نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش الکترونیکی تجربۀ آموزش الکترونیکی در نظام آموزشی ایران: فراتحلیل اثربخشی آموزش الکترونیکی در مقایسه با آموزش حضوری [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 9-24]
  • آموزش حافظه فعال اثربخشی آموزش حافظه فعال بر بهبود مهارت های خواندن ، برنامه ریزی و سازماندهی دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری خاص [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 89-97]
  • آموزش حضوری تجربۀ آموزش الکترونیکی در نظام آموزشی ایران: فراتحلیل اثربخشی آموزش الکترونیکی در مقایسه با آموزش حضوری [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 9-24]
  • آموزش راهبرد یادگیری خودگردان مقایسه اثربخشی آموزش راهبرد‌های یادگیری خودگردان و کمک‌خواهی بر افزایش سرزندگی تحصیلی و وجدان تحصیلی دانش‌آموزان اهمال‌کار [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 77-88]
  • آموزش راهبرد یادگیری کمک‌خواهی مقایسه اثربخشی آموزش راهبرد‌های یادگیری خودگردان و کمک‌خواهی بر افزایش سرزندگی تحصیلی و وجدان تحصیلی دانش‌آموزان اهمال‌کار [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 77-88]
  • آموزش سرمایه‌های روان‌شناختی اثربخشی آموزش سرمایه‌های روان‌شناختی بر اهمال‌کاری تحصیلی دانشجومعلممان دختر با اشتیاق تحصیلی پایین [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 31-42]
  • آموزش‌های فوق برنامه پیشتازان بررسی اثر بخشی آموزشهای فوق برنامه پیشتازان در افزایش خلاقیت وشادکامی دانش آموزان دختر متوسطه دوم شهرستان جوین [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 71-78]

ا

  • ابعاد چشم‌انداز زمان نقش ابعاد چشم انداز زمان و عوامل شخصیتی در اهمال کاری تحصیلی دانشجویان دانشگاه یزد [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 59-68]
  • اثربخشی مدرسه مرور نظام‌مند عوامل مؤثر در سنجش مدارس اثربخش دورۀ ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 47-58]
  • احساسات شرم و گناه نقش واسطه ای خودناتوان سازی در رابطه بین احساسات شرم و گناه و سازگاری تحصیلی [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 37-50]
  • ادراک شنوایی بررسی اثربخشی برنامه توانبخشی شنیداری مجازی چندرسانه‌ای خانواده‌محور نوایش بر میزان عملکرد ادراک شنیداری و گفتاری کودکان ناشنوای کاشت حلزون شده [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 55-64]
  • ارائه الگو شناسایی عوامل مؤثر بر الگوی ارتقای کیفیت مدیریت آموزشگاهی در مدارس ابتدایی [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 43-54]
  • ارتقای کیفیت مدیریت آموزشگاهی شناسایی عوامل مؤثر بر الگوی ارتقای کیفیت مدیریت آموزشگاهی در مدارس ابتدایی [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 43-54]
  • اشتیاق نقش ویژگی‌های شخصیتی و ابعاد محیط ارتباطی خانواده در درگیری تحصیلی با واسطه‌گری اشتیاق [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 9-20]
  • اشتیاق تحصیلی اثربخشی آموزش سرمایه‌های روان‌شناختی بر اهمال‌کاری تحصیلی دانشجومعلممان دختر با اشتیاق تحصیلی پایین [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 31-42]
  • انگیرش تحصیلی تبیین مدل عملکرد تحصیلی بر اساس انگیزش تحصیلی، اهداف پیشرفت، خودکارآمدی تحصیلی با میانجی‌گری درگیری تحصیلی در دانش‌آموزان متوسطه دوم [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 23-34]
  • انگیزش. تحصیلی اثربخشی گروه درمانی متمرکز بر شفقت بر میزان پرخاشگری، خودتنظیمی‌ هیجانی وانگیزش تحصیلی دانش‌آموزان پسر مقطع ابتدایی [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 77-87]
  • اهداف پیشرفت تبیین مدل عملکرد تحصیلی بر اساس انگیزش تحصیلی، اهداف پیشرفت، خودکارآمدی تحصیلی با میانجی‌گری درگیری تحصیلی در دانش‌آموزان متوسطه دوم [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 23-34]
  • اهداف پیشرفت و سرزندگی تحصیلی پیش‌بینی اهداف پیشرفت براساس کارایی مدارس هوشمند با نقش میانجی سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان متوسطه استان گلستان [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 51-62]
  • اهمال کاری تحصیلی نقش ابعاد چشم انداز زمان و عوامل شخصیتی در اهمال کاری تحصیلی دانشجویان دانشگاه یزد [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 59-68]
  • اهمال‌کاری تحصیلی اثربخشی آموزش سرمایه‌های روان‌شناختی بر اهمال‌کاری تحصیلی دانشجومعلممان دختر با اشتیاق تحصیلی پایین [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 31-42]

