ا
-
احمدی، ژاله
تاثیر اعتیاد به شبکههای اجتماعی در پیشرفت تحصیلی دانشآموزان: نقش میانجی کیفیت خواب، اهمالکاری تحصیلی و استرس تحصیلی [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 21-32]
-
اسکندرنژاد، مهتا
تاثیر آموزش مهارتهای حرکتی بر عملکرد حافظه کاری بینایی دانشآموزان [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 23-30]
-
اکرامی، محمود
ساختار فکری حوزه مطالعات آموزش از دور بر اساس تحلیل هماستنادی [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 107-121]
-
اورکی، محمد
بررسی رابطه ساده و چندگانه اهداف پیشرفت و حمایت اجتماعی با تعهد به مدرسه [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 63-74]
ب
-
باقرپور، معصومه
اثربخشی آموزش مبتنی بر نظریه هوش چندگانه بر مهارتهای حل مساله و تفکر نقادانه دانشآموزان [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 53-64]
-
برجعلی، احمد
طراحی معماری سیستم آموزشی مبتنی بر بازخورد عاطفی ترکیبی و بررسی اثربخشی آن بر میزان یادگیری و رضایتمندی کاربران [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 75-86]
-
بیگدلی، ایمان ا...
بررسی اثرات تجسم بر قضاوتهای فراشناخت و عملکرد حافظه [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 21-28]
-
بهرنگی، محمدرضا
مؤلفههای اثربخشی رهبری آموزش و یادگیری کلاس درس در مدارس متوسطه [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 65-80]
پ
-
پیری، موسی
طراحی آموزش چندرسانهای مبتنی بر نظریۀ بار شناختی سوئلر و تعیین تأثیر آن بر درگیری تحصیلی و انتقال یادگیری درس ریاضی در فراگیران پایه سوم ابتدایی [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 31-44]
-
پیرانی، ذبیح اله
ارائه مدل ساختاری فرسودگی تحصیلی بر اساس جو حاکم بر مدرسه، خودکارآمدی تحصیلی و حمایت اجتماعی دانشآموزان متوسطه استان لرستان [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 9-20]
-
پرهیزکار، لیلا
ادراک معلمان از برنامه درسی پنهان آموزش محیط زیست در مدارس متوسطه شهر تهران: یک رویکرد پدیدارشناختی [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 87-102]
-
پورروستایی اردکانی، سعید
طراحی معماری سیستم آموزشی مبتنی بر بازخورد عاطفی ترکیبی و بررسی اثربخشی آن بر میزان یادگیری و رضایتمندی کاربران [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 75-86]
ت
-
تقی زاده، عباس
شناسایی قابلیتهای سنجش تکوینی در محیطهای یادگیری مجازی [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 43-62]
-
تقوایی نیا، علی
مشخصههای روانسنجی مقیاس کارآمدی معلم برای آموزش اخلاقی دانشآموزان [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 31-42]
ح
-
حاتمی، جواد
شناسایی قابلیتهای سنجش تکوینی در محیطهای یادگیری مجازی [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 43-62]
-
حاجی یخچالی، علیرضا
تأثیر یک مداخله مبتنی بر نظریه چشمانداز آینده بر انگیزش پیشرفت، خودکارآمدی تحصیلی و چشمانداز زمان [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 33-48]
-
حسنی، محمد
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامۀ درسی تربیت اجتماعی در دورۀ متوسطۀ اول با تاکید بر اسناد بالادستی [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 95-117]
-
حسن آبادی، حمیدرضا
شناسایی زیرگونههای ناتوانی یادگیری ریاضی در دانشآموزان ایرانی: رویکرد خوشهبندی مدل- مبنا [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 9-30]
-
حسین بگلو، کوروش
طراحی آموزش چندرسانهای مبتنی بر نظریۀ بار شناختی سوئلر و تعیین تأثیر آن بر درگیری تحصیلی و انتقال یادگیری درس ریاضی در فراگیران پایه سوم ابتدایی [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 31-44]
-
حقیقی، سلیم
تأثیر یک مداخله مبتنی بر نظریه چشمانداز آینده بر انگیزش پیشرفت، خودکارآمدی تحصیلی و چشمانداز زمان [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 33-48]
خ
-
خدایی، علی
