آ
-
آموزش از راه دور
ساختار فکری حوزه مطالعات آموزش از دور بر اساس تحلیل هماستنادی [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 107-121]
-
آموزش محیط زیست
ادراک معلمان از برنامه درسی پنهان آموزش محیط زیست در مدارس متوسطه شهر تهران: یک رویکرد پدیدارشناختی [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 87-102]
-
آموزش و یادگیری
مؤلفههای اثربخشی رهبری آموزش و یادگیری کلاس درس در مدارس متوسطه [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 65-80]
ا
-
اثربخشی رهبری
مؤلفههای اثربخشی رهبری آموزش و یادگیری کلاس درس در مدارس متوسطه [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 65-80]
-
استاد
اولویتهای یادگیری مادامالعمر در قالب سوادهای عصر حاضر از دیدگاه استادان و دانشجویان [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 65-80]
-
استاندارد آموزشی 10015
نیازسنجی آموزشی براساس روش دیکوم و استاندارد آموزشی 10015 [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 89-106]
-
استرس تحصیلی
تاثیر اعتیاد به شبکههای اجتماعی در پیشرفت تحصیلی دانشآموزان: نقش میانجی کیفیت خواب، اهمالکاری تحصیلی و استرس تحصیلی [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 21-32]
-
استعدادهای درخشان
طراحی و اعتبارسنجی الگوی مناسب برنامه درسی دوره اول متوسطه مدارس استعدادهای درخشان [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 45-60]
-
اسناد بالادستی
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامۀ درسی تربیت اجتماعی در دورۀ متوسطۀ اول با تاکید بر اسناد بالادستی [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 95-117]
-
اعتیاد به شبکه های اجتماعی
تاثیر اعتیاد به شبکههای اجتماعی در پیشرفت تحصیلی دانشآموزان: نقش میانجی کیفیت خواب، اهمالکاری تحصیلی و استرس تحصیلی [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 21-32]
-
اعتبارسنجی
طراحی و اعتبارسنجی الگوی مناسب برنامه درسی دوره اول متوسطه مدارس استعدادهای درخشان [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 45-60]
-
انتقال یادگیری
طراحی آموزش چندرسانهای مبتنی بر نظریۀ بار شناختی سوئلر و تعیین تأثیر آن بر درگیری تحصیلی و انتقال یادگیری درس ریاضی در فراگیران پایه سوم ابتدایی [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 31-44]
-
انگیزش پیشرفت
تأثیر یک مداخله مبتنی بر نظریه چشمانداز آینده بر انگیزش پیشرفت، خودکارآمدی تحصیلی و چشمانداز زمان [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 33-48]
-
اهداف پیشرفت
بررسی رابطه ساده و چندگانه اهداف پیشرفت و حمایت اجتماعی با تعهد به مدرسه [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 63-74]
-
اهمالکاری تحصیلی
تاثیر اعتیاد به شبکههای اجتماعی در پیشرفت تحصیلی دانشآموزان: نقش میانجی کیفیت خواب، اهمالکاری تحصیلی و استرس تحصیلی [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 21-32]
ب
-
بازخورد عاطفی
طراحی معماری سیستم آموزشی مبتنی بر بازخورد عاطفی ترکیبی و بررسی اثربخشی آن بر میزان یادگیری و رضایتمندی کاربران [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 75-86]
-
باورهای خودکارآمدی ادراک شده
رابطة باورهای خودکارآمدی ادراک شده و تعامل معلم ـ دانشآموز: نقش واسطهای هیجانات معلم [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 37-52]
-
برنامه درسی
طراحی و اعتبارسنجی الگوی مناسب برنامه درسی دوره اول متوسطه مدارس استعدادهای درخشان [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 45-60]
-
برنامه درسی پنهان
ادراک معلمان از برنامه درسی پنهان آموزش محیط زیست در مدارس متوسطه شهر تهران: یک رویکرد پدیدارشناختی [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 87-102]
-
برند آموزشی
طراحی مدل ارتقاء برند آموزشی دانشگاه پیام نور [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 59-74]
پ
-
پدیدار شناختی
ادراک معلمان از برنامه درسی پنهان آموزش محیط زیست در مدارس متوسطه شهر تهران: یک رویکرد پدیدارشناختی [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 87-102]
-
پردازش عددی
شناسایی زیرگونههای ناتوانی یادگیری ریاضی در دانشآموزان ایرانی: رویکرد خوشهبندی مدل- مبنا [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 9-30]
-
