با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی تربیتی ایران

آ

  • آتش افروز، عسکر رابطه راهبردهای نظم بخشی شناختی هیجان، ادراک مهارت های تشخیصی معلم، سطح چالش انگیزی کلاس و کیفیت تدریس معلم با هیجانات پیشرفت در دانش آموزان پایه نهم: یک تحلیل چندسطحی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 9-24]

  • آخش، آرش رابطه راهبردهای نظم بخشی شناختی هیجان، ادراک مهارت های تشخیصی معلم، سطح چالش انگیزی کلاس و کیفیت تدریس معلم با هیجانات پیشرفت در دانش آموزان پایه نهم: یک تحلیل چندسطحی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 9-24]

ا

  • ابراهیمی مقدم، حسین مدل‌یابی روابط فرسودگی تحصیلی و سبک‌های حل مسئله با نقش واسطه‌ای پایستگی تحصیلی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 61-74]

  • احراری، عماد الدین رابطه ساختاری خودکنترلی و بی‌صداقتی تحصیلی: نقش واسطه‌ای اهمال‌کاری تحصیلی [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 25-38]

  • ارژنگی، بهزاد نقش میانجی حمایت اجتماعی ادراک‌شده از سوی معلم و ارزش تکلیف در رابطه اشتیاق ادراک‌شده معلم با فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان در درس ریاضی [دوره 11، شماره 4، 1403، صفحه 9-20]

  • افشاری، سعید تربیت اقتصادی به مثابه تکنولوژی دینی: چیستی و امکان تحقق [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 97-108]

  • افضلی، افشین اثربخشی راهبردهای فراشناختی بر مهارت تمرکز و امید تحصیلی در دانش‌آموزان با انگیزش تحصیلی [دوره 11، شماره 4، 1403، صفحه 55-70]

  • اکبری، احمد رضا ارائه مدل علی عوامل مؤثر بر پیامد روان‌شناختی شبیه‌سازی آموزش حفاظت از محیط زیست در بین دانش‌آموزان (مورد مطالعه دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه شهر شیراز) [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 45-60]

  • اکبرپور زنگلانی، محمدباقر تدوین مدل پیشرفت تحصیلی دانشجویان آموزش از دور بر اساس درگیری تحصیلی والدین با نقش واسطه‌ای ارزش تکلیف، احساس تعلق به دانشگاه و تلاش تحصیلی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 73-84]

  • امیدیان، مرتضی رابطه راهبردهای نظم بخشی شناختی هیجان، ادراک مهارت های تشخیصی معلم، سطح چالش انگیزی کلاس و کیفیت تدریس معلم با هیجانات پیشرفت در دانش آموزان پایه نهم: یک تحلیل چندسطحی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 9-24]

  • امیدیان، مرتضی تأثیر رنگ‌آمیزی مندلا بر حافظة کاری و اضطراب امتحان دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 4، 1403، صفحه 31-42]

ب

  • باقرپور، معصومه اثربخشی آموزش مفاهیم معنوی با محوریت مذهب بر میزان ازخودبیگانگی تحصیلی و بهبود مؤلفه‌های هویت تحصیلی در دانش‌آموزان دختر پایه هفتم شهرستان بندرترکمن [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 97-106]

  • بیان فر، فاطمه تعیین اثربخشی آموزش تربیت مربی پیش‌دبستانی بر مولفه‌های خودکارآمدی شغلی و ابزار وجود شرکت‌کنندگان دوره‌های آموزش آزاد دانشگاه پیام‌نور [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 75-84]

  • بحرینی، آناهیتا نقش کارکردهای اجرایی در پیش‌بینی مهارت تحصیلی ریاضی دانش‌آموزان ابتدایی کم‌توان ذهنی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 59-72]

  • بیرامی، مجتبی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخۀ فارسی مقیاس خودگزارش‌دهی درجه‌بندی رفتاری کارکردهای اجرایی بریف-ویراست دوم در دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 39-52]

  • بهروزی، ناصر تأثیر رنگ‌آمیزی مندلا بر حافظة کاری و اضطراب امتحان دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 4، 1403، صفحه 31-42]

