ا
-
ادیب، یوسف
پدیدارشناسی عوامل مؤثر و برانگیزاننده در کیفیت دورههای آموزش ضمن خدمت معلمان [دوره 3، شماره 12، 1395، صفحه 47-56]
-
اکرامی، محمود
برآورد پارامترهای سؤالهای چندگزینهای در ارزشیابی نظامهای آموزشی مجازی [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 49-58]
-
الهامیان، نگار
برآورد پارامترهای سؤالهای چندگزینهای در ارزشیابی نظامهای آموزشی مجازی [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 49-58]
-
امان زاده، آمنه
بررسی اثربخشی آموزش مبتنی بر وب، رایانه و یادگیری سیار بر مهارت تفکر انتقادی و تفکر خلاق دانشجویان دانشگاههای استان مازندران [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 57-68]
-
اوجینژاد، احمدرضا
آسیبشناسی الگوی ارزشیابی توصیفی به منظور ارائه الگوی مناسب در دوره ابتدایی [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 7-16]
ب
-
بدری گرگری، رحیم
پیشبینی مهارتهای مدیریت زمان انجام تکالیف درسی بر اساس مدل کوپر در دانشآموزان دختر دورة متوسطة اول تبریز [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 17-24]
-
برزگربفرویی، کاظم
تأثیر آموزش همدلی بر سازگاری اجتماعی و پرخاشگری دانشآموزان دختر [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 21-32]
پ
-
پاکمهر، حمیده
تعیین سهم پیشپراکندگی رویکردهای برنامه درسی در گرایش به تفکر انتقادی دانشجویان علوم انسانی [دوره 3، شماره 12، 1395، صفحه 37-46]
-
پهلوانصادق، اعظم
طراحی و تبیین الگوی جامعة یادگیرنده حرفهای در نظام آموزش عالی [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 17-38]
-
پوراصغر، نصیبه
تجربیات قبلی و عملکرد تکالیف مرتبط به رایانه دانشجویان: نقش خودکارآمدی رایانه، اضطراب رایانه و جنسیت [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 69-82]
-
پورعلی، پریناز
بررسی چگونگی کاربست مؤلفههای آموزش و پرورش انسانگرایانه با تأکید بر افزایش انگیزة تحصیلی دانشآموزان در مدارس ابتدایی تهران [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 67-81]
ج
-
جدیدی محمدآبادی، اکبر
تحلیل محتوای کتابهای درسی فارسی و علوم اجتماعی پایه ششم ابتدایی از حیث توجه به هویت ملی بر محور استانداردهای مصوب [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 41-48]
-
جعفری ثانی، حسین
تعیین سهم پیشپراکندگی رویکردهای برنامه درسی در گرایش به تفکر انتقادی دانشجویان علوم انسانی [دوره 3، شماره 12، 1395، صفحه 37-46]
-
جلیلیان، سید مهدی
اثربخشی آموزش مشاورة گروهی به شیوة شناختی بر تغییر نگرش و پیشرفت تحصیلی درس ریاضی [دوره 3، شماره 12، 1395، صفحه 27-36]
ح
-
حاجی یخچالی، علیرضا
رابطة ساده و چندگانه جهتگیریهای انگیزشی با خودکارآمدی خلاق در دانشآموزان پسر سال سوم مقطع متوسطه [دوره 3، شماره 12، 1395، صفحه 17-26]
-
حسینی، سید عدنان
اثربخشی آموزش خودکنترلی هیجانی بر کاهش افسردگی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 73-80]
د
-
دهقان منگابادی، علیرضا
آسیبشناسی الگوی ارزشیابی توصیفی به منظور ارائه الگوی مناسب در دوره ابتدایی [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 7-16]
ر
-
رجبزاده، سمیه
برآورد پارامترهای سؤالهای چندگزینهای در ارزشیابی نظامهای آموزشی مجازی [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 49-58]
-
رحیمی، مهدی
نقش ابعاد دلبستگی بزرگسالی در سرزندگی تحصیلی با واسطهگری ابعاد خودکارآمدی مقابله با مشکلات و کمالگرایی [دوره 3، شماره 12، 1395، صفحه 57-69]
-
رضایی، اکبر
بررسی روایی درونی و پایایی نسخة فارسی پرسشنامة هیجانهای تحصیلی ریاضی در مقطع ابتدایی [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 33-44]
-
روشن، بلقیس
بررسی سرعت و درک خواندن در متون چاپی و الکترونیکی [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 25-40]