پیشرفت تحصیلی
تاثیر اعتیاد به شبکههای اجتماعی در پیشرفت تحصیلی دانشآموزان: نقش میانجی کیفیت خواب، اهمالکاری تحصیلی و استرس تحصیلی [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 21-32]
ت
-
تجربه شخصی و آموزشی
الگوی ساختاری چندگروهی بین رویکرد یادگیری و تجارب شخصی و آموزشی در دو گروه دانشجویان علوم انسانی و علوم تحلیلی-ریاضی [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 75-88]
-
تجسم
بررسی اثرات تجسم بر قضاوتهای فراشناخت و عملکرد حافظه [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 21-28]
-
تحلیل عاملی تاییدی
مشخصههای روانسنجی مقیاس کارآمدی معلم برای آموزش اخلاقی دانشآموزان [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 31-42]
-
تحلیل کیفی
مؤلفههای اثربخشی رهبری آموزش و یادگیری کلاس درس در مدارس متوسطه [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 65-80]
-
تحلیل واسطهای
نقش واسطهای راهبردهای نظمبخشی شناختی هیجان در رابطة تنیدگی تحصیلی ادراک شده و هیجانات پیشرفت [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 49-64]
-
تحلیل واسطهای
رابطة باورهای خودکارآمدی ادراک شده و تعامل معلم ـ دانشآموز: نقش واسطهای هیجانات معلم [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 37-52]
-
تربیت اجتماعی
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامۀ درسی تربیت اجتماعی در دورۀ متوسطۀ اول با تاکید بر اسناد بالادستی [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 95-117]
-
تیزهوش
بررسی رابطه ابعاد کارکرد خانواده و خلاقیت هیجانی با نقش واسطهای سبکهای مقابلهای در دانشآموزان تیز هوش [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 81-95]
-
تعامل معلم ـ دانشآموز
رابطة باورهای خودکارآمدی ادراک شده و تعامل معلم ـ دانشآموز: نقش واسطهای هیجانات معلم [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 37-52]
-
تعهد به مدرسه
بررسی رابطه ساده و چندگانه اهداف پیشرفت و حمایت اجتماعی با تعهد به مدرسه [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 63-74]
-
تفکر نقادانه
اثربخشی آموزش مبتنی بر نظریه هوش چندگانه بر مهارتهای حل مساله و تفکر نقادانه دانشآموزان [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 53-64]
-
تکنولوژی آموزشی
طراحی معماری سیستم آموزشی مبتنی بر بازخورد عاطفی ترکیبی و بررسی اثربخشی آن بر میزان یادگیری و رضایتمندی کاربران [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 75-86]
-
تنیدگی تحصیلی
نقش واسطهای راهبردهای نظمبخشی شناختی هیجان در رابطة تنیدگی تحصیلی ادراک شده و هیجانات پیشرفت [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 49-64]
ج
-
جریان ذاتی
ارائۀ مدل علی یادگیری ادراک شده مبتنی بر بازیهای دیجیتال [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 103-117]
-
جنسیت
تاثیر آموزههای قصههای قرآنی به روش حلقه کندوکاو بر قضاوت اخلاقی دانشآموزان پایه ششم ابتدایی شهر همدان [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 9-20]
-
جهتگیری هدف
ارائۀ مدل علی یادگیری ادراک شده مبتنی بر بازیهای دیجیتال [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 103-117]
-
جو حاکم بر مدرسه
ارائه مدل ساختاری فرسودگی تحصیلی بر اساس جو حاکم بر مدرسه، خودکارآمدی تحصیلی و حمایت اجتماعی دانشآموزان متوسطه استان لرستان [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 9-20]
چ
-
چشمانداز زمان
تأثیر یک مداخله مبتنی بر نظریه چشمانداز آینده بر انگیزش پیشرفت، خودکارآمدی تحصیلی و چشمانداز زمان [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 33-48]
ح
-
حافظه کاری بینایی/فضایی
تاثیر آموزش مهارتهای حرکتی بر عملکرد حافظه کاری بینایی دانشآموزان [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 23-30]
-
حلقه کندوکاو
تاثیر آموزههای قصههای قرآنی به روش حلقه کندوکاو بر قضاوت اخلاقی دانشآموزان پایه ششم ابتدایی شهر همدان [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 9-20]
-
حمایت اجتماعی
بررسی رابطه ساده و چندگانه اهداف پیشرفت و حمایت اجتماعی با تعهد به مدرسه [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 63-74]
-
حمایت اجتماعی
