با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی تربیتی ایران

ا

  • ادیب، یوسف پدیدارشناسی عوامل مؤثر و برانگیزاننده در کیفیت دوره‌های آموزش ضمن خدمت معلمان [دوره 3، شماره 12، 1395، صفحه 47-56]

  • اکرامی، محمود برآورد پارامترهای سؤال‌های چندگزینه‌ای در ارزشیابی نظام‌های آموزشی مجازی [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 49-58]

  • الهامیان، نگار برآورد پارامترهای سؤال‌های چندگزینه‌ای در ارزشیابی نظام‌های آموزشی مجازی [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 49-58]

  • امان زاده، آمنه بررسی اثربخشی آموزش مبتنی بر وب، رایانه و یادگیری سیار بر مهارت تفکر انتقادی و تفکر خلاق دانشجویان دانشگاه‏های استان مازندران [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 57-68]

  • اوجی‌نژاد، احمدرضا آسیب‌شناسی الگوی ارزشیابی توصیفی به منظور ارائه الگوی مناسب در دوره ابتدایی [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 7-16]

ب

  • بدری گرگری، رحیم پیش‌بینی مهارت‌های مدیریت زمان انجام تکالیف درسی بر اساس مدل کوپر در دانش‌آموزان دختر دورة متوسطة اول تبریز [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 17-24]

  • برزگربفرویی، کاظم تأثیر آموزش همدلی بر سازگاری اجتماعی و پرخاشگری دانش‌آموزان دختر [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 21-32]

پ

  • پاک‌مهر، حمیده تعیین سهم پیش‌پراکندگی رویکردهای برنامه درسی در گرایش به تفکر انتقادی دانشجویان علوم انسانی [دوره 3، شماره 12، 1395، صفحه 37-46]

  • پهلوان‌صادق، اعظم طراحی و تبیین الگوی جامعة یادگیرنده حرفه‌ای در نظام آموزش عالی [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 17-38]

  • پوراصغر، نصیبه تجربیات قبلی و عملکرد تکالیف مرتبط به رایانه دانشجویان: نقش خودکارآمدی رایانه، اضطراب رایانه و جنسیت [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 69-82]

  • پورعلی، پری‌ناز بررسی چگونگی کاربست مؤلفه‌های آموزش و پرورش انسان‌گرایانه با تأکید بر افزایش انگیزة تحصیلی دانش‌آموزان در مدارس ابتدایی تهران [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 67-81]

ج

  • جدیدی محمدآبادی، اکبر تحلیل محتوای کتاب‌های درسی فارسی و علوم اجتماعی پایه ششم ابتدایی از حیث توجه به هویت ملی بر محور استانداردهای مصوب [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 41-48]

  • جعفری ثانی، حسین تعیین سهم پیش‌پراکندگی رویکردهای برنامه درسی در گرایش به تفکر انتقادی دانشجویان علوم انسانی [دوره 3، شماره 12، 1395، صفحه 37-46]

  • جلیلیان، سید مهدی اثربخشی آموزش مشاورة گروهی به شیوة شناختی بر تغییر نگرش و پیشرفت تحصیلی درس ریاضی [دوره 3، شماره 12، 1395، صفحه 27-36]

ح

  • حاجی یخچالی، علیرضا رابطة ساده و چندگانه جهت‌گیری‌های انگیزشی با خودکارآمدی خلاق در دانش‌آموزان پسر سال سوم مقطع متوسطه [دوره 3، شماره 12، 1395، صفحه 17-26]

  • حسینی، سید عدنان اثربخشی آموزش خودکنترلی هیجانی بر کاهش افسردگی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 73-80]

د

  • دهقان منگابادی، علیرضا آسیب‌شناسی الگوی ارزشیابی توصیفی به منظور ارائه الگوی مناسب در دوره ابتدایی [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 7-16]

ر

  • رجب‌زاده، سمیه برآورد پارامترهای سؤال‌های چندگزینه‌ای در ارزشیابی نظام‌های آموزشی مجازی [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 49-58]

  • رحیمی، مهدی نقش ابعاد دلبستگی بزرگ‌سالی در سرزندگی تحصیلی با واسطه‌گری ابعاد خودکارآمدی مقابله با مشکلات و کمال‌گرایی [دوره 3، شماره 12، 1395، صفحه 57-69]

  • رضایی، اکبر بررسی روایی درونی و پایایی نسخة فارسی پرسش‌نامة هیجان‌های تحصیلی ریاضی در مقطع ابتدایی [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 33-44]

