آ
                
                
                                    - 
                    
                                                    آهنچیان، محمدرضا 
                        
                                                    آزمون روابط ساختاری بین خودکارآمدی پژوهشی، عوامل اجتماعی و محیط آموزشی - پژوهشی دانشگاه با عملکرد آموزشی- پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 27-48]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
ا
                
                
                                    - 
                    
                                                    اختیاری، حامد 
                        
                                                    تنظیم هیجان در کودکان با اختلال یادگیری و کودکان عادی [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 69-84]
                                            
- 
                    
                                                    اکبری زردخانه، سعید 
                        
                                                    تنظیم هیجان در کودکان با اختلال یادگیری و کودکان عادی [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 69-84]
                                            
- 
                    
                                                    اکرامی، محمود 
                        
                                                    پیشبینی مؤلفههای یادگیری سازمانی بر پایۀ بینش کارکنان دانشگاه پیام نور [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 53-64]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
ب
                
                
                                    - 
                    
                                                    باقر پور، معصومه 
                        
                                                    تأثیرآموزش حل مسئله مبتنی برمعنویت بر ذهنیت فلسفی و سبکهای تصمیمگیری دانشجویان پرستاری [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 33-40]
                                            
- 
                    
                                                    بیانی، علی اصغر 
                        
                                                    امید کار، انگیزش تحصیلی و پیشرفت تحصیلی: وارسی یک مدل علّی در دانشجویان غیر شاغل [دوره 4، شماره 16، 1396، صفحه 61-70]
                                            
- 
                    
                                                    بختیاری، مریم 
                        
                                                    تأثیر آموزش تابآوری بر فرسودگی تحصیلی دانشآموزان دختر [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 45-56]
                                            
- 
                    
                                                    برجعلی، احمد 
                        
                                                    تنظیم هیجان در کودکان با اختلال یادگیری و کودکان عادی [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 69-84]
                                            
- 
                    
                                                    بیگدلی، ایمان ا.. 
                        
                                                    اثر آموزش حل مسئله ریاضی با روش بازی بر توجه، حل مسئله و خودکارآمدی دانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیری ریاضی [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 41-52]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
پ
                
                
                                    - 
                    
                                                    پیرخائفی، علیرضا 
                        
                                                    اثربخشی الگوی خلاقیتدرمانی بر ارتقای انگیزه و عملکرد تحصیلی دانشآموزان [دوره 4، شماره 16، 1396، صفحه 39-48]
                                            
- 
                    
                                                    پوراصغر، نصیبه 
                        
                                                    مدل پیشبینی عملکرد تحصیلی دانشجویان آموزش از دور بر اساس متغیرهای فردی باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 7-22]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
ج
                
                
                                    - 
                    
                                                    جعفریگهر، منوچهر 
                        
                                                    تأثیر حمایت از طریق ساختاردهی و مسئلهسازی بر روی مهارتهای خودسازماندهی نوشتار، توانایی نوشتن مقاله و زمان برنامهریزی کلی زبانآموزان [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 15-26]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
ح
                
                
                                    - 
                    
                                                    حجازی، الهه 
                        
                                                    طراحی و ساخت ابزار میزان و نگرش به استفاده از شبکههای اجتماعی و بررسی رابطۀ آن با عملکرد تحصیلی [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 65-78]
                                            
- 
                    
                                                    حسنی، کاظم 
                        
                                                    طراحی الگوی ساختار سازمانی دانشگاههای باز و از دور (مطالعه موردی دانشگاه پیام نور) [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 49-64]
                                            
- 
                    
                                                    حسینی، فریده سادات 
                        
                                                    بررسی شاخصهای شخصیتی، انگیزشی/ شناختیِ خلاقیت در دانشجویان: مدل معادلات ساختاری [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 65-80]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
خ
                
                
                                    - 
                    
                                                    خرمی، میثم 
                        
                                                    ارزیابی کارآمدی روش یادگیری الکترونیکی در آموزش منابع انسانی:مطالعه موردی دانشگاه پیام نور استان مرکزی [دوره 4، شماره 16، 1396، صفحه 71-84]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
د
                
                
                                    - 
                    
                                                    دشتی، سید بهمن 
                        
                                                    بررسی شاخصهای شخصیتی، انگیزشی/ شناختیِ خلاقیت در دانشجویان: مدل معادلات ساختاری [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 65-80]
                                            