ارائه مدل ساختاری فرسودگی تحصیلی بر اساس جو حاکم بر مدرسه، خودکارآمدی تحصیلی و حمایت اجتماعی دانشآموزان متوسطه استان لرستان [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 9-20]
خ
-
خانواده
بررسی رابطه ابعاد کارکرد خانواده و خلاقیت هیجانی با نقش واسطهای سبکهای مقابلهای در دانشآموزان تیز هوش [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 81-95]
-
خلاقیت هیجانی
بررسی رابطه ابعاد کارکرد خانواده و خلاقیت هیجانی با نقش واسطهای سبکهای مقابلهای در دانشآموزان تیز هوش [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 81-95]
-
خودکارآمدی
ارائه مدل ساختاری فرسودگی تحصیلی بر اساس جو حاکم بر مدرسه، خودکارآمدی تحصیلی و حمایت اجتماعی دانشآموزان متوسطه استان لرستان [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 9-20]
-
خودکارآمدی تحصیلی
تأثیر یک مداخله مبتنی بر نظریه چشمانداز آینده بر انگیزش پیشرفت، خودکارآمدی تحصیلی و چشمانداز زمان [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 33-48]
-
خودکارآمدی معلم
بررسی روایی و پایایی پرسشنامه خودکارآمدی معلم [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 81-94]
د
-
دانشآموز
تاثیر آموزههای قصههای قرآنی به روش حلقه کندوکاو بر قضاوت اخلاقی دانشآموزان پایه ششم ابتدایی شهر همدان [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 9-20]
-
دانشآموزان
تاثیر آموزش مهارتهای حرکتی بر عملکرد حافظه کاری بینایی دانشآموزان [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 23-30]
-
دانشآموزان دختر
اثربخشی آموزش مبتنی بر نرمافزار چند رسانهای ساخت نقشه ذهنی بر سرعت پردازش اطلاعات در دانشآموزان دختر پایه هشتم [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 9-22]
-
دانشجو
اولویتهای یادگیری مادامالعمر در قالب سوادهای عصر حاضر از دیدگاه استادان و دانشجویان [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 65-80]
-
دانشجو
الگوی ساختاری چندگروهی بین رویکرد یادگیری و تجارب شخصی و آموزشی در دو گروه دانشجویان علوم انسانی و علوم تحلیلی-ریاضی [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 75-88]
-
دانشجویان
اثربخشی مداخله مثبت اندیشی بر سرزندگی تحصیلی دانشجویان پیام نور [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 29-36]
-
دانشگاه پیام نور
طراحی مدل ارتقاء برند آموزشی دانشگاه پیام نور [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 59-74]
-
درگیری تحصیلی
طراحی آموزش چندرسانهای مبتنی بر نظریۀ بار شناختی سوئلر و تعیین تأثیر آن بر درگیری تحصیلی و انتقال یادگیری درس ریاضی در فراگیران پایه سوم ابتدایی [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 31-44]
-
درگیر کردن دانشآموزان
بررسی روایی و پایایی پرسشنامه خودکارآمدی معلم [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 81-94]
-
دورۀ متوسطه
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامۀ درسی تربیت اجتماعی در دورۀ متوسطۀ اول با تاکید بر اسناد بالادستی [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 95-117]
ر
-
راهبردهای تدریس
بررسی روایی و پایایی پرسشنامه خودکارآمدی معلم [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 81-94]
-
راهبردهای شناختی
اثربخشی آموزش مبتنی بر نرمافزار چند رسانهای ساخت نقشه ذهنی بر سرعت پردازش اطلاعات در دانشآموزان دختر پایه هشتم [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 9-22]
-
راهبردهای نظمبخشی شناختی هیجان
نقش واسطهای راهبردهای نظمبخشی شناختی هیجان در رابطة تنیدگی تحصیلی ادراک شده و هیجانات پیشرفت [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 49-64]
-
رضایتمندی
طراحی معماری سیستم آموزشی مبتنی بر بازخورد عاطفی ترکیبی و بررسی اثربخشی آن بر میزان یادگیری و رضایتمندی کاربران [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 75-86]
-
روایی سازه
مشخصههای روانسنجی مقیاس کارآمدی معلم برای آموزش اخلاقی دانشآموزان [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 31-42]
-
روش دیکوم
نیازسنجی آموزشی براساس روش دیکوم و استاندارد آموزشی 10015 [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 89-106]
-
رویکردهای یادگیری
الگوی ساختاری چندگروهی بین رویکرد یادگیری و تجارب شخصی و آموزشی در دو گروه دانشجویان علوم انسانی و علوم تحلیلی-ریاضی [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 75-88]
