آ
-
آچاک، عثمان
بررسی تأثیر نوع سؤال و سطح پردازش سؤالات در آزمونهای بازشناسی و یادآوری بر عملکرد حافظه دانشجویان [دوره 2، شماره 8، 1394، صفحه 89-98]
-
آراسته، حمیدرضا
شناسایی عوامل مؤثر بر مدیریت توسعۀ علوم انسانی با رویکردی مبتنی بر نظریۀ دادهبنیاد با نگاهی به آموزش عالی [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 65-82]
ا
-
اقبالی، امجد
رابطة سبکهای یادگیری کلب و هیجانهای مثبت و منفی تحصیلی با یادگیری خودگردان [دوره 2، شماره 8، 1394، صفحه 17-30]
-
ایمانی، محسن
تبیین دلالتهای دیدگاه جان دیویی در خصوص هنر و زیباییشناسی برای فرایند تدریس و یادگیری [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 83-100]
-
امانی ساری بگلو، جواد
تحلیل چندسطحی از خودبیگانگی تحصیلی نوجوانان: نقش فرهنگ مدرسه و نیازهای روانشناختی اساسی [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 43-54]
-
امانی ساریبگلو، جواد
فرهنگ مدرسه، نیازهای روانشناختی اساسی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان: آزمون یک الگوی عِلّی [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 71-80]
-
امجدزبردست، محمد
تأثیر سبک رهبری توزیعی مدیران بر اثربخشی مدارس بهواسطهگری انگیزش معلمان و خوشبینی تحصیلی آنان در سطح مدارس متوسطه شهر سنندج: ارائۀ یک مدل [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 7-26]
ب
-
برادران، مجید
هنجاریابی پرسشنامه حل مسأله پارکر در دانشجویان دانشگاه پیامنور استان گیلان [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 18-26]
-
برزگر برفویی، مهدی
نقش جهتگیری هدف و راهبردهای فراشناختی خواندن در پیشبینی انگیزش تحصیلی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان یزد [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 27-42]
-
برزگر بفرویی، کاظم
نقش جهتگیری هدف و راهبردهای فراشناختی خواندن در پیشبینی انگیزش تحصیلی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان یزد [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 27-42]
-
بهرنگی، محمدرضا
شناسایی عوامل مؤثر بر مدیریت توسعۀ علوم انسانی با رویکردی مبتنی بر نظریۀ دادهبنیاد با نگاهی به آموزش عالی [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 65-82]
پ
-
پیرجاوید، فاطمه
بررسی رابطه بین ادراک از سبکهای فرزندپروری با راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 81-94]
-
پورحسینی، محمد
تبیین دلالتهای دیدگاه جان دیویی در خصوص هنر و زیباییشناسی برای فرایند تدریس و یادگیری [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 83-100]
-
پورکریمی، جواد
بررسی رابطة صلاحیتهای حرفهای با توانمندی روانشناختی دبیران دوره متوسطه شهرستان شیروان [دوره 2، شماره 8، 1394، صفحه 69-88]
ت
-
تقی زاده، هادی
نقش سبکهای شناختی، اهداف پیشرفت و خودکارآمدی ریاضی در پیشرفت ریاضی دانشآموزان دبیرستانهای دولتی شهر مشهد [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 41-58]
ج
-
جعفری گوهر، منوچهر
تاثیر افتراقی حمایتهای شفاهی متمرکز و غیر متمرکز بر روی دانش شناختی و سازماندهی شناختی زبانآموزان ایرانی [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 101-114]
ح
-
حاجی زاده نداف، صادق
بررسی تأثیر تکنیکهای مختلف پرورش خلاقیت ریاضی بر باور انگیزشی و شناختی در درس ریاضی دانشآموزان دختر [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 7-17]
خ
-
خدابخش، محمدرضا
بررسی تأثیر تکنیکهای مختلف پرورش خلاقیت ریاضی بر باور انگیزشی و شناختی در درس ریاضی دانشآموزان دختر [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 7-17]
ر
-
رستگار، احمد
ارائه مدل عِلّی پیشبینی اضطراب رایانه براساس رویکرد شناختی- اجتماعی دوئک (مورد مطالعه دانشگاه پیامنور استان فارس) [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 55-68]
