ا
-
احقر، قدسی
اثربخشی آموزش با رویکرد ساختنگرایی شناختی بر یادگیری، یادداری دانشآموزان پایهی ششم ابتدایی در درس ریاضی [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 25-34]
-
احمدی، امینه
اثربخشی آموزش با رویکرد ساختنگرایی شناختی بر یادگیری، یادداری دانشآموزان پایهی ششم ابتدایی در درس ریاضی [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 25-34]
-
ایزدی، مهدی
استفاده از یک تکلیف غیرمعمول برای بررسی دانش تکلیف -ریاضی و دانش محتوایی عمومی معلمان دوره ابتدایی استان تهران از مفهوم کسر [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 55-70]
-
اسدزاده، حسن
مقایسه اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودگردان و کمکخواهی بر افزایش سرزندگی تحصیلی و وجدان تحصیلی دانشآموزان اهمالکار [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 77-88]
-
اسکندری، سجاد
اثربخشی آموزش حافظه فعال بر بهبود مهارت های خواندن ، برنامه ریزی و سازماندهی دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری خاص [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 89-97]
-
افروز، غلامعلی
بررسی اثربخشی برنامه توانبخشی شنیداری مجازی چندرسانهای خانوادهمحور نوایش بر میزان عملکرد ادراک شنیداری و گفتاری کودکان ناشنوای کاشت حلزون شده [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 55-64]
-
اقدسی، علی نقی
مقایسه اثربخشی مداخله چند بعدی انگیزشی شناختی با آموزش مدیریت استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر سرزندگی تحصیلی و جهتگیری هدف در دانشآموزان [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 21-34]
-
الهی، آمینه
مقایسه اثربخشی مداخله چند بعدی انگیزشی شناختی با آموزش مدیریت استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر سرزندگی تحصیلی و جهتگیری هدف در دانشآموزان [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 21-34]
-
امیری، حسن
اثربخشی آموزش حافظه فعال بر بهبود مهارت های خواندن ، برنامه ریزی و سازماندهی دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری خاص [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 89-97]
-
انتصار فومنی، غلامحسین
مقایسه اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودگردان و کمکخواهی بر افزایش سرزندگی تحصیلی و وجدان تحصیلی دانشآموزان اهمالکار [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 77-88]
-
انتصار فومنی، غلامحسین
شناسایی عوامل مؤثر بر الگوی ارتقای کیفیت مدیریت آموزشگاهی در مدارس ابتدایی [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 43-54]
ب
-
باقرپور، معصومه
پیشبینی اهداف پیشرفت براساس کارایی مدارس هوشمند با نقش میانجی سرزندگی تحصیلی دانشآموزان متوسطه استان گلستان [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 51-62]
-
برزگر بفرویی، کاظم
نقش ابعاد چشم انداز زمان و عوامل شخصیتی در اهمال کاری تحصیلی دانشجویان دانشگاه یزد [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 59-68]
پ
-
پاکدامن، شهلا
تجربۀ آموزش الکترونیکی در نظام آموزشی ایران: فراتحلیل اثربخشی آموزش الکترونیکی در مقایسه با آموزش حضوری [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 9-24]
-
پیرحیاتی، سارا
مرور نظاممند عوامل مؤثر در سنجش مدارس اثربخش دورۀ ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 47-58]
-
پیرخائفی، علیرضا
مقایسه خلاقیت و حافظه دانشآموزان دارا و بدون ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 21-30]
ت
-
ترک زاده، جعفر
ارزیابی چالش های اسلامی شدن سیستم های آموزشی [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 79-91]
-
تقی زاده، عباس
رواسازی و اعتباریابی پرسشنامه سطوح تفکر تاملی: مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه تربیت معلم [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 43-54]
ج
-
جهانی، جعفر
ارزیابی چالش های اسلامی شدن سیستم های آموزشی [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 79-91]
-
جوکار، بهرام
نقش واسطه ای خودناتوان سازی در رابطه بین احساسات شرم و گناه و سازگاری تحصیلی [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 37-50]
چ
-
چرامی، مریم
اثربخشی آموزش سرمایههای روانشناختی بر اهمالکاری تحصیلی دانشجومعلممان دختر با اشتیاق تحصیلی پایین [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 31-42]
