با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی تربیتی ایران

آ

  • آموزش نقش ویروس کرونا در آموزش مجازی، با تأکید بر فرصت‌ها و چالش‌ها [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 49-60]

  • آموزش مقایسة تاثیر روش‌های آموزش مبتنی بر نظریه بار شناختی، چندرسانه‌ای و سخنرانی بر یادگیری درس علوم دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 93-103]

  • آموزش الکترونیک چالش‌های توسعه مدارس هوشمند از دیدگاه مدیران و معلمان مدارس هوشمند شهرستان بابلسر [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 21-32]

  • آموزش الکترونیکی تحلیل پدیدارشناختی عوامل مؤثر بر تعاملات در محیط آموزش الکترونیکی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 35-46]

  • آموزش عالی سنتزپژوهی برنامه درسی مبتنی بر یادگیری همراه با تأکید بر الگوی اکر در آموزش عالی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 55-68]

  • آموزش مداوم جامعة پزشکی طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش مداوم جامعه پزشکی مبتنی بر یادگیری ترکیبی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 79-97]

  • آموزش و پرورش چالش‌های توسعه مدارس هوشمند از دیدگاه مدیران و معلمان مدارس هوشمند شهرستان بابلسر [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 21-32]

ا

  • اجتناب تجربه‌ای بررسی نقش شفقت به خود در اهمال‌کاری تحصیلی با واسطه‌گری اجتناب تجربه‌ای در دانشجویان دانشگاه یزد [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 35-44]

  • اخلاق زیست محیطی تدوین مدل اندازه‌گیری پرسش‌نامة اخلاق زیست محیطی [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 43-52]

  • ادراک حمایت معلم تدوین مدل علّی رضایت از مدرسه بر اساس ادراک محیط کلاس و ادراک حمایت معلم با نقش واسطه‌ای پایستگی تحصیلی و درگیری تحصیلی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 71-84]

  • ادراک محیط کلاس تدوین مدل علّی رضایت از مدرسه بر اساس ادراک محیط کلاس و ادراک حمایت معلم با نقش واسطه‌ای پایستگی تحصیلی و درگیری تحصیلی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 71-84]

  • ارزیابی‌های شناختی مدل یابی روابط علّی جهت گیری‌های هدفی و ارزیابی‌های شناختی با بهزیستی شغلی در معلمان: نقش واسطه‌ای راهبردهای مقابله شناختی و هیجان‌های معلم [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 67-84]

  • اضطراب اثربخشی بازی گروهی، قصه‌گویی و نمایش خلاق بر کاهش اضطراب دانش‌آموزان پسر مقطع ابتدایی شهر تهران [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 69-78]

  • اعتبار بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس هیجان‌پذیری در تدریس: رواسازی، اعتبار یابی و تحلیل عاملی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 59-70]

  • الگوسازی تاثیر محیط یادگیری مبتنی بر مباحثه بر بهبود مهارت‌های تصمیم‌گیری اخلاقی-اجتمایی: مقایسه دو راهبرد الگوسازی و مربی‌گری [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 31-42]

  • امید به تحصیل ارائة مدل علّی تحصیل‌گریزی در ارتباط با معنای تحصیل و خودکارآمدی تحصیلی: نقش واسطه‌ای امید به تحصیل [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 9-20]

  • امیدواری اثربخشی مداخله مبتنی بر شفقت (CFT) بر روی تاب‌آوری تحصیلی و امیدواری دانش-آموزان پسر اهمال‌کار تحصیلی مقطع دوم متوسطه [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 9-18]

  • انعطاف شناختی مقایسة‌ حافظة کاری، خلاقیت و انعطاف شناختی در دانش‌آموزان دو و تک‌زبانه (فارسی آذری زبان) [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 85-92]

  • انگیزش مقایسة تاثیر روش‌های آموزش مبتنی بر نظریه بار شناختی، چندرسانه‌ای و سخنرانی بر یادگیری درس علوم دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 93-103]