ب

  • باورهای خودکارامدی تحصیلی پیش‌بینی رویکردهای یادگیری براساس هیجانات پیشرفت و باورهای خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان متوسطه دوم [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 35-42]
  • برنامه‌ی پنسیلوانیا فراتحلیل اثربخشی برنامه‌ی تاب‌آوری پنسیلوانیا بر کاهش آشفتگی روان‌شناختی و بهبود سبک تبیینی یادگیرندگان [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 9-22]
  • برنامه ریزی و سازماندهی اثربخشی آموزش حافظه فعال بر بهبود مهارت های خواندن ، برنامه ریزی و سازماندهی دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری خاص [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 89-97]

پ

  • پایایی روا‌‌‌‌‌‌سازی و اعتبار‌یابی پرسش‌نامه سطوح تفکر تاملی: مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه تربیت معلم [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 43-54]
  • پرخاشگری اثربخشی گروه درمانی متمرکز بر شفقت بر میزان پرخاشگری، خودتنظیمی‌ هیجانی وانگیزش تحصیلی دانش‌آموزان پسر مقطع ابتدایی [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 77-87]
  • پرسشنامة کفایت و مهارت‌های هیجانی مشخصه های روان‌سنجی نسخة فارسی پرسشنامة کفایت و مهارت‌های هیجانی در دانشجویان [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 35-46]
  • پرسش‌نامه تفکر تاملی روا‌‌‌‌‌‌سازی و اعتبار‌یابی پرسش‌نامه سطوح تفکر تاملی: مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه تربیت معلم [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 43-54]

ت

  • تاب‌آوری فراتحلیل اثربخشی برنامه‌ی تاب‌آوری پنسیلوانیا بر کاهش آشفتگی روان‌شناختی و بهبود سبک تبیینی یادگیرندگان [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 9-22]
  • تامل روا‌‌‌‌‌‌سازی و اعتبار‌یابی پرسش‌نامه سطوح تفکر تاملی: مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه تربیت معلم [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 43-54]
  • تعدیل‌گرها فراتحلیل اثربخشی برنامه‌ی تاب‌آوری پنسیلوانیا بر کاهش آشفتگی روان‌شناختی و بهبود سبک تبیینی یادگیرندگان [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 9-22]
  • تکلیف غیر‌معمول استفاده از یک تکلیف غیرمعمول برای بررسی دانش تکلیف -ریاضی و دانش محتوایی عمومی ‏معلمان دوره ابتدایی استان تهران از مفهوم کسر [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 55-70]
  • توسعه دانشگاهی ارزیابی چالش های اسلامی شدن سیستم های آموزشی [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 79-91]

ج

  • جهت‌گیری هدف مقایسه اثربخشی مداخله چند بعدی انگیزشی شناختی با آموزش مدیریت استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر سرزندگی تحصیلی و جهت‌گیری هدف در دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 21-34]

چ

  • چالش ارزیابی چالش های اسلامی شدن سیستم های آموزشی [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 79-91]

ح

  • حافظه مقایسه خلاقیت و حافظه دانش‌آموزان دارا و بدون ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 21-30]
  • حمایت تحصیلی ارائه مدل علی روابط حمایت تحصیلی و رفتار مدنی تحصیلی با تأکید بر واسطه‌گری سرمایه‌‌های روان‌شناختی در میان دانشجویان دوره‌‌های مجازی دانشگاه شیراز [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 63-76]

