آ
-
آموزش باز و از دور
طراحی الگوی ساختار سازمانی دانشگاههای باز و از دور (مطالعه موردی دانشگاه پیام نور) [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 49-64]
-
آموزش شناختی امید
تأثیر آموزش شناختی ارتقای امید بر خوشبینی و انگیزش پیشرفت دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 85-93]
-
آموزش مبتنی بر بازی
اثر آموزش حل مسئله ریاضی با روش بازی بر توجه، حل مسئله و خودکارآمدی دانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیری ریاضی [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 41-52]
-
آموزش منابع انسانی
ارزیابی کارآمدی روش یادگیری الکترونیکی در آموزش منابع انسانی:مطالعه موردی دانشگاه پیام نور استان مرکزی [دوره 4، شماره 16، 1395، صفحه 71-84]
ا
-
اختلال یادگیری
تنظیم هیجان در کودکان با اختلال یادگیری و کودکان عادی [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 69-84]
-
اختلال یادگیری ریاضی
اثر آموزش حل مسئله ریاضی با روش بازی بر توجه، حل مسئله و خودکارآمدی دانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیری ریاضی [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 41-52]
-
ارتباط
تأثیر روش یادگیری مشارکتی جیگساو بر نیازهای اساسی روانشناختی دانشآموزان [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 21-30]
-
ارزیابی مجدد
تنظیم هیجان در کودکان با اختلال یادگیری و کودکان عادی [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 69-84]
-
اضطراب رایانه
مدل علّی روابط باورهای هوشی و پذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطات: نقش واسطهای اهداف پیشرفت، اضطراب رایانه و خودکارآمدی رایانه [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 81-91]
-
اعتبارسنجی
طراحی و ساخت ابزار میزان و نگرش به استفاده از شبکههای اجتماعی و بررسی رابطۀ آن با عملکرد تحصیلی [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 65-78]
-
اعضای علمی دانشگاه پیام نور
ارائۀ مدل علّی قصد استفاده از آموزش برخط در بین اعضای هیئت علمی (مطالعه موردی: دانشگاه پیام نور) [دوره 4، شماره 16، 1395، صفحه 49-60]
-
امید کار
امید کار، انگیزش تحصیلی و پیشرفت تحصیلی: وارسی یک مدل علّی در دانشجویان غیر شاغل [دوره 4، شماره 16، 1395، صفحه 61-70]
-
امیدواری
نقش حمایت اجتماعی مدارس بر سازگاری تحصیلی: اثر میانجی رضایت از مدرسه، امیدواری و خودکارآمدی دانشآموزان [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 57-68]
-
انگیزش پیشرفت
تأثیر آموزش شناختی ارتقای امید بر خوشبینی و انگیزش پیشرفت دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 85-93]
-
انگیزش تحصیلی
تبیین خودناتوانسازی تحصیلی بر اساس عوامل مؤثر بر آن: آزمون یک مدل مفهومی جامع [دوره 4، شماره 16، 1395، صفحه 9-22]
-
انگیزش تحصیلی
امید کار، انگیزش تحصیلی و پیشرفت تحصیلی: وارسی یک مدل علّی در دانشجویان غیر شاغل [دوره 4، شماره 16، 1395، صفحه 61-70]
-
انگیزه بیرونی
اثربخشی الگوی خلاقیتدرمانی بر ارتقای انگیزه و عملکرد تحصیلی دانشآموزان [دوره 4، شماره 16، 1395، صفحه 39-48]
-
انگیزه درونی
اثربخشی الگوی خلاقیتدرمانی بر ارتقای انگیزه و عملکرد تحصیلی دانشآموزان [دوره 4، شماره 16، 1395، صفحه 39-48]
-
اهداف پیشرفت
مدل علّی روابط باورهای هوشی و پذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطات: نقش واسطهای اهداف پیشرفت، اضطراب رایانه و خودکارآمدی رایانه [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 81-91]
ب
-
بازیهای آموزشی
تدوین چهارچوب طراحی بازیهای رایانهای آموزشی موضوعات شناختی در سطح خرد با روش تحلیل محتوا استقرایی و بررسی میزان اثربخشی آن در یادگیری مفاهیم [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 7-20]