  • اهمال‌کاری تحصیلی بررسی نقش شفقت به خود در اهمال‌کاری تحصیلی با واسطه‌گری اجتناب تجربه‌ای در دانشجویان دانشگاه یزد [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 35-44]

  • اهمال‌کاری تحصیلی پیش‌بینی اهمال‌کاری تحصیلی بر اساس مؤلفه‌های خود ناهمخوانی و تاب‌آوری تحصیلی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 83-92]

  • اهمال‌کاری تحصیلی اثربخشی مداخله مبتنی بر شفقت (CFT) بر روی تاب‌آوری تحصیلی و امیدواری دانش-آموزان پسر اهمال‌کار تحصیلی مقطع دوم متوسطه [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 9-18]

ب

  • بار شناختی مقایسة تاثیر روش‌های آموزش مبتنی بر نظریه بار شناختی، چندرسانه‌ای و سخنرانی بر یادگیری درس علوم دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 93-103]

  • بار شناختی مطلوب تقویت پردازش زایشی از طریق بارشناختی مطلوب: یک مطالعة کیفی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 33-48]

  • بازی گروهی اثربخشی بازی گروهی، قصه‌گویی و نمایش خلاق بر کاهش اضطراب دانش‌آموزان پسر مقطع ابتدایی شهر تهران [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 69-78]

  • برنامة درسی سنتزپژوهی برنامه درسی مبتنی بر یادگیری همراه با تأکید بر الگوی اکر در آموزش عالی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 55-68]

  • برنامة درسی طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامة درسی توسعة دانش محتوایی تخصصی دانشجومعلمان آموزش ابتدایی: یک مطالعه موردی با روش ترکیبی در تقسیم کسرها [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 61-82]

  • بنیان‏های اخلاقی مقایسه تداعی‌های آشکار و ناآشکار بنیان‌های اخلاقی در دانش‌آموزان دارای رفتار قلدری: کاربرد آزمون تداعی ناآشکار (IAT) [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 9-20]

  • بهزیستی شغلی مدل یابی روابط علّی جهت گیری‌های هدفی و ارزیابی‌های شناختی با بهزیستی شغلی در معلمان: نقش واسطه‌ای راهبردهای مقابله شناختی و هیجان‌های معلم [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 67-84]

پ

  • پایستگی تحصیلی تدوین مدل علّی رضایت از مدرسه بر اساس ادراک محیط کلاس و ادراک حمایت معلم با نقش واسطه‌ای پایستگی تحصیلی و درگیری تحصیلی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 71-84]

  • پیچیدگی نقش حمایت فراشناختی در افزایش پیچیدگی، صحت، و روانی مهارت های شفاهی در زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 93-103]

  • پردازش زایشی تقویت پردازش زایشی از طریق بارشناختی مطلوب: یک مطالعة کیفی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 33-48]

  • پرسش‌نامة حمایت از خودمختاری ادراک‌شده شاخص‌های روان‌سنجی پرسش‌نامة حمایت از خودمختاری ادراک‌شده - پرسش‌نامة جو یادگیری [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 45-54]

  • پرسش‌نامة سرمایة روان‌شناختی ساختار عاملی، پایایی و تغییرناپذیری اندازه‌گیری پرسش‌نامة سرمایة روان‌شناختی در معلمان زن و مرد ایرانی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 21-34]

  • پرسش‌نامة هوش هیجانی صفت‌محور ـ نسخة کوتاه نوجوان ویژگی‌های روان‌سنجی پرسش‌نامة هوش هیجانی صفت‌محور ـ نسخة نوجوان: ساختار عاملی، روایی و پایایی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 85-99]

  • پرسش‌نامه تدوین مدل اندازه‌گیری پرسش‌نامة اخلاق زیست محیطی [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 43-52]

  • پیشرفت تحصیلی اثربخشی آموزش راهبردهای هدف‌گذاری در بهبود پیشرفت تحصیلی و دقت هدف‌گذاری دانش‌آموزان متوسطه اول [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 19-30]

ت

  • تاب‌آوری تحصیلی پیش‌بینی اهمال‌کاری تحصیلی بر اساس مؤلفه‌های خود ناهمخوانی و تاب‌آوری تحصیلی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 83-92]