  • روشن، بلقیس بررسی سرعت و درک خواندن در متون چاپی و الکترونیکی [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 25-40]

ز

  • زارع، حسین تجربیات قبلی و عملکرد تکالیف مرتبط به رایانه دانشجویان: نقش خودکارآمدی رایانه، اضطراب رایانه و جنسیت [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 69-82]

  • زارعی، الهام نقش ابعاد دلبستگی بزرگ‌سالی در سرزندگی تحصیلی با واسطه‌گری ابعاد خودکارآمدی مقابله با مشکلات و کمال‌گرایی [دوره 3، شماره 12، 1395، صفحه 57-69]

  • زین‌آبادی، حسن‌رضا طراحی و تبیین الگوی جامعة یادگیرنده حرفه‌ای در نظام آموزش عالی [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 17-38]

  • زندی، بهمن بررسی سرعت و درک خواندن در متون چاپی و الکترونیکی [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 25-40]

س

  • سیدصالحی، محمد تبیین نقش خودکارآمدی‌ تحصیلی بر عملکرد و انگیزش تحصیلی مبتنی بر حمایت‌ اجتماعی، خودپنداره‌ تحصیلی و ویژگی‌های ‌شخصیتی: مدل‌سازی معادلات ساختاری [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 7-20]

  • سیدمحمدی، سیده زینب بررسی مؤلفه‌های مؤثر بر هوشمندسازی مدارس و ارائه مدل مفهومی مناسب [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 39-48]

  • سرمدی، محمدرضا جایگاه عدالت آموزشی در تحول نظام تعلیم و تربیت مبتنی بر سازنده‌گرایی [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 65-72]

  • سیف نراقی، مریم بررسی چگونگی کاربست مؤلفه‌های آموزش و پرورش انسان‌گرایانه با تأکید بر افزایش انگیزة تحصیلی دانش‌آموزان در مدارس ابتدایی تهران [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 67-81]

  • سلیمی، حسین اثربخشی آموزش خودکنترلی هیجانی بر کاهش افسردگی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 73-80]

  • سواری، کریم اثربخشی آموزش مشاورة گروهی به شیوة شناختی بر تغییر نگرش و پیشرفت تحصیلی درس ریاضی [دوره 3، شماره 12، 1395، صفحه 27-36]

ش

  • شبیری، سید محمد ارزشیابی کیفیت درونی برنامة درسی رشته کارشناسی ارشد علوم تربیتی از دیدگاه استادان، دانشجویان و کارشناسان آموزشی دانشگاه پیام نور [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 83-94]

  • شیرزاد کبریا، بهارک بررسی مؤلفه‌های مؤثر بر هوشمندسازی مدارس و ارائه مدل مفهومی مناسب [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 39-48]

  • شریعت‌پناه، شکوفه نقش جهت‌گیری اهداف در موفقیت تحصیلی دانش‌آموزان (مورد مطالعه: دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه دوم) [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 59-66]

  • شمسی پاپکیاده، سیده زهرا ارزشیابی کیفیت درونی برنامة درسی رشته کارشناسی ارشد علوم تربیتی از دیدگاه استادان، دانشجویان و کارشناسان آموزشی دانشگاه پیام نور [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 83-94]

  • شهنی ییلاق، منیجه رابطة ساده و چندگانه جهت‌گیری‌های انگیزشی با خودکارآمدی خلاق در دانش‌آموزان پسر سال سوم مقطع متوسطه [دوره 3، شماره 12، 1395، صفحه 17-26]

ص

  • صیف، محمدحسن مدل عِلّی بسط یافته تمایل رفتاری به یادگیری تحت وب: نقش جهت‌گیری هدف یادگیری و یادگیری خودتنظیمی [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 45-56]

ع

  • عابدینی، یاسمین مدل عِلّی روابط انگیزش پیشرفت و عملکرد تحصیلی: نقش واسطه‌ای و فراشناختی کمک‌طلبی تحصیلی در یادگیری از طریق تلفن همراه [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 7-16]

  • عبدالهی، بیژن طراحی و تبیین الگوی جامعة یادگیرنده حرفه‌ای در نظام آموزش عالی [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 17-38]

  • عرفانی، نصراله تدوین مدل اندازه‌گیری راهبردهای شناختی و فراشناختی یادگیری [دوره 3، شماره 12، 1395، صفحه 7-16]

  • علوی لنگرودی، سید کاظم تعیین سهم پیش‌پراکندگی رویکردهای برنامه درسی در گرایش به تفکر انتقادی دانشجویان علوم انسانی [دوره 3، شماره 12، 1395، صفحه 37-46]

