آ
-
آموزش محیط زیست
واکاوی مؤلفههای تبیینکننده تمایل دانشجویان به استفاده از فنآوری یادگیری از طریق تلفن همراه در آموزش محیط زیست [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 17-28]
ا
-
اثربخشی آموزش
اثربخشی آموزش تکنیکهای فراشناختی بر خودکارآمدی دانشآموزان دختر دبیرستانهای شهر اصفهان [دوره 2، شماره 8، 1393، صفحه 7-16]
-
اثربخشی مدارس
تأثیر سبک رهبری توزیعی مدیران بر اثربخشی مدارس بهواسطهگری انگیزش معلمان و خوشبینی تحصیلی آنان در سطح مدارس متوسطه شهر سنندج: ارائۀ یک مدل [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 7-26]
-
اثر نوع سؤال
بررسی تأثیر نوع سؤال و سطح پردازش سؤالات در آزمونهای بازشناسی و یادآوری بر عملکرد حافظه دانشجویان [دوره 2، شماره 8، 1393، صفحه 89-98]
-
احساس هویت نسبت به مدرسه
رابطه خوشبینی تحصیلی با پیشرفت تحصیلی در بین دانشآموزان مدارس متوسطه پسرانه مناطق 6 و 9 شهر تهران [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 69-80]
-
ارزشگذاری درونی
بررسی اثربخشی آموزش مؤلفههای یادگیری خودگردان مبتنی بر الگوی پینتریچ بر ارزشگذاری درونی و میزان نمرة درس ریاضی [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 53-64]
-
از خودبیگانگی تحصیلی
تحلیل چندسطحی از خودبیگانگی تحصیلی نوجوانان: نقش فرهنگ مدرسه و نیازهای روانشناختی اساسی [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 43-54]
-
اضطراب حالتی / خصلتی
رابطة ابعاد کمالگرایی با اضطراب حالتی/خصلتی در دانشآموزان دبیرستانی تیزهوش [دوره 2، شماره 8، 1393، صفحه 99-110]
-
اضطراب رایانه
ارائه مدل عِلّی پیشبینی اضطراب رایانه براساس رویکرد شناختی- اجتماعی دوئک (مورد مطالعه دانشگاه پیامنور استان فارس) [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 55-68]
-
اعتماد دانشآموز
رابطه خوشبینی تحصیلی با پیشرفت تحصیلی در بین دانشآموزان مدارس متوسطه پسرانه مناطق 6 و 9 شهر تهران [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 69-80]
-
الگوی پینتریچ
بررسی اثربخشی آموزش مؤلفههای یادگیری خودگردان مبتنی بر الگوی پینتریچ بر ارزشگذاری درونی و میزان نمرة درس ریاضی [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 53-64]
-
انگیزش تحصیلی
نقش جهتگیری هدف و راهبردهای فراشناختی خواندن در پیشبینی انگیزش تحصیلی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان یزد [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 27-42]
-
انگیزش شغلی
تأثیر سبک رهبری توزیعی مدیران بر اثربخشی مدارس بهواسطهگری انگیزش معلمان و خوشبینی تحصیلی آنان در سطح مدارس متوسطه شهر سنندج: ارائۀ یک مدل [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 7-26]
-
اهداف پیشرفت
ارائه مدل عِلّی پیشبینی اضطراب رایانه براساس رویکرد شناختی- اجتماعی دوئک (مورد مطالعه دانشگاه پیامنور استان فارس) [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 55-68]
-
اهداف پیشرفت
نقش سبکهای شناختی، اهداف پیشرفت و خودکارآمدی ریاضی در پیشرفت ریاضی دانشآموزان دبیرستانهای دولتی شهر مشهد [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 41-58]
ب
-
بازشناسی
بررسی تأثیر نوع سؤال و سطح پردازش سؤالات در آزمونهای بازشناسی و یادآوری بر عملکرد حافظه دانشجویان [دوره 2، شماره 8، 1393، صفحه 89-98]
-
باور انگیزشی
بررسی تأثیر تکنیکهای مختلف پرورش خلاقیت ریاضی بر باور انگیزشی و شناختی در درس ریاضی دانشآموزان دختر [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 7-17]
-
باور شناختی
بررسی تأثیر تکنیکهای مختلف پرورش خلاقیت ریاضی بر باور انگیزشی و شناختی در درس ریاضی دانشآموزان دختر [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 7-17]