پ

  • پورسلطانی زرندی، حسین ویژگی‌های روان‌سنجی پرسش‌نامه ادراک دانش‌آموزان از یادگیری فعال مبتنی بر فناوری در هنرستان‌های تربیت بدنی استان البرز [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 9-22]

  • پورشهریار، حسین ساخت برنامه طراحی انگیزشی بر اساس الگوی نقشه‌نگاری مداخله: اثربخشی آن بر سبک زندگی تحصیلی سلامت‌محور و رفتارهای مقابله‌ای دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 25-44]

ت

  • تابع بردبار، فریبا رابطه ساختاری نیازهای بنیادین روان‌شناختی و اشتیاق تحصیلی: نقش واسطه‌ای کمال‌گرایی [دوره 11، شماره 4، 1403، صفحه 43-54]

  • ترابی، فرناز عوامل روانشناختی موثر در مهارت تیراندازی مراکز آموزش پلیس ایران(اولویت ها و راهبردها) [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 49-58]

  • تمنایی فر، محمدرضا نقش واسطه‌ای عزت نفس و شفقت به خود در رابطۀ بین سبک اسناد و سازگاری [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 69-82]

ج

  • جعفری ده آبادی، مهدیه نقش واسطه‌ای عزت نفس و شفقت به خود در رابطۀ بین سبک اسناد و سازگاری [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 69-82]

ح

  • حاجی یخچالی، علیرضا تأثیر رنگ‌آمیزی مندلا بر حافظة کاری و اضطراب امتحان دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 4، 1403، صفحه 31-42]

  • حجازی، الهه بررسی اثربخشی برنامه آموزش مثبت بر خودکارآمدی تدریس و درگیری معلمان در کلاس‌‌های برخط [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 9-24]

  • حسنی، کاظم پیش ‏بینی شکست تحصیلی براساس نشخوار فکری با نقش میانجی تعلل‏ورزی و دشواری تنظیم هیجان در بین دانش‏آموزان دوره متوسطه دوم شهرکرمانشاه [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 83-96]

  • حقی، نجمه نقش واسطه‌ای راهبردهای مقابله‌ای در رابطه هیجان‌خواهی و باورهای فراشناختی با رفتارهای پرخطر در دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 85-96]

  • حق طلب، طاهره اثربخشی راهبردهای فراشناختی بر مهارت تمرکز و امید تحصیلی در دانش‌آموزان با انگیزش تحصیلی [دوره 11، شماره 4، 1403، صفحه 55-70]

  • حکیم زاده، رضوان بررسی اثربخشی برنامه آموزش مثبت بر خودکارآمدی تدریس و درگیری معلمان در کلاس‌‌های برخط [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 9-24]

خ

  • خانی، محسن بررسی استفاده از سیستم‌های هوش مصنوعی برای تشخیص و تصحیح خطاهای محتوای آموزشی در یادگیری الکترونیکی [دوره 11، شماره 4، 1403، صفحه 81-91]

د

  • داستانپور، طیبه بررسی برنامه درسی (اهداف، محتوا، راهبردهای یاددهی- یادگیری و ارزشیابی) نظام یادگیری الکترونیکی بر پایه دیدگاه سازاگرایی و ارائه الگوی مناسب در دانشگاه پیام نور [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 53-68]

  • داوری، رحیم مدل‌یابی روابط فرسودگی تحصیلی و سبک‌های حل مسئله با نقش واسطه‌ای پایستگی تحصیلی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 61-74]

ر

  • ربیعی، داود عوامل روانشناختی موثر در مهارت تیراندازی مراکز آموزش پلیس ایران(اولویت ها و راهبردها) [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 49-58]

  • رشیدی پور، فاطمه ساخت برنامه طراحی انگیزشی بر اساس الگوی نقشه‌نگاری مداخله: اثربخشی آن بر سبک زندگی تحصیلی سلامت‌محور و رفتارهای مقابله‌ای دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 25-44]

  • رهدار، مینا اثربخشی آموزش مفاهیم معنوی با محوریت مذهب بر میزان ازخودبیگانگی تحصیلی و بهبود مؤلفه‌های هویت تحصیلی در دانش‌آموزان دختر پایه هفتم شهرستان بندرترکمن [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 97-106]