  • تاب‌آوری تحصیلی اثربخشی مداخله مبتنی بر شفقت (CFT) بر روی تاب‌آوری تحصیلی و امیدواری دانش-آموزان پسر اهمال‌کار تحصیلی مقطع دوم متوسطه [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 9-18]

  • تاب‌آوری روان شناختی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسش‌نامة هوش هیجانی صفت‌محور ـ نسخة نوجوان: ساختار عاملی، روایی و پایایی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 85-99]

  • تحصیل‌گریزی و دانش‌آموزان ارائة مدل علّی تحصیل‌گریزی در ارتباط با معنای تحصیل و خودکارآمدی تحصیلی: نقش واسطه‌ای امید به تحصیل [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 9-20]

  • تحلیل عاملی تاییدی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسش‌نامة هوش هیجانی صفت‌محور ـ نسخة نوجوان: ساختار عاملی، روایی و پایایی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 85-99]

  • تحلیل عاملی تاییدی چندگروهی ساختار عاملی، پایایی و تغییرناپذیری اندازه‌گیری پرسش‌نامة سرمایة روان‌شناختی در معلمان زن و مرد ایرانی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 21-34]

  • تحلیل مضمون تقویت پردازش زایشی از طریق بارشناختی مطلوب: یک مطالعة کیفی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 33-48]

  • تداعی ‏های ناآشکار مقایسه تداعی‌های آشکار و ناآشکار بنیان‌های اخلاقی در دانش‌آموزان دارای رفتار قلدری: کاربرد آزمون تداعی ناآشکار (IAT) [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 9-20]

  • تدریس بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس هیجان‌پذیری در تدریس: رواسازی، اعتبار یابی و تحلیل عاملی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 59-70]

  • تعامل تحلیل پدیدارشناختی عوامل مؤثر بر تعاملات در محیط آموزش الکترونیکی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 35-46]

  • تغییرناپذیری ساختار عاملی ساختار عاملی، پایایی و تغییرناپذیری اندازه‌گیری پرسش‌نامة سرمایة روان‌شناختی در معلمان زن و مرد ایرانی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 21-34]

  • تفاوت‌های جنسی ساختار عاملی، پایایی و تغییرناپذیری اندازه‌گیری پرسش‌نامة سرمایة روان‌شناختی در معلمان زن و مرد ایرانی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 21-34]

  • تقسیم کسرها طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامة درسی توسعة دانش محتوایی تخصصی دانشجومعلمان آموزش ابتدایی: یک مطالعه موردی با روش ترکیبی در تقسیم کسرها [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 61-82]

  • تک زبانگی مقایسة‌ حافظة کاری، خلاقیت و انعطاف شناختی در دانش‌آموزان دو و تک‌زبانه (فارسی آذری زبان) [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 85-92]

ج

  • جذب شناختی ارائة مدل علّی روابط جذب شناختی، نیاز به شناخت و سودمندی ادراک شده یادگیری در واقعیت افزوده: نقش واسطه‌ای خودکارآمدی و درگیری شناختی [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 53-66]

  • جهت‌گیری‌های هدفی مدل یابی روابط علّی جهت گیری‌های هدفی و ارزیابی‌های شناختی با بهزیستی شغلی در معلمان: نقش واسطه‌ای راهبردهای مقابله شناختی و هیجان‌های معلم [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 67-84]

ح

  • حافظة کاری مقایسة‌ حافظة کاری، خلاقیت و انعطاف شناختی در دانش‌آموزان دو و تک‌زبانه (فارسی آذری زبان) [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 85-92]

  • حمایت نقش حمایت فراشناختی در افزایش پیچیدگی، صحت، و روانی مهارت های شفاهی در زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 93-103]

  • حمایت از خودمختاری شاخص‌های روان‌سنجی پرسش‌نامة حمایت از خودمختاری ادراک‌شده - پرسش‌نامة جو یادگیری [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 45-54]