ز
-
زیرگونههای شناختی
شناسایی زیرگونههای ناتوانی یادگیری ریاضی در دانشآموزان ایرانی: رویکرد خوشهبندی مدل- مبنا [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 9-30]
س
-
ساختار دانش
ساختار فکری حوزه مطالعات آموزش از دور بر اساس تحلیل هماستنادی [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 107-121]
-
سبک مقابلهای
بررسی رابطه ابعاد کارکرد خانواده و خلاقیت هیجانی با نقش واسطهای سبکهای مقابلهای در دانشآموزان تیز هوش [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 81-95]
-
سرزندگی تحصیلی
اثربخشی مداخله مثبت اندیشی بر سرزندگی تحصیلی دانشجویان پیام نور [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 29-36]
-
سرعت پردازش اطلاعات
اثربخشی آموزش مبتنی بر نرمافزار چند رسانهای ساخت نقشه ذهنی بر سرعت پردازش اطلاعات در دانشآموزان دختر پایه هشتم [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 9-22]
-
سنجش تکوینی آنلاین
شناسایی قابلیتهای سنجش تکوینی در محیطهای یادگیری مجازی [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 43-62]
-
سنجش و ارزیابی
شناسایی قابلیتهای سنجش تکوینی در محیطهای یادگیری مجازی [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 43-62]
-
سواد
اولویتهای یادگیری مادامالعمر در قالب سوادهای عصر حاضر از دیدگاه استادان و دانشجویان [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 65-80]
ش
-
شناخت حوزه- عام
شناسایی زیرگونههای ناتوانی یادگیری ریاضی در دانشآموزان ایرانی: رویکرد خوشهبندی مدل- مبنا [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 9-30]
ط
-
طراحی
طراحی و اعتبارسنجی الگوی مناسب برنامه درسی دوره اول متوسطه مدارس استعدادهای درخشان [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 45-60]
-
طراحی
طراحی مدل ارتقاء برند آموزشی دانشگاه پیام نور [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 59-74]
-
طراحی الگوی برنامه درسی
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامۀ درسی تربیت اجتماعی در دورۀ متوسطۀ اول با تاکید بر اسناد بالادستی [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 95-117]
-
طراحی آموزشی چندرسانهای
طراحی آموزش چندرسانهای مبتنی بر نظریۀ بار شناختی سوئلر و تعیین تأثیر آن بر درگیری تحصیلی و انتقال یادگیری درس ریاضی در فراگیران پایه سوم ابتدایی [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 31-44]
ع
-
علوم انسانی
الگوی ساختاری چندگروهی بین رویکرد یادگیری و تجارب شخصی و آموزشی در دو گروه دانشجویان علوم انسانی و علوم تحلیلی-ریاضی [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 75-88]
-
علوم ریاضی
الگوی ساختاری چندگروهی بین رویکرد یادگیری و تجارب شخصی و آموزشی در دو گروه دانشجویان علوم انسانی و علوم تحلیلی-ریاضی [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 75-88]
-
عمیق شدن
ارائۀ مدل علی یادگیری ادراک شده مبتنی بر بازیهای دیجیتال [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 103-117]
-
عملکرد حافظه
بررسی اثرات تجسم بر قضاوتهای فراشناخت و عملکرد حافظه [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 21-28]
غ
-
غوطهوری
ارائۀ مدل علی یادگیری ادراک شده مبتنی بر بازیهای دیجیتال [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 103-117]
ف
-
فرسودگی تحصیلی
ارائه مدل ساختاری فرسودگی تحصیلی بر اساس جو حاکم بر مدرسه، خودکارآمدی تحصیلی و حمایت اجتماعی دانشآموزان متوسطه استان لرستان [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 9-20]
ق
-
قصههای قرآنی
تاثیر آموزههای قصههای قرآنی به روش حلقه کندوکاو بر قضاوت اخلاقی دانشآموزان پایه ششم ابتدایی شهر همدان [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 9-20]
-
قضاوت اخلاقی
تاثیر آموزههای قصههای قرآنی به روش حلقه کندوکاو بر قضاوت اخلاقی دانشآموزان پایه ششم ابتدایی شهر همدان [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 9-20]
-
قضاوتهای فراشناخت
بررسی اثرات تجسم بر قضاوتهای فراشناخت و عملکرد حافظه [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 21-28]
ک
-
کیفیت خواب
تاثیر اعتیاد به شبکههای اجتماعی در پیشرفت تحصیلی دانشآموزان: نقش میانجی کیفیت خواب، اهمالکاری تحصیلی و استرس تحصیلی [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 21-32]