-
بازیهای دیجیتال آموزشی
تدوین چهارچوب طراحی بازیهای رایانهای آموزشی موضوعات شناختی در سطح خرد با روش تحلیل محتوا استقرایی و بررسی میزان اثربخشی آن در یادگیری مفاهیم [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 7-20]
-
بازیهای رایانهای
تدوین چهارچوب طراحی بازیهای رایانهای آموزشی موضوعات شناختی در سطح خرد با روش تحلیل محتوا استقرایی و بررسی میزان اثربخشی آن در یادگیری مفاهیم [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 7-20]
-
بازیهای واجی
اثربخشی بازیهای واجی بر نادرستنویسی دانشآموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 9-14]
-
باورهای انگیزشی
مدل پیشبینی عملکرد تحصیلی دانشجویان آموزش از دور بر اساس متغیرهای فردی باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 7-22]
-
باورهای هوشی
مدل علّی روابط باورهای هوشی و پذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطات: نقش واسطهای اهداف پیشرفت، اضطراب رایانه و خودکارآمدی رایانه [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 81-91]
-
برنامة بازآموزی اسنادی
تأثیر برنامة بازآموزی اسنادی بر هیجانات پیشرفت و مشغولیت تحصیلی دانشجویان [دوره 4، شماره 16، 1395، صفحه 23-38]
-
بیعلاقگی تحصیلی
تأثیر آموزش تابآوری بر فرسودگی تحصیلی دانشآموزان دختر [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 45-56]
-
بینش سازمانی
پیشبینی مؤلفههای یادگیری سازمانی بر پایۀ بینش کارکنان دانشگاه پیام نور [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 53-64]
پ
-
پایایی
بررسی شاخصهای روانسنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ هیجانهای تحصیلی- ریاضی در جامعۀ دانشآموزان دورۀ متوسطه [دوره 4، شماره 16، 1395، صفحه 85-95]
-
پدیرش فناوری
مدل علّی روابط باورهای هوشی و پذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطات: نقش واسطهای اهداف پیشرفت، اضطراب رایانه و خودکارآمدی رایانه [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 81-91]
-
پیشرفت تحصیلی
امید کار، انگیزش تحصیلی و پیشرفت تحصیلی: وارسی یک مدل علّی در دانشجویان غیر شاغل [دوره 4، شماره 16، 1395، صفحه 61-70]
ت
-
تابآوری
تأثیر آموزش تابآوری بر فرسودگی تحصیلی دانشآموزان دختر [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 45-56]
-
تحلیل سلسله مراتبی
طراحی یک سیستم خبره فازی جهت سنجش میزان رضایتمندی یادگیرنده الکترونیکی [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 79-92]
-
تحمل ابهام
بررسی شاخصهای شخصیتی، انگیزشی/ شناختیِ خلاقیت در دانشجویان: مدل معادلات ساختاری [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 65-80]
-
تربیت دینی
فضای مجازی و نو مفهومپردازی در مؤلفههای تربیت دینی:چالش و ضرورتی مغفول در نظریهپردازیهای تربیتی [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 23-32]
-
تنظیم هیجان
تنظیم هیجان در کودکان با اختلال یادگیری و کودکان عادی [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 69-84]
-
توجه
اثر آموزش حل مسئله ریاضی با روش بازی بر توجه، حل مسئله و خودکارآمدی دانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیری ریاضی [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 41-52]
ح
-
حیطه شناخت
تدوین چهارچوب طراحی بازیهای رایانهای آموزشی موضوعات شناختی در سطح خرد با روش تحلیل محتوا استقرایی و بررسی میزان اثربخشی آن در یادگیری مفاهیم [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 7-20]
-
حل مسئله
اثر آموزش حل مسئله ریاضی با روش بازی بر توجه، حل مسئله و خودکارآمدی دانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیری ریاضی [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 41-52]