خ

  • خلاقیت مقایسة‌ حافظة کاری، خلاقیت و انعطاف شناختی در دانش‌آموزان دو و تک‌زبانه (فارسی آذری زبان) [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 85-92]

  • خودکارآمدی ارائة مدل علّی روابط جذب شناختی، نیاز به شناخت و سودمندی ادراک شده یادگیری در واقعیت افزوده: نقش واسطه‌ای خودکارآمدی و درگیری شناختی [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 53-66]

  • خودکارآمدی تحصیلی ارائة مدل علّی تحصیل‌گریزی در ارتباط با معنای تحصیل و خودکارآمدی تحصیلی: نقش واسطه‌ای امید به تحصیل [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 9-20]

  • خود ناهمخوانی پیش‌بینی اهمال‌کاری تحصیلی بر اساس مؤلفه‌های خود ناهمخوانی و تاب‌آوری تحصیلی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 83-92]

د

  • دانش‌آموز اثربخشی آموزش راهبردهای هدف‌گذاری در بهبود پیشرفت تحصیلی و دقت هدف‌گذاری دانش‌آموزان متوسطه اول [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 19-30]

  • دانشجو بررسی نقش شفقت به خود در اهمال‌کاری تحصیلی با واسطه‌گری اجتناب تجربه‌ای در دانشجویان دانشگاه یزد [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 35-44]

  • دانشگاه تهران تحلیل پدیدارشناختی عوامل مؤثر بر تعاملات در محیط آموزش الکترونیکی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 35-46]

  • دانش محتوایی تخصصی طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامة درسی توسعة دانش محتوایی تخصصی دانشجومعلمان آموزش ابتدایی: یک مطالعه موردی با روش ترکیبی در تقسیم کسرها [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 61-82]

  • درگیری تحصیلی تدوین مدل علّی رضایت از مدرسه بر اساس ادراک محیط کلاس و ادراک حمایت معلم با نقش واسطه‌ای پایستگی تحصیلی و درگیری تحصیلی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 71-84]

  • درگیری شناختی ارائة مدل علّی روابط جذب شناختی، نیاز به شناخت و سودمندی ادراک شده یادگیری در واقعیت افزوده: نقش واسطه‌ای خودکارآمدی و درگیری شناختی [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 53-66]

  • دوزبانگی مقایسة‌ حافظة کاری، خلاقیت و انعطاف شناختی در دانش‌آموزان دو و تک‌زبانه (فارسی آذری زبان) [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 85-92]

ر

  • راهبردهای مقابلة شناختی مدل یابی روابط علّی جهت گیری‌های هدفی و ارزیابی‌های شناختی با بهزیستی شغلی در معلمان: نقش واسطه‌ای راهبردهای مقابله شناختی و هیجان‌های معلم [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 67-84]

  • رضایت از مدرسه تدوین مدل علّی رضایت از مدرسه بر اساس ادراک محیط کلاس و ادراک حمایت معلم با نقش واسطه‌ای پایستگی تحصیلی و درگیری تحصیلی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 71-84]

  • روایی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس هیجان‌پذیری در تدریس: رواسازی، اعتبار یابی و تحلیل عاملی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 59-70]

  • روانی نقش حمایت فراشناختی در افزایش پیچیدگی، صحت، و روانی مهارت های شفاهی در زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 93-103]

  • روش آمیخته نقش ویروس کرونا در آموزش مجازی، با تأکید بر فرصت‌ها و چالش‌ها [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 49-60]

س

  • سبک یادگیری مرجح تبیین الگوی علی سبک های یادگیری مرجح دانشجویان، یادگیری غیررسمی دیجیتال و عملکرد تحصیلی آنان [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 47-58]

  • سنتزپژوهی و الگوی اکر سنتزپژوهی برنامه درسی مبتنی بر یادگیری همراه با تأکید بر الگوی اکر در آموزش عالی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 55-68]

  • سودمندی ادراک شده ارائة مدل علّی روابط جذب شناختی، نیاز به شناخت و سودمندی ادراک شده یادگیری در واقعیت افزوده: نقش واسطه‌ای خودکارآمدی و درگیری شناختی [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 53-66]