ز
-
زارع، حسین
هنجاریابی پرسشنامه حل مسأله پارکر در دانشجویان دانشگاه پیامنور استان گیلان [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 18-26]
-
زارع، حسین
تأثیر روش تدریس پازل بر میزان یادگیری دانشآموزان [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 7-16]
-
زارع، حسین
بررسی تأثیر نوع سؤال و سطح پردازش سؤالات در آزمونهای بازشناسی و یادآوری بر عملکرد حافظه دانشجویان [دوره 2، شماره 8، 1394، صفحه 89-98]
س
-
ساداتی فیروزآبادی، سمیه
رابطة ابعاد کمالگرایی با اضطراب حالتی/خصلتی در دانشآموزان دبیرستانی تیزهوش [دوره 2، شماره 8، 1394، صفحه 99-110]
-
سامانی، سیامک
مقایسه باورهای انگیزشی فرزندان در گونههای مختلف خانواده بر اساس مدل فرایند و محتوای خانواده [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 29-40]
-
سبزیان، سعیده
بررسی رابطه بین ادراک از سبکهای فرزندپروری با راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 81-94]
-
سبزیان، سعیده
اثربخشی آموزش تکنیکهای فراشناختی بر خودکارآمدی دانشآموزان دختر دبیرستانهای شهر اصفهان [دوره 2، شماره 8، 1394، صفحه 7-16]
-
سپهریان آذر، فیروزه
تحلیل چندسطحی از خودبیگانگی تحصیلی نوجوانان: نقش فرهنگ مدرسه و نیازهای روانشناختی اساسی [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 43-54]
-
سپهریانآذر، فیروزه
رابطة سبکهای یادگیری کلب و هیجانهای مثبت و منفی تحصیلی با یادگیری خودگردان [دوره 2، شماره 8، 1394، صفحه 17-30]
-
سجادی، سیدمهدی
تبیین دلالتهای دیدگاه جان دیویی در خصوص هنر و زیباییشناسی برای فرایند تدریس و یادگیری [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 83-100]
-
سرمدی، محمدرضا
واکاوی مؤلفههای تبیینکننده تمایل دانشجویان به استفاده از فنآوری یادگیری از طریق تلفن همراه در آموزش محیط زیست [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 17-28]
-
سرمدی، محمدرضا
بررسی تأثیر نوع سؤال و سطح پردازش سؤالات در آزمونهای بازشناسی و یادآوری بر عملکرد حافظه دانشجویان [دوره 2، شماره 8، 1394، صفحه 89-98]
-
سعیدی پور، بهمن
مدلیابی روابط بین باورهای هوشی، معرفتشناختی و انگیزشی با راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشجویان دانشگاه پیامنور [دوره 2، شماره 8، 1394، صفحه 43-68]
-
سعیدیپور، بهمن
بررسی اثربخشی آموزش مؤلفههای یادگیری خودگردان مبتنی بر الگوی پینتریچ بر ارزشگذاری درونی و میزان نمرة درس ریاضی [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 53-64]
ش
-
شبیری، سید محمد
واکاوی مؤلفههای تبیینکننده تمایل دانشجویان به استفاده از فنآوری یادگیری از طریق تلفن همراه در آموزش محیط زیست [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 17-28]
-
شریعتپناه، شکوفه
نقش نظریههای ضمنی هوش در پیشرفت تحصیلی دانشآموزان مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 81-90]
ص
-
صیف، محمدحسن
ارائه مدل عِلّی پیشبینی اضطراب رایانه براساس رویکرد شناختی- اجتماعی دوئک (مورد مطالعه دانشگاه پیامنور استان فارس) [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 55-68]
-
صیف، محمدحسن
مدلیابی روابط بین باورهای هوشی، معرفتشناختی و انگیزشی با راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشجویان دانشگاه پیامنور [دوره 2، شماره 8، 1394، صفحه 43-68]
ض
-
ضرغام، محسن
واکاوی مؤلفههای تبیینکننده تمایل دانشجویان به استفاده از فنآوری یادگیری از طریق تلفن همراه در آموزش محیط زیست [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 17-28]
ط
-
طالبی، سعید
ارائه مدل عِلّی پیشبینی اضطراب رایانه براساس رویکرد شناختی- اجتماعی دوئک (مورد مطالعه دانشگاه پیامنور استان فارس) [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 55-68]