  • روشن چسلی، رسول مقایسۀ تاثیرات آموزش مهارت‌های زندگی با و بدون آموزش ذهن‌آگاهی بر میزان تفکر منطقی- تجربی و افکار منفی جوانان دارای آسیب جسمی- حرکتی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 23-34]

س

  • سالاری پور، سیده مولود تأثیر رنگ‌آمیزی مندلا بر حافظة کاری و اضطراب امتحان دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 4، 1403، صفحه 31-42]

  • سرمدی، محمدرضا بررسی برنامه درسی (اهداف، محتوا، راهبردهای یاددهی- یادگیری و ارزشیابی) نظام یادگیری الکترونیکی بر پایه دیدگاه سازاگرایی و ارائه الگوی مناسب در دانشگاه پیام نور [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 53-68]

  • سرمدی، محمدرضا تربیت اقتصادی به مثابه تکنولوژی دینی: چیستی و امکان تحقق [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 97-108]

  • سلطانی، امان ... نقش کارکردهای اجرایی در پیش‌بینی مهارت تحصیلی ریاضی دانش‌آموزان ابتدایی کم‌توان ذهنی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 59-72]

  • سهرابی، پرستو پیش ‏بینی شکست تحصیلی براساس نشخوار فکری با نقش میانجی تعلل‏ورزی و دشواری تنظیم هیجان در بین دانش‏آموزان دوره متوسطه دوم شهرکرمانشاه [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 83-96]

ش

  • شاهسواری، محمودرضا نقش واسطه‌ای راهبردهای مقابله‌ای در رابطه هیجان‌خواهی و باورهای فراشناختی با رفتارهای پرخطر در دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 85-96]

  • شبیری، سید محمد ارائه مدل علی عوامل مؤثر بر پیامد روان‌شناختی شبیه‌سازی آموزش حفاظت از محیط زیست در بین دانش‌آموزان (مورد مطالعه دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه شهر شیراز) [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 45-60]

  • شیرزاده، مهدی پیش‌بینی بی‌صداقتی تحصیلی بر اساس محق‌پنداری تحصیلی و تکانش‌گری دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 11، شماره 4، 1403، صفحه 71-80]

  • شکری، امید ساخت برنامه طراحی انگیزشی بر اساس الگوی نقشه‌نگاری مداخله: اثربخشی آن بر سبک زندگی تحصیلی سلامت‌محور و رفتارهای مقابله‌ای دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 25-44]

  • شهنی ییلاق، منیجه رابطه راهبردهای نظم بخشی شناختی هیجان، ادراک مهارت های تشخیصی معلم، سطح چالش انگیزی کلاس و کیفیت تدریس معلم با هیجانات پیشرفت در دانش آموزان پایه نهم: یک تحلیل چندسطحی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 9-24]

ص

  • صادقی، الهه اثربخشی رفتار درمانی دیالکتیکی بر مولفه‌های هیجان تحصیلی و خودکنترلی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 85-85]

  • صالحی تبار، روح الله مدل‌یابی روابط فرسودگی تحصیلی و سبک‌های حل مسئله با نقش واسطه‌ای پایستگی تحصیلی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 61-74]

  • صدر، محمد محسن بررسی استفاده از سیستم‌های هوش مصنوعی برای تشخیص و تصحیح خطاهای محتوای آموزشی در یادگیری الکترونیکی [دوره 11، شماره 4، 1403، صفحه 81-91]

  • صیف، محمدحسن ارائه مدل علی عوامل مؤثر بر پیامد روان‌شناختی شبیه‌سازی آموزش حفاظت از محیط زیست در بین دانش‌آموزان (مورد مطالعه دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه شهر شیراز) [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 45-60]

  • صفرنژاد، مهری عوامل روانشناختی موثر در مهارت تیراندازی مراکز آموزش پلیس ایران(اولویت ها و راهبردها) [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 49-58]

  • صفوی پور نایینی، سیماالسادات مقایسۀ تاثیرات آموزش مهارت‌های زندگی با و بدون آموزش ذهن‌آگاهی بر میزان تفکر منطقی- تجربی و افکار منفی جوانان دارای آسیب جسمی- حرکتی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 23-34]