-
حل مسئله مبتنی بر معنویت
تأثیرآموزش حل مسئله مبتنی برمعنویت بر ذهنیت فلسفی و سبکهای تصمیمگیری دانشجویان پرستاری [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 33-40]
-
حمایت اجتماعی
نقش حمایت اجتماعی مدارس بر سازگاری تحصیلی: اثر میانجی رضایت از مدرسه، امیدواری و خودکارآمدی دانشآموزان [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 57-68]
خ
-
خستگی هیجانی
تأثیر آموزش تابآوری بر فرسودگی تحصیلی دانشآموزان دختر [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 45-56]
-
خلاقیت
بررسی شاخصهای شخصیتی، انگیزشی/ شناختیِ خلاقیت در دانشجویان: مدل معادلات ساختاری [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 65-80]
-
خلاقیت درمانی
اثربخشی الگوی خلاقیتدرمانی بر ارتقای انگیزه و عملکرد تحصیلی دانشآموزان [دوره 4، شماره 16، 1395، صفحه 39-48]
-
خودسازماندهی
تأثیر حمایت از طریق ساختاردهی و مسئلهسازی بر روی مهارتهای خودسازماندهی نوشتار، توانایی نوشتن مقاله و زمان برنامهریزی کلی زبانآموزان [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 15-26]
-
خودکارآمدی
نقش حمایت اجتماعی مدارس بر سازگاری تحصیلی: اثر میانجی رضایت از مدرسه، امیدواری و خودکارآمدی دانشآموزان [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 57-68]
-
خودکارآمدی
تبیین خودناتوانسازی تحصیلی بر اساس عوامل مؤثر بر آن: آزمون یک مدل مفهومی جامع [دوره 4، شماره 16، 1395، صفحه 9-22]
-
خودکار آمدی
اثر آموزش حل مسئله ریاضی با روش بازی بر توجه، حل مسئله و خودکارآمدی دانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیری ریاضی [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 41-52]
-
خودکارآمدی پژوهشی
آزمون روابط ساختاری بین خودکارآمدی پژوهشی، عوامل اجتماعی و محیط آموزشی - پژوهشی دانشگاه با عملکرد آموزشی- پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 27-48]
-
خودکارآمدی رایانه
مدل علّی روابط باورهای هوشی و پذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطات: نقش واسطهای اهداف پیشرفت، اضطراب رایانه و خودکارآمدی رایانه [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 81-91]
-
خودمختاری
تأثیر روش یادگیری مشارکتی جیگساو بر نیازهای اساسی روانشناختی دانشآموزان [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 21-30]
-
خودناتوانسازی تحصیلی
تبیین خودناتوانسازی تحصیلی بر اساس عوامل مؤثر بر آن: آزمون یک مدل مفهومی جامع [دوره 4، شماره 16، 1395، صفحه 9-22]
-
خوشبینی
تأثیر آموزش شناختی ارتقای امید بر خوشبینی و انگیزش پیشرفت دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 85-93]
د
-
دانشآموز
طراحی و ساخت ابزار میزان و نگرش به استفاده از شبکههای اجتماعی و بررسی رابطۀ آن با عملکرد تحصیلی [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 65-78]
-
دانشآموزان دختر
اثربخشی آموزش سرزندگی تحصیلی بر معنای تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان دختر پایۀ سوم دورۀ اول متوسطه شهر مشهد [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 93-103]
-
دانشجویان
بررسی پیشبینی کنندههای شناختی- اجتماعی سازگاری با دانشگاه در دانشجویان سال اول [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 31-44]
-
دانشجویان
بررسی شاخصهای شخصیتی، انگیزشی/ شناختیِ خلاقیت در دانشجویان: مدل معادلات ساختاری [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 65-80]
-
دانشجویان آموزش از دور
مدل پیشبینی عملکرد تحصیلی دانشجویان آموزش از دور بر اساس متغیرهای فردی باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 7-22]
-
دانشجویان تحصیلات تکمیلی