ع
-
عابدی، صمد
مدلیابی روابط بین باورهای هوشی، معرفتشناختی و انگیزشی با راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشجویان دانشگاه پیامنور [دوره 2، شماره 8، 1394، صفحه 43-68]
-
عارضی، سوزان
تأثیر روش تدریس پازل بر میزان یادگیری دانشآموزان [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 7-16]
-
عبدی، علی
بررسی تأثیر مدل چرخه یادگیری مبتنی بر رویکرد اکتشافی در پیشرفت تحصیلی و نگرش به یادگیری درس علوم تجربی [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 59-70]
-
عبداللهی عدلیانصار، وحیده
ارتباط تفکر انتقادی با خلاقیت، باورهای خودکارآمدی و عملکرد تحصیلی دانشجومعلمان [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 41-52]
-
عبدالهی، نیدا
ارتباط تفکر انتقادی با خلاقیت، باورهای خودکارآمدی و عملکرد تحصیلی دانشجومعلمان [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 41-52]
-
عبدخدایی، محمد سعید
نقش سبکهای شناختی، اهداف پیشرفت و خودکارآمدی ریاضی در پیشرفت ریاضی دانشآموزان دبیرستانهای دولتی شهر مشهد [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 41-58]
-
عزتی، میترا
بررسی رابطة صلاحیتهای حرفهای با توانمندی روانشناختی دبیران دوره متوسطه شهرستان شیروان [دوره 2، شماره 8، 1394، صفحه 69-88]
غ
-
غلامی، خلیل
تأثیر سبک رهبری توزیعی مدیران بر اثربخشی مدارس بهواسطهگری انگیزش معلمان و خوشبینی تحصیلی آنان در سطح مدارس متوسطه شهر سنندج: ارائۀ یک مدل [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 7-26]
ف
-
فتحیآذر، اسکندر
اثربخشی برنامة شناخت و مقابله با قلدری بر باورها و دیدگاههای معلمان دربارة قلدری و خودکارآمدی آنان در مدیریت رفتار کلاس [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 27-40]
-
فتحیآذر، اسکندر
ارتباط تفکر انتقادی با خلاقیت، باورهای خودکارآمدی و عملکرد تحصیلی دانشجومعلمان [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 41-52]
-
فرج الهی، مهران
مدلیابی روابط بین باورهای هوشی، معرفتشناختی و انگیزشی با راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشجویان دانشگاه پیامنور [دوره 2، شماره 8، 1394، صفحه 43-68]
-
فرج الهی، مهران
بررسی تأثیر نوع سؤال و سطح پردازش سؤالات در آزمونهای بازشناسی و یادآوری بر عملکرد حافظه دانشجویان [دوره 2، شماره 8، 1394، صفحه 89-98]
-
فرزانه، محمد
رابطه خوشبینی تحصیلی با پیشرفت تحصیلی در بین دانشآموزان مدارس متوسطه پسرانه مناطق 6 و 9 شهر تهران [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 69-80]
-
فرزانه، محمد
بررسی رابطة صلاحیتهای حرفهای با توانمندی روانشناختی دبیران دوره متوسطه شهرستان شیروان [دوره 2، شماره 8، 1394، صفحه 69-88]
-
فولادچنگ، محبوبه
ارتباط خودتنظیمی و تسلط جمعی با بهزیستی روانشناختی [دوره 2، شماره 8، 1394، صفحه 31-42]
ق
-
قربانی، رقیه
ارتباط خودتنظیمی و تسلط جمعی با بهزیستی روانشناختی [دوره 2، شماره 8، 1394، صفحه 31-42]
-
قریشی، منا
مقایسه باورهای انگیزشی فرزندان در گونههای مختلف خانواده بر اساس مدل فرایند و محتوای خانواده [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 29-40]
ک
-
کارشکی، حسین
نقش سبکهای شناختی، اهداف پیشرفت و خودکارآمدی ریاضی در پیشرفت ریاضی دانشآموزان دبیرستانهای دولتی شهر مشهد [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 41-58]
-
کیانی، فریبا
بررسی تأثیر تکنیکهای مختلف پرورش خلاقیت ریاضی بر باور انگیزشی و شناختی در درس ریاضی دانشآموزان دختر [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 7-17]
-
کریمی، وجیهه
شناسایی عوامل مؤثر بر مدیریت توسعۀ علوم انسانی با رویکردی مبتنی بر نظریۀ دادهبنیاد با نگاهی به آموزش عالی [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 65-82]
گ
-
گراوند، هوشنگ