- 
                    
                                                    دهقانزاده، حجت 
                        
                                                    تدوین چهارچوب طراحی بازیهای رایانهای آموزشی موضوعات شناختی در سطح خرد با روش تحلیل محتوا استقرایی و بررسی میزان اثربخشی آن در یادگیری مفاهیم [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 7-20]
                                            
- 
                    
                                                    دهقانزاده، حسین 
                        
                                                    تدوین چهارچوب طراحی بازیهای رایانهای آموزشی موضوعات شناختی در سطح خرد با روش تحلیل محتوا استقرایی و بررسی میزان اثربخشی آن در یادگیری مفاهیم [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 7-20]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
ر
                
                
                                    - 
                    
                                                    رستگار، احمد 
                        
                                                    مدل علّی روابط باورهای هوشی و پذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطات: نقش واسطهای اهداف پیشرفت، اضطراب رایانه و خودکارآمدی رایانه [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 81-91]
                                            
- 
                    
                                                    رضایی، علی محمد 
                        
                                                    اثر آموزش حل مسئله ریاضی با روش بازی بر توجه، حل مسئله و خودکارآمدی دانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیری ریاضی [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 41-52]
                                            
- 
                    
                                                    رضائی، اکبر 
                        
                                                    بررسی شاخصهای روانسنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ هیجانهای تحصیلی- ریاضی در جامعۀ دانشآموزان دورۀ متوسطه [دوره 4، شماره 16، 1396، صفحه 85-95]
                                            
- 
                    
                                                    رفیعی، مجتبی 
                        
                                                    ارزیابی کارآمدی روش یادگیری الکترونیکی در آموزش منابع انسانی:مطالعه موردی دانشگاه پیام نور استان مرکزی [دوره 4، شماره 16، 1396، صفحه 71-84]
                                            
- 
                    
                                                    روحی، افسر 
                        
                                                    تأثیر حمایت از طریق ساختاردهی و مسئلهسازی بر روی مهارتهای خودسازماندهی نوشتار، توانایی نوشتن مقاله و زمان برنامهریزی کلی زبانآموزان [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 15-26]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
ز
                
                
                                    - 
                    
                                                    زارع، حسین 
                        
                                                    تأثیر آموزش شناختی ارتقای امید بر خوشبینی و انگیزش پیشرفت دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 85-93]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
س
                
                
                                    - 
                    
                                                    سپهریان آذر، فیروزه 
                        
                                                    تأثیر روش یادگیری مشارکتی جیگساو بر نیازهای اساسی روانشناختی دانشآموزان [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 21-30]
                                            
- 
                    
                                                    سجادی، سیدمهدی 
                        
                                                    فضای مجازی و نو مفهومپردازی در مؤلفههای تربیت دینی:چالش و ضرورتی مغفول در نظریهپردازیهای تربیتی [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 23-32]
                                            
- 
                    
                                                    سجادی منزه، حمیدرضا 
                        
                                                    اثربخشی الگوی خلاقیتدرمانی بر ارتقای انگیزه و عملکرد تحصیلی دانشآموزان [دوره 4، شماره 16، 1396، صفحه 39-48]
                                            
- 
                    
                                                    سید صالحی، محمد 
                        
                                                    تبیین خودناتوانسازی تحصیلی بر اساس عوامل مؤثر بر آن: آزمون یک مدل مفهومی جامع [دوره 4، شماره 16، 1396، صفحه 9-22]
                                            
- 
                    
                                                    سرمدی، محمدرضا 
                        
                                                    مدل پیشبینی عملکرد تحصیلی دانشجویان آموزش از دور بر اساس متغیرهای فردی باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 7-22]
                                            
- 
                    
                                                    سرمدی، محمدرضا 
                        
                                                    ارائۀ مدل علّی قصد استفاده از آموزش برخط در بین اعضای هیئت علمی (مطالعه موردی: دانشگاه پیام نور) [دوره 4، شماره 16، 1396، صفحه 49-60]
                                            
- 
                    
                                                    سعید، نسیم 
                        
                                                    طراحی یک سیستم خبره فازی جهت سنجش میزان رضایتمندی یادگیرنده الکترونیکی [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 79-92]
                                            
- 
                    
                                                    سلیمانی، حسن 
                        
                                                    تأثیر حمایت از طریق ساختاردهی و مسئلهسازی بر روی مهارتهای خودسازماندهی نوشتار، توانایی نوشتن مقاله و زمان برنامهریزی کلی زبانآموزان [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 15-26]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
ش
                