آزمون روابط ساختاری بین خودکارآمدی پژوهشی، عوامل اجتماعی و محیط آموزشی - پژوهشی دانشگاه با عملکرد آموزشی- پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 27-48]
-
دانشجویان غیر شاغل
امید کار، انگیزش تحصیلی و پیشرفت تحصیلی: وارسی یک مدل علّی در دانشجویان غیر شاغل [دوره 4، شماره 16، 1395، صفحه 61-70]
-
دانشگاه پیام نور
طراحی الگوی ساختار سازمانی دانشگاههای باز و از دور (مطالعه موردی دانشگاه پیام نور) [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 49-64]
-
دانشگاه پیام نور استان مرکزی
ارزیابی کارآمدی روش یادگیری الکترونیکی در آموزش منابع انسانی:مطالعه موردی دانشگاه پیام نور استان مرکزی [دوره 4، شماره 16، 1395، صفحه 71-84]
ذ
-
ذهنت فلسفی
تأثیرآموزش حل مسئله مبتنی برمعنویت بر ذهنیت فلسفی و سبکهای تصمیمگیری دانشجویان پرستاری [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 33-40]
ر
-
راهبردهای یادگیری خودتنظیمی
مدل پیشبینی عملکرد تحصیلی دانشجویان آموزش از دور بر اساس متغیرهای فردی باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 7-22]
-
رضایت از مدرسه
نقش حمایت اجتماعی مدارس بر سازگاری تحصیلی: اثر میانجی رضایت از مدرسه، امیدواری و خودکارآمدی دانشآموزان [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 57-68]
-
رضایتمندی تحصیلی
طراحی یک سیستم خبره فازی جهت سنجش میزان رضایتمندی یادگیرنده الکترونیکی [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 79-92]
-
روایی درونی
بررسی شاخصهای روانسنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ هیجانهای تحصیلی- ریاضی در جامعۀ دانشآموزان دورۀ متوسطه [دوره 4، شماره 16، 1395، صفحه 85-95]
-
روش جیگساو
تأثیر روش یادگیری مشارکتی جیگساو بر نیازهای اساسی روانشناختی دانشآموزان [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 21-30]
س
-
ساختار سازمانی
طراحی الگوی ساختار سازمانی دانشگاههای باز و از دور (مطالعه موردی دانشگاه پیام نور) [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 49-64]
-
سازکارهای حمایت
تأثیر حمایت از طریق ساختاردهی و مسئلهسازی بر روی مهارتهای خودسازماندهی نوشتار، توانایی نوشتن مقاله و زمان برنامهریزی کلی زبانآموزان [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 15-26]
-
سازگاری با دانشگاه
بررسی پیشبینی کنندههای شناختی- اجتماعی سازگاری با دانشگاه در دانشجویان سال اول [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 31-44]
-
سازگاری تحصیلی
نقش حمایت اجتماعی مدارس بر سازگاری تحصیلی: اثر میانجی رضایت از مدرسه، امیدواری و خودکارآمدی دانشآموزان [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 57-68]
-
سازمان
طراحی الگوی ساختار سازمانی دانشگاههای باز و از دور (مطالعه موردی دانشگاه پیام نور) [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 49-64]
-
سبکهای تصمیمگیری
تأثیرآموزش حل مسئله مبتنی برمعنویت بر ذهنیت فلسفی و سبکهای تصمیمگیری دانشجویان پرستاری [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 33-40]
-
سرزندگی تحصیلی
اثربخشی آموزش سرزندگی تحصیلی بر معنای تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان دختر پایۀ سوم دورۀ اول متوسطه شهر مشهد [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 93-103]
-
سیستم خبره فازی
طراحی یک سیستم خبره فازی جهت سنجش میزان رضایتمندی یادگیرنده الکترونیکی [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 79-92]
ش
-
شایستگی
تأثیر روش یادگیری مشارکتی جیگساو بر نیازهای اساسی روانشناختی دانشآموزان [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 21-30]
-
شبکههای اجتماعی
طراحی و ساخت ابزار میزان و نگرش به استفاده از شبکههای اجتماعی و بررسی رابطۀ آن با عملکرد تحصیلی [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 65-78]