بررسی رابطه بین ادراک از سبکهای فرزندپروری با راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 81-94]
-
گراوند، هوشنگ
اثربخشی آموزش تکنیکهای فراشناختی بر خودکارآمدی دانشآموزان دختر دبیرستانهای شهر اصفهان [دوره 2، شماره 8، 1394، صفحه 7-16]
-
گلپرور، فرشته
اثربخشی برنامة شناخت و مقابله با قلدری بر باورها و دیدگاههای معلمان دربارة قلدری و خودکارآمدی آنان در مدیریت رفتار کلاس [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 27-40]
م
-
مرادی، کیوان
رابطه خوشبینی تحصیلی با پیشرفت تحصیلی در بین دانشآموزان مدارس متوسطه پسرانه مناطق 6 و 9 شهر تهران [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 69-80]
-
مرتضوی، محبوبه
تاثیر افتراقی حمایتهای شفاهی متمرکز و غیر متمرکز بر روی دانش شناختی و سازماندهی شناختی زبانآموزان ایرانی [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 101-114]
-
میردریکوند، فضلاله
اثربخشی آموزش تکنیکهای فراشناختی بر خودکارآمدی دانشآموزان دختر دبیرستانهای شهر اصفهان [دوره 2، شماره 8، 1394، صفحه 7-16]
-
میرزایی، محمد
رابطه خوشبینی تحصیلی با پیشرفت تحصیلی در بین دانشآموزان مدارس متوسطه پسرانه مناطق 6 و 9 شهر تهران [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 69-80]
-
میرمعینی، فاطمهسادات
بررسی اثربخشی آموزش مؤلفههای یادگیری خودگردان مبتنی بر الگوی پینتریچ بر ارزشگذاری درونی و میزان نمرة درس ریاضی [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 53-64]
-
مشهدی، علی
نقش نظریههای ضمنی هوش در پیشرفت تحصیلی دانشآموزان مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 81-90]
-
ملایی بهرامی، یعقوب
نقش جهتگیری هدف و راهبردهای فراشناختی خواندن در پیشبینی انگیزش تحصیلی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان یزد [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 27-42]
-
مهدیزاده، عفت السادات
بررسی تأثیر تکنیکهای مختلف پرورش خلاقیت ریاضی بر باور انگیزشی و شناختی در درس ریاضی دانشآموزان دختر [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 7-17]
ن
-
نعمتی، سمیه
تأثیر سبک رهبری توزیعی مدیران بر اثربخشی مدارس بهواسطهگری انگیزش معلمان و خوشبینی تحصیلی آنان در سطح مدارس متوسطه شهر سنندج: ارائۀ یک مدل [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 7-26]
-
نوهابراهیم، عبدالرحیم
شناسایی عوامل مؤثر بر مدیریت توسعۀ علوم انسانی با رویکردی مبتنی بر نظریۀ دادهبنیاد با نگاهی به آموزش عالی [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 65-82]
و
-
واحدی، شهرام
تحلیل چندسطحی از خودبیگانگی تحصیلی نوجوانان: نقش فرهنگ مدرسه و نیازهای روانشناختی اساسی [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 43-54]
-
واحدی، شهرام
فرهنگ مدرسه، نیازهای روانشناختی اساسی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان: آزمون یک الگوی عِلّی [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 71-80]
-
واعظی، مظفرالدین
رابطه خوشبینی تحصیلی با پیشرفت تحصیلی در بین دانشآموزان مدارس متوسطه پسرانه مناطق 6 و 9 شهر تهران [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 69-80]
-
ویسکرمی، حسنعلی
بررسی رابطه بین ادراک از سبکهای فرزندپروری با راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 81-94]
ه
-
هاشمی، تورج
اثربخشی برنامة شناخت و مقابله با قلدری بر باورها و دیدگاههای معلمان دربارة قلدری و خودکارآمدی آنان در مدیریت رفتار کلاس [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 27-40]
-
هاشمی نصرتآباد، تورج
فرهنگ مدرسه، نیازهای روانشناختی اساسی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان: آزمون یک الگوی عِلّی [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 71-80]