ش

  • شفقت به خود بررسی نقش شفقت به خود در اهمال‌کاری تحصیلی با واسطه‌گری اجتناب تجربه‌ای در دانشجویان دانشگاه یزد [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 35-44]

ص

  • صحت نقش حمایت فراشناختی در افزایش پیچیدگی، صحت، و روانی مهارت های شفاهی در زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 93-103]

ط

  • طراحی طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامة درسی توسعة دانش محتوایی تخصصی دانشجومعلمان آموزش ابتدایی: یک مطالعه موردی با روش ترکیبی در تقسیم کسرها [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 61-82]

  • طراحی الگو طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش مداوم جامعه پزشکی مبتنی بر یادگیری ترکیبی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 79-97]

ع

  • علوم چهارم ابتدایی مقایسة تاثیر روش‌های آموزش مبتنی بر نظریه بار شناختی، چندرسانه‌ای و سخنرانی بر یادگیری درس علوم دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 93-103]

  • علوم شناختی فراتحلیل کاربرد علوم شناختی در یادگیری ترکیبی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 21-34]

  • عملکرد تحصیلی تبیین الگوی علی سبک های یادگیری مرجح دانشجویان، یادگیری غیررسمی دیجیتال و عملکرد تحصیلی آنان [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 47-58]

ف

  • فرا تحلیل فراتحلیل کاربرد علوم شناختی در یادگیری ترکیبی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 21-34]

  • فراشناخت نقش حمایت فراشناختی در افزایش پیچیدگی، صحت، و روانی مهارت های شفاهی در زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 93-103]

  • فضای مجازی اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی بر وابستگی به فضای مجازی و قلدری سایبری در نوجوانان منطقه سه شهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 9-20]

  • فناوری اطلاعات و ارتباطات چالش‌های توسعه مدارس هوشمند از دیدگاه مدیران و معلمان مدارس هوشمند شهرستان بابلسر [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 21-32]

ق

  • قصه‌گویی اثربخشی بازی گروهی، قصه‌گویی و نمایش خلاق بر کاهش اضطراب دانش‌آموزان پسر مقطع ابتدایی شهر تهران [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 69-78]

  • قلدری مقایسه تداعی‌های آشکار و ناآشکار بنیان‌های اخلاقی در دانش‌آموزان دارای رفتار قلدری: کاربرد آزمون تداعی ناآشکار (IAT) [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 9-20]

  • قلدری مجازی اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی بر وابستگی به فضای مجازی و قلدری سایبری در نوجوانان منطقه سه شهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 9-20]

ک

  • کرونا نقش ویروس کرونا در آموزش مجازی، با تأکید بر فرصت‌ها و چالش‌ها [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 49-60]

م

  • مجازی نقش ویروس کرونا در آموزش مجازی، با تأکید بر فرصت‌ها و چالش‌ها [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 49-60]

  • محیط یادگیری مبتنی بر مباحثه تاثیر محیط یادگیری مبتنی بر مباحثه بر بهبود مهارت‌های تصمیم‌گیری اخلاقی-اجتمایی: مقایسه دو راهبرد الگوسازی و مربی‌گری [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 31-42]

  • مداخله مبتنی بر شفقت اثربخشی مداخله مبتنی بر شفقت (CFT) بر روی تاب‌آوری تحصیلی و امیدواری دانش-آموزان پسر اهمال‌کار تحصیلی مقطع دوم متوسطه [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 9-18]

  • مدارس هوشمند چالش‌های توسعه مدارس هوشمند از دیدگاه مدیران و معلمان مدارس هوشمند شهرستان بابلسر [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 21-32]

  • مدل‌یابی معادلات ساختاری طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش مداوم جامعه پزشکی مبتنی بر یادگیری ترکیبی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 79-97]

  • مدل اندازه‌گیری تدوین مدل اندازه‌گیری پرسش‌نامة اخلاق زیست محیطی [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 43-52]