ع
-
عزت نفس
تبیین خودناتوانسازی تحصیلی بر اساس عوامل مؤثر بر آن: آزمون یک مدل مفهومی جامع [دوره 4، شماره 16، 1395، صفحه 9-22]
-
عملکرد آموزشی- پژوهشی
آزمون روابط ساختاری بین خودکارآمدی پژوهشی، عوامل اجتماعی و محیط آموزشی - پژوهشی دانشگاه با عملکرد آموزشی- پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 27-48]
-
عملکرد تحصیلی
مدل پیشبینی عملکرد تحصیلی دانشجویان آموزش از دور بر اساس متغیرهای فردی باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 7-22]
-
عملکرد تحصیلی
طراحی و ساخت ابزار میزان و نگرش به استفاده از شبکههای اجتماعی و بررسی رابطۀ آن با عملکرد تحصیلی [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 65-78]
-
عملکرد تحصیلی
اثربخشی آموزش سرزندگی تحصیلی بر معنای تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان دختر پایۀ سوم دورۀ اول متوسطه شهر مشهد [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 93-103]
-
عملکرد تحصیلی
تبیین خودناتوانسازی تحصیلی بر اساس عوامل مؤثر بر آن: آزمون یک مدل مفهومی جامع [دوره 4، شماره 16، 1395، صفحه 9-22]
-
عملکرد تحصیلی
اثربخشی الگوی خلاقیتدرمانی بر ارتقای انگیزه و عملکرد تحصیلی دانشآموزان [دوره 4، شماره 16، 1395، صفحه 39-48]
-
عوامل اجتماعی
آزمون روابط ساختاری بین خودکارآمدی پژوهشی، عوامل اجتماعی و محیط آموزشی - پژوهشی دانشگاه با عملکرد آموزشی- پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 27-48]
ف
-
فرسودگی تحصیلی
تأثیر آموزش تابآوری بر فرسودگی تحصیلی دانشآموزان دختر [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 45-56]
-
فضای مجازی
فضای مجازی و نو مفهومپردازی در مؤلفههای تربیت دینی:چالش و ضرورتی مغفول در نظریهپردازیهای تربیتی [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 23-32]
-
فلسفه تدریس
ارائۀ مدل علّی قصد استفاده از آموزش برخط در بین اعضای هیئت علمی (مطالعه موردی: دانشگاه پیام نور) [دوره 4، شماره 16، 1395، صفحه 49-60]
ق
-
قصد به کارگیری تدریس برخط
ارائۀ مدل علّی قصد استفاده از آموزش برخط در بین اعضای هیئت علمی (مطالعه موردی: دانشگاه پیام نور) [دوره 4، شماره 16، 1395، صفحه 49-60]
ک
-
کارآمدی
ارزیابی کارآمدی روش یادگیری الکترونیکی در آموزش منابع انسانی:مطالعه موردی دانشگاه پیام نور استان مرکزی [دوره 4، شماره 16، 1395، صفحه 71-84]
-
کمالگرایی
تبیین خودناتوانسازی تحصیلی بر اساس عوامل مؤثر بر آن: آزمون یک مدل مفهومی جامع [دوره 4، شماره 16، 1395، صفحه 9-22]
م
-
محتوایی سازمانی
طراحی الگوی ساختار سازمانی دانشگاههای باز و از دور (مطالعه موردی دانشگاه پیام نور) [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 49-64]
-
محیط آموزشی - پژوهشی
آزمون روابط ساختاری بین خودکارآمدی پژوهشی، عوامل اجتماعی و محیط آموزشی - پژوهشی دانشگاه با عملکرد آموزشی- پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 27-48]
-
مدل تحلیل مسیر
ارائۀ مدل علّی قصد استفاده از آموزش برخط در بین اعضای هیئت علمی (مطالعه موردی: دانشگاه پیام نور) [دوره 4، شماره 16، 1395، صفحه 49-60]
-
مدل شناختی اجتماعی
بررسی پیشبینی کنندههای شناختی- اجتماعی سازگاری با دانشگاه در دانشجویان سال اول [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 31-44]
-
مشغولیت تحصیلی
تأثیر برنامة بازآموزی اسنادی بر هیجانات پیشرفت و مشغولیت تحصیلی دانشجویان [دوره 4، شماره 16، 1395، صفحه 23-38]
-
معنای تحصیلی
اثربخشی آموزش سرزندگی تحصیلی بر معنای تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان دختر پایۀ سوم دورۀ اول متوسطه شهر مشهد [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 93-103]
