با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی تربیتی ایران

آ

  • آهنچیان، محمدرضا آزمون روابط ساختاری بین خودکارآمدی پژوهشی، عوامل اجتماعی و محیط آموزشی - پژوهشی دانشگاه با عملکرد آموزشی- پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 27-48]

ا

  • اختیاری، حامد تنظیم هیجان در کودکان با اختلال یادگیری و کودکان عادی [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 69-84]

  • اکبری زردخانه، سعید تنظیم هیجان در کودکان با اختلال یادگیری و کودکان عادی [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 69-84]

  • اکرامی، محمود پیش‌بینی مؤلفه‌های یادگیری سازمانی بر پایۀ بینش کارکنان دانشگاه پیام نور [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 53-64]

ب

  • باقر پور، معصومه تأثیرآموزش حل مسئله مبتنی برمعنویت بر ذهنیت فلسفی و سبک‌های تصمیم‌گیری دانشجویان پرستاری [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 33-40]

  • بیانی، علی اصغر امید کار، انگیزش تحصیلی و پیشرفت تحصیلی: وارسی یک مدل علّی در دانشجویان غیر شاغل [دوره 4، شماره 16، 1396، صفحه 61-70]

  • بختیاری، مریم تأثیر آموزش تاب‌آوری بر فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان دختر [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 45-56]

  • برجعلی، احمد تنظیم هیجان در کودکان با اختلال یادگیری و کودکان عادی [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 69-84]

  • بیگدلی، ایمان ا.. اثر آموزش حل مسئله ریاضی با روش بازی بر توجه، حل مسئله و خودکارآمدی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری ریاضی [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 41-52]

پ

  • پیرخائفی، علیرضا اثربخشی الگوی خلاقیت‌درمانی بر ارتقای انگیزه و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 16، 1396، صفحه 39-48]

  • پوراصغر، نصیبه مدل پیش‌بینی عملکرد تحصیلی دانشجویان آموزش از دور بر اساس متغیرهای فردی باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 7-22]

ج

  • جعفری‌گهر، منوچهر تأثیر حمایت از طریق ساختاردهی و مسئله‌سازی بر روی مهارت‌های خودسازمان‌دهی نوشتار، توانایی نوشتن مقاله و زمان برنامه‌ریزی کلی زبان‌آموزان [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 15-26]

ح

  • حجازی، الهه طراحی و ساخت ابزار میزان و نگرش به استفاده از شبکه‌های اجتماعی و بررسی رابطۀ آن با عملکرد تحصیلی [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 65-78]

  • حسنی، کاظم طراحی الگوی ساختار سازمانی دانشگاه‌های باز و از دور (مطالعه موردی دانشگاه پیام نور) [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 49-64]

  • حسینی، فریده سادات بررسی شاخص‌های شخصیتی، انگیزشی/ شناختیِ خلاقیت در دانشجویان: مدل معادلات ساختاری [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 65-80]

خ

  • خرمی، میثم ارزیابی کارآمدی روش یادگیری الکترونیکی در آموزش منابع انسانی:مطالعه موردی دانشگاه پیام نور استان مرکزی [دوره 4، شماره 16، 1396، صفحه 71-84]

د

  • دشتی، سید بهمن بررسی شاخص‌های شخصیتی، انگیزشی/ شناختیِ خلاقیت در دانشجویان: مدل معادلات ساختاری [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 65-80]

  • دهقانزاده، حجت تدوین چهارچوب طراحی بازی‌های رایانه‌ای آموزشی موضوعات شناختی در سطح خرد با روش تحلیل محتوا استقرایی و بررسی میزان اثربخشی آن در یادگیری مفاهیم [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 7-20]

  • دهقانزاده، حسین تدوین چهارچوب طراحی بازی‌های رایانه‌ای آموزشی موضوعات شناختی در سطح خرد با روش تحلیل محتوا استقرایی و بررسی میزان اثربخشی آن در یادگیری مفاهیم [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 7-20]

ر

  • رستگار، احمد مدل علّی روابط باورهای هوشی و پذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطات: نقش واسطه‌ای اهداف پیشرفت، اضطراب رایانه و خودکارآمدی رایانه [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 81-91]

  • رضایی، علی محمد اثر آموزش حل مسئله ریاضی با روش بازی بر توجه، حل مسئله و خودکارآمدی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری ریاضی [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 41-52]

  • رضائی، اکبر بررسی شاخص‌های روان‌سنجی نسخۀ فارسی پرسش‌نامۀ هیجان‌های تحصیلی- ریاضی در جامعۀ دانش‌آموزان دورۀ متوسطه [دوره 4، شماره 16، 1396، صفحه 85-95]

  • رفیعی، مجتبی ارزیابی کارآمدی روش یادگیری الکترونیکی در آموزش منابع انسانی:مطالعه موردی دانشگاه پیام نور استان مرکزی [دوره 4، شماره 16، 1396، صفحه 71-84]

  • روحی، افسر تأثیر حمایت از طریق ساختاردهی و مسئله‌سازی بر روی مهارت‌های خودسازمان‌دهی نوشتار، توانایی نوشتن مقاله و زمان برنامه‌ریزی کلی زبان‌آموزان [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 15-26]

ز

  • زارع، حسین تأثیر آموزش شناختی ارتقای امید بر خوش‌بینی و انگیزش پیشرفت دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 85-93]

س

  • سپهریان آذر، فیروزه تأثیر روش یادگیری مشارکتی جیگ‌ساو بر نیازهای اساسی روان‌شناختی دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 21-30]

  • سجادی، سیدمهدی فضای مجازی و نو مفهوم‌پردازی در مؤلفه‌های تربیت دینی:چالش و ضرورتی مغفول در نظریه‌پردازی‌های تربیتی [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 23-32]

  • سجادی منزه، حمیدرضا اثربخشی الگوی خلاقیت‌درمانی بر ارتقای انگیزه و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 16، 1396، صفحه 39-48]

  • سید صالحی، محمد تبیین خودناتوان‌سازی تحصیلی بر اساس عوامل مؤثر بر آن: آزمون یک مدل مفهومی جامع [دوره 4، شماره 16، 1396، صفحه 9-22]

  • سرمدی، محمدرضا مدل پیش‌بینی عملکرد تحصیلی دانشجویان آموزش از دور بر اساس متغیرهای فردی باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 7-22]

  • سرمدی، محمدرضا ارائۀ مدل علّی قصد استفاده از آموزش برخط در بین اعضای هیئت علمی (مطالعه موردی: دانشگاه پیام نور) [دوره 4، شماره 16، 1396، صفحه 49-60]

  • سعید، نسیم طراحی یک سیستم خبره فازی جهت سنجش میزان رضایتمندی یادگیرنده الکترونیکی [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 79-92]

  • سلیمانی، حسن تأثیر حمایت از طریق ساختاردهی و مسئله‌سازی بر روی مهارت‌های خودسازمان‌دهی نوشتار، توانایی نوشتن مقاله و زمان برنامه‌ریزی کلی زبان‌آموزان [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 15-26]

ش

  • شریفی، مسعود تأثیر برنامة بازآموزی اسنادی بر هیجانات پیشرفت و مشغولیت تحصیلی دانشجویان [دوره 4، شماره 16، 1396، صفحه 23-38]

  • شکری، امید تأثیر برنامة بازآموزی اسنادی بر هیجانات پیشرفت و مشغولیت تحصیلی دانشجویان [دوره 4، شماره 16، 1396، صفحه 23-38]

ص

  • صفری، ثنا طراحی الگوی ساختار سازمانی دانشگاه‌های باز و از دور (مطالعه موردی دانشگاه پیام نور) [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 49-64]

ع

  • عبدالحسین زاده، عباس اثر آموزش حل مسئله ریاضی با روش بازی بر توجه، حل مسئله و خودکارآمدی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری ریاضی [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 41-52]

  • عزیزی‌نژاد، بهاره نقش حمایت اجتماعی مدارس بر سازگاری تحصیلی: اثر میانجی رضایت از مدرسه، امیدواری و خودکارآمدی دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 57-68]

  • عیسی‌زادگان، علی بررسی پیش‌بینی کننده‌های شناختی- اجتماعی سازگاری با دانشگاه در دانشجویان سال اول [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 31-44]

  • عظیمی همت، منیره طراحی یک سیستم خبره فازی جهت سنجش میزان رضایتمندی یادگیرنده الکترونیکی [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 79-92]

  • علی‌آبادی، خدیجه تدوین چهارچوب طراحی بازی‌های رایانه‌ای آموزشی موضوعات شناختی در سطح خرد با روش تحلیل محتوا استقرایی و بررسی میزان اثربخشی آن در یادگیری مفاهیم [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 7-20]

  • علیزاده، حمید تنظیم هیجان در کودکان با اختلال یادگیری و کودکان عادی [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 69-84]

  • عمیدطاهر، مریم بررسی پیش‌بینی کننده‌های شناختی- اجتماعی سازگاری با دانشگاه در دانشجویان سال اول [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 31-44]

غ

  • غباری بناب، باقر تنظیم هیجان در کودکان با اختلال یادگیری و کودکان عادی [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 69-84]

  • غفاری، هادی ارزیابی کارآمدی روش یادگیری الکترونیکی در آموزش منابع انسانی:مطالعه موردی دانشگاه پیام نور استان مرکزی [دوره 4، شماره 16، 1396، صفحه 71-84]

ف

  • فتح‌آبادی، جلیل تأثیر برنامة بازآموزی اسنادی بر هیجانات پیشرفت و مشغولیت تحصیلی دانشجویان [دوره 4، شماره 16، 1396، صفحه 23-38]

  • فرامرزی، سالار اثربخشی بازی‌های واجی بر نادرست‌نویسی دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 9-14]

  • فرج الهی، مهران طراحی الگوی ساختار سازمانی دانشگاه‌های باز و از دور (مطالعه موردی دانشگاه پیام نور) [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 49-64]

  • فرج پور، عادله پیش‌بینی مؤلفه‌های یادگیری سازمانی بر پایۀ بینش کارکنان دانشگاه پیام نور [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 53-64]

  • فرخی، نورعلی تبیین خودناتوان‌سازی تحصیلی بر اساس عوامل مؤثر بر آن: آزمون یک مدل مفهومی جامع [دوره 4، شماره 16، 1396، صفحه 9-22]

  • فولادی، اسما اثربخشی آموزش سرزندگی تحصیلی بر معنای تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دختر پایۀ سوم دورۀ اول متوسطه شهر مشهد [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 93-103]

ق

  • قاسمی، مجید طراحی و ساخت ابزار میزان و نگرش به استفاده از شبکه‌های اجتماعی و بررسی رابطۀ آن با عملکرد تحصیلی [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 65-78]

  • قلمزن، شیما اثربخشی بازی‌های واجی بر نادرست‌نویسی دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 9-14]

  • قمرانی، امیر اثربخشی آموزش سرزندگی تحصیلی بر معنای تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دختر پایۀ سوم دورۀ اول متوسطه شهر مشهد [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 93-103]

ک

  • کارشکی، حسین آزمون روابط ساختاری بین خودکارآمدی پژوهشی، عوامل اجتماعی و محیط آموزشی - پژوهشی دانشگاه با عملکرد آموزشی- پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 27-48]

  • کیامنش، علیرضا مدل پیش‌بینی عملکرد تحصیلی دانشجویان آموزش از دور بر اساس متغیرهای فردی باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 7-22]

  • کجباف، محمد باقر اثربخشی آموزش سرزندگی تحصیلی بر معنای تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دختر پایۀ سوم دورۀ اول متوسطه شهر مشهد [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 93-103]

گ

  • گراوند، هوشنگ آزمون روابط ساختاری بین خودکارآمدی پژوهشی، عوامل اجتماعی و محیط آموزشی - پژوهشی دانشگاه با عملکرد آموزشی- پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 27-48]

  • گشتاسبی، زهرا تأثیر برنامة بازآموزی اسنادی بر هیجانات پیشرفت و مشغولیت تحصیلی دانشجویان [دوره 4، شماره 16، 1396، صفحه 23-38]

م

  • محمدی فر، محمد علی اثر آموزش حل مسئله ریاضی با روش بازی بر توجه، حل مسئله و خودکارآمدی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری ریاضی [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 41-52]

  • محمودی، مریم تنظیم هیجان در کودکان با اختلال یادگیری و کودکان عادی [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 69-84]

  • مرادی، رضا اثربخشی بازی‌های واجی بر نادرست‌نویسی دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 9-14]

  • مرتضوی، عفت سادات تأثیرآموزش حل مسئله مبتنی برمعنویت بر ذهنیت فلسفی و سبک‌های تصمیم‌گیری دانشجویان پرستاری [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 33-40]

  • مرتضوی، محبوبه تأثیر حمایت از طریق ساختاردهی و مسئله‌سازی بر روی مهارت‌های خودسازمان‌دهی نوشتار، توانایی نوشتن مقاله و زمان برنامه‌ریزی کلی زبان‌آموزان [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 15-26]

  • معینی کیا، مهدی طراحی الگوی ساختار سازمانی دانشگاه‌های باز و از دور (مطالعه موردی دانشگاه پیام نور) [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 49-64]

  • مقدم زاده، علی طراحی و ساخت ابزار میزان و نگرش به استفاده از شبکه‌های اجتماعی و بررسی رابطۀ آن با عملکرد تحصیلی [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 65-78]

  • میکائیلی منیع، فرزانه بررسی پیش‌بینی کننده‌های شناختی- اجتماعی سازگاری با دانشگاه در دانشجویان سال اول [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 31-44]

ن

  • نامداری، وحیده طراحی و ساخت ابزار میزان و نگرش به استفاده از شبکه‌های اجتماعی و بررسی رابطۀ آن با عملکرد تحصیلی [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 65-78]

ی

  • یعقوبی، ابوالقاسم تأثیر آموزش تاب‌آوری بر فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان دختر [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 45-56]