-
باورهای انگیزشی
مقایسه باورهای انگیزشی فرزندان در گونههای مختلف خانواده بر اساس مدل فرایند و محتوای خانواده [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 29-40]
-
باورهای انگیزشی
مدلیابی روابط بین باورهای هوشی، معرفتشناختی و انگیزشی با راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشجویان دانشگاه پیامنور [دوره 2، شماره 8، 1393، صفحه 43-68]
-
باورهای خودکارآمدی
ارتباط تفکر انتقادی با خلاقیت، باورهای خودکارآمدی و عملکرد تحصیلی دانشجومعلمان [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 41-52]
-
باورهای معرفتشناختی
مدلیابی روابط بین باورهای هوشی، معرفتشناختی و انگیزشی با راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشجویان دانشگاه پیامنور [دوره 2، شماره 8، 1393، صفحه 43-68]
-
باورهای معلمان
اثربخشی برنامة شناخت و مقابله با قلدری بر باورها و دیدگاههای معلمان دربارة قلدری و خودکارآمدی آنان در مدیریت رفتار کلاس [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 27-40]
-
باورهای هوشی
ارائه مدل عِلّی پیشبینی اضطراب رایانه براساس رویکرد شناختی- اجتماعی دوئک (مورد مطالعه دانشگاه پیامنور استان فارس) [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 55-68]
-
باورهای هوشی
مدلیابی روابط بین باورهای هوشی، معرفتشناختی و انگیزشی با راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشجویان دانشگاه پیامنور [دوره 2، شماره 8، 1393، صفحه 43-68]
-
بهزیستی روانشناختی
ارتباط خودتنظیمی و تسلط جمعی با بهزیستی روانشناختی [دوره 2، شماره 8، 1393، صفحه 31-42]
پ
-
پیشرفت
رابطه خوشبینی تحصیلی با پیشرفت تحصیلی در بین دانشآموزان مدارس متوسطه پسرانه مناطق 6 و 9 شهر تهران [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 69-80]
-
پیشرفت تحصیلی
بررسی تأثیر مدل چرخه یادگیری مبتنی بر رویکرد اکتشافی در پیشرفت تحصیلی و نگرش به یادگیری درس علوم تجربی [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 59-70]
-
پیشرفت تحصیلی
نقش نظریههای ضمنی هوش در پیشرفت تحصیلی دانشآموزان مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 81-90]
-
پیشرفت ریاضی
نقش سبکهای شناختی، اهداف پیشرفت و خودکارآمدی ریاضی در پیشرفت ریاضی دانشآموزان دبیرستانهای دولتی شهر مشهد [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 41-58]
ت
-
تأکید تحصیلی دانشآموز
رابطه خوشبینی تحصیلی با پیشرفت تحصیلی در بین دانشآموزان مدارس متوسطه پسرانه مناطق 6 و 9 شهر تهران [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 69-80]
-
تجربه
تبیین دلالتهای دیدگاه جان دیویی در خصوص هنر و زیباییشناسی برای فرایند تدریس و یادگیری [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 83-100]
-
تدریس و یادگیری
تبیین دلالتهای دیدگاه جان دیویی در خصوص هنر و زیباییشناسی برای فرایند تدریس و یادگیری [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 83-100]
-
تسلط جمعی
ارتباط خودتنظیمی و تسلط جمعی با بهزیستی روانشناختی [دوره 2، شماره 8، 1393، صفحه 31-42]
-
تفکر انتقادی
ارتباط تفکر انتقادی با خلاقیت، باورهای خودکارآمدی و عملکرد تحصیلی دانشجومعلمان [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 41-52]
-
تکنیکهای فراشناختی
اثربخشی آموزش تکنیکهای فراشناختی بر خودکارآمدی دانشآموزان دختر دبیرستانهای شهر اصفهان [دوره 2، شماره 8، 1393، صفحه 7-16]
-
تمایل
واکاوی مؤلفههای تبیینکننده تمایل دانشجویان به استفاده از فنآوری یادگیری از طریق تلفن همراه در آموزش محیط زیست [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 17-28]
-
توانمندی روانشناختی
