]

  • تحلیل عاملی تأییدی ساخت و هنجاریابی مقیاس کیفیت آموزش و یادگیری [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 29-38]

ج

  • جنسیت رابطه ابعاد کمال‌گرایی با خلاقیت در دانش‌آموزان دبیرستانی شهر شیراز [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 71-78]

  • جهت گیری هدف؛ ابعاد ارتباطی خانواده بررسی رابطه ابعاد ارتباطی خانواده و جهت گیری هدف تحصیلی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 9-23]

  • جو عاطفی مدل‌یابی روابط عوامل خانوادگی مؤثر بر انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان دوره متوسطه شهر تهران [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 39-49]

ح

  • حافظه بازشناسی اثر بسامد (حس آشنایی)تکلیف و انتظار آزمون در فراخوانی و باز شناسی واژگان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 58-73]

  • حافظه فراخوانی اثر بسامد (حس آشنایی)تکلیف و انتظار آزمون در فراخوانی و باز شناسی واژگان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 58-73]

  • حس آشنایی اثر بسامد (حس آشنایی)تکلیف و انتظار آزمون در فراخوانی و باز شناسی واژگان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 58-73]

  • حوزه عمومی بررسی رابطۀ بین میزان استفاده از اینترنت با مشارکت اجتماعی دانشجویان دانشگاه¬های پیام نور استان کرمانشاه [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 73-87]

خ

  • خلاقیت رابطه ابعاد کمال‌گرایی با خلاقیت در دانش‌آموزان دبیرستانی شهر شیراز [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 71-78]

  • خودپنداره ریاضی نقش خودکارآمدی ریاضی، خودپنداره ریاضی و ادراک از محیط کلاس در پیشرفت ریاضی دانش‌آموزان با کنترل جنسیت [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 18-28]

  • خودکارآمدی رابطه باورهای هوشی و اهداف پیشرفت با خودکارآمدی در دانشجویان دانشگاه پیام‌نور [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 9-17]

  • خودکارآمدی تحصیلی ارائه مدل پیش¬بینی پیشرفت تحصیلی زبان انگلیسی با تأکید بر نقش خودکارآمدی تحصیلی، درگیری شناختی، انگیزشی و رفتاری [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 37-47]

  • خودکارآمدی تحصیلی نقش باورهای انگیزشی و درگیری شناختی بین پیشرفت تحصیلی قبلی و پیشرفت تحصیلی فعلی (الگوی تحلیل) [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 42-54]

  • خودکارآمدی تحصیلی ارائه مدل پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی زبان انگلیسی با تأکید بر نقش خودکارآمدی تحصیلی، درگیری شناختی، انگیزشی و رفتاری [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 69-76]

  • خودکارآمدی ریاضی نقش خودکارآمدی ریاضی، خودپنداره ریاضی و ادراک از محیط کلاس در پیشرفت ریاضی دانش‌آموزان با کنترل جنسیت [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 18-28]

د

  • دانش‌آموزان رابطه ابعاد کمال‌گرایی با خلاقیت در دانش‌آموزان دبیرستانی شهر شیراز [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 71-78]

  • دانشجویان پیش بینی اهمال کاری تحصیلی بر اساس کمال¬گرایی و اضطراب امتحان در دانشجویان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 24-36]

  • دانشجویان پیام نور بررسی رابطۀ بین میزان استفاده از اینترنت با مشارکت اجتماعی دانشجویان دانشگاه¬های پیام نور استان کرمانشاه [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 73-87]

  • دانشگاه پیام نور بررسی میزان آمادگی اعضای علمی دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی در استفاده از یادگیری الکترونیکی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 88-102]

  • دریدا دلالت‌های آموزشی ایده‌ ساختارشکنی دریدا در آموزش مجازی [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 55-68]

  • درگیری انگیزشی ارائه مدل پیش¬بینی پیشرفت تحصیلی زبان انگلیسی با تأکید بر نقش خودکارآمدی تحصیلی، درگیری شناختی، انگیزشی و رفتاری [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 37-47]

  • درگیری انگیزشی ارائه مدل پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی زبان انگلیسی با تأکید بر نقش خودکارآمدی تحصیلی، درگیری شناختی، انگیزشی و رفتاری [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 69-76]

  • درگیری رفتاری ارائه مدل پیش¬بینی پیشرفت تحصیلی زبان انگلیسی با تأکید بر نقش خودکارآمدی تحصیلی، درگیری شناختی، انگیزشی و رفتاری [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 37-47]

  • درگیری رفتاری ارائه مدل پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی زبان انگلیسی با تأکید بر نقش خودکارآمدی تحصیلی، درگیری شناختی، انگیزشی و رفتاری [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 69-76]

  • درگیری شناختی ارائه مدل پیش¬بینی پیشرفت تحصیلی زبان انگلیسی با تأکید بر نقش خودکارآمدی تحصیلی، درگیری شناختی، انگیزشی و رفتاری [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 37-47]

  • درگیری شناختی نقش باورهای انگیزشی و درگیری شناختی بین پیشرفت تحصیلی قبلی و پیشرفت تحصیلی فعلی (الگوی تحلیل) [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 42-54]

  • درگیری شناختی ارائه مدل پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی زبان انگلیسی با تأکید بر نقش خودکارآمدی تحصیلی، درگیری شناختی، انگیزشی و رفتاری [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 69-76]

  • دین مدنی تبیین دیدگاه مذهبی روسو و نقد درونی دلالت‌های آن در آموزش دینی [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 50-70]

