با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی تربیتی ایران

آ

  • آموزش باز و از دور طراحی الگوی ساختار سازمانی دانشگاه‌های باز و از دور (مطالعه موردی دانشگاه پیام نور) [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 49-64]

  • آموزش شناختی امید تأثیر آموزش شناختی ارتقای امید بر خوش‌بینی و انگیزش پیشرفت دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 85-93]

  • آموزش مبتنی بر بازی اثر آموزش حل مسئله ریاضی با روش بازی بر توجه، حل مسئله و خودکارآمدی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری ریاضی [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 41-52]

  • آموزش منابع انسانی ارزیابی کارآمدی روش یادگیری الکترونیکی در آموزش منابع انسانی:مطالعه موردی دانشگاه پیام نور استان مرکزی [دوره 4، شماره 16، 1395، صفحه 71-84]

ا

  • اختلال یادگیری تنظیم هیجان در کودکان با اختلال یادگیری و کودکان عادی [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 69-84]

  • اختلال یادگیری ریاضی اثر آموزش حل مسئله ریاضی با روش بازی بر توجه، حل مسئله و خودکارآمدی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری ریاضی [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 41-52]

  • ارتباط تأثیر روش یادگیری مشارکتی جیگ‌ساو بر نیازهای اساسی روان‌شناختی دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 21-30]

  • ارزیابی مجدد تنظیم هیجان در کودکان با اختلال یادگیری و کودکان عادی [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 69-84]

  • اضطراب رایانه مدل علّی روابط باورهای هوشی و پذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطات: نقش واسطه‌ای اهداف پیشرفت، اضطراب رایانه و خودکارآمدی رایانه [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 81-91]

  • اعتبارسنجی طراحی و ساخت ابزار میزان و نگرش به استفاده از شبکه‌های اجتماعی و بررسی رابطۀ آن با عملکرد تحصیلی [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 65-78]

  • اعضای علمی دانشگاه پیام نور ارائۀ مدل علّی قصد استفاده از آموزش برخط در بین اعضای هیئت علمی (مطالعه موردی: دانشگاه پیام نور) [دوره 4، شماره 16، 1395، صفحه 49-60]

  • امید کار امید کار، انگیزش تحصیلی و پیشرفت تحصیلی: وارسی یک مدل علّی در دانشجویان غیر شاغل [دوره 4، شماره 16، 1395، صفحه 61-70]

  • امیدواری نقش حمایت اجتماعی مدارس بر سازگاری تحصیلی: اثر میانجی رضایت از مدرسه، امیدواری و خودکارآمدی دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 57-68]

  • انگیزش پیشرفت تأثیر آموزش شناختی ارتقای امید بر خوش‌بینی و انگیزش پیشرفت دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 85-93]

  • انگیزش تحصیلی تبیین خودناتوان‌سازی تحصیلی بر اساس عوامل مؤثر بر آن: آزمون یک مدل مفهومی جامع [دوره 4، شماره 16، 1395، صفحه 9-22]

  • انگیزش تحصیلی امید کار، انگیزش تحصیلی و پیشرفت تحصیلی: وارسی یک مدل علّی در دانشجویان غیر شاغل [دوره 4، شماره 16، 1395، صفحه 61-70]

  • انگیزه بیرونی اثربخشی الگوی خلاقیت‌درمانی بر ارتقای انگیزه و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 16، 1395، صفحه 39-48]

  • انگیزه درونی اثربخشی الگوی خلاقیت‌درمانی بر ارتقای انگیزه و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 16، 1395، صفحه 39-48]

  • اهداف پیشرفت مدل علّی روابط باورهای هوشی و پذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطات: نقش واسطه‌ای اهداف پیشرفت، اضطراب رایانه و خودکارآمدی رایانه [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 81-91]

ب

  • بازی‌های آموزشی تدوین چهارچوب طراحی بازی‌های رایانه‌ای آموزشی موضوعات شناختی در سطح خرد با روش تحلیل محتوا استقرایی و بررسی میزان اثربخشی آن در یادگیری مفاهیم [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 7-20]

  • بازی‌های دیجیتال آموزشی تدوین چهارچوب طراحی بازی‌های رایانه‌ای آموزشی موضوعات شناختی در سطح خرد با روش تحلیل محتوا استقرایی و بررسی میزان اثربخشی آن در یادگیری مفاهیم [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 7-20]