نقش واسطهای راهبردهای نظمبخشی شناختی هیجان در رابطة تنیدگی تحصیلی ادراک شده و هیجانات پیشرفت [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 49-64]
د
-
درتاج، فریبرز
اثربخشی آموزش مبتنی بر نرمافزار چند رسانهای ساخت نقشه ذهنی بر سرعت پردازش اطلاعات در دانشآموزان دختر پایه هشتم [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 9-22]
ر
-
رجب زاده، سمیه
ساختار فکری حوزه مطالعات آموزش از دور بر اساس تحلیل هماستنادی [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 107-121]
-
رحیمی، حمید
الگوی ساختاری چندگروهی بین رویکرد یادگیری و تجارب شخصی و آموزشی در دو گروه دانشجویان علوم انسانی و علوم تحلیلی-ریاضی [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 75-88]
-
رستگار، احمد
ارائۀ مدل علی یادگیری ادراک شده مبتنی بر بازیهای دیجیتال [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 103-117]
-
رستمی، مریم
بررسی اثرات تجسم بر قضاوتهای فراشناخت و عملکرد حافظه [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 21-28]
-
رضایی، اکبر
طراحی آموزش چندرسانهای مبتنی بر نظریۀ بار شناختی سوئلر و تعیین تأثیر آن بر درگیری تحصیلی و انتقال یادگیری درس ریاضی در فراگیران پایه سوم ابتدایی [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 31-44]
ز
-
زارع، حسین
نقش واسطهای راهبردهای نظمبخشی شناختی هیجان در رابطة تنیدگی تحصیلی ادراک شده و هیجانات پیشرفت [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 49-64]
-
زین آبادی، حسن رضا
مؤلفههای اثربخشی رهبری آموزش و یادگیری کلاس درس در مدارس متوسطه [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 65-80]
-
زینالی، علی
تاثیر اعتیاد به شبکههای اجتماعی در پیشرفت تحصیلی دانشآموزان: نقش میانجی کیفیت خواب، اهمالکاری تحصیلی و استرس تحصیلی [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 21-32]
-
زندی، بهمن
اولویتهای یادگیری مادامالعمر در قالب سوادهای عصر حاضر از دیدگاه استادان و دانشجویان [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 65-80]
س
-
ساداتی فیروزآبادی، سمیه
بررسی رابطه ابعاد کارکرد خانواده و خلاقیت هیجانی با نقش واسطهای سبکهای مقابلهای در دانشآموزان تیز هوش [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 81-95]
-
سیف، علی اکبر
اثربخشی آموزش مبتنی بر نرمافزار چند رسانهای ساخت نقشه ذهنی بر سرعت پردازش اطلاعات در دانشآموزان دختر پایه هشتم [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 9-22]
-
سهرابی اسمرود، فرامرز
طراحی معماری سیستم آموزشی مبتنی بر بازخورد عاطفی ترکیبی و بررسی اثربخشی آن بر میزان یادگیری و رضایتمندی کاربران [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 75-86]
-
سهیلی، فرامرز
ساختار فکری حوزه مطالعات آموزش از دور بر اساس تحلیل هماستنادی [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 107-121]
-
سواری، کریم
بررسی رابطه ساده و چندگانه اهداف پیشرفت و حمایت اجتماعی با تعهد به مدرسه [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 63-74]
ش
-
شکری، امید
مشخصههای روانسنجی مقیاس کارآمدی معلم برای آموزش اخلاقی دانشآموزان [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 31-42]
-
شکری، امید
رابطة باورهای خودکارآمدی ادراک شده و تعامل معلم ـ دانشآموز: نقش واسطهای هیجانات معلم [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 37-52]
-
شهنی ییلاق، منیجه
تأثیر یک مداخله مبتنی بر نظریه چشمانداز آینده بر انگیزش پیشرفت، خودکارآمدی تحصیلی و چشمانداز زمان [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 33-48]
ص
-
صادقی، علیرضا
طراحی و اعتبارسنجی الگوی مناسب برنامه درسی دوره اول متوسطه مدارس استعدادهای درخشان [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 45-60]
-
صالحی نژاد، نسرین
اثربخشی آموزش مبتنی بر نرمافزار چند رسانهای ساخت نقشه ذهنی بر سرعت پردازش اطلاعات در دانشآموزان دختر پایه هشتم [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 9-22]