                
                                    - 
                    
                                                    شریفی، مسعود 
                        
                                                    تأثیر برنامة بازآموزی اسنادی بر هیجانات پیشرفت و مشغولیت تحصیلی دانشجویان [دوره 4، شماره 16، 1396، صفحه 23-38]
                                            
- 
                    
                                                    شکری، امید 
                        
                                                    تأثیر برنامة بازآموزی اسنادی بر هیجانات پیشرفت و مشغولیت تحصیلی دانشجویان [دوره 4، شماره 16، 1396، صفحه 23-38]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
ص
                
                
                                    - 
                    
                                                    صفری، ثنا 
                        
                                                    طراحی الگوی ساختار سازمانی دانشگاههای باز و از دور (مطالعه موردی دانشگاه پیام نور) [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 49-64]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
ع
                
                
                                    - 
                    
                                                    عبدالحسین زاده، عباس 
                        
                                                    اثر آموزش حل مسئله ریاضی با روش بازی بر توجه، حل مسئله و خودکارآمدی دانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیری ریاضی [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 41-52]
                                            
- 
                    
                                                    عزیزینژاد، بهاره 
                        
                                                    نقش حمایت اجتماعی مدارس بر سازگاری تحصیلی: اثر میانجی رضایت از مدرسه، امیدواری و خودکارآمدی دانشآموزان [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 57-68]
                                            
- 
                    
                                                    عیسیزادگان، علی 
                        
                                                    بررسی پیشبینی کنندههای شناختی- اجتماعی سازگاری با دانشگاه در دانشجویان سال اول [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 31-44]
                                            
- 
                    
                                                    عظیمی همت، منیره 
                        
                                                    طراحی یک سیستم خبره فازی جهت سنجش میزان رضایتمندی یادگیرنده الکترونیکی [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 79-92]
                                            
- 
                    
                                                    علیآبادی، خدیجه 
                        
                                                    تدوین چهارچوب طراحی بازیهای رایانهای آموزشی موضوعات شناختی در سطح خرد با روش تحلیل محتوا استقرایی و بررسی میزان اثربخشی آن در یادگیری مفاهیم [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 7-20]
                                            
- 
                    
                                                    علیزاده، حمید 
                        
                                                    تنظیم هیجان در کودکان با اختلال یادگیری و کودکان عادی [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 69-84]
                                            
- 
                    
                                                    عمیدطاهر، مریم 
                        
                                                    بررسی پیشبینی کنندههای شناختی- اجتماعی سازگاری با دانشگاه در دانشجویان سال اول [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 31-44]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
غ
                
                
                                    - 
                    
                                                    غباری بناب، باقر 
                        
                                                    تنظیم هیجان در کودکان با اختلال یادگیری و کودکان عادی [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 69-84]
                                            
- 
                    
                                                    غفاری، هادی 
                        
                                                    ارزیابی کارآمدی روش یادگیری الکترونیکی در آموزش منابع انسانی:مطالعه موردی دانشگاه پیام نور استان مرکزی [دوره 4، شماره 16، 1396، صفحه 71-84]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
ف
                
                
                                    - 
                    
                                                    فتحآبادی، جلیل 
                        
                                                    تأثیر برنامة بازآموزی اسنادی بر هیجانات پیشرفت و مشغولیت تحصیلی دانشجویان [دوره 4، شماره 16، 1396، صفحه 23-38]
                                            
- 
                    
                                                    فرامرزی، سالار 
                        
                                                    اثربخشی بازیهای واجی بر نادرستنویسی دانشآموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 9-14]
                                            
- 
                    
                                                    فرج الهی، مهران 
                        
                                                    طراحی الگوی ساختار سازمانی دانشگاههای باز و از دور (مطالعه موردی دانشگاه پیام نور) [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 49-64]
                                            
- 
                    
                                                    فرج پور، عادله 
                        
                                                    پیشبینی مؤلفههای یادگیری سازمانی بر پایۀ بینش کارکنان دانشگاه پیام نور [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 53-64]
                                            
- 
                    
                                                    فرخی، نورعلی 
                        
                                                    تبیین خودناتوانسازی تحصیلی بر اساس عوامل مؤثر بر آن: آزمون یک مدل مفهومی جامع [دوره 4، شماره 16، 1396، صفحه 9-22]
                                            
- 
                    
                                                    فولادی، اسما 
                        
                                                    اثربخشی آموزش سرزندگی تحصیلی بر معنای تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان دختر پایۀ سوم دورۀ اول متوسطه شهر مشهد [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 93-103]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
ق
                