ر

  • رشته‌های علوم انسانی تحلیل شکاف پژوهش‌های علوم انسانی در آموزش عالی [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 79-90]

  • روسو تبیین دیدگاه مذهبی روسو و نقد درونی دلالت‌های آن در آموزش دینی [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 50-70]

  • رویکردهای یادگیری بررسی رابطه رویکردهای یادگیری با عملکرد تحصیلی کیفی و کمی دانشجویان [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 29-41]

س

  • ساختارشکنی دلالت‌های آموزشی ایده‌ ساختارشکنی دریدا در آموزش مجازی [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 55-68]

  • سرسختی روانشناختی رابطه ساده و چندگانه سرسختی روانشناختی و کمال¬گرایی با سلامت روانی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 48-57]

  • سلامت روانی رابطه ساده و چندگانه سرسختی روانشناختی و کمال¬گرایی با سلامت روانی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 48-57]

ش

  • شرایط اجتماعی و شیوه‌های فرزندپروری مدل‌یابی روابط عوامل خانوادگی مؤثر بر انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان دوره متوسطه شهر تهران [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 39-49]

  • شرایط اقتصادی مدل‌یابی روابط عوامل خانوادگی مؤثر بر انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان دوره متوسطه شهر تهران [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 39-49]

  • شرایط خانوادگی مدل‌یابی روابط عوامل خانوادگی مؤثر بر انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان دوره متوسطه شهر تهران [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 39-49]

  • شرایط فرهنگی مدل‌یابی روابط عوامل خانوادگی مؤثر بر انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان دوره متوسطه شهر تهران [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 39-49]

  • شناخت اجتماعی طراحی برنامه آموزش شناخت اجتماعی(SCT)، و بررسی اثربخشی آن بر توانایی و مهارت‌های تشخیص، درک و ابراز حالات هیجانی کودکان مبتلا به اختلال اتیسم با عملکرد بالا (HFA) [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 77-84]

ع

  • عملکرد تحصیلی کیفی بررسی رابطه رویکردهای یادگیری با عملکرد تحصیلی کیفی و کمی دانشجویان [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 29-41]

  • عملکرد تحصیلی کمی بررسی رابطه رویکردهای یادگیری با عملکرد تحصیلی کیفی و کمی دانشجویان [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 29-41]

ف

  • فراتحلیل روند پژوهش‌های حوزه یادگیری الکترونیکی در ایران با رویکرد فراتحلیل [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 19-28]

  • فعالیت­های پژوهشی تحلیل شکاف پژوهش‌های علوم انسانی در آموزش عالی [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 79-90]

ک

  • کیفیت ساخت و هنجاریابی مقیاس کیفیت آموزش و یادگیری [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 29-38]

  • کمال¬گرایی پیش بینی اهمال کاری تحصیلی بر اساس کمال¬گرایی و اضطراب امتحان در دانشجویان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 24-36]

  • کمال¬گرایی رابطه ساده و چندگانه سرسختی روانشناختی و کمال¬گرایی با سلامت روانی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 48-57]

  • کودکان اتیستیک با عملکرد بالا طراحی برنامه آموزش شناخت اجتماعی(SCT)، و بررسی اثربخشی آن بر توانایی و مهارت‌های تشخیص، درک و ابراز حالات هیجانی کودکان مبتلا به اختلال اتیسم با عملکرد بالا (HFA) [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 77-84]

گ

  • گفت و شنود و همنوایی بررسی رابطه ابعاد ارتباطی خانواده و جهت گیری هدف تحصیلی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 9-23]

م

  • مذهب طبیعی تبیین دیدگاه مذهبی روسو و نقد درونی دلالت‌های آن در آموزش دینی [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 50-70]

  • میزان آمادگی بررسی میزان آمادگی اعضای علمی دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی در استفاده از یادگیری الکترونیکی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 88-102]

  • مشارکت اجتماعی بررسی رابطۀ بین میزان استفاده از اینترنت با مشارکت اجتماعی دانشجویان دانشگاه¬های پیام نور استان کرمانشاه [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 73-87]

  • مقاله‌های چاپ شده روند پژوهش‌های حوزه یادگیری الکترونیکی در ایران با رویکرد فراتحلیل [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 19-28]

  • مهارت‌های هیجانی طراحی برنامه آموزش شناخت اجتماعی(SCT)، و بررسی اثربخشی آن بر توانایی و مهارت‌های تشخیص، درک و ابراز حالات هیجانی کودکان مبتلا به اختلال اتیسم با عملکرد بالا (HFA) [دوره 1، شماره 4، 1392، صفحه 77-84]

و

  • وضع موجود و مطلوب تحلیل شکاف پژوهش‌های علوم انسانی در آموزش عالی [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 79-90]

ه

  • هیجان‌های تحصیلی مدل عِلّی پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان آموزش مجازی: نقش باورهای هوشی، اهداف پیشرفت و هیجان‎های تحصیلی [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 9-18]

ی

  • یادگیری ساخت و هنجاریابی مقیاس کیفیت آموزش و یادگیری [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 29-38]

  • یادگیری الکترونیکی بررسی میزان آمادگی اعضای علمی دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی در استفاده از یادگیری الکترونیکی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 88-102]

  • یادگیری الکترونیکی روند پژوهش‌های حوزه یادگیری الکترونیکی در ایران با رویکرد فراتحلیل [دوره 1، شماره 3، 1392، صفحه 19-28]