-
مفهومپردازی
فضای مجازی و نو مفهومپردازی در مؤلفههای تربیت دینی:چالش و ضرورتی مغفول در نظریهپردازیهای تربیتی [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 23-32]
-
منطقه پنج تهران
طراحی و ساخت ابزار میزان و نگرش به استفاده از شبکههای اجتماعی و بررسی رابطۀ آن با عملکرد تحصیلی [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 65-78]
-
منع بیانی
تنظیم هیجان در کودکان با اختلال یادگیری و کودکان عادی [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 69-84]
-
مهارت نوشتار
تأثیر حمایت از طریق ساختاردهی و مسئلهسازی بر روی مهارتهای خودسازماندهی نوشتار، توانایی نوشتن مقاله و زمان برنامهریزی کلی زبانآموزان [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 15-26]
ن
-
ناتوانی یادگیری
اثربخشی بازیهای واجی بر نادرستنویسی دانشآموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 9-14]
-
ناتوانی یادگیری املا
اثربخشی بازیهای واجی بر نادرستنویسی دانشآموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 9-14]
-
نیاز به شناخت
بررسی شاخصهای شخصیتی، انگیزشی/ شناختیِ خلاقیت در دانشجویان: مدل معادلات ساختاری [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 65-80]
-
ناکارآمدی تحصیلی
تأثیر آموزش تابآوری بر فرسودگی تحصیلی دانشآموزان دختر [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 45-56]
-
نظارت
پیشبینی مؤلفههای یادگیری سازمانی بر پایۀ بینش کارکنان دانشگاه پیام نور [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 53-64]
-
نظریة خودتعیینگری
تأثیر روش یادگیری مشارکتی جیگساو بر نیازهای اساسی روانشناختی دانشآموزان [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 21-30]
-
نظریهپردازی
فضای مجازی و نو مفهومپردازی در مؤلفههای تربیت دینی:چالش و ضرورتی مغفول در نظریهپردازیهای تربیتی [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 23-32]
-
نو مفهومپردازی
فضای مجازی و نو مفهومپردازی در مؤلفههای تربیت دینی:چالش و ضرورتی مغفول در نظریهپردازیهای تربیتی [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 23-32]
و
-
ویژگیهای شخصیتی
بررسی شاخصهای شخصیتی، انگیزشی/ شناختیِ خلاقیت در دانشجویان: مدل معادلات ساختاری [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 65-80]
-
ویژگیهای شخصیتی
تبیین خودناتوانسازی تحصیلی بر اساس عوامل مؤثر بر آن: آزمون یک مدل مفهومی جامع [دوره 4، شماره 16، 1395، صفحه 9-22]
ه
-
هیجانات پیشرفت
تأثیر برنامة بازآموزی اسنادی بر هیجانات پیشرفت و مشغولیت تحصیلی دانشجویان [دوره 4، شماره 16، 1395، صفحه 23-38]
-
هیجانهای تحصیلی- ریاضی
بررسی شاخصهای روانسنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ هیجانهای تحصیلی- ریاضی در جامعۀ دانشآموزان دورۀ متوسطه [دوره 4، شماره 16، 1395، صفحه 85-95]
-
همبستگی بنیادی
پیشبینی مؤلفههای یادگیری سازمانی بر پایۀ بینش کارکنان دانشگاه پیام نور [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 53-64]
ی
-
یادگیری الکترونیکی
طراحی یک سیستم خبره فازی جهت سنجش میزان رضایتمندی یادگیرنده الکترونیکی [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 79-92]
-
یادگیری الکترونیکی
ارزیابی کارآمدی روش یادگیری الکترونیکی در آموزش منابع انسانی:مطالعه موردی دانشگاه پیام نور استان مرکزی [دوره 4، شماره 16، 1395، صفحه 71-84]
-
یادگیریسازمانی
پیشبینی مؤلفههای یادگیری سازمانی بر پایۀ بینش کارکنان دانشگاه پیام نور [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 53-64]
-
یادگیری مشارکتی
تأثیر روش یادگیری مشارکتی جیگساو بر نیازهای اساسی روانشناختی دانشآموزان [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 21-30]