ز
-
زارع، حسین
تجربیات قبلی و عملکرد تکالیف مرتبط به رایانه دانشجویان: نقش خودکارآمدی رایانه، اضطراب رایانه و جنسیت [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 69-82]
-
زارعی، الهام
نقش ابعاد دلبستگی بزرگسالی در سرزندگی تحصیلی با واسطهگری ابعاد خودکارآمدی مقابله با مشکلات و کمالگرایی [دوره 3، شماره 12، 1395، صفحه 57-69]
-
زینآبادی، حسنرضا
طراحی و تبیین الگوی جامعة یادگیرنده حرفهای در نظام آموزش عالی [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 17-38]
-
زندی، بهمن
بررسی سرعت و درک خواندن در متون چاپی و الکترونیکی [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 25-40]
س
-
سیدصالحی، محمد
تبیین نقش خودکارآمدی تحصیلی بر عملکرد و انگیزش تحصیلی مبتنی بر حمایت اجتماعی، خودپنداره تحصیلی و ویژگیهای شخصیتی: مدلسازی معادلات ساختاری [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 7-20]
-
سیدمحمدی، سیده زینب
بررسی مؤلفههای مؤثر بر هوشمندسازی مدارس و ارائه مدل مفهومی مناسب [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 39-48]
-
سرمدی، محمدرضا
جایگاه عدالت آموزشی در تحول نظام تعلیم و تربیت مبتنی بر سازندهگرایی [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 65-72]
-
سیف نراقی، مریم
بررسی چگونگی کاربست مؤلفههای آموزش و پرورش انسانگرایانه با تأکید بر افزایش انگیزة تحصیلی دانشآموزان در مدارس ابتدایی تهران [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 67-81]
-
سلیمی، حسین
اثربخشی آموزش خودکنترلی هیجانی بر کاهش افسردگی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 73-80]
-
سواری، کریم
اثربخشی آموزش مشاورة گروهی به شیوة شناختی بر تغییر نگرش و پیشرفت تحصیلی درس ریاضی [دوره 3، شماره 12، 1395، صفحه 27-36]
ش
-
شبیری، سید محمد
ارزشیابی کیفیت درونی برنامة درسی رشته کارشناسی ارشد علوم تربیتی از دیدگاه استادان، دانشجویان و کارشناسان آموزشی دانشگاه پیام نور [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 83-94]
-
شیرزاد کبریا، بهارک
بررسی مؤلفههای مؤثر بر هوشمندسازی مدارس و ارائه مدل مفهومی مناسب [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 39-48]
-
شریعتپناه، شکوفه
نقش جهتگیری اهداف در موفقیت تحصیلی دانشآموزان (مورد مطالعه: دانشآموزان دختر مقطع متوسطه دوم) [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 59-66]
-
شمسی پاپکیاده، سیده زهرا
ارزشیابی کیفیت درونی برنامة درسی رشته کارشناسی ارشد علوم تربیتی از دیدگاه استادان، دانشجویان و کارشناسان آموزشی دانشگاه پیام نور [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 83-94]
-
شهنی ییلاق، منیجه
رابطة ساده و چندگانه جهتگیریهای انگیزشی با خودکارآمدی خلاق در دانشآموزان پسر سال سوم مقطع متوسطه [دوره 3، شماره 12، 1395، صفحه 17-26]
ص
-
صیف، محمدحسن
مدل عِلّی بسط یافته تمایل رفتاری به یادگیری تحت وب: نقش جهتگیری هدف یادگیری و یادگیری خودتنظیمی [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 45-56]
ع
-
عابدینی، یاسمین
مدل عِلّی روابط انگیزش پیشرفت و عملکرد تحصیلی: نقش واسطهای و فراشناختی کمکطلبی تحصیلی در یادگیری از طریق تلفن همراه [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 7-16]
-
عبدالهی، بیژن
طراحی و تبیین الگوی جامعة یادگیرنده حرفهای در نظام آموزش عالی [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 17-38]
-
عرفانی، نصراله
تدوین مدل اندازهگیری راهبردهای شناختی و فراشناختی یادگیری [دوره 3، شماره 12، 1395، صفحه 7-16]
-
علوی لنگرودی، سید کاظم
تعیین سهم پیشپراکندگی رویکردهای برنامه درسی در گرایش به تفکر انتقادی دانشجویان علوم انسانی [دوره 3، شماره 12، 1395، صفحه 37-46]
ف
-
فتحیآذر، اسکندر