  • بازی‌های رایانه‌ای تدوین چهارچوب طراحی بازی‌های رایانه‌ای آموزشی موضوعات شناختی در سطح خرد با روش تحلیل محتوا استقرایی و بررسی میزان اثربخشی آن در یادگیری مفاهیم [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 7-20]

  • بازی‌های واجی اثربخشی بازی‌های واجی بر نادرست‌نویسی دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 9-14]

  • باورهای انگیزشی مدل پیش‌بینی عملکرد تحصیلی دانشجویان آموزش از دور بر اساس متغیرهای فردی باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 7-22]

  • باورهای هوشی مدل علّی روابط باورهای هوشی و پذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطات: نقش واسطه‌ای اهداف پیشرفت، اضطراب رایانه و خودکارآمدی رایانه [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 81-91]

  • برنامة بازآموزی اسنادی تأثیر برنامة بازآموزی اسنادی بر هیجانات پیشرفت و مشغولیت تحصیلی دانشجویان [دوره 4، شماره 16، 1395، صفحه 23-38]

  • بی‌علاقگی تحصیلی تأثیر آموزش تاب‌آوری بر فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان دختر [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 45-56]

  • بینش سازمانی پیش‌بینی مؤلفه‌های یادگیری سازمانی بر پایۀ بینش کارکنان دانشگاه پیام نور [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 53-64]

پ

  • پایایی بررسی شاخص‌های روان‌سنجی نسخۀ فارسی پرسش‌نامۀ هیجان‌های تحصیلی- ریاضی در جامعۀ دانش‌آموزان دورۀ متوسطه [دوره 4، شماره 16، 1395، صفحه 85-95]

  • پدیرش فناوری مدل علّی روابط باورهای هوشی و پذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطات: نقش واسطه‌ای اهداف پیشرفت، اضطراب رایانه و خودکارآمدی رایانه [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 81-91]

  • پیشرفت تحصیلی امید کار، انگیزش تحصیلی و پیشرفت تحصیلی: وارسی یک مدل علّی در دانشجویان غیر شاغل [دوره 4، شماره 16، 1395، صفحه 61-70]

ت

  • تاب‌آوری تأثیر آموزش تاب‌آوری بر فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان دختر [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 45-56]

  • تحلیل سلسله مراتبی طراحی یک سیستم خبره فازی جهت سنجش میزان رضایتمندی یادگیرنده الکترونیکی [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 79-92]

  • تحمل ابهام بررسی شاخص‌های شخصیتی، انگیزشی/ شناختیِ خلاقیت در دانشجویان: مدل معادلات ساختاری [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 65-80]

  • تربیت دینی فضای مجازی و نو مفهوم‌پردازی در مؤلفه‌های تربیت دینی:چالش و ضرورتی مغفول در نظریه‌پردازی‌های تربیتی [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 23-32]

  • تنظیم هیجان تنظیم هیجان در کودکان با اختلال یادگیری و کودکان عادی [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 69-84]

  • توجه اثر آموزش حل مسئله ریاضی با روش بازی بر توجه، حل مسئله و خودکارآمدی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری ریاضی [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 41-52]

چ

  • چالش فضای مجازی و نو مفهوم‌پردازی در مؤلفه‌های تربیت دینی:چالش و ضرورتی مغفول در نظریه‌پردازی‌های تربیتی [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 23-32]

  • چشم‌انداز پیش‌بینی مؤلفه‌های یادگیری سازمانی بر پایۀ بینش کارکنان دانشگاه پیام نور [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 53-64]

ح

  • حیطه شناخت تدوین چهارچوب طراحی بازی‌های رایانه‌ای آموزشی موضوعات شناختی در سطح خرد با روش تحلیل محتوا استقرایی و بررسی میزان اثربخشی آن در یادگیری مفاهیم [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 7-20]

  • حل مسئله اثر آموزش حل مسئله ریاضی با روش بازی بر توجه، حل مسئله و خودکارآمدی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری ریاضی [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 41-52]