بررسی رابطة صلاحیتهای حرفهای با توانمندی روانشناختی دبیران دوره متوسطه شهرستان شیروان [دوره 2، شماره 8، 1393، صفحه 69-88]
-
توسعۀ علمی
شناسایی عوامل مؤثر بر مدیریت توسعۀ علوم انسانی با رویکردی مبتنی بر نظریۀ دادهبنیاد با نگاهی به آموزش عالی [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 65-82]
ج
-
جان دیویی
تبیین دلالتهای دیدگاه جان دیویی در خصوص هنر و زیباییشناسی برای فرایند تدریس و یادگیری [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 83-100]
-
جهتگیری هدف
نقش جهتگیری هدف و راهبردهای فراشناختی خواندن در پیشبینی انگیزش تحصیلی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان یزد [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 27-42]
ح
-
حل مسأله پارکر و دانشگاه پیامنور
هنجاریابی پرسشنامه حل مسأله پارکر در دانشجویان دانشگاه پیامنور استان گیلان [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 18-26]
-
حمایت
تاثیر افتراقی حمایتهای شفاهی متمرکز و غیر متمرکز بر روی دانش شناختی و سازماندهی شناختی زبانآموزان ایرانی [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 101-114]
خ
-
خلاقیت
ارتباط تفکر انتقادی با خلاقیت، باورهای خودکارآمدی و عملکرد تحصیلی دانشجومعلمان [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 41-52]
-
خلاقیت ریاضی
بررسی تأثیر تکنیکهای مختلف پرورش خلاقیت ریاضی بر باور انگیزشی و شناختی در درس ریاضی دانشآموزان دختر [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 7-17]
-
خودتنظیمی
ارتباط خودتنظیمی و تسلط جمعی با بهزیستی روانشناختی [دوره 2، شماره 8، 1393، صفحه 31-42]
-
خودکارآمدی
اثربخشی آموزش تکنیکهای فراشناختی بر خودکارآمدی دانشآموزان دختر دبیرستانهای شهر اصفهان [دوره 2، شماره 8، 1393، صفحه 7-16]
-
خودکارآمدی در مدیریت رفتار کلاس
اثربخشی برنامة شناخت و مقابله با قلدری بر باورها و دیدگاههای معلمان دربارة قلدری و خودکارآمدی آنان در مدیریت رفتار کلاس [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 27-40]
-
خودکارآمدی ریاضی
بررسی تأثیر تکنیکهای مختلف پرورش خلاقیت ریاضی بر باور انگیزشی و شناختی در درس ریاضی دانشآموزان دختر [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 7-17]
-
خودکارآمدی ریاضی
نقش سبکهای شناختی، اهداف پیشرفت و خودکارآمدی ریاضی در پیشرفت ریاضی دانشآموزان دبیرستانهای دولتی شهر مشهد [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 41-58]
-
خوشبینی تحصیلی
رابطه خوشبینی تحصیلی با پیشرفت تحصیلی در بین دانشآموزان مدارس متوسطه پسرانه مناطق 6 و 9 شهر تهران [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 69-80]
-
خوشبینی تحصیلی
تأثیر سبک رهبری توزیعی مدیران بر اثربخشی مدارس بهواسطهگری انگیزش معلمان و خوشبینی تحصیلی آنان در سطح مدارس متوسطه شهر سنندج: ارائۀ یک مدل [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 7-26]
د
-
دانشآموزان
تأثیر روش تدریس پازل بر میزان یادگیری دانشآموزان [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 7-16]
-
دانشآموزان تیزهوش
بررسی اثربخشی آموزش مؤلفههای یادگیری خودگردان مبتنی بر الگوی پینتریچ بر ارزشگذاری درونی و میزان نمرة درس ریاضی [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 53-64]
-
دانشآموزان تیزهوش
رابطة ابعاد کمالگرایی با اضطراب حالتی/خصلتی در دانشآموزان دبیرستانی تیزهوش [دوره 2، شماره 8، 1393، صفحه 99-110]
-
دانشآموزان دختر
بررسی تأثیر تکنیکهای مختلف پرورش خلاقیت ریاضی بر باور انگیزشی و شناختی در درس ریاضی دانشآموزان دختر [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 7-17]
-
دانشآموزان دختر
