نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزمون چندگزینه‌ای برآورد پارامترهای سؤال‌های چندگزینه‌ای در ارزشیابی نظام‌های آموزشی مجازی [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 49-58]
  • آموزش الکترونیکی آموزش رو در رو در مقابل آموزش الکترونیکی: تحقیق درباره عملکرد دانشجویان کارشناسی ارشد آموزش رو در رو و آموزش الکترونیکی رشته آموزش زبان انگلیسی در دانشگاه پیام نور [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 49-58]
  • آموزش رو در رو آموزش رو در رو در مقابل آموزش الکترونیکی: تحقیق درباره عملکرد دانشجویان کارشناسی ارشد آموزش رو در رو و آموزش الکترونیکی رشته آموزش زبان انگلیسی در دانشگاه پیام نور [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 49-58]
  • آموزش ضمن‌خدمت پدیدارشناسی عوامل مؤثر و برانگیزاننده در کیفیت دوره‌های آموزش ضمن خدمت معلمان [دوره 3، شماره 12، 1394، صفحه 47-56]
  • آموزش عالی ارزشیابی کیفیت درونی برنامة درسی رشته کارشناسی ارشد علوم تربیتی از دیدگاه استادان، دانشجویان و کارشناسان آموزشی دانشگاه پیام نور [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 83-94]
  • آموزش مبتنی بر وب بررسی اثربخشی آموزش مبتنی بر وب، رایانه و یادگیری سیار بر مهارت تفکر انتقادی و تفکر خلاق دانشجویان دانشگاه‏های استان مازندران [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 57-68]
  • آموزش مشاوره به شیوة شناختی اثربخشی آموزش مشاورة گروهی به شیوة شناختی بر تغییر نگرش و پیشرفت تحصیلی درس ریاضی [دوره 3، شماره 12، 1394، صفحه 27-36]
  • آموزش و پرورش انسان‌گرایانه بررسی چگونگی کاربست مؤلفه‌های آموزش و پرورش انسان‌گرایانه با تأکید بر افزایش انگیزة تحصیلی دانش‌آموزان در مدارس ابتدایی تهران [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 67-81]

ا

  • ابتدایی بررسی روایی درونی و پایایی نسخة فارسی پرسش‌نامة هیجان‌های تحصیلی ریاضی در مقطع ابتدایی [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 33-44]
  • ابعاد دلبستگی نقش ابعاد دلبستگی بزرگ‌سالی در سرزندگی تحصیلی با واسطه‌گری ابعاد خودکارآمدی مقابله با مشکلات و کمال‌گرایی [دوره 3، شماره 12، 1394، صفحه 57-69]
  • ابعاد کمال‌گرایی نقش ابعاد دلبستگی بزرگ‌سالی در سرزندگی تحصیلی با واسطه‌گری ابعاد خودکارآمدی مقابله با مشکلات و کمال‌گرایی [دوره 3، شماره 12، 1394، صفحه 57-69]
  • اثبات‌گرایی جایگاه عدالت آموزشی در تحول نظام تعلیم و تربیت مبتنی بر سازنده‌گرایی [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 65-72]
  • ارزیابی کیفیت ارزشیابی کیفیت درونی برنامة درسی رشته کارشناسی ارشد علوم تربیتی از دیدگاه استادان، دانشجویان و کارشناسان آموزشی دانشگاه پیام نور [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 83-94]
  • ارزشیابی ارزشیابی کیفیت درونی برنامة درسی رشته کارشناسی ارشد علوم تربیتی از دیدگاه استادان، دانشجویان و کارشناسان آموزشی دانشگاه پیام نور [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 83-94]
  • ارزشیابی تلفیقی آسیب‌شناسی الگوی ارزشیابی توصیفی به منظور ارائه الگوی مناسب در دوره ابتدایی [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 7-16]
  • ارزشیابی توصیفی آسیب‌شناسی الگوی ارزشیابی توصیفی به منظور ارائه الگوی مناسب در دوره ابتدایی [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 7-16]
  • اضطراب رایانه تجربیات قبلی و عملکرد تکالیف مرتبط به رایانه دانشجویان: نقش خودکارآمدی رایانه، اضطراب رایانه و جنسیت [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 69-82]
  • افسردگی اثربخشی آموزش خودکنترلی هیجانی بر کاهش افسردگی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 73-80]
  • انگیزة تحصیلی بررسی چگونگی کاربست مؤلفه‌های آموزش و پرورش انسان‌گرایانه با تأکید بر افزایش انگیزة تحصیلی دانش‌آموزان در مدارس ابتدایی تهران [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 67-81]
  • انگیزش پیشرفت زبان مدل عِلّی روابط انگیزش پیشرفت و عملکرد تحصیلی: نقش واسطه‌ای و فراشناختی کمک‌طلبی تحصیلی در یادگیری از طریق تلفن همراه [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 7-16]
  • اهداف نقش جهت‌گیری اهداف در موفقیت تحصیلی دانش‌آموزان (مورد مطالعه: دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه دوم) [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 59-66]

ب

  • بازخورد پیش‌بینی مهارت‌های مدیریت زمان انجام تکالیف درسی بر اساس مدل کوپر در دانش‌آموزان دختر دورة متوسطة اول تبریز [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 17-24]
  • برنامة درسی تعیین سهم پیش‌پراکندگی رویکردهای برنامه درسی در گرایش به تفکر انتقادی دانشجویان علوم انسانی [دوره 3، شماره 12، 1394، صفحه 37-46]
  • برنامه‌ریزی درسی ارزشیابی کیفیت درونی برنامة درسی رشته کارشناسی ارشد علوم تربیتی از دیدگاه استادان، دانشجویان و کارشناسان آموزشی دانشگاه پیام نور [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 83-94]

پ

  • پایایی بررسی روایی درونی و پایایی نسخة فارسی پرسش‌نامة هیجان‌های تحصیلی ریاضی در مقطع ابتدایی [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 33-44]
  • پدیدارشناسی پدیدارشناسی عوامل مؤثر و برانگیزاننده در کیفیت دوره‌های آموزش ضمن خدمت معلمان [دوره 3، شماره 12، 1394، صفحه 47-56]
  • پرخاشگری تأثیر آموزش همدلی بر سازگاری اجتماعی و پرخاشگری دانش‌آموزان دختر [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 21-32]
  • پرسش‌نامه بررسی روایی درونی و پایایی نسخة فارسی پرسش‌نامة هیجان‌های تحصیلی ریاضی در مقطع ابتدایی [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 33-44]
  • پیشرفت تحصیلی نقش راهبردهای مدیریت منابع یادگیری در پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان متوسطه [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 59-64]
  • پیشرفت تحصیلی نقش جهت‌گیری اهداف در موفقیت تحصیلی دانش‌آموزان (مورد مطالعه: دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه دوم) [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 59-66]
  • پیشرفت تحصیلی درس ریاضی اثربخشی آموزش مشاورة گروهی به شیوة شناختی بر تغییر نگرش و پیشرفت تحصیلی درس ریاضی [دوره 3، شماره 12، 1394، صفحه 27-36]

ت

  • تجربه قبلی رایانه تجربیات قبلی و عملکرد تکالیف مرتبط به رایانه دانشجویان: نقش خودکارآمدی رایانه، اضطراب رایانه و جنسیت [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 69-82]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای کتاب‌های درسی فارسی و علوم اجتماعی پایه ششم ابتدایی از حیث توجه به هویت ملی بر محور استانداردهای مصوب [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 41-48]
  • تغییر نگرش اثربخشی آموزش مشاورة گروهی به شیوة شناختی بر تغییر نگرش و پیشرفت تحصیلی درس ریاضی [دوره 3، شماره 12، 1394، صفحه 27-36]
  • تفکر انتقادی بررسی اثربخشی آموزش مبتنی بر وب، رایانه و یادگیری سیار بر مهارت تفکر انتقادی و تفکر خلاق دانشجویان دانشگاه‏های استان مازندران [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 57-68]
  • تفکر انتقادی تعیین سهم پیش‌پراکندگی رویکردهای برنامه درسی در گرایش به تفکر انتقادی دانشجویان علوم انسانی [دوره 3، شماره 12، 1394، صفحه 37-46]
  • تفکر خلاق بررسی اثربخشی آموزش مبتنی بر وب، رایانه و یادگیری سیار بر مهارت تفکر انتقادی و تفکر خلاق دانشجویان دانشگاه‏های استان مازندران [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 57-68]
  • تنظیم محیط پیش‌بینی مهارت‌های مدیریت زمان انجام تکالیف درسی بر اساس مدل کوپر در دانش‌آموزان دختر دورة متوسطة اول تبریز [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 17-24]

ج

  • جامعة یادگیرندة حرفه‌ای طراحی و تبیین الگوی جامعة یادگیرنده حرفه‌ای در نظام آموزش عالی [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 17-38]
  • جنسیت تجربیات قبلی و عملکرد تکالیف مرتبط به رایانه دانشجویان: نقش خودکارآمدی رایانه، اضطراب رایانه و جنسیت [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 69-82]
  • جهت‌گیری انگیزشی پیش‌بینی مهارت‌های مدیریت زمان انجام تکالیف درسی بر اساس مدل کوپر در دانش‌آموزان دختر دورة متوسطة اول تبریز [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 17-24]
  • جهت‌گیری انگیزشی رابطة ساده و چندگانه جهت‌گیری‌های انگیزشی با خودکارآمدی خلاق در دانش‌آموزان پسر سال سوم مقطع متوسطه [دوره 3، شماره 12، 1394، صفحه 17-26]
  • جهت‌گیری هدف یادگیری مدل عِلّی بسط یافته تمایل رفتاری به یادگیری تحت وب: نقش جهت‌گیری هدف یادگیری و یادگیری خودتنظیمی [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 45-56]

ح

  • حمایت ‌اجتماعی تبیین نقش خودکارآمدی‌ تحصیلی بر عملکرد و انگیزش تحصیلی مبتنی بر حمایت‌ اجتماعی، خودپنداره‌ تحصیلی و ویژگی‌های ‌شخصیتی: مدل‌سازی معادلات ساختاری [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 7-20]

خ

  • خواندن بررسی سرعت و درک خواندن در متون چاپی و الکترونیکی [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 25-40]
  • خودپنداره‌ تحصیلی تبیین نقش خودکارآمدی‌ تحصیلی بر عملکرد و انگیزش تحصیلی مبتنی بر حمایت‌ اجتماعی، خودپنداره‌ تحصیلی و ویژگی‌های ‌شخصیتی: مدل‌سازی معادلات ساختاری [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 7-20]
  • خودکارآمدی بررسی اثربخشی خودگویی مثبت بر میزان خودکارآمدی دانش‌آموزان پسر مقطع ابتدایی [دوره 3، شماره 12، 1394، صفحه 71-77]
  • خودکارآمدی‌ تحصیلی تبیین نقش خودکارآمدی‌ تحصیلی بر عملکرد و انگیزش تحصیلی مبتنی بر حمایت‌ اجتماعی، خودپنداره‌ تحصیلی و ویژگی‌های ‌شخصیتی: مدل‌سازی معادلات ساختاری [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 7-20]
  • خودکارآمدی خلاق رابطة ساده و چندگانه جهت‌گیری‌های انگیزشی با خودکارآمدی خلاق در دانش‌آموزان پسر سال سوم مقطع متوسطه [دوره 3، شماره 12، 1394، صفحه 17-26]
  • خودکارآمدی رایانه تجربیات قبلی و عملکرد تکالیف مرتبط به رایانه دانشجویان: نقش خودکارآمدی رایانه، اضطراب رایانه و جنسیت [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 69-82]
  • خودکارآمدی مقابله با مشکلات نقش ابعاد دلبستگی بزرگ‌سالی در سرزندگی تحصیلی با واسطه‌گری ابعاد خودکارآمدی مقابله با مشکلات و کمال‌گرایی [دوره 3، شماره 12، 1394، صفحه 57-69]
  • خودکنترلی هیجانی اثربخشی آموزش خودکنترلی هیجانی بر کاهش افسردگی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 73-80]
  • خودگویی مثبت بررسی اثربخشی خودگویی مثبت بر میزان خودکارآمدی دانش‌آموزان پسر مقطع ابتدایی [دوره 3، شماره 12، 1394، صفحه 71-77]

د

  • دانش آموزان تأثیر آموزش همدلی بر سازگاری اجتماعی و پرخاشگری دانش‌آموزان دختر [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 21-32]
  • دانش‌آموزان بررسی اثربخشی خودگویی مثبت بر میزان خودکارآمدی دانش‌آموزان پسر مقطع ابتدایی [دوره 3، شماره 12، 1394، صفحه 71-77]
  • دانشجویان بررسی اثربخشی آموزش مبتنی بر وب، رایانه و یادگیری سیار بر مهارت تفکر انتقادی و تفکر خلاق دانشجویان دانشگاه‏های استان مازندران [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 57-68]
  • دانشگاه پیام نور اثربخشی آموزش خودکنترلی هیجانی بر کاهش افسردگی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 73-80]
  • درجة دشواری سؤال برآورد پارامترهای سؤال‌های چندگزینه‌ای در ارزشیابی نظام‌های آموزشی مجازی [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 49-58]
  • درک خواندن بررسی سرعت و درک خواندن در متون چاپی و الکترونیکی [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 25-40]
  • دورة ابتدایی بررسی چگونگی کاربست مؤلفه‌های آموزش و پرورش انسان‌گرایانه با تأکید بر افزایش انگیزة تحصیلی دانش‌آموزان در مدارس ابتدایی تهران [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 67-81]
  • دوره ابتدایی آسیب‌شناسی الگوی ارزشیابی توصیفی به منظور ارائه الگوی مناسب در دوره ابتدایی [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 7-16]

ر

  • رایانه و یادگیری سیار بررسی اثربخشی آموزش مبتنی بر وب، رایانه و یادگیری سیار بر مهارت تفکر انتقادی و تفکر خلاق دانشجویان دانشگاه‏های استان مازندران [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 57-68]
  • ریاضی بررسی روایی درونی و پایایی نسخة فارسی پرسش‌نامة هیجان‌های تحصیلی ریاضی در مقطع ابتدایی [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 33-44]
  • راهبرد شناختی تدوین مدل اندازه‌گیری راهبردهای شناختی و فراشناختی یادگیری [دوره 3، شماره 12، 1394، صفحه 7-16]
  • راهبرد فراشناختی تدوین مدل اندازه‌گیری راهبردهای شناختی و فراشناختی یادگیری [دوره 3، شماره 12، 1394، صفحه 7-16]
  • راهبردهای یادگیری تدوین مدل اندازه‌گیری راهبردهای شناختی و فراشناختی یادگیری [دوره 3، شماره 12، 1394، صفحه 7-16]
  • راهبردهای مدیریت منابع یادگیری نقش راهبردهای مدیریت منابع یادگیری در پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان متوسطه [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 59-64]
  • رهبری تحولی طراحی و تبیین الگوی جامعة یادگیرنده حرفه‌ای در نظام آموزش عالی [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 17-38]
  • روایی درونی بررسی روایی درونی و پایایی نسخة فارسی پرسش‌نامة هیجان‌های تحصیلی ریاضی در مقطع ابتدایی [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 33-44]
  • رویکردهای برنامة درسی تعیین سهم پیش‌پراکندگی رویکردهای برنامه درسی در گرایش به تفکر انتقادی دانشجویان علوم انسانی [دوره 3، شماره 12، 1394، صفحه 37-46]

ز

  • زبان انگلیسی مدل عِلّی روابط انگیزش پیشرفت و عملکرد تحصیلی: نقش واسطه‌ای و فراشناختی کمک‌طلبی تحصیلی در یادگیری از طریق تلفن همراه [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 7-16]

س

  • ساختار سازمانی طراحی و تبیین الگوی جامعة یادگیرنده حرفه‌ای در نظام آموزش عالی [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 17-38]
  • سازگاری اجتماعی تأثیر آموزش همدلی بر سازگاری اجتماعی و پرخاشگری دانش‌آموزان دختر [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 21-32]
  • سازنده‌گرایی جایگاه عدالت آموزشی در تحول نظام تعلیم و تربیت مبتنی بر سازنده‌گرایی [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 65-72]
  • سرزندگی تحصیلی نقش ابعاد دلبستگی بزرگ‌سالی در سرزندگی تحصیلی با واسطه‌گری ابعاد خودکارآمدی مقابله با مشکلات و کمال‌گرایی [دوره 3، شماره 12، 1394، صفحه 57-69]
  • سرعت خواندن بررسی سرعت و درک خواندن در متون چاپی و الکترونیکی [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 25-40]

ع

  • عدالت آموزشی جایگاه عدالت آموزشی در تحول نظام تعلیم و تربیت مبتنی بر سازنده‌گرایی [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 65-72]
  • علوم اجتماعی تحلیل محتوای کتاب‌های درسی فارسی و علوم اجتماعی پایه ششم ابتدایی از حیث توجه به هویت ملی بر محور استانداردهای مصوب [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 41-48]
  • علوم انسانی تعیین سهم پیش‌پراکندگی رویکردهای برنامه درسی در گرایش به تفکر انتقادی دانشجویان علوم انسانی [دوره 3، شماره 12، 1394، صفحه 37-46]
  • عملکرد تجربیات قبلی و عملکرد تکالیف مرتبط به رایانه دانشجویان: نقش خودکارآمدی رایانه، اضطراب رایانه و جنسیت [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 69-82]
  • عملکرد آموزش رو در رو در مقابل آموزش الکترونیکی: تحقیق درباره عملکرد دانشجویان کارشناسی ارشد آموزش رو در رو و آموزش الکترونیکی رشته آموزش زبان انگلیسی در دانشگاه پیام نور [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 49-58]

ف

  • فارسی تحلیل محتوای کتاب‌های درسی فارسی و علوم اجتماعی پایه ششم ابتدایی از حیث توجه به هویت ملی بر محور استانداردهای مصوب [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 41-48]
  • فرهنگ سازمانی طراحی و تبیین الگوی جامعة یادگیرنده حرفه‌ای در نظام آموزش عالی [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 17-38]

ق

  • قدرت تشخیص سؤال برآورد پارامترهای سؤال‌های چندگزینه‌ای در ارزشیابی نظام‌های آموزشی مجازی [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 49-58]

ک

  • کیفیت پدیدارشناسی عوامل مؤثر و برانگیزاننده در کیفیت دوره‌های آموزش ضمن خدمت معلمان [دوره 3، شماره 12، 1394، صفحه 47-56]
  • کمک‌طلبی تحصیلی مدل عِلّی روابط انگیزش پیشرفت و عملکرد تحصیلی: نقش واسطه‌ای و فراشناختی کمک‌طلبی تحصیلی در یادگیری از طریق تلفن همراه [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 7-16]

م

  • متون الکترونیکی بررسی سرعت و درک خواندن در متون چاپی و الکترونیکی [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 25-40]
  • متون چاپی بررسی سرعت و درک خواندن در متون چاپی و الکترونیکی [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 25-40]
  • مدیریت زمان پیش‌بینی مهارت‌های مدیریت زمان انجام تکالیف درسی بر اساس مدل کوپر در دانش‌آموزان دختر دورة متوسطة اول تبریز [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 17-24]
  • مدیریت زمان و محیط مطالعه نقش راهبردهای مدیریت منابع یادگیری در پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان متوسطه [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 59-64]
  • مدل اندازه‌گیری‌ تدوین مدل اندازه‌گیری راهبردهای شناختی و فراشناختی یادگیری [دوره 3، شماره 12، 1394، صفحه 7-16]
  • مدل بسط یافته مدل عِلّی بسط یافته تمایل رفتاری به یادگیری تحت وب: نقش جهت‌گیری هدف یادگیری و یادگیری خودتنظیمی [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 45-56]
  • مدل‌سازی ‌معادلات ساختاری تبیین نقش خودکارآمدی‌ تحصیلی بر عملکرد و انگیزش تحصیلی مبتنی بر حمایت‌ اجتماعی، خودپنداره‌ تحصیلی و ویژگی‌های ‌شخصیتی: مدل‌سازی معادلات ساختاری [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 7-20]
  • مدل کلاسیک برآورد پارامترهای سؤال‌های چندگزینه‌ای در ارزشیابی نظام‌های آموزشی مجازی [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 49-58]
  • مدل مفهومی بررسی مؤلفه‌های مؤثر بر هوشمندسازی مدارس و ارائه مدل مفهومی مناسب [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 39-48]
  • مرکز آزمون دانشگاه پیام نور برآورد پارامترهای سؤال‌های چندگزینه‌ای در ارزشیابی نظام‌های آموزشی مجازی [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 49-58]
  • مؤلفه‌های مؤثر بررسی مؤلفه‌های مؤثر بر هوشمندسازی مدارس و ارائه مدل مفهومی مناسب [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 39-48]

ن

  • نظام آموزش عالی طراحی و تبیین الگوی جامعة یادگیرنده حرفه‌ای در نظام آموزش عالی [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 17-38]
  • نظریه جهت‌گیری هدف نقش جهت‌گیری اهداف در موفقیت تحصیلی دانش‌آموزان (مورد مطالعه: دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه دوم) [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 59-66]

و

  • ویژگی‌های‌ شخصیتی تبیین نقش خودکارآمدی‌ تحصیلی بر عملکرد و انگیزش تحصیلی مبتنی بر حمایت‌ اجتماعی، خودپنداره‌ تحصیلی و ویژگی‌های ‌شخصیتی: مدل‌سازی معادلات ساختاری [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 7-20]

ه

  • هیجان‌ها بررسی روایی درونی و پایایی نسخة فارسی پرسش‌نامة هیجان‌های تحصیلی ریاضی در مقطع ابتدایی [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 33-44]
  • هدف‌های پیشرفت رابطة ساده و چندگانه جهت‌گیری‌های انگیزشی با خودکارآمدی خلاق در دانش‌آموزان پسر سال سوم مقطع متوسطه [دوره 3، شماره 12، 1394، صفحه 17-26]
  • همدلی تأثیر آموزش همدلی بر سازگاری اجتماعی و پرخاشگری دانش‌آموزان دختر [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 21-32]
  • هویت ملی تحلیل محتوای کتاب‌های درسی فارسی و علوم اجتماعی پایه ششم ابتدایی از حیث توجه به هویت ملی بر محور استانداردهای مصوب [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 41-48]
  • هوشمندسازی بررسی مؤلفه‌های مؤثر بر هوشمندسازی مدارس و ارائه مدل مفهومی مناسب [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 39-48]

ی

  • یادگیری از همدرسان نقش راهبردهای مدیریت منابع یادگیری در پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان متوسطه [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 59-64]
  • یادگیری با تلفن همراه مدل عِلّی روابط انگیزش پیشرفت و عملکرد تحصیلی: نقش واسطه‌ای و فراشناختی کمک‌طلبی تحصیلی در یادگیری از طریق تلفن همراه [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 7-16]
  • یادگیری تحت وب مدل عِلّی بسط یافته تمایل رفتاری به یادگیری تحت وب: نقش جهت‌گیری هدف یادگیری و یادگیری خودتنظیمی [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 45-56]
  • یادگیری خودتنظیمی مدل عِلّی بسط یافته تمایل رفتاری به یادگیری تحت وب: نقش جهت‌گیری هدف یادگیری و یادگیری خودتنظیمی [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 45-56]