  • حل مسئله مبتنی بر معنویت تأثیرآموزش حل مسئله مبتنی برمعنویت بر ذهنیت فلسفی و سبک‌های تصمیم‌گیری دانشجویان پرستاری [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 33-40]

  • حمایت اجتماعی نقش حمایت اجتماعی مدارس بر سازگاری تحصیلی: اثر میانجی رضایت از مدرسه، امیدواری و خودکارآمدی دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 57-68]

خ

  • خستگی هیجانی تأثیر آموزش تاب‌آوری بر فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان دختر [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 45-56]

  • خلاقیت بررسی شاخص‌های شخصیتی، انگیزشی/ شناختیِ خلاقیت در دانشجویان: مدل معادلات ساختاری [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 65-80]

  • خلاقیت درمانی اثربخشی الگوی خلاقیت‌درمانی بر ارتقای انگیزه و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 16، 1395، صفحه 39-48]

  • خودسازماندهی تأثیر حمایت از طریق ساختاردهی و مسئله‌سازی بر روی مهارت‌های خودسازمان‌دهی نوشتار، توانایی نوشتن مقاله و زمان برنامه‌ریزی کلی زبان‌آموزان [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 15-26]

  • خودکارآمدی نقش حمایت اجتماعی مدارس بر سازگاری تحصیلی: اثر میانجی رضایت از مدرسه، امیدواری و خودکارآمدی دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 57-68]

  • خودکارآمدی تبیین خودناتوان‌سازی تحصیلی بر اساس عوامل مؤثر بر آن: آزمون یک مدل مفهومی جامع [دوره 4، شماره 16، 1395، صفحه 9-22]

  • خودکار آمدی اثر آموزش حل مسئله ریاضی با روش بازی بر توجه، حل مسئله و خودکارآمدی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری ریاضی [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 41-52]

  • خودکارآمدی پژوهشی آزمون روابط ساختاری بین خودکارآمدی پژوهشی، عوامل اجتماعی و محیط آموزشی - پژوهشی دانشگاه با عملکرد آموزشی- پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 27-48]

  • خودکارآمدی رایانه مدل علّی روابط باورهای هوشی و پذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطات: نقش واسطه‌ای اهداف پیشرفت، اضطراب رایانه و خودکارآمدی رایانه [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 81-91]

  • خودمختاری تأثیر روش یادگیری مشارکتی جیگ‌ساو بر نیازهای اساسی روان‌شناختی دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 21-30]

  • خودناتوان‌سازی تحصیلی تبیین خودناتوان‌سازی تحصیلی بر اساس عوامل مؤثر بر آن: آزمون یک مدل مفهومی جامع [دوره 4، شماره 16، 1395، صفحه 9-22]

  • خوش‌بینی تأثیر آموزش شناختی ارتقای امید بر خوش‌بینی و انگیزش پیشرفت دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 85-93]

د

  • دانش‌آموز طراحی و ساخت ابزار میزان و نگرش به استفاده از شبکه‌های اجتماعی و بررسی رابطۀ آن با عملکرد تحصیلی [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 65-78]

  • دانش‌آموزان دختر اثربخشی آموزش سرزندگی تحصیلی بر معنای تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دختر پایۀ سوم دورۀ اول متوسطه شهر مشهد [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 93-103]

  • دانشجویان بررسی پیش‌بینی کننده‌های شناختی- اجتماعی سازگاری با دانشگاه در دانشجویان سال اول [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 31-44]

  • دانشجویان بررسی شاخص‌های شخصیتی، انگیزشی/ شناختیِ خلاقیت در دانشجویان: مدل معادلات ساختاری [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 65-80]

  • دانشجویان آموزش از دور مدل پیش‌بینی عملکرد تحصیلی دانشجویان آموزش از دور بر اساس متغیرهای فردی باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 7-22]

  • دانشجویان تحصیلات تکمیلی آزمون روابط ساختاری بین خودکارآمدی پژوهشی، عوامل اجتماعی و محیط آموزشی - پژوهشی دانشگاه با عملکرد آموزشی- پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 27-48]

  • دانشجویان غیر شاغل امید کار، انگیزش تحصیلی و پیشرفت تحصیلی: وارسی یک مدل علّی در دانشجویان غیر شاغل [دوره 4، شماره 16، 1395، صفحه 61-70]