اثربخشی آموزش تکنیکهای فراشناختی بر خودکارآمدی دانشآموزان دختر دبیرستانهای شهر اصفهان [دوره 2، شماره 8، 1393، صفحه 7-16]
-
دانشآموزان دوره متوسطه
فرهنگ مدرسه، نیازهای روانشناختی اساسی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان: آزمون یک الگوی عِلّی [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 71-80]
-
دانشجویان
نقش جهتگیری هدف و راهبردهای فراشناختی خواندن در پیشبینی انگیزش تحصیلی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان یزد [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 27-42]
-
دانشجومعلمان
ارتباط تفکر انتقادی با خلاقیت، باورهای خودکارآمدی و عملکرد تحصیلی دانشجومعلمان [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 41-52]
-
دانش شناختی
تاثیر افتراقی حمایتهای شفاهی متمرکز و غیر متمرکز بر روی دانش شناختی و سازماندهی شناختی زبانآموزان ایرانی [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 101-114]
-
دانشگاه پیامنور
مدلیابی روابط بین باورهای هوشی، معرفتشناختی و انگیزشی با راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشجویان دانشگاه پیامنور [دوره 2، شماره 8، 1393، صفحه 43-68]
-
دانشگاه فرهنگیان
نقش جهتگیری هدف و راهبردهای فراشناختی خواندن در پیشبینی انگیزش تحصیلی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان یزد [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 27-42]
-
دبیران دوره متوسطه
بررسی رابطة صلاحیتهای حرفهای با توانمندی روانشناختی دبیران دوره متوسطه شهرستان شیروان [دوره 2، شماره 8، 1393، صفحه 69-88]
-
درس علوم
بررسی تأثیر مدل چرخه یادگیری مبتنی بر رویکرد اکتشافی در پیشرفت تحصیلی و نگرش به یادگیری درس علوم تجربی [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 59-70]
ر
-
ریاضی
بررسی اثربخشی آموزش مؤلفههای یادگیری خودگردان مبتنی بر الگوی پینتریچ بر ارزشگذاری درونی و میزان نمرة درس ریاضی [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 53-64]
-
راهبردهای یادگیری خودتنظیمی
بررسی رابطه بین ادراک از سبکهای فرزندپروری با راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 81-94]
-
راهبردهای یادگیری خودتنظیمی
مدلیابی روابط بین باورهای هوشی، معرفتشناختی و انگیزشی با راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشجویان دانشگاه پیامنور [دوره 2، شماره 8، 1393، صفحه 43-68]
-
راهبردهای شناختی
بررسی رابطه بین ادراک از سبکهای فرزندپروری با راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 81-94]
-
راهبردهای فراشناختی خواندن
نقش جهتگیری هدف و راهبردهای فراشناختی خواندن در پیشبینی انگیزش تحصیلی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان یزد [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 27-42]
-
رهبری توزیعی
تأثیر سبک رهبری توزیعی مدیران بر اثربخشی مدارس بهواسطهگری انگیزش معلمان و خوشبینی تحصیلی آنان در سطح مدارس متوسطه شهر سنندج: ارائۀ یک مدل [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 7-26]
-
روش تدریس پازل
تأثیر روش تدریس پازل بر میزان یادگیری دانشآموزان [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 7-16]
-
روش سنتی
بررسی تأثیر مدل چرخه یادگیری مبتنی بر رویکرد اکتشافی در پیشرفت تحصیلی و نگرش به یادگیری درس علوم تجربی [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 59-70]
-
روش مبتنی بر یادگیری اکتشافی
بررسی تأثیر مدل چرخه یادگیری مبتنی بر رویکرد اکتشافی در پیشرفت تحصیلی و نگرش به یادگیری درس علوم تجربی [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 59-70]
ز
-
زیباییشناسی
تبیین دلالتهای دیدگاه جان دیویی در خصوص هنر و زیباییشناسی برای فرایند تدریس و یادگیری [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 83-100]