  • مربی‌گری تاثیر محیط یادگیری مبتنی بر مباحثه بر بهبود مهارت‌های تصمیم‌گیری اخلاقی-اجتمایی: مقایسه دو راهبرد الگوسازی و مربی‌گری [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 31-42]

  • معنای تحصیل ارائة مدل علّی تحصیل‌گریزی در ارتباط با معنای تحصیل و خودکارآمدی تحصیلی: نقش واسطه‌ای امید به تحصیل [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 9-20]

  • مهارت‌های تصمیم‌گیری تاثیر محیط یادگیری مبتنی بر مباحثه بر بهبود مهارت‌های تصمیم‌گیری اخلاقی-اجتمایی: مقایسه دو راهبرد الگوسازی و مربی‌گری [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 31-42]

  • مهارت‌های زندگی اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی بر وابستگی به فضای مجازی و قلدری سایبری در نوجوانان منطقه سه شهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 9-20]

ن

  • نیاز به شناخت ارائة مدل علّی روابط جذب شناختی، نیاز به شناخت و سودمندی ادراک شده یادگیری در واقعیت افزوده: نقش واسطه‌ای خودکارآمدی و درگیری شناختی [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 53-66]

  • نظریة خودتعیین‌گری شاخص‌های روان‌سنجی پرسش‌نامة حمایت از خودمختاری ادراک‌شده - پرسش‌نامة جو یادگیری [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 45-54]

  • نمایش خلاق اثربخشی بازی گروهی، قصه‌گویی و نمایش خلاق بر کاهش اضطراب دانش‌آموزان پسر مقطع ابتدایی شهر تهران [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 69-78]

  • نمرة هدف اثربخشی آموزش راهبردهای هدف‌گذاری در بهبود پیشرفت تحصیلی و دقت هدف‌گذاری دانش‌آموزان متوسطه اول [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 19-30]

  • نوجوانان اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی بر وابستگی به فضای مجازی و قلدری سایبری در نوجوانان منطقه سه شهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 9-20]

و

  • واژگان کلیدی: تداعی ‏های آشکار مقایسه تداعی‌های آشکار و ناآشکار بنیان‌های اخلاقی در دانش‌آموزان دارای رفتار قلدری: کاربرد آزمون تداعی ناآشکار (IAT) [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 9-20]

  • واقعیت افزوده ارائة مدل علّی روابط جذب شناختی، نیاز به شناخت و سودمندی ادراک شده یادگیری در واقعیت افزوده: نقش واسطه‌ای خودکارآمدی و درگیری شناختی [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 53-66]

ه

  • هیجان بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس هیجان‌پذیری در تدریس: رواسازی، اعتبار یابی و تحلیل عاملی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 59-70]

  • هیجان پذیری در تدریس بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس هیجان‌پذیری در تدریس: رواسازی، اعتبار یابی و تحلیل عاملی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 59-70]

  • هیجان‌های معلم مدل یابی روابط علّی جهت گیری‌های هدفی و ارزیابی‌های شناختی با بهزیستی شغلی در معلمان: نقش واسطه‌ای راهبردهای مقابله شناختی و هیجان‌های معلم [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 67-84]

  • هدف‌گذاری اثربخشی آموزش راهبردهای هدف‌گذاری در بهبود پیشرفت تحصیلی و دقت هدف‌گذاری دانش‌آموزان متوسطه اول [دوره 8، شماره 4، 1399، صفحه 19-30]

ی

  • یادگیری ترکیبی طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش مداوم جامعه پزشکی مبتنی بر یادگیری ترکیبی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 79-97]

  • یادگیری ترکیبی فراتحلیل کاربرد علوم شناختی در یادگیری ترکیبی [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 21-34]

  • یادگیری غیر رسمی دیجیتال تبیین الگوی علی سبک های یادگیری مرجح دانشجویان، یادگیری غیررسمی دیجیتال و عملکرد تحصیلی آنان [دوره 8، شماره 3، 1399، صفحه 47-58]

  • یادگیری همراه سنتزپژوهی برنامه درسی مبتنی بر یادگیری همراه با تأکید بر الگوی اکر در آموزش عالی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 55-68]