  • دانشگاه پیام نور طراحی الگوی ساختار سازمانی دانشگاه‌های باز و از دور (مطالعه موردی دانشگاه پیام نور) [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 49-64]

  • دانشگاه پیام نور استان مرکزی ارزیابی کارآمدی روش یادگیری الکترونیکی در آموزش منابع انسانی:مطالعه موردی دانشگاه پیام نور استان مرکزی [دوره 4، شماره 16، 1395، صفحه 71-84]

ذ

  • ذهنت فلسفی تأثیرآموزش حل مسئله مبتنی برمعنویت بر ذهنیت فلسفی و سبک‌های تصمیم‌گیری دانشجویان پرستاری [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 33-40]

ر

  • راهبردهای یادگیری خودتنظیمی مدل پیش‌بینی عملکرد تحصیلی دانشجویان آموزش از دور بر اساس متغیرهای فردی باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 7-22]

  • رضایت از مدرسه نقش حمایت اجتماعی مدارس بر سازگاری تحصیلی: اثر میانجی رضایت از مدرسه، امیدواری و خودکارآمدی دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 57-68]

  • رضایتمندی تحصیلی طراحی یک سیستم خبره فازی جهت سنجش میزان رضایتمندی یادگیرنده الکترونیکی [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 79-92]

  • روایی درونی بررسی شاخص‌های روان‌سنجی نسخۀ فارسی پرسش‌نامۀ هیجان‌های تحصیلی- ریاضی در جامعۀ دانش‌آموزان دورۀ متوسطه [دوره 4، شماره 16، 1395، صفحه 85-95]

  • روش جیگ‌ساو تأثیر روش یادگیری مشارکتی جیگ‌ساو بر نیازهای اساسی روان‌شناختی دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 21-30]

س

  • ساختار سازمانی طراحی الگوی ساختار سازمانی دانشگاه‌های باز و از دور (مطالعه موردی دانشگاه پیام نور) [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 49-64]

  • سازکارهای حمایت تأثیر حمایت از طریق ساختاردهی و مسئله‌سازی بر روی مهارت‌های خودسازمان‌دهی نوشتار، توانایی نوشتن مقاله و زمان برنامه‌ریزی کلی زبان‌آموزان [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 15-26]

  • سازگاری با دانشگاه بررسی پیش‌بینی کننده‌های شناختی- اجتماعی سازگاری با دانشگاه در دانشجویان سال اول [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 31-44]

  • سازگاری تحصیلی نقش حمایت اجتماعی مدارس بر سازگاری تحصیلی: اثر میانجی رضایت از مدرسه، امیدواری و خودکارآمدی دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 57-68]

  • سازمان طراحی الگوی ساختار سازمانی دانشگاه‌های باز و از دور (مطالعه موردی دانشگاه پیام نور) [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 49-64]

  • سبک‌های تصمیم‌گیری تأثیرآموزش حل مسئله مبتنی برمعنویت بر ذهنیت فلسفی و سبک‌های تصمیم‌گیری دانشجویان پرستاری [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 33-40]

  • سرزندگی تحصیلی اثربخشی آموزش سرزندگی تحصیلی بر معنای تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دختر پایۀ سوم دورۀ اول متوسطه شهر مشهد [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 93-103]

  • سیستم خبره فازی طراحی یک سیستم خبره فازی جهت سنجش میزان رضایتمندی یادگیرنده الکترونیکی [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 79-92]

ش

  • شایستگی تأثیر روش یادگیری مشارکتی جیگ‌ساو بر نیازهای اساسی روان‌شناختی دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 21-30]

  • شبکه‌های اجتماعی طراحی و ساخت ابزار میزان و نگرش به استفاده از شبکه‌های اجتماعی و بررسی رابطۀ آن با عملکرد تحصیلی [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 65-78]

ع

  • عزت نفس تبیین خودناتوان‌سازی تحصیلی بر اساس عوامل مؤثر بر آن: آزمون یک مدل مفهومی جامع [دوره 4، شماره 16، 1395، صفحه 9-22]

  • عملکرد آموزشی- پژوهشی آزمون روابط ساختاری بین خودکارآمدی پژوهشی، عوامل اجتماعی و محیط آموزشی - پژوهشی دانشگاه با عملکرد آموزشی- پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 27-48]