پدیدارشناسی عوامل مؤثر و برانگیزاننده در کیفیت دورههای آموزش ضمن خدمت معلمان [دوره 3، شماره 12، 1395، صفحه 47-56]
-
فرامرزی، حمید
رابطة ساده و چندگانه جهتگیریهای انگیزشی با خودکارآمدی خلاق در دانشآموزان پسر سال سوم مقطع متوسطه [دوره 3، شماره 12، 1395، صفحه 17-26]
-
فرجاللهی، مهران
نقش راهبردهای مدیریت منابع یادگیری در پیشرفت تحصیلی دانشآموزان متوسطه [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 59-64]
-
فرجیان، فاطمه
پیشبینی مهارتهای مدیریت زمان انجام تکالیف درسی بر اساس مدل کوپر در دانشآموزان دختر دورة متوسطة اول تبریز [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 17-24]
ق
-
قلتاش، عباس
آسیبشناسی الگوی ارزشیابی توصیفی به منظور ارائه الگوی مناسب در دوره ابتدایی [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 7-16]
ک
-
کاکوجویباری، علیاصغر
بررسی سرعت و درک خواندن در متون چاپی و الکترونیکی [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 25-40]
گ
-
گرامی طیبی، مرضیه
بررسی سرعت و درک خواندن در متون چاپی و الکترونیکی [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 25-40]
-
گلپرور، فرشته
پدیدارشناسی عوامل مؤثر و برانگیزاننده در کیفیت دورههای آموزش ضمن خدمت معلمان [دوره 3، شماره 12، 1395، صفحه 47-56]
م
-
محبوبی، طاهر
اثربخشی آموزش خودکنترلی هیجانی بر کاهش افسردگی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 73-80]
-
محبوبی، کمال
اثربخشی آموزش خودکنترلی هیجانی بر کاهش افسردگی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 73-80]
-
محمدی، عزیز
بررسی اثربخشی خودگویی مثبت بر میزان خودکارآمدی دانشآموزان پسر مقطع ابتدایی [دوره 3، شماره 12، 1395، صفحه 71-77]
-
مختاری، محمدمهدی
مدل عِلّی روابط انگیزش پیشرفت و عملکرد تحصیلی: نقش واسطهای و فراشناختی کمکطلبی تحصیلی در یادگیری از طریق تلفن همراه [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 7-16]
-
مشهدی، علی
نقش جهتگیری اهداف در موفقیت تحصیلی دانشآموزان (مورد مطالعه: دانشآموزان دختر مقطع متوسطه دوم) [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 59-66]
-
مصطفائی، علی
بررسی اثربخشی خودگویی مثبت بر میزان خودکارآمدی دانشآموزان پسر مقطع ابتدایی [دوره 3، شماره 12، 1395، صفحه 71-77]
-
معصومیفرد، مرجان
جایگاه عدالت آموزشی در تحول نظام تعلیم و تربیت مبتنی بر سازندهگرایی [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 65-72]
-
منصوری، پریناز
پیشبینی مهارتهای مدیریت زمان انجام تکالیف درسی بر اساس مدل کوپر در دانشآموزان دختر دورة متوسطة اول تبریز [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 17-24]
ن
-
نادری، عزتالله
بررسی چگونگی کاربست مؤلفههای آموزش و پرورش انسانگرایانه با تأکید بر افزایش انگیزة تحصیلی دانشآموزان در مدارس ابتدایی تهران [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 67-81]
-
نعمان اف، منصور
بررسی اثربخشی آموزش مبتنی بر وب، رایانه و یادگیری سیار بر مهارت تفکر انتقادی و تفکر خلاق دانشجویان دانشگاههای استان مازندران [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 57-68]
-
نوهابراهیم، عبدالرحیم
طراحی و تبیین الگوی جامعة یادگیرنده حرفهای در نظام آموزش عالی [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 17-38]
ه
-
همتی، فاطمه
آموزش رو در رو در مقابل آموزش الکترونیکی: تحقیق درباره عملکرد دانشجویان کارشناسی ارشد آموزش رو در رو و آموزش الکترونیکی رشته آموزش زبان انگلیسی در دانشگاه پیام نور [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 49-58]
ی
-
یونسی، جلیل
تبیین نقش خودکارآمدی تحصیلی بر عملکرد و انگیزش تحصیلی مبتنی بر حمایت اجتماعی، خودپنداره تحصیلی و ویژگیهای شخصیتی: مدلسازی معادلات ساختاری [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 7-20]