خ

  • خصوصیات روانسنجی ویژگی‌های روانسنجی‌مقیاس یادگیری مادام‌العمر در بین دانشجویان دانشگاه سمنان [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 69-78]
  • خلاقیت مقایسه خلاقیت و حافظه دانش‌آموزان دارا و بدون ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 21-30]
  • خلاقیت بررسی اثر بخشی آموزشهای فوق برنامه پیشتازان در افزایش خلاقیت وشادکامی دانش آموزان دختر متوسطه دوم شهرستان جوین [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 71-78]
  • خودتنظیمی هیجانی اثربخشی گروه درمانی متمرکز بر شفقت بر میزان پرخاشگری، خودتنظیمی‌ هیجانی وانگیزش تحصیلی دانش‌آموزان پسر مقطع ابتدایی [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 77-87]
  • خودکارآمدی تحصیل و درگیری تحصیلی تبیین مدل عملکرد تحصیلی بر اساس انگیزش تحصیلی، اهداف پیشرفت، خودکارآمدی تحصیلی با میانجی‌گری درگیری تحصیلی در دانش‌آموزان متوسطه دوم [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 23-34]
  • خود ناتوان سازی بیرونی نقش واسطه ای خودناتوان سازی در رابطه بین احساسات شرم و گناه و سازگاری تحصیلی [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 37-50]
  • خودناتوان سازی درونی نقش واسطه ای خودناتوان سازی در رابطه بین احساسات شرم و گناه و سازگاری تحصیلی [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 37-50]

د

  • دانش مقایسه آموزش با روش سنتی و آموزش با نرم‌افزار آموزشی در سطوح یادگیری دانش، فهمیدن و کاربرد در درس ریاضی و علوم در دانش‌آموزان دختر پایه ششم ابتدایی شهر خرم آباد [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 65-76]
  • دانش‌آموزان اثربخشی آموزش با رویکرد ساختن‌گرایی شناختی بر یادگیری، یادداری دانش‌آموزان پایه‌ی ششم ابتدایی در درس ریاضی [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 25-34]
  • دانش‌آموزان اهمال‌کار مقایسه اثربخشی آموزش راهبرد‌های یادگیری خودگردان و کمک‌خواهی بر افزایش سرزندگی تحصیلی و وجدان تحصیلی دانش‌آموزان اهمال‌کار [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 77-88]
  • دانش بازی هنجاریابی مقیاس دانش محتوایی تربیتی بازی‌های دیجیتال در بین دبیران مدارس متوسطه [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 9-20]
  • دانش تربیتی بازی هنجاریابی مقیاس دانش محتوایی تربیتی بازی‌های دیجیتال در بین دبیران مدارس متوسطه [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 9-20]
  • دانش تکلیف ریاضی استفاده از یک تکلیف غیرمعمول برای بررسی دانش تکلیف -ریاضی و دانش محتوایی عمومی ‏معلمان دوره ابتدایی استان تهران از مفهوم کسر [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 55-70]
  • دانشجویان نقش ابعاد چشم انداز زمان و عوامل شخصیتی در اهمال کاری تحصیلی دانشجویان دانشگاه یزد [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 59-68]
  • دانشجویان دوره‌‌های مجازی ارائه مدل علی روابط حمایت تحصیلی و رفتار مدنی تحصیلی با تأکید بر واسطه‌گری سرمایه‌‌های روان‌شناختی در میان دانشجویان دوره‌‌های مجازی دانشگاه شیراز [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 63-76]
  • دانشجومعلمان اثربخشی آموزش سرمایه‌های روان‌شناختی بر اهمال‌کاری تحصیلی دانشجومعلممان دختر با اشتیاق تحصیلی پایین [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 31-42]
  • دانشگاه ارزیابی چالش های اسلامی شدن سیستم های آموزشی [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 79-91]
  • دانشگاه اسلامی ارزیابی چالش های اسلامی شدن سیستم های آموزشی [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 79-91]
  • دانش محتوایی بازی هنجاریابی مقیاس دانش محتوایی تربیتی بازی‌های دیجیتال در بین دبیران مدارس متوسطه [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 9-20]
  • دانش محتوایی تربیتی بازی هنجاریابی مقیاس دانش محتوایی تربیتی بازی‌های دیجیتال در بین دبیران مدارس متوسطه [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 9-20]
  • دانش محتوایی عمومی استفاده از یک تکلیف غیرمعمول برای بررسی دانش تکلیف -ریاضی و دانش محتوایی عمومی ‏معلمان دوره ابتدایی استان تهران از مفهوم کسر [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 55-70]
  • درس ریاضی اثربخشی آموزش با رویکرد ساختن‌گرایی شناختی بر یادگیری، یادداری دانش‌آموزان پایه‌ی ششم ابتدایی در درس ریاضی [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 25-34]
  • درس ریاضی مقایسه آموزش با روش سنتی و آموزش با نرم‌افزار آموزشی در سطوح یادگیری دانش، فهمیدن و کاربرد در درس ریاضی و علوم در دانش‌آموزان دختر پایه ششم ابتدایی شهر خرم آباد [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 65-76]
  • درس علوم مقایسه آموزش با روش سنتی و آموزش با نرم‌افزار آموزشی در سطوح یادگیری دانش، فهمیدن و کاربرد در درس ریاضی و علوم در دانش‌آموزان دختر پایه ششم ابتدایی شهر خرم آباد [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 65-76]
  • درگیری تحصیلی نقش ویژگی‌های شخصیتی و ابعاد محیط ارتباطی خانواده در درگیری تحصیلی با واسطه‌گری اشتیاق [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 9-20]