س
-
سازماندهی شناختی
تاثیر افتراقی حمایتهای شفاهی متمرکز و غیر متمرکز بر روی دانش شناختی و سازماندهی شناختی زبانآموزان ایرانی [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 101-114]
-
سبکهای یادگیری کلب
رابطة سبکهای یادگیری کلب و هیجانهای مثبت و منفی تحصیلی با یادگیری خودگردان [دوره 2، شماره 8، 1393، صفحه 17-30]
-
سبکهای شناختی
نقش سبکهای شناختی، اهداف پیشرفت و خودکارآمدی ریاضی در پیشرفت ریاضی دانشآموزان دبیرستانهای دولتی شهر مشهد [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 41-58]
-
سطح پردازش
بررسی تأثیر نوع سؤال و سطح پردازش سؤالات در آزمونهای بازشناسی و یادآوری بر عملکرد حافظه دانشجویان [دوره 2، شماره 8، 1393، صفحه 89-98]
ش
-
شناخت و مقابله با قلدری
اثربخشی برنامة شناخت و مقابله با قلدری بر باورها و دیدگاههای معلمان دربارة قلدری و خودکارآمدی آنان در مدیریت رفتار کلاس [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 27-40]
ص
-
صلاحیتهای حرفهای
بررسی رابطة صلاحیتهای حرفهای با توانمندی روانشناختی دبیران دوره متوسطه شهرستان شیروان [دوره 2، شماره 8، 1393، صفحه 69-88]
ع
-
عامل افزایشی هوش
نقش نظریههای ضمنی هوش در پیشرفت تحصیلی دانشآموزان مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 81-90]
-
عامل ذاتی هوش
نقش نظریههای ضمنی هوش در پیشرفت تحصیلی دانشآموزان مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 81-90]
-
علوم انسانی
شناسایی عوامل مؤثر بر مدیریت توسعۀ علوم انسانی با رویکردی مبتنی بر نظریۀ دادهبنیاد با نگاهی به آموزش عالی [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 65-82]
-
عملکرد تحصیلی
فرهنگ مدرسه، نیازهای روانشناختی اساسی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان: آزمون یک الگوی عِلّی [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 71-80]
-
عملکرد تحصیلی
ارتباط تفکر انتقادی با خلاقیت، باورهای خودکارآمدی و عملکرد تحصیلی دانشجومعلمان [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 41-52]
-
عملکرد حافظه
بررسی تأثیر نوع سؤال و سطح پردازش سؤالات در آزمونهای بازشناسی و یادآوری بر عملکرد حافظه دانشجویان [دوره 2، شماره 8، 1393، صفحه 89-98]
ف
-
فرایند
تبیین دلالتهای دیدگاه جان دیویی در خصوص هنر و زیباییشناسی برای فرایند تدریس و یادگیری [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 83-100]
-
فرایند خانواده
مقایسه باورهای انگیزشی فرزندان در گونههای مختلف خانواده بر اساس مدل فرایند و محتوای خانواده [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 29-40]
-
فرهنگ مدرسه
تحلیل چندسطحی از خودبیگانگی تحصیلی نوجوانان: نقش فرهنگ مدرسه و نیازهای روانشناختی اساسی [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 43-54]
-
فرهنگ مدرسه
فرهنگ مدرسه، نیازهای روانشناختی اساسی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان: آزمون یک الگوی عِلّی [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 71-80]
-
فنآوری
واکاوی مؤلفههای تبیینکننده تمایل دانشجویان به استفاده از فنآوری یادگیری از طریق تلفن همراه در آموزش محیط زیست [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 17-28]
ق
-
قلدری
اثربخشی برنامة شناخت و مقابله با قلدری بر باورها و دیدگاههای معلمان دربارة قلدری و خودکارآمدی آنان در مدیریت رفتار کلاس [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 27-40]
ک
-
کمالگرایی مثبت/ منفی
رابطة ابعاد کمالگرایی با اضطراب حالتی/خصلتی در دانشآموزان دبیرستانی تیزهوش [دوره 2، شماره 8، 1393، صفحه 99-110]
گ
-
گونههای خانواده