ف

  • فتحی‌آذر، اسکندر پدیدارشناسی عوامل مؤثر و برانگیزاننده در کیفیت دوره‌های آموزش ضمن خدمت معلمان [دوره 3، شماره 12، 1395، صفحه 47-56]

  • فرامرزی، حمید رابطة ساده و چندگانه جهت‌گیری‌های انگیزشی با خودکارآمدی خلاق در دانش‌آموزان پسر سال سوم مقطع متوسطه [دوره 3، شماره 12، 1395، صفحه 17-26]

  • فرج‌اللهی، مهران نقش راهبردهای مدیریت منابع یادگیری در پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان متوسطه [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 59-64]

  • فرجیان، فاطمه پیش‌بینی مهارت‌های مدیریت زمان انجام تکالیف درسی بر اساس مدل کوپر در دانش‌آموزان دختر دورة متوسطة اول تبریز [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 17-24]

ق

  • قلتاش، عباس آسیب‌شناسی الگوی ارزشیابی توصیفی به منظور ارائه الگوی مناسب در دوره ابتدایی [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 7-16]

ک

گ

  • گرامی طیبی، مرضیه بررسی سرعت و درک خواندن در متون چاپی و الکترونیکی [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 25-40]

  • گل‌پرور، فرشته پدیدارشناسی عوامل مؤثر و برانگیزاننده در کیفیت دوره‌های آموزش ضمن خدمت معلمان [دوره 3، شماره 12، 1395، صفحه 47-56]

م

  • محبوبی، طاهر اثربخشی آموزش خودکنترلی هیجانی بر کاهش افسردگی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 73-80]

  • محبوبی، کمال اثربخشی آموزش خودکنترلی هیجانی بر کاهش افسردگی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 73-80]

  • محمدی، عزیز بررسی اثربخشی خودگویی مثبت بر میزان خودکارآمدی دانش‌آموزان پسر مقطع ابتدایی [دوره 3، شماره 12، 1395، صفحه 71-77]

  • مختاری، محمدمهدی مدل عِلّی روابط انگیزش پیشرفت و عملکرد تحصیلی: نقش واسطه‌ای و فراشناختی کمک‌طلبی تحصیلی در یادگیری از طریق تلفن همراه [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 7-16]

  • مشهدی، علی نقش جهت‌گیری اهداف در موفقیت تحصیلی دانش‌آموزان (مورد مطالعه: دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه دوم) [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 59-66]

  • مصطفائی، علی بررسی اثربخشی خودگویی مثبت بر میزان خودکارآمدی دانش‌آموزان پسر مقطع ابتدایی [دوره 3، شماره 12، 1395، صفحه 71-77]

  • معصومی‌فرد، مرجان جایگاه عدالت آموزشی در تحول نظام تعلیم و تربیت مبتنی بر سازنده‌گرایی [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 65-72]

  • منصوری، پریناز پیش‌بینی مهارت‌های مدیریت زمان انجام تکالیف درسی بر اساس مدل کوپر در دانش‌آموزان دختر دورة متوسطة اول تبریز [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 17-24]

ن

  • نادری، عزت‌الله بررسی چگونگی کاربست مؤلفه‌های آموزش و پرورش انسان‌گرایانه با تأکید بر افزایش انگیزة تحصیلی دانش‌آموزان در مدارس ابتدایی تهران [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 67-81]

  • نعمان اف، منصور بررسی اثربخشی آموزش مبتنی بر وب، رایانه و یادگیری سیار بر مهارت تفکر انتقادی و تفکر خلاق دانشجویان دانشگاه‏های استان مازندران [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 57-68]

  • نوه‌ابراهیم، عبدالرحیم طراحی و تبیین الگوی جامعة یادگیرنده حرفه‌ای در نظام آموزش عالی [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 17-38]

ه

  • همتی، فاطمه آموزش رو در رو در مقابل آموزش الکترونیکی: تحقیق درباره عملکرد دانشجویان کارشناسی ارشد آموزش رو در رو و آموزش الکترونیکی رشته آموزش زبان انگلیسی در دانشگاه پیام نور [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 49-58]

ی

  • یونسی، جلیل تبیین نقش خودکارآمدی‌ تحصیلی بر عملکرد و انگیزش تحصیلی مبتنی بر حمایت‌ اجتماعی، خودپنداره‌ تحصیلی و ویژگی‌های ‌شخصیتی: مدل‌سازی معادلات ساختاری [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 7-20]