ح
-
حجازی، مسعود
مقایسه اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودگردان و کمکخواهی بر افزایش سرزندگی تحصیلی و وجدان تحصیلی دانشآموزان اهمالکار [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 77-88]
-
حدادی، سمانه
تاثیر یادگیری زبان دوم بر مهارتهای حل مسئله و سبکهای تصمیمگیری [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 79-89]
-
حسینی، سیده السادات
اثربخشی آموزش حافظه فعال بر بهبود مهارت های خواندن ، برنامه ریزی و سازماندهی دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری خاص [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 89-97]
-
حسین چاری، مسعود
نقش واسطه ای خودناتوان سازی در رابطه بین احساسات شرم و گناه و سازگاری تحصیلی [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 37-50]
-
حسن زاده، سعید
بررسی اثربخشی برنامه توانبخشی شنیداری مجازی چندرسانهای خانوادهمحور نوایش بر میزان عملکرد ادراک شنیداری و گفتاری کودکان ناشنوای کاشت حلزون شده [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 55-64]
-
حسینی نسب، سید داوود
مقایسه اثربخشی مداخله چند بعدی انگیزشی شناختی با آموزش مدیریت استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر سرزندگی تحصیلی و جهتگیری هدف در دانشآموزان [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 21-34]
-
حکیم زاده، رضوان
مرور نظاممند عوامل مؤثر در سنجش مدارس اثربخش دورۀ ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 47-58]
خ
-
خدایی، علی
مشخصه های روانسنجی نسخة فارسی پرسشنامة کفایت و مهارتهای هیجانی در دانشجویان [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 35-46]
-
خرمایی، فرهاد
نقش واسطه ای خودناتوان سازی در رابطه بین احساسات شرم و گناه و سازگاری تحصیلی [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 37-50]
ر
-
ریحانی، ابراهیم
استفاده از یک تکلیف غیرمعمول برای بررسی دانش تکلیف -ریاضی و دانش محتوایی عمومی معلمان دوره ابتدایی استان تهران از مفهوم کسر [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 55-70]
-
رحیمی، مهدی
نقش ویژگیهای شخصیتی و ابعاد محیط ارتباطی خانواده در درگیری تحصیلی با واسطهگری اشتیاق [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 9-20]
-
رستگار، احمد
ارائه مدل علی روابط حمایت تحصیلی و رفتار مدنی تحصیلی با تأکید بر واسطهگری سرمایههای روانشناختی در میان دانشجویان دورههای مجازی دانشگاه شیراز [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 63-76]
-
رشید، خسرو
مقایسه آموزش با روش سنتی و آموزش با نرمافزار آموزشی در سطوح یادگیری دانش، فهمیدن و کاربرد در درس ریاضی و علوم در دانشآموزان دختر پایه ششم ابتدایی شهر خرم آباد [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 65-76]
-
رضایی، علی محمد
ویژگیهای روانسنجیمقیاس یادگیری مادامالعمر در بین دانشجویان دانشگاه سمنان [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 69-78]
ز
-
زارع، حسین
مشخصه های روانسنجی نسخة فارسی پرسشنامة کفایت و مهارتهای هیجانی در دانشجویان [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 35-46]
-
زارع، حسین
پیشبینی رویکردهای یادگیری براساس هیجانات پیشرفت و باورهای خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان متوسطه دوم [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 35-42]
-
زارع، حسین
تاثیر یادگیری زبان دوم بر مهارتهای حل مسئله و سبکهای تصمیمگیری [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 79-89]
-
زارع، مریم
نقش ویژگیهای شخصیتی و ابعاد محیط ارتباطی خانواده در درگیری تحصیلی با واسطهگری اشتیاق [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 9-20]
س
-
سرمدی، محمدرضا
هنجاریابی مقیاس دانش محتوایی تربیتی بازیهای دیجیتال در بین دبیران مدارس متوسطه [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 9-20]
-
سعیدی، الهه
مقایسه خلاقیت و حافظه دانشآموزان دارا و بدون ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 21-30]
-
سلیمانی، شهناز
اثربخشی آموزش با رویکرد ساختنگرایی شناختی بر یادگیری، یادداری دانشآموزان پایهی ششم ابتدایی در درس ریاضی [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 25-34]
ش
-
شاکرمی، محمود