مقایسه باورهای انگیزشی فرزندان در گونههای مختلف خانواده بر اساس مدل فرایند و محتوای خانواده [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 29-40]
م
-
محتوای خانواده
مقایسه باورهای انگیزشی فرزندان در گونههای مختلف خانواده بر اساس مدل فرایند و محتوای خانواده [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 29-40]
-
مدیریت
شناسایی عوامل مؤثر بر مدیریت توسعۀ علوم انسانی با رویکردی مبتنی بر نظریۀ دادهبنیاد با نگاهی به آموزش عالی [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 65-82]
-
مدل چرخه یادگیری
بررسی تأثیر مدل چرخه یادگیری مبتنی بر رویکرد اکتشافی در پیشرفت تحصیلی و نگرش به یادگیری درس علوم تجربی [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 59-70]
-
مشغولیتشناختی
بررسی تأثیر تکنیکهای مختلف پرورش خلاقیت ریاضی بر باور انگیزشی و شناختی در درس ریاضی دانشآموزان دختر [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 7-17]
ن
-
نیازهای روانشناختی اساسی
تحلیل چندسطحی از خودبیگانگی تحصیلی نوجوانان: نقش فرهنگ مدرسه و نیازهای روانشناختی اساسی [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 43-54]
-
نیازهای روانشناختی اساسی
فرهنگ مدرسه، نیازهای روانشناختی اساسی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان: آزمون یک الگوی عِلّی [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 71-80]
-
نظریه خودتعیینگری
تحلیل چندسطحی از خودبیگانگی تحصیلی نوجوانان: نقش فرهنگ مدرسه و نیازهای روانشناختی اساسی [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 43-54]
-
نظریه خودتعیینگری
فرهنگ مدرسه، نیازهای روانشناختی اساسی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان: آزمون یک الگوی عِلّی [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 71-80]
-
نظریههای ضمنی هوش
نقش نظریههای ضمنی هوش در پیشرفت تحصیلی دانشآموزان مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 81-90]
-
نگرش به یادگیری
بررسی تأثیر مدل چرخه یادگیری مبتنی بر رویکرد اکتشافی در پیشرفت تحصیلی و نگرش به یادگیری درس علوم تجربی [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 59-70]
ه
-
هیجانهای مثبت تحصیلی
رابطة سبکهای یادگیری کلب و هیجانهای مثبت و منفی تحصیلی با یادگیری خودگردان [دوره 2، شماره 8، 1393، صفحه 17-30]
-
هیجانهای منفی تحصیلی
رابطة سبکهای یادگیری کلب و هیجانهای مثبت و منفی تحصیلی با یادگیری خودگردان [دوره 2، شماره 8، 1393، صفحه 17-30]
-
هنجاریابی
هنجاریابی پرسشنامه حل مسأله پارکر در دانشجویان دانشگاه پیامنور استان گیلان [دوره 2، شماره 5، 1393، صفحه 18-26]
-
هنر
تبیین دلالتهای دیدگاه جان دیویی در خصوص هنر و زیباییشناسی برای فرایند تدریس و یادگیری [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 83-100]
ی
-
یادآوری
بررسی تأثیر نوع سؤال و سطح پردازش سؤالات در آزمونهای بازشناسی و یادآوری بر عملکرد حافظه دانشجویان [دوره 2، شماره 8، 1393، صفحه 89-98]
-
یادگیری
تأثیر روش تدریس پازل بر میزان یادگیری دانشآموزان [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 7-16]
-
یادگیری از طریق تلفن همراه
واکاوی مؤلفههای تبیینکننده تمایل دانشجویان به استفاده از فنآوری یادگیری از طریق تلفن همراه در آموزش محیط زیست [دوره 2، شماره 6، 1393، صفحه 17-28]
-
یادگیری خودتنظیمی
بررسی اثربخشی آموزش مؤلفههای یادگیری خودگردان مبتنی بر الگوی پینتریچ بر ارزشگذاری درونی و میزان نمرة درس ریاضی [دوره 2، شماره 7، 1393، صفحه 53-64]
-
یادگیری خودگردان
رابطة سبکهای یادگیری کلب و هیجانهای مثبت و منفی تحصیلی با یادگیری خودگردان [دوره 2، شماره 8، 1393، صفحه 17-30]