  • عملکرد تحصیلی مدل پیش‌بینی عملکرد تحصیلی دانشجویان آموزش از دور بر اساس متغیرهای فردی باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 7-22]

  • عملکرد تحصیلی طراحی و ساخت ابزار میزان و نگرش به استفاده از شبکه‌های اجتماعی و بررسی رابطۀ آن با عملکرد تحصیلی [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 65-78]

  • عملکرد تحصیلی اثربخشی آموزش سرزندگی تحصیلی بر معنای تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دختر پایۀ سوم دورۀ اول متوسطه شهر مشهد [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 93-103]

  • عملکرد تحصیلی تبیین خودناتوان‌سازی تحصیلی بر اساس عوامل مؤثر بر آن: آزمون یک مدل مفهومی جامع [دوره 4، شماره 16، 1395، صفحه 9-22]

  • عملکرد تحصیلی اثربخشی الگوی خلاقیت‌درمانی بر ارتقای انگیزه و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 16، 1395، صفحه 39-48]

  • عوامل اجتماعی آزمون روابط ساختاری بین خودکارآمدی پژوهشی، عوامل اجتماعی و محیط آموزشی - پژوهشی دانشگاه با عملکرد آموزشی- پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 27-48]

ف

  • فرسودگی تحصیلی تأثیر آموزش تاب‌آوری بر فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان دختر [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 45-56]

  • فضای مجازی فضای مجازی و نو مفهوم‌پردازی در مؤلفه‌های تربیت دینی:چالش و ضرورتی مغفول در نظریه‌پردازی‌های تربیتی [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 23-32]

  • فلسفه تدریس ارائۀ مدل علّی قصد استفاده از آموزش برخط در بین اعضای هیئت علمی (مطالعه موردی: دانشگاه پیام نور) [دوره 4، شماره 16، 1395، صفحه 49-60]

ق

  • قصد به کارگیری تدریس برخط ارائۀ مدل علّی قصد استفاده از آموزش برخط در بین اعضای هیئت علمی (مطالعه موردی: دانشگاه پیام نور) [دوره 4، شماره 16، 1395، صفحه 49-60]

ک

  • کارآمدی ارزیابی کارآمدی روش یادگیری الکترونیکی در آموزش منابع انسانی:مطالعه موردی دانشگاه پیام نور استان مرکزی [دوره 4، شماره 16، 1395، صفحه 71-84]

  • کمال‌گرایی تبیین خودناتوان‌سازی تحصیلی بر اساس عوامل مؤثر بر آن: آزمون یک مدل مفهومی جامع [دوره 4، شماره 16، 1395، صفحه 9-22]

م

  • محتوایی سازمانی طراحی الگوی ساختار سازمانی دانشگاه‌های باز و از دور (مطالعه موردی دانشگاه پیام نور) [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 49-64]

  • محیط آموزشی - پژوهشی آزمون روابط ساختاری بین خودکارآمدی پژوهشی، عوامل اجتماعی و محیط آموزشی - پژوهشی دانشگاه با عملکرد آموزشی- پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 27-48]

  • مدل تحلیل مسیر ارائۀ مدل علّی قصد استفاده از آموزش برخط در بین اعضای هیئت علمی (مطالعه موردی: دانشگاه پیام نور) [دوره 4، شماره 16، 1395، صفحه 49-60]

  • مدل شناختی اجتماعی بررسی پیش‌بینی کننده‌های شناختی- اجتماعی سازگاری با دانشگاه در دانشجویان سال اول [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 31-44]

  • مشغولیت تحصیلی تأثیر برنامة بازآموزی اسنادی بر هیجانات پیشرفت و مشغولیت تحصیلی دانشجویان [دوره 4، شماره 16، 1395، صفحه 23-38]

  • معنای تحصیلی اثربخشی آموزش سرزندگی تحصیلی بر معنای تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دختر پایۀ سوم دورۀ اول متوسطه شهر مشهد [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 93-103]

  • مفهوم‌پردازی فضای مجازی و نو مفهوم‌پردازی در مؤلفه‌های تربیت دینی:چالش و ضرورتی مغفول در نظریه‌پردازی‌های تربیتی [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 23-32]