-
صیف، محمد حسن
ارائۀ مدل علی یادگیری ادراک شده مبتنی بر بازیهای دیجیتال [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 103-117]
ض
-
ضماهنی، مجید
طراحی مدل ارتقاء برند آموزشی دانشگاه پیام نور [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 59-74]
ع
-
عباسی، عفت
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامۀ درسی تربیت اجتماعی در دورۀ متوسطۀ اول با تاکید بر اسناد بالادستی [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 95-117]
-
عبداللهی، بیژن
مؤلفههای اثربخشی رهبری آموزش و یادگیری کلاس درس در مدارس متوسطه [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 65-80]
-
عبداللهی، بیژن
طراحی مدل ارتقاء برند آموزشی دانشگاه پیام نور [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 59-74]
-
عبداللهی، محمدحسین
شناسایی زیرگونههای ناتوانی یادگیری ریاضی در دانشآموزان ایرانی: رویکرد خوشهبندی مدل- مبنا [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 9-30]
-
عبداله پور، محمد آزاد
مشخصههای روانسنجی مقیاس کارآمدی معلم برای آموزش اخلاقی دانشآموزان [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 31-42]
-
عربزاده، مهدی
بررسی روایی و پایایی پرسشنامه خودکارآمدی معلم [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 81-94]
-
عرفانی، نصراله
تاثیر آموزههای قصههای قرآنی به روش حلقه کندوکاو بر قضاوت اخلاقی دانشآموزان پایه ششم ابتدایی شهر همدان [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 9-20]
-
علیجان نوده پشنگی، مجید
مؤلفههای اثربخشی رهبری آموزش و یادگیری کلاس درس در مدارس متوسطه [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 65-80]
-
علی عسگری، مجید
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامۀ درسی تربیت اجتماعی در دورۀ متوسطۀ اول با تاکید بر اسناد بالادستی [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 95-117]
-
علمی منش، نیلا
اثربخشی مداخله مثبت اندیشی بر سرزندگی تحصیلی دانشجویان پیام نور [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 29-36]
غ
-
غلامی، یونس
طراحی و اعتبارسنجی الگوی مناسب برنامه درسی دوره اول متوسطه مدارس استعدادهای درخشان [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 45-60]
ف
-
فاضلی پور، مریم
اثربخشی مداخله مثبت اندیشی بر سرزندگی تحصیلی دانشجویان پیام نور [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 29-36]
-
فتحی و اجارگاه، کورش
ادراک معلمان از برنامه درسی پنهان آموزش محیط زیست در مدارس متوسطه شهر تهران: یک رویکرد پدیدارشناختی [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 87-102]
-
فرج الهی، مهران
ارائۀ مدل علی یادگیری ادراک شده مبتنی بر بازیهای دیجیتال [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 103-117]
-
فرخی، نورعلی
اثربخشی آموزش مبتنی بر نرمافزار چند رسانهای ساخت نقشه ذهنی بر سرعت پردازش اطلاعات در دانشآموزان دختر پایه هشتم [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 9-22]
-
فقیهی، علیرضا
ارائه مدل ساختاری فرسودگی تحصیلی بر اساس جو حاکم بر مدرسه، خودکارآمدی تحصیلی و حمایت اجتماعی دانشآموزان متوسطه استان لرستان [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 9-20]
ق
-
قاسمی، علی
بررسی روایی و پایایی پرسشنامه خودکارآمدی معلم [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 81-94]
-
قاسمی، مریم
شناسایی قابلیتهای سنجش تکوینی در محیطهای یادگیری مجازی [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 43-62]
ک
-
کیانی، مسعود
الگوی ساختاری چندگروهی بین رویکرد یادگیری و تجارب شخصی و آموزشی در دو گروه دانشجویان علوم انسانی و علوم تحلیلی-ریاضی [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 75-88]
-
کیان ارثی، فرحناز
بررسی اثرات تجسم بر قضاوتهای فراشناخت و عملکرد حافظه [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 21-28]
-
کدیور، پروین