ط

  • طالبی، سعید ارائه مدل علی عوامل مؤثر بر پیامد روان‌شناختی شبیه‌سازی آموزش حفاظت از محیط زیست در بین دانش‌آموزان (مورد مطالعه دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه شهر شیراز) [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 45-60]

ع

  • عباسی، فهیمه بررسی اثربخشی برنامه آموزش مثبت بر خودکارآمدی تدریس و درگیری معلمان در کلاس‌‌های برخط [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 9-24]

  • عربزاده، مهدی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخۀ فارسی مقیاس خودگزارش‌دهی درجه‌بندی رفتاری کارکردهای اجرایی بریف-ویراست دوم در دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 39-52]

  • عزیزی، معصومه اثربخشی راهبردهای فراشناختی بر مهارت تمرکز و امید تحصیلی در دانش‌آموزان با انگیزش تحصیلی [دوره 11، شماره 4، 1403، صفحه 55-70]

  • علی پور، فاطمه رابطه ساختاری خودکنترلی و بی‌صداقتی تحصیلی: نقش واسطه‌ای اهمال‌کاری تحصیلی [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 25-38]

  • علم‌الهدی، سیدعلی تربیت اقتصادی به مثابه تکنولوژی دینی: چیستی و امکان تحقق [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 97-108]

ف

  • فتح ابادی، جلیل ساخت برنامه طراحی انگیزشی بر اساس الگوی نقشه‌نگاری مداخله: اثربخشی آن بر سبک زندگی تحصیلی سلامت‌محور و رفتارهای مقابله‌ای دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 25-44]

  • فراهانی، ابوالفضل عوامل روانشناختی موثر در مهارت تیراندازی مراکز آموزش پلیس ایران(اولویت ها و راهبردها) [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 49-58]

  • فرج اللهی، مهران بررسی برنامه درسی (اهداف، محتوا، راهبردهای یاددهی- یادگیری و ارزشیابی) نظام یادگیری الکترونیکی بر پایه دیدگاه سازاگرایی و ارائه الگوی مناسب در دانشگاه پیام نور [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 53-68]

  • فرج الهی، مهران تربیت اقتصادی به مثابه تکنولوژی دینی: چیستی و امکان تحقق [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 97-108]

  • فرید، ابوالفضل رابطه ساختاری خودکنترلی و بی‌صداقتی تحصیلی: نقش واسطه‌ای اهمال‌کاری تحصیلی [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 25-38]

ک

  • کاوسیان، جواد ویژگی‌های روان‌سنجی نسخۀ فارسی مقیاس خودگزارش‌دهی درجه‌بندی رفتاری کارکردهای اجرایی بریف-ویراست دوم در دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 39-52]

  • کدیور، پروین ویژگی‌های روان‌سنجی نسخۀ فارسی مقیاس خودگزارش‌دهی درجه‌بندی رفتاری کارکردهای اجرایی بریف-ویراست دوم در دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 39-52]

  • کرامتی، هادی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخۀ فارسی مقیاس خودگزارش‌دهی درجه‌بندی رفتاری کارکردهای اجرایی بریف-ویراست دوم در دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 39-52]

  • کرمی، ابوالفضل مقایسۀ تاثیرات آموزش مهارت‌های زندگی با و بدون آموزش ذهن‌آگاهی بر میزان تفکر منطقی- تجربی و افکار منفی جوانان دارای آسیب جسمی- حرکتی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 23-34]

  • کرمعلیان، حسن بررسی برنامه درسی (اهداف، محتوا، راهبردهای یاددهی- یادگیری و ارزشیابی) نظام یادگیری الکترونیکی بر پایه دیدگاه سازاگرایی و ارائه الگوی مناسب در دانشگاه پیام نور [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 53-68]

م

  • محبوبی، طاهر تدوین مدل پیشرفت تحصیلی دانشجویان آموزش از دور بر اساس درگیری تحصیلی والدین با نقش واسطه‌ای ارزش تکلیف، احساس تعلق به دانشگاه و تلاش تحصیلی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 73-84]