اثربخشی گروه درمانی متمرکز بر شفقت بر میزان پرخاشگری، خودتنظیمی هیجانی وانگیزش تحصیلی دانشآموزان پسر مقطع ابتدایی [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 77-87]
-
شریفی، طیبه
اثربخشی آموزش سرمایههای روانشناختی بر اهمالکاری تحصیلی دانشجومعلممان دختر با اشتیاق تحصیلی پایین [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 31-42]
-
شریفی، محمد
تجربۀ آموزش الکترونیکی در نظام آموزشی ایران: فراتحلیل اثربخشی آموزش الکترونیکی در مقایسه با آموزش حضوری [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 9-24]
-
شکری، امید
تجربۀ آموزش الکترونیکی در نظام آموزشی ایران: فراتحلیل اثربخشی آموزش الکترونیکی در مقایسه با آموزش حضوری [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 9-24]
-
شکری، امید
فراتحلیل اثربخشی برنامهی تابآوری پنسیلوانیا بر کاهش آشفتگی روانشناختی و بهبود سبک تبیینی یادگیرندگان [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 9-22]
ص
-
صالحی، کیوان
مرور نظاممند عوامل مؤثر در سنجش مدارس اثربخش دورۀ ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 47-58]
-
صیف، محمدحسن
هنجاریابی مقیاس دانش محتوایی تربیتی بازیهای دیجیتال در بین دبیران مدارس متوسطه [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 9-20]
ع
-
عارف منش، مروارید
نقش ابعاد چشم انداز زمان و عوامل شخصیتی در اهمال کاری تحصیلی دانشجویان دانشگاه یزد [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 59-68]
-
عباسیان نیک، زهرا
بررسی اثربخشی برنامه توانبخشی شنیداری مجازی چندرسانهای خانوادهمحور نوایش بر میزان عملکرد ادراک شنیداری و گفتاری کودکان ناشنوای کاشت حلزون شده [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 55-64]
-
عظیمی، اسماعیل
رواسازی و اعتباریابی پرسشنامه سطوح تفکر تاملی: مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه تربیت معلم [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 43-54]
-
علی زاده، سیما
هنجاریابی مقیاس دانش محتوایی تربیتی بازیهای دیجیتال در بین دبیران مدارس متوسطه [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 9-20]
-
علیزاده فرد، سوسن
تاثیر یادگیری زبان دوم بر مهارتهای حل مسئله و سبکهای تصمیمگیری [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 79-89]
غ
-
غضنفری، احمد
اثربخشی آموزش سرمایههای روانشناختی بر اهمالکاری تحصیلی دانشجومعلممان دختر با اشتیاق تحصیلی پایین [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 31-42]
ف
-
فتحی، فتانه
مقایسه آموزش با روش سنتی و آموزش با نرمافزار آموزشی در سطوح یادگیری دانش، فهمیدن و کاربرد در درس ریاضی و علوم در دانشآموزان دختر پایه ششم ابتدایی شهر خرم آباد [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 65-76]
-
فتح آبادی، جلیل
تجربۀ آموزش الکترونیکی در نظام آموزشی ایران: فراتحلیل اثربخشی آموزش الکترونیکی در مقایسه با آموزش حضوری [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 9-24]
-
فتح آبادی، جلیل
فراتحلیل اثربخشی برنامهی تابآوری پنسیلوانیا بر کاهش آشفتگی روانشناختی و بهبود سبک تبیینی یادگیرندگان [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 9-22]
-
فرج زاده، پروین
اثربخشی آموزش سرمایههای روانشناختی بر اهمالکاری تحصیلی دانشجومعلممان دختر با اشتیاق تحصیلی پایین [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 31-42]
-
فرزاد، ولی اله
مرور نظاممند عوامل مؤثر در سنجش مدارس اثربخش دورۀ ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 47-58]
-
فرزاد، ولی اله
تبیین مدل عملکرد تحصیلی بر اساس انگیزش تحصیلی، اهداف پیشرفت، خودکارآمدی تحصیلی با میانجیگری درگیری تحصیلی در دانشآموزان متوسطه دوم [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 23-34]
-
فرهادی، محمد
بررسی اثربخشی برنامه توانبخشی شنیداری مجازی چندرسانهای خانوادهمحور نوایش بر میزان عملکرد ادراک شنیداری و گفتاری کودکان ناشنوای کاشت حلزون شده [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 55-64]
-
فصیحانی فرد، سارا
نقش واسطه ای خودناتوان سازی در رابطه بین احساسات شرم و گناه و سازگاری تحصیلی [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 37-50]
ق
-
قدمی، غزاله
نقش ویژگیهای شخصیتی و ابعاد محیط ارتباطی خانواده در درگیری تحصیلی با واسطهگری اشتیاق [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 9-20]