  • منطقه پنج تهران طراحی و ساخت ابزار میزان و نگرش به استفاده از شبکه‌های اجتماعی و بررسی رابطۀ آن با عملکرد تحصیلی [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 65-78]

  • منع بیانی تنظیم هیجان در کودکان با اختلال یادگیری و کودکان عادی [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 69-84]

  • مهارت نوشتار تأثیر حمایت از طریق ساختاردهی و مسئله‌سازی بر روی مهارت‌های خودسازمان‌دهی نوشتار، توانایی نوشتن مقاله و زمان برنامه‌ریزی کلی زبان‌آموزان [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 15-26]

ن

  • ناتوانی یادگیری اثربخشی بازی‌های واجی بر نادرست‌نویسی دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 9-14]

  • ناتوانی یادگیری املا اثربخشی بازی‌های واجی بر نادرست‌نویسی دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 9-14]

  • نیاز به شناخت بررسی شاخص‌های شخصیتی، انگیزشی/ شناختیِ خلاقیت در دانشجویان: مدل معادلات ساختاری [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 65-80]

  • ناکارآمدی تحصیلی تأثیر آموزش تاب‌آوری بر فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان دختر [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 45-56]

  • نظارت پیش‌بینی مؤلفه‌های یادگیری سازمانی بر پایۀ بینش کارکنان دانشگاه پیام نور [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 53-64]

  • نظریة خودتعیین‌گری تأثیر روش یادگیری مشارکتی جیگ‌ساو بر نیازهای اساسی روان‌شناختی دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 21-30]

  • نظریه‌پردازی فضای مجازی و نو مفهوم‌پردازی در مؤلفه‌های تربیت دینی:چالش و ضرورتی مغفول در نظریه‌پردازی‌های تربیتی [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 23-32]

  • نو مفهوم‌پردازی فضای مجازی و نو مفهوم‌پردازی در مؤلفه‌های تربیت دینی:چالش و ضرورتی مغفول در نظریه‌پردازی‌های تربیتی [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 23-32]

و

  • ویژگی‌های شخصیتی بررسی شاخص‌های شخصیتی، انگیزشی/ شناختیِ خلاقیت در دانشجویان: مدل معادلات ساختاری [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 65-80]

  • ویژگی‌های شخصیتی تبیین خودناتوان‌سازی تحصیلی بر اساس عوامل مؤثر بر آن: آزمون یک مدل مفهومی جامع [دوره 4، شماره 16، 1395، صفحه 9-22]

ه

  • هیجانات پیشرفت تأثیر برنامة بازآموزی اسنادی بر هیجانات پیشرفت و مشغولیت تحصیلی دانشجویان [دوره 4، شماره 16، 1395، صفحه 23-38]

  • هیجان‌های تحصیلی- ریاضی بررسی شاخص‌های روان‌سنجی نسخۀ فارسی پرسش‌نامۀ هیجان‌های تحصیلی- ریاضی در جامعۀ دانش‌آموزان دورۀ متوسطه [دوره 4، شماره 16، 1395، صفحه 85-95]

  • همبستگی بنیادی پیش‌بینی مؤلفه‌های یادگیری سازمانی بر پایۀ بینش کارکنان دانشگاه پیام نور [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 53-64]

ی

  • یادگیری الکترونیکی طراحی یک سیستم خبره فازی جهت سنجش میزان رضایتمندی یادگیرنده الکترونیکی [دوره 4، شماره 15، 1395، صفحه 79-92]

  • یادگیری الکترونیکی ارزیابی کارآمدی روش یادگیری الکترونیکی در آموزش منابع انسانی:مطالعه موردی دانشگاه پیام نور استان مرکزی [دوره 4، شماره 16، 1395، صفحه 71-84]

  • یادگیری‌سازمانی پیش‌بینی مؤلفه‌های یادگیری سازمانی بر پایۀ بینش کارکنان دانشگاه پیام نور [دوره 4، شماره 14، 1395، صفحه 53-64]

  • یادگیری مشارکتی تأثیر روش یادگیری مشارکتی جیگ‌ساو بر نیازهای اساسی روان‌شناختی دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 13، 1395، صفحه 21-30]