بررسی روایی و پایایی پرسشنامه خودکارآمدی معلم [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 81-94]
-
کدیور، پروین
شناسایی زیرگونههای ناتوانی یادگیری ریاضی در دانشآموزان ایرانی: رویکرد خوشهبندی مدل- مبنا [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 9-30]
-
کرامتی، هادی
بررسی روایی و پایایی پرسشنامه خودکارآمدی معلم [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 81-94]
گ
-
گنجی، رقیه
بررسی رابطه ساده و چندگانه اهداف پیشرفت و حمایت اجتماعی با تعهد به مدرسه [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 63-74]
م
-
محمدی، مهدی
طراحی و اعتبارسنجی الگوی مناسب برنامه درسی دوره اول متوسطه مدارس استعدادهای درخشان [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 45-60]
-
مرادی زاده، سهراب
ارائه مدل ساختاری فرسودگی تحصیلی بر اساس جو حاکم بر مدرسه، خودکارآمدی تحصیلی و حمایت اجتماعی دانشآموزان متوسطه استان لرستان [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 9-20]
-
میرهاشمی روته، زهرا سادات
رابطة باورهای خودکارآمدی ادراک شده و تعامل معلم ـ دانشآموز: نقش واسطهای هیجانات معلم [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 37-52]
-
مظلومیان، سعید
نیازسنجی آموزشی براساس روش دیکوم و استاندارد آموزشی 10015 [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 89-106]
-
معصومی فرد، مرجان
اولویتهای یادگیری مادامالعمر در قالب سوادهای عصر حاضر از دیدگاه استادان و دانشجویان [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 65-80]
-
مکتبی، غلامحسین
تأثیر یک مداخله مبتنی بر نظریه چشمانداز آینده بر انگیزش پیشرفت، خودکارآمدی تحصیلی و چشمانداز زمان [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 33-48]
-
ملائی زنگی، فریبا
تاثیر آموزش مهارتهای حرکتی بر عملکرد حافظه کاری بینایی دانشآموزان [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 23-30]
-
ملکی، حسن
طراحی و اعتبارسنجی الگوی مناسب برنامه درسی دوره اول متوسطه مدارس استعدادهای درخشان [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 45-60]
-
ملکی، حمید
ساختار فکری حوزه مطالعات آموزش از دور بر اساس تحلیل هماستنادی [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 107-121]
-
ملک زاده، سمنبر
طراحی مدل ارتقاء برند آموزشی دانشگاه پیام نور [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 59-74]
ن
-
نگهداری، سمیه
ارائۀ مدل علی یادگیری ادراک شده مبتنی بر بازیهای دیجیتال [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 103-117]
-
نیلی احمدآبادی، محمدرضا
طراحی معماری سیستم آموزشی مبتنی بر بازخورد عاطفی ترکیبی و بررسی اثربخشی آن بر میزان یادگیری و رضایتمندی کاربران [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 75-86]
-
نوه ابراهیم، عبدالرحیم
طراحی مدل ارتقاء برند آموزشی دانشگاه پیام نور [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 59-74]
ی
-
یاری، جهانگیر
طراحی آموزش چندرسانهای مبتنی بر نظریۀ بار شناختی سوئلر و تعیین تأثیر آن بر درگیری تحصیلی و انتقال یادگیری درس ریاضی در فراگیران پایه سوم ابتدایی [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 31-44]
-
یزدانی، فتانه
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامۀ درسی تربیت اجتماعی در دورۀ متوسطۀ اول با تاکید بر اسناد بالادستی [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 95-117]
-
یزدانی ورزنه، محمدجواد
شناسایی زیرگونههای ناتوانی یادگیری ریاضی در دانشآموزان ایرانی: رویکرد خوشهبندی مدل- مبنا [دوره 6، شماره 4، 1398، صفحه 9-30]
-
یوسفی، سمیه
اثربخشی آموزش مبتنی بر نظریه هوش چندگانه بر مهارتهای حل مساله و تفکر نقادانه دانشآموزان [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 53-64]
-
یوسفی، صادق
بررسی رابطه ابعاد کارکرد خانواده و خلاقیت هیجانی با نقش واسطهای سبکهای مقابلهای در دانشآموزان تیز هوش [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 81-95]