-
قنبری، سعید
فراتحلیل اثربخشی برنامهی تابآوری پنسیلوانیا بر کاهش آشفتگی روانشناختی و بهبود سبک تبیینی یادگیرندگان [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 9-22]
ک
-
کابینی مقدم، سلیمان
مقایسه اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودگردان و کمکخواهی بر افزایش سرزندگی تحصیلی و وجدان تحصیلی دانشآموزان اهمالکار [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 77-88]
-
کاکابرایی، کیوان
اثربخشی آموزش حافظه فعال بر بهبود مهارت های خواندن ، برنامه ریزی و سازماندهی دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری خاص [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 89-97]
-
کیان ارثی، فرحناز
ویژگیهای روانسنجیمقیاس یادگیری مادامالعمر در بین دانشجویان دانشگاه سمنان [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 69-78]
-
کردنوقابی، رسول
مقایسه آموزش با روش سنتی و آموزش با نرمافزار آموزشی در سطوح یادگیری دانش، فهمیدن و کاربرد در درس ریاضی و علوم در دانشآموزان دختر پایه ششم ابتدایی شهر خرم آباد [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 65-76]
-
کریمی ارقینی، علی
شناسایی عوامل مؤثر بر الگوی ارتقای کیفیت مدیریت آموزشگاهی در مدارس ابتدایی [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 43-54]
-
کرمی باغطیفونی، زهرا
بررسی اثر بخشی آموزشهای فوق برنامه پیشتازان در افزایش خلاقیت وشادکامی دانش آموزان دختر متوسطه دوم شهرستان جوین [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 71-78]
-
کوشکی، الهام
فراتحلیل اثربخشی برنامهی تابآوری پنسیلوانیا بر کاهش آشفتگی روانشناختی و بهبود سبک تبیینی یادگیرندگان [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 9-22]
-
کوشکی، شیرین
تبیین مدل عملکرد تحصیلی بر اساس انگیزش تحصیلی، اهداف پیشرفت، خودکارآمدی تحصیلی با میانجیگری درگیری تحصیلی در دانشآموزان متوسطه دوم [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 23-34]
گ
-
گیاهی، فاطمه
ویژگیهای روانسنجیمقیاس یادگیری مادامالعمر در بین دانشجویان دانشگاه سمنان [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 69-78]
ل
-
لطیفی، زهره
اثربخشی گروه درمانی متمرکز بر شفقت بر میزان پرخاشگری، خودتنظیمی هیجانی وانگیزش تحصیلی دانشآموزان پسر مقطع ابتدایی [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 77-87]
م
-
میرزایی، نورالدین
شناسایی عوامل مؤثر بر الگوی ارتقای کیفیت مدیریت آموزشگاهی در مدارس ابتدایی [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 43-54]
-
مرزوقی، رحمت اله
ارزیابی چالش های اسلامی شدن سیستم های آموزشی [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 79-91]
-
مصطفائی، علی
پیشبینی رویکردهای یادگیری براساس هیجانات پیشرفت و باورهای خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان متوسطه دوم [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 35-42]
-
مظلومیان، سعید
هنجاریابی مقیاس دانش محتوایی تربیتی بازیهای دیجیتال در بین دبیران مدارس متوسطه [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 9-20]
-
مقدم زاده، علی
مرور نظاممند عوامل مؤثر در سنجش مدارس اثربخش دورۀ ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 47-58]
-
مهدیان، مریم
بررسی اثر بخشی آموزشهای فوق برنامه پیشتازان در افزایش خلاقیت وشادکامی دانش آموزان دختر متوسطه دوم شهرستان جوین [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 71-78]
-
مهدوی راد، حجت
تبیین مدل عملکرد تحصیلی بر اساس انگیزش تحصیلی، اهداف پیشرفت، خودکارآمدی تحصیلی با میانجیگری درگیری تحصیلی در دانشآموزان متوسطه دوم [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 23-34]
-
موسوی، شکوفه
اثربخشی گروه درمانی متمرکز بر شفقت بر میزان پرخاشگری، خودتنظیمی هیجانی وانگیزش تحصیلی دانشآموزان پسر مقطع ابتدایی [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 77-87]
ه
-
هاشمی، سیدجواد
ارزیابی چالش های اسلامی شدن سیستم های آموزشی [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 79-91]
ی
-
یعقوبی، ابوالقاسم
مقایسه آموزش با روش سنتی و آموزش با نرمافزار آموزشی در سطوح یادگیری دانش، فهمیدن و کاربرد در درس ریاضی و علوم در دانشآموزان دختر پایه ششم ابتدایی شهر خرم آباد [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 65-76]