  • محمدخانی، محی الدین پیش ‏بینی شکست تحصیلی براساس نشخوار فکری با نقش میانجی تعلل‏ورزی و دشواری تنظیم هیجان در بین دانش‏آموزان دوره متوسطه دوم شهرکرمانشاه [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 83-96]

  • مرادی، شهاب مقایسۀ تاثیرات آموزش مهارت‌های زندگی با و بدون آموزش ذهن‌آگاهی بر میزان تفکر منطقی- تجربی و افکار منفی جوانان دارای آسیب جسمی- حرکتی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 23-34]

  • مرادی سیاسر، غلامرضا عوامل روانشناختی موثر در مهارت تیراندازی مراکز آموزش پلیس ایران(اولویت ها و راهبردها) [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 49-58]

  • میرزایی سیلابی، سیامک نقش میانجی حمایت اجتماعی ادراک‌شده از سوی معلم و ارزش تکلیف در رابطه اشتیاق ادراک‌شده معلم با فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان در درس ریاضی [دوره 11، شماره 4، 1403، صفحه 9-20]

  • مسیح پور، نرگس نقش تبیین‌کنندگی باورهای معرفت شناختی و خودتعیین‌گری تحصیلی در پیش‌بینی اهمال‌کاری تحصیلی دانشجویان با میانجی‌گری هیجان‌های تحصیلی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 35-48]

  • مصطفایی، علی تعیین اثربخشی آموزش تربیت مربی پیش‌دبستانی بر مولفه‌های خودکارآمدی شغلی و ابزار وجود شرکت‌کنندگان دوره‌های آموزش آزاد دانشگاه پیام‌نور [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 75-84]

  • مصلح، سید قاسم رابطه ساختاری خودکنترلی و بی‌صداقتی تحصیلی: نقش واسطه‌ای اهمال‌کاری تحصیلی [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 25-38]

  • میکاییلی منیع، فرزانه نقش میانجی حمایت اجتماعی ادراک‌شده از سوی معلم و ارزش تکلیف در رابطه اشتیاق ادراک‌شده معلم با فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان در درس ریاضی [دوره 11، شماره 4، 1403، صفحه 9-20]

  • منظری توکلی، حمدا... نقش کارکردهای اجرایی در پیش‌بینی مهارت تحصیلی ریاضی دانش‌آموزان ابتدایی کم‌توان ذهنی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 59-72]

  • موسوی، شکوفه نقش واسطه‌ای راهبردهای مقابله‌ای در رابطه هیجان‌خواهی و باورهای فراشناختی با رفتارهای پرخطر در دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 85-96]

ن

  • نادری، حبیب الله نقش تبیین‌کنندگی باورهای معرفت شناختی و خودتعیین‌گری تحصیلی در پیش‌بینی اهمال‌کاری تحصیلی دانشجویان با میانجی‌گری هیجان‌های تحصیلی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 35-48]

  • نصیری، زهرا نقش کارکردهای اجرایی در پیش‌بینی مهارت تحصیلی ریاضی دانش‌آموزان ابتدایی کم‌توان ذهنی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 59-72]

  • نکوئی، نفیسه سادات رابطه شیوه‌های فرزندپروری مثبت و شایستگی هیجانی و اجتماعی در دانش‌آموزان: نقش میانجی کارکردهای اجرایی [دوره 11، شماره 4، 1403، صفحه 21-30]

ه

  • هاشمی، زهرا رابطه شیوه‌های فرزندپروری مثبت و شایستگی هیجانی و اجتماعی در دانش‌آموزان: نقش میانجی کارکردهای اجرایی [دوره 11، شماره 4، 1403، صفحه 21-30]

  • هاشمی، سهیلا نقش تبیین‌کنندگی باورهای معرفت شناختی و خودتعیین‌گری تحصیلی در پیش‌بینی اهمال‌کاری تحصیلی دانشجویان با میانجی‌گری هیجان‌های تحصیلی [دوره 11، شماره 3، 1402، صفحه 35-48]

ی

  • یعقوبی، ابوالقاسم اثربخشی راهبردهای فراشناختی بر مهارت تمرکز و امید تحصیلی در دانش‌آموزان با انگیزش تحصیلی [دوره 11، شماره 4، 1403، صفحه 55-70]