-
کنشهای اجرایی
شناسایی زیرگونههای ناتوانی یادگیری ریاضی در دانشآموزان ایرانی: رویکرد خوشهبندی مدل- مبنا [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 9-30]
م
-
مثبت اندیشی
اثربخشی مداخله مثبت اندیشی بر سرزندگی تحصیلی دانشجویان پیام نور [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 29-36]
-
محیطهای یادگیری مجازی
شناسایی قابلیتهای سنجش تکوینی در محیطهای یادگیری مجازی [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 43-62]
-
مدیریت کلاس
بررسی روایی و پایایی پرسشنامه خودکارآمدی معلم [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 81-94]
-
مدل
طراحی مدل ارتقاء برند آموزشی دانشگاه پیام نور [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 59-74]
-
مقیاس کارآمدی معلم برای آموزش اخلاقی
مشخصههای روانسنجی مقیاس کارآمدی معلم برای آموزش اخلاقی دانشآموزان [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 31-42]
-
مهارت حرکتی
تاثیر آموزش مهارتهای حرکتی بر عملکرد حافظه کاری بینایی دانشآموزان [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 23-30]
-
مهارت های حل مساله
اثربخشی آموزش مبتنی بر نظریه هوش چندگانه بر مهارتهای حل مساله و تفکر نقادانه دانشآموزان [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 53-64]
ن
-
ناتوانی یادگیری ریاضی
شناسایی زیرگونههای ناتوانی یادگیری ریاضی در دانشآموزان ایرانی: رویکرد خوشهبندی مدل- مبنا [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 9-30]
-
نیاز به شناخت
ارائۀ مدل علی یادگیری ادراک شده مبتنی بر بازیهای دیجیتال [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 103-117]
-
نیازسنجی آموزشی
نیازسنجی آموزشی براساس روش دیکوم و استاندارد آموزشی 10015 [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 89-106]
-
نرمافزار چندرسانهای
اثربخشی آموزش مبتنی بر نرمافزار چند رسانهای ساخت نقشه ذهنی بر سرعت پردازش اطلاعات در دانشآموزان دختر پایه هشتم [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 9-22]
-
نظریه هوش چندگانه
اثربخشی آموزش مبتنی بر نظریه هوش چندگانه بر مهارتهای حل مساله و تفکر نقادانه دانشآموزان [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 53-64]
-
نظریۀ بار شناختی سوئلر
طراحی آموزش چندرسانهای مبتنی بر نظریۀ بار شناختی سوئلر و تعیین تأثیر آن بر درگیری تحصیلی و انتقال یادگیری درس ریاضی در فراگیران پایه سوم ابتدایی [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 31-44]
-
نقشه ذهنی
اثربخشی آموزش مبتنی بر نرمافزار چند رسانهای ساخت نقشه ذهنی بر سرعت پردازش اطلاعات در دانشآموزان دختر پایه هشتم [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 9-22]
ه
-
هیجانات
ارائۀ مدل علی یادگیری ادراک شده مبتنی بر بازیهای دیجیتال [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 103-117]
-
هیجانات پیشرفت
نقش واسطهای راهبردهای نظمبخشی شناختی هیجان در رابطة تنیدگی تحصیلی ادراک شده و هیجانات پیشرفت [دوره 6، شماره 2، 1397، صفحه 49-64]
-
هیجانات معلم
رابطة باورهای خودکارآمدی ادراک شده و تعامل معلم ـ دانشآموز: نقش واسطهای هیجانات معلم [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 37-52]
-
هماستنادی
ساختار فکری حوزه مطالعات آموزش از دور بر اساس تحلیل هماستنادی [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 107-121]
-
همسانی درونی
مشخصههای روانسنجی مقیاس کارآمدی معلم برای آموزش اخلاقی دانشآموزان [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 31-42]
ی
-
یادگیری
طراحی معماری سیستم آموزشی مبتنی بر بازخورد عاطفی ترکیبی و بررسی اثربخشی آن بر میزان یادگیری و رضایتمندی کاربران [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 75-86]
-
یادگیری ادراک شده
ارائۀ مدل علی یادگیری ادراک شده مبتنی بر بازیهای دیجیتال [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 103-117]
-
یادگیری الکترونیکی
شناسایی قابلیتهای سنجش تکوینی در محیطهای یادگیری مجازی [دوره 6، شماره 1، 1397، صفحه 43-62]
-
یادگیری مادام العمر
اولویتهای یادگیری مادامالعمر در قالب سوادهای عصر حاضر از دیدگاه استادان و دانشجویان [دوره 6، شماره 3، 1397، صفحه 65-80]