                
                                    - 
                    
                                                    قاسمی، مجید 
                        
                                                    طراحی و ساخت ابزار میزان و نگرش به استفاده از شبکههای اجتماعی و بررسی رابطۀ آن با عملکرد تحصیلی [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 65-78]
                                            
- 
                    
                                                    قلمزن، شیما 
                        
                                                    اثربخشی بازیهای واجی بر نادرستنویسی دانشآموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 9-14]
                                            
- 
                    
                                                    قمرانی، امیر 
                        
                                                    اثربخشی آموزش سرزندگی تحصیلی بر معنای تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان دختر پایۀ سوم دورۀ اول متوسطه شهر مشهد [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 93-103]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
ک
                
                
                                    - 
                    
                                                    کارشکی، حسین 
                        
                                                    آزمون روابط ساختاری بین خودکارآمدی پژوهشی، عوامل اجتماعی و محیط آموزشی - پژوهشی دانشگاه با عملکرد آموزشی- پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 27-48]
                                            
- 
                    
                                                    کیامنش، علیرضا 
                        
                                                    مدل پیشبینی عملکرد تحصیلی دانشجویان آموزش از دور بر اساس متغیرهای فردی باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 7-22]
                                            
- 
                    
                                                    کجباف، محمد باقر 
                        
                                                    اثربخشی آموزش سرزندگی تحصیلی بر معنای تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان دختر پایۀ سوم دورۀ اول متوسطه شهر مشهد [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 93-103]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
گ
                
                
                                    - 
                    
                                                    گراوند، هوشنگ 
                        
                                                    آزمون روابط ساختاری بین خودکارآمدی پژوهشی، عوامل اجتماعی و محیط آموزشی - پژوهشی دانشگاه با عملکرد آموزشی- پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 27-48]
                                            
- 
                    
                                                    گشتاسبی، زهرا 
                        
                                                    تأثیر برنامة بازآموزی اسنادی بر هیجانات پیشرفت و مشغولیت تحصیلی دانشجویان [دوره 4، شماره 16، 1396، صفحه 23-38]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
م
                
                
                                    - 
                    
                                                    محمدی فر، محمد علی 
                        
                                                    اثر آموزش حل مسئله ریاضی با روش بازی بر توجه، حل مسئله و خودکارآمدی دانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیری ریاضی [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 41-52]
                                            
- 
                    
                                                    محمودی، مریم 
                        
                                                    تنظیم هیجان در کودکان با اختلال یادگیری و کودکان عادی [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 69-84]
                                            
- 
                    
                                                    مرادی، رضا 
                        
                                                    اثربخشی بازیهای واجی بر نادرستنویسی دانشآموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 9-14]
                                            
- 
                    
                                                    مرتضوی، عفت سادات 
                        
                                                    تأثیرآموزش حل مسئله مبتنی برمعنویت بر ذهنیت فلسفی و سبکهای تصمیمگیری دانشجویان پرستاری [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 33-40]
                                            
- 
                    
                                                    مرتضوی، محبوبه 
                        
                                                    تأثیر حمایت از طریق ساختاردهی و مسئلهسازی بر روی مهارتهای خودسازماندهی نوشتار، توانایی نوشتن مقاله و زمان برنامهریزی کلی زبانآموزان [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 15-26]
                                            
- 
                    
                                                    معینی کیا، مهدی 
                        
                                                    طراحی الگوی ساختار سازمانی دانشگاههای باز و از دور (مطالعه موردی دانشگاه پیام نور) [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 49-64]
                                            
- 
                    
                                                    مقدم زاده، علی 
                        
                                                    طراحی و ساخت ابزار میزان و نگرش به استفاده از شبکههای اجتماعی و بررسی رابطۀ آن با عملکرد تحصیلی [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 65-78]
                                            
- 
                    
                                                    میکائیلی منیع، فرزانه 
                        
                                                    بررسی پیشبینی کنندههای شناختی- اجتماعی سازگاری با دانشگاه در دانشجویان سال اول [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 31-44]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
ن
                
                
                                    - 
                    
                                                    نامداری، وحیده 
                        
                                                    طراحی و ساخت ابزار میزان و نگرش به استفاده از شبکههای اجتماعی و بررسی رابطۀ آن با عملکرد تحصیلی [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 65-78]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
ی
                
                
                                    - 
                    
                                                    یعقوبی، ابوالقاسم 
                        
                                                    تأثیر آموزش تابآوری بر فرسودگی تحصیلی دانشآموزان دختر [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 45-56]
                                            
 
         
     
    
    
 
    عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد