آ
-
آموزش
نقش ویروس کرونا در آموزش مجازی، با تأکید بر فرصتها و چالشها [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 49-60]
-
آموزش
مقایسة تاثیر روشهای آموزش مبتنی بر نظریه بار شناختی، چندرسانهای و سخنرانی بر یادگیری درس علوم دانشآموزان [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 93-103]
-
آموزش الکترونیک
چالشهای توسعه مدارس هوشمند از دیدگاه مدیران و معلمان مدارس هوشمند شهرستان بابلسر [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 21-32]
-
آموزش الکترونیکی
تحلیل پدیدارشناختی عوامل مؤثر بر تعاملات در محیط آموزش الکترونیکی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 35-46]
-
آموزش عالی
سنتزپژوهی برنامه درسی مبتنی بر یادگیری همراه با تأکید بر الگوی اکر در آموزش عالی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 55-68]
-
آموزش مداوم جامعة پزشکی
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش مداوم جامعه پزشکی مبتنی بر یادگیری ترکیبی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 79-97]
-
آموزش و پرورش
چالشهای توسعه مدارس هوشمند از دیدگاه مدیران و معلمان مدارس هوشمند شهرستان بابلسر [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 21-32]
ا
-
اجتناب تجربهای
بررسی نقش شفقت به خود در اهمالکاری تحصیلی با واسطهگری اجتناب تجربهای در دانشجویان دانشگاه یزد [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 35-44]
-
اخلاق زیست محیطی
تدوین مدل اندازهگیری پرسشنامة اخلاق زیست محیطی [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 43-52]
-
ادراک حمایت معلم
تدوین مدل علّی رضایت از مدرسه بر اساس ادراک محیط کلاس و ادراک حمایت معلم با نقش واسطهای پایستگی تحصیلی و درگیری تحصیلی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 71-84]
-
ادراک محیط کلاس
تدوین مدل علّی رضایت از مدرسه بر اساس ادراک محیط کلاس و ادراک حمایت معلم با نقش واسطهای پایستگی تحصیلی و درگیری تحصیلی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 71-84]
-
ارزیابیهای شناختی
مدل یابی روابط علّی جهت گیریهای هدفی و ارزیابیهای شناختی با بهزیستی شغلی در معلمان: نقش واسطهای راهبردهای مقابله شناختی و هیجانهای معلم [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 67-84]
-
اضطراب
اثربخشی بازی گروهی، قصهگویی و نمایش خلاق بر کاهش اضطراب دانشآموزان پسر مقطع ابتدایی شهر تهران [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 69-78]
-
اعتبار
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس هیجانپذیری در تدریس: رواسازی، اعتبار یابی و تحلیل عاملی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 59-70]
-
الگوسازی
تاثیر محیط یادگیری مبتنی بر مباحثه بر بهبود مهارتهای تصمیمگیری اخلاقی-اجتمایی: مقایسه دو راهبرد الگوسازی و مربیگری [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 31-42]
-
امید به تحصیل
ارائة مدل علّی تحصیلگریزی در ارتباط با معنای تحصیل و خودکارآمدی تحصیلی: نقش واسطهای امید به تحصیل [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 9-20]
-
امیدواری
اثربخشی مداخله مبتنی بر شفقت (CFT) بر روی تابآوری تحصیلی و امیدواری دانش-آموزان پسر اهمالکار تحصیلی مقطع دوم متوسطه [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 9-18]
-
انعطاف شناختی
مقایسة حافظة کاری، خلاقیت و انعطاف شناختی در دانشآموزان دو و تکزبانه (فارسی آذری زبان) [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 85-92]
-
انگیزش
مقایسة تاثیر روشهای آموزش مبتنی بر نظریه بار شناختی، چندرسانهای و سخنرانی بر یادگیری درس علوم دانشآموزان [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 93-103]
-
اهمالکاری تحصیلی
بررسی نقش شفقت به خود در اهمالکاری تحصیلی با واسطهگری اجتناب تجربهای در دانشجویان دانشگاه یزد [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 35-44]
-
اهمالکاری تحصیلی
پیشبینی اهمالکاری تحصیلی بر اساس مؤلفههای خود ناهمخوانی و تابآوری تحصیلی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 83-92]
-
اهمالکاری تحصیلی
اثربخشی مداخله مبتنی بر شفقت (CFT) بر روی تابآوری تحصیلی و امیدواری دانش-آموزان پسر اهمالکار تحصیلی مقطع دوم متوسطه [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 9-18]
ب
-
بار شناختی
مقایسة تاثیر روشهای آموزش مبتنی بر نظریه بار شناختی، چندرسانهای و سخنرانی بر یادگیری درس علوم دانشآموزان [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 93-103]
-
بار شناختی مطلوب
تقویت پردازش زایشی از طریق بارشناختی مطلوب: یک مطالعة کیفی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 33-48]
-
بازی گروهی
اثربخشی بازی گروهی، قصهگویی و نمایش خلاق بر کاهش اضطراب دانشآموزان پسر مقطع ابتدایی شهر تهران [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 69-78]
-
برنامة درسی
سنتزپژوهی برنامه درسی مبتنی بر یادگیری همراه با تأکید بر الگوی اکر در آموزش عالی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 55-68]
-
برنامة درسی
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامة درسی توسعة دانش محتوایی تخصصی دانشجومعلمان آموزش ابتدایی: یک مطالعه موردی با روش ترکیبی در تقسیم کسرها [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 61-82]
-
بنیانهای اخلاقی
مقایسه تداعیهای آشکار و ناآشکار بنیانهای اخلاقی در دانشآموزان دارای رفتار قلدری: کاربرد آزمون تداعی ناآشکار (IAT) [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 9-20]
-
بهزیستی شغلی
مدل یابی روابط علّی جهت گیریهای هدفی و ارزیابیهای شناختی با بهزیستی شغلی در معلمان: نقش واسطهای راهبردهای مقابله شناختی و هیجانهای معلم [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 67-84]
پ
-
پایستگی تحصیلی
تدوین مدل علّی رضایت از مدرسه بر اساس ادراک محیط کلاس و ادراک حمایت معلم با نقش واسطهای پایستگی تحصیلی و درگیری تحصیلی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 71-84]
-
پیچیدگی
نقش حمایت فراشناختی در افزایش پیچیدگی، صحت، و روانی مهارت های شفاهی در زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 93-103]
-
پردازش زایشی
تقویت پردازش زایشی از طریق بارشناختی مطلوب: یک مطالعة کیفی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 33-48]
-
پرسشنامة حمایت از خودمختاری ادراکشده
شاخصهای روانسنجی پرسشنامة حمایت از خودمختاری ادراکشده - پرسشنامة جو یادگیری [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 45-54]
-
پرسشنامة سرمایة روانشناختی
ساختار عاملی، پایایی و تغییرناپذیری اندازهگیری پرسشنامة سرمایة روانشناختی در معلمان زن و مرد ایرانی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 21-34]
-
پرسشنامة هوش هیجانی صفتمحور ـ نسخة کوتاه نوجوان
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامة هوش هیجانی صفتمحور ـ نسخة نوجوان: ساختار عاملی، روایی و پایایی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 85-99]
-
پرسشنامه
تدوین مدل اندازهگیری پرسشنامة اخلاق زیست محیطی [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 43-52]
-
پیشرفت تحصیلی
اثربخشی آموزش راهبردهای هدفگذاری در بهبود پیشرفت تحصیلی و دقت هدفگذاری دانشآموزان متوسطه اول [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 19-30]
ت
-
تابآوری تحصیلی
پیشبینی اهمالکاری تحصیلی بر اساس مؤلفههای خود ناهمخوانی و تابآوری تحصیلی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 83-92]
-
تابآوری تحصیلی
اثربخشی مداخله مبتنی بر شفقت (CFT) بر روی تابآوری تحصیلی و امیدواری دانش-آموزان پسر اهمالکار تحصیلی مقطع دوم متوسطه [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 9-18]
-
تابآوری روان شناختی
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامة هوش هیجانی صفتمحور ـ نسخة نوجوان: ساختار عاملی، روایی و پایایی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 85-99]
-
تحصیلگریزی و دانشآموزان
ارائة مدل علّی تحصیلگریزی در ارتباط با معنای تحصیل و خودکارآمدی تحصیلی: نقش واسطهای امید به تحصیل [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 9-20]
-
تحلیل عاملی تاییدی
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامة هوش هیجانی صفتمحور ـ نسخة نوجوان: ساختار عاملی، روایی و پایایی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 85-99]
-
تحلیل عاملی تاییدی چندگروهی
ساختار عاملی، پایایی و تغییرناپذیری اندازهگیری پرسشنامة سرمایة روانشناختی در معلمان زن و مرد ایرانی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 21-34]
-
تحلیل مضمون
تقویت پردازش زایشی از طریق بارشناختی مطلوب: یک مطالعة کیفی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 33-48]
-
تداعی های ناآشکار
مقایسه تداعیهای آشکار و ناآشکار بنیانهای اخلاقی در دانشآموزان دارای رفتار قلدری: کاربرد آزمون تداعی ناآشکار (IAT) [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 9-20]
-
تدریس
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس هیجانپذیری در تدریس: رواسازی، اعتبار یابی و تحلیل عاملی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 59-70]
-
تعامل
تحلیل پدیدارشناختی عوامل مؤثر بر تعاملات در محیط آموزش الکترونیکی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 35-46]
-
تغییرناپذیری ساختار عاملی
ساختار عاملی، پایایی و تغییرناپذیری اندازهگیری پرسشنامة سرمایة روانشناختی در معلمان زن و مرد ایرانی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 21-34]
-
تفاوتهای جنسی
ساختار عاملی، پایایی و تغییرناپذیری اندازهگیری پرسشنامة سرمایة روانشناختی در معلمان زن و مرد ایرانی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 21-34]
-
تقسیم کسرها
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامة درسی توسعة دانش محتوایی تخصصی دانشجومعلمان آموزش ابتدایی: یک مطالعه موردی با روش ترکیبی در تقسیم کسرها [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 61-82]
-
تک زبانگی
مقایسة حافظة کاری، خلاقیت و انعطاف شناختی در دانشآموزان دو و تکزبانه (فارسی آذری زبان) [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 85-92]
ج
-
جذب شناختی
ارائة مدل علّی روابط جذب شناختی، نیاز به شناخت و سودمندی ادراک شده یادگیری در واقعیت افزوده: نقش واسطهای خودکارآمدی و درگیری شناختی [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 53-66]
-
جهتگیریهای هدفی
مدل یابی روابط علّی جهت گیریهای هدفی و ارزیابیهای شناختی با بهزیستی شغلی در معلمان: نقش واسطهای راهبردهای مقابله شناختی و هیجانهای معلم [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 67-84]
ح
-
حافظة کاری
مقایسة حافظة کاری، خلاقیت و انعطاف شناختی در دانشآموزان دو و تکزبانه (فارسی آذری زبان) [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 85-92]
-
حمایت
نقش حمایت فراشناختی در افزایش پیچیدگی، صحت، و روانی مهارت های شفاهی در زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 93-103]
-
حمایت از خودمختاری
شاخصهای روانسنجی پرسشنامة حمایت از خودمختاری ادراکشده - پرسشنامة جو یادگیری [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 45-54]
خ
-
خلاقیت
مقایسة حافظة کاری، خلاقیت و انعطاف شناختی در دانشآموزان دو و تکزبانه (فارسی آذری زبان) [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 85-92]
-
خودکارآمدی
ارائة مدل علّی روابط جذب شناختی، نیاز به شناخت و سودمندی ادراک شده یادگیری در واقعیت افزوده: نقش واسطهای خودکارآمدی و درگیری شناختی [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 53-66]
-
خودکارآمدی تحصیلی
ارائة مدل علّی تحصیلگریزی در ارتباط با معنای تحصیل و خودکارآمدی تحصیلی: نقش واسطهای امید به تحصیل [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 9-20]
-
خود ناهمخوانی
پیشبینی اهمالکاری تحصیلی بر اساس مؤلفههای خود ناهمخوانی و تابآوری تحصیلی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 83-92]
د
-
دانشآموز
اثربخشی آموزش راهبردهای هدفگذاری در بهبود پیشرفت تحصیلی و دقت هدفگذاری دانشآموزان متوسطه اول [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 19-30]
-
دانشجو
بررسی نقش شفقت به خود در اهمالکاری تحصیلی با واسطهگری اجتناب تجربهای در دانشجویان دانشگاه یزد [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 35-44]
-
دانشگاه تهران
تحلیل پدیدارشناختی عوامل مؤثر بر تعاملات در محیط آموزش الکترونیکی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 35-46]
-
دانش محتوایی تخصصی
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامة درسی توسعة دانش محتوایی تخصصی دانشجومعلمان آموزش ابتدایی: یک مطالعه موردی با روش ترکیبی در تقسیم کسرها [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 61-82]
-
درگیری تحصیلی
تدوین مدل علّی رضایت از مدرسه بر اساس ادراک محیط کلاس و ادراک حمایت معلم با نقش واسطهای پایستگی تحصیلی و درگیری تحصیلی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 71-84]
-
درگیری شناختی
ارائة مدل علّی روابط جذب شناختی، نیاز به شناخت و سودمندی ادراک شده یادگیری در واقعیت افزوده: نقش واسطهای خودکارآمدی و درگیری شناختی [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 53-66]
-
دوزبانگی
مقایسة حافظة کاری، خلاقیت و انعطاف شناختی در دانشآموزان دو و تکزبانه (فارسی آذری زبان) [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 85-92]
ر
-
راهبردهای مقابلة شناختی
مدل یابی روابط علّی جهت گیریهای هدفی و ارزیابیهای شناختی با بهزیستی شغلی در معلمان: نقش واسطهای راهبردهای مقابله شناختی و هیجانهای معلم [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 67-84]
-
رضایت از مدرسه
تدوین مدل علّی رضایت از مدرسه بر اساس ادراک محیط کلاس و ادراک حمایت معلم با نقش واسطهای پایستگی تحصیلی و درگیری تحصیلی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 71-84]
-
روایی
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس هیجانپذیری در تدریس: رواسازی، اعتبار یابی و تحلیل عاملی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 59-70]
-
روانی
نقش حمایت فراشناختی در افزایش پیچیدگی، صحت، و روانی مهارت های شفاهی در زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 93-103]
-
روش آمیخته
نقش ویروس کرونا در آموزش مجازی، با تأکید بر فرصتها و چالشها [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 49-60]
س
-
سبک یادگیری مرجح
تبیین الگوی علی سبک های یادگیری مرجح دانشجویان، یادگیری غیررسمی دیجیتال و عملکرد تحصیلی آنان [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 47-58]
-
سنتزپژوهی و الگوی اکر
سنتزپژوهی برنامه درسی مبتنی بر یادگیری همراه با تأکید بر الگوی اکر در آموزش عالی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 55-68]
-
سودمندی ادراک شده
ارائة مدل علّی روابط جذب شناختی، نیاز به شناخت و سودمندی ادراک شده یادگیری در واقعیت افزوده: نقش واسطهای خودکارآمدی و درگیری شناختی [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 53-66]
ش
-
شفقت به خود
بررسی نقش شفقت به خود در اهمالکاری تحصیلی با واسطهگری اجتناب تجربهای در دانشجویان دانشگاه یزد [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 35-44]
ص
-
صحت
نقش حمایت فراشناختی در افزایش پیچیدگی، صحت، و روانی مهارت های شفاهی در زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 93-103]
ط
-
طراحی
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامة درسی توسعة دانش محتوایی تخصصی دانشجومعلمان آموزش ابتدایی: یک مطالعه موردی با روش ترکیبی در تقسیم کسرها [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 61-82]
-
طراحی الگو
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش مداوم جامعه پزشکی مبتنی بر یادگیری ترکیبی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 79-97]
ع
-
علوم چهارم ابتدایی
مقایسة تاثیر روشهای آموزش مبتنی بر نظریه بار شناختی، چندرسانهای و سخنرانی بر یادگیری درس علوم دانشآموزان [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 93-103]
-
علوم شناختی
فراتحلیل کاربرد علوم شناختی در یادگیری ترکیبی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 21-34]
-
عملکرد تحصیلی
تبیین الگوی علی سبک های یادگیری مرجح دانشجویان، یادگیری غیررسمی دیجیتال و عملکرد تحصیلی آنان [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 47-58]
ف
-
فرا تحلیل
فراتحلیل کاربرد علوم شناختی در یادگیری ترکیبی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 21-34]
-
فراشناخت
نقش حمایت فراشناختی در افزایش پیچیدگی، صحت، و روانی مهارت های شفاهی در زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 93-103]
-
فضای مجازی
اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر وابستگی به فضای مجازی و قلدری سایبری در نوجوانان منطقه سه شهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 9-20]
-
فناوری اطلاعات و ارتباطات
چالشهای توسعه مدارس هوشمند از دیدگاه مدیران و معلمان مدارس هوشمند شهرستان بابلسر [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 21-32]
ق
-
قصهگویی
اثربخشی بازی گروهی، قصهگویی و نمایش خلاق بر کاهش اضطراب دانشآموزان پسر مقطع ابتدایی شهر تهران [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 69-78]
-
قلدری
مقایسه تداعیهای آشکار و ناآشکار بنیانهای اخلاقی در دانشآموزان دارای رفتار قلدری: کاربرد آزمون تداعی ناآشکار (IAT) [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 9-20]
-
قلدری مجازی
اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر وابستگی به فضای مجازی و قلدری سایبری در نوجوانان منطقه سه شهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 9-20]
ک
-
کرونا
نقش ویروس کرونا در آموزش مجازی، با تأکید بر فرصتها و چالشها [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 49-60]
م
-
مجازی
نقش ویروس کرونا در آموزش مجازی، با تأکید بر فرصتها و چالشها [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 49-60]
-
محیط یادگیری مبتنی بر مباحثه
تاثیر محیط یادگیری مبتنی بر مباحثه بر بهبود مهارتهای تصمیمگیری اخلاقی-اجتمایی: مقایسه دو راهبرد الگوسازی و مربیگری [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 31-42]
-
مداخله مبتنی بر شفقت
اثربخشی مداخله مبتنی بر شفقت (CFT) بر روی تابآوری تحصیلی و امیدواری دانش-آموزان پسر اهمالکار تحصیلی مقطع دوم متوسطه [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 9-18]
-
مدارس هوشمند
چالشهای توسعه مدارس هوشمند از دیدگاه مدیران و معلمان مدارس هوشمند شهرستان بابلسر [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 21-32]
-
مدلیابی معادلات ساختاری
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش مداوم جامعه پزشکی مبتنی بر یادگیری ترکیبی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 79-97]
-
مدل اندازهگیری
تدوین مدل اندازهگیری پرسشنامة اخلاق زیست محیطی [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 43-52]
-
مربیگری
تاثیر محیط یادگیری مبتنی بر مباحثه بر بهبود مهارتهای تصمیمگیری اخلاقی-اجتمایی: مقایسه دو راهبرد الگوسازی و مربیگری [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 31-42]
-
معنای تحصیل
ارائة مدل علّی تحصیلگریزی در ارتباط با معنای تحصیل و خودکارآمدی تحصیلی: نقش واسطهای امید به تحصیل [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 9-20]
-
مهارتهای تصمیمگیری
تاثیر محیط یادگیری مبتنی بر مباحثه بر بهبود مهارتهای تصمیمگیری اخلاقی-اجتمایی: مقایسه دو راهبرد الگوسازی و مربیگری [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 31-42]
-
مهارتهای زندگی
اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر وابستگی به فضای مجازی و قلدری سایبری در نوجوانان منطقه سه شهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 9-20]
ن
-
نیاز به شناخت
ارائة مدل علّی روابط جذب شناختی، نیاز به شناخت و سودمندی ادراک شده یادگیری در واقعیت افزوده: نقش واسطهای خودکارآمدی و درگیری شناختی [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 53-66]
-
نظریة خودتعیینگری
شاخصهای روانسنجی پرسشنامة حمایت از خودمختاری ادراکشده - پرسشنامة جو یادگیری [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 45-54]
-
نمایش خلاق
اثربخشی بازی گروهی، قصهگویی و نمایش خلاق بر کاهش اضطراب دانشآموزان پسر مقطع ابتدایی شهر تهران [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 69-78]
-
نمرة هدف
اثربخشی آموزش راهبردهای هدفگذاری در بهبود پیشرفت تحصیلی و دقت هدفگذاری دانشآموزان متوسطه اول [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 19-30]
-
نوجوانان
اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر وابستگی به فضای مجازی و قلدری سایبری در نوجوانان منطقه سه شهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 9-20]
و
-
واژگان کلیدی: تداعی های آشکار
مقایسه تداعیهای آشکار و ناآشکار بنیانهای اخلاقی در دانشآموزان دارای رفتار قلدری: کاربرد آزمون تداعی ناآشکار (IAT) [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 9-20]
-
واقعیت افزوده
ارائة مدل علّی روابط جذب شناختی، نیاز به شناخت و سودمندی ادراک شده یادگیری در واقعیت افزوده: نقش واسطهای خودکارآمدی و درگیری شناختی [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 53-66]
ه
-
هیجان
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس هیجانپذیری در تدریس: رواسازی، اعتبار یابی و تحلیل عاملی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 59-70]
-
هیجان پذیری در تدریس
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس هیجانپذیری در تدریس: رواسازی، اعتبار یابی و تحلیل عاملی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 59-70]
-
هیجانهای معلم
مدل یابی روابط علّی جهت گیریهای هدفی و ارزیابیهای شناختی با بهزیستی شغلی در معلمان: نقش واسطهای راهبردهای مقابله شناختی و هیجانهای معلم [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 67-84]
-
هدفگذاری
اثربخشی آموزش راهبردهای هدفگذاری در بهبود پیشرفت تحصیلی و دقت هدفگذاری دانشآموزان متوسطه اول [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 19-30]
ی
-
یادگیری ترکیبی
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش مداوم جامعه پزشکی مبتنی بر یادگیری ترکیبی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 79-97]
-
یادگیری ترکیبی
فراتحلیل کاربرد علوم شناختی در یادگیری ترکیبی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 21-34]
-
یادگیری غیر رسمی دیجیتال
تبیین الگوی علی سبک های یادگیری مرجح دانشجویان، یادگیری غیررسمی دیجیتال و عملکرد تحصیلی آنان [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 47-58]
-
یادگیری همراه
سنتزپژوهی برنامه درسی مبتنی بر یادگیری همراه با تأکید بر الگوی اکر در آموزش عالی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 55-68]