ر

  • رفتار مدنی تحصیلی ارائه مدل علی روابط حمایت تحصیلی و رفتار مدنی تحصیلی با تأکید بر واسطه‌گری سرمایه‌‌های روان‌شناختی در میان دانشجویان دوره‌‌های مجازی دانشگاه شیراز [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 63-76]
  • روایی عاملی مشخصه های روان‌سنجی نسخة فارسی پرسشنامة کفایت و مهارت‌های هیجانی در دانشجویان [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 35-46]
  • روایی عاملی روا‌‌‌‌‌‌سازی و اعتبار‌یابی پرسش‌نامه سطوح تفکر تاملی: مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه تربیت معلم [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 43-54]
  • روان‌بخشی شنیداری بررسی اثربخشی برنامه توانبخشی شنیداری مجازی چندرسانه‌ای خانواده‌محور نوایش بر میزان عملکرد ادراک شنیداری و گفتاری کودکان ناشنوای کاشت حلزون شده [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 55-64]
  • روش سنتی مقایسه آموزش با روش سنتی و آموزش با نرم‌افزار آموزشی در سطوح یادگیری دانش، فهمیدن و کاربرد در درس ریاضی و علوم در دانش‌آموزان دختر پایه ششم ابتدایی شهر خرم آباد [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 65-76]
  • رویکرد ساختن گرایی شناختی اثربخشی آموزش با رویکرد ساختن‌گرایی شناختی بر یادگیری، یادداری دانش‌آموزان پایه‌ی ششم ابتدایی در درس ریاضی [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 25-34]
  • رویکردهای یادگیری پیش‌بینی رویکردهای یادگیری براساس هیجانات پیشرفت و باورهای خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان متوسطه دوم [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 35-42]

ز

  • زبان‌آموزان تاثیر یادگیری زبان دوم بر مهارت‌های حل مسئله و سبک‌های تصمیم‌گیری [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 79-89]

س

  • سازگاری تحصیلی نقش واسطه ای خودناتوان سازی در رابطه بین احساسات شرم و گناه و سازگاری تحصیلی [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 37-50]
  • سبک‌های تصمیم‌گیری تاثیر یادگیری زبان دوم بر مهارت‌های حل مسئله و سبک‌های تصمیم‌گیری [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 79-89]
  • سرزندگی تحصیلی مقایسه اثربخشی مداخله چند بعدی انگیزشی شناختی با آموزش مدیریت استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر سرزندگی تحصیلی و جهت‌گیری هدف در دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 21-34]
  • سرزندگی تحصیلی مقایسه اثربخشی آموزش راهبرد‌های یادگیری خودگردان و کمک‌خواهی بر افزایش سرزندگی تحصیلی و وجدان تحصیلی دانش‌آموزان اهمال‌کار [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 77-88]
  • سرمایه‌‌های روان‌شناختی ارائه مدل علی روابط حمایت تحصیلی و رفتار مدنی تحصیلی با تأکید بر واسطه‌گری سرمایه‌‌های روان‌شناختی در میان دانشجویان دوره‌‌های مجازی دانشگاه شیراز [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 63-76]
  • سطوح یادگیری مقایسه آموزش با روش سنتی و آموزش با نرم‌افزار آموزشی در سطوح یادگیری دانش، فهمیدن و کاربرد در درس ریاضی و علوم در دانش‌آموزان دختر پایه ششم ابتدایی شهر خرم آباد [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 65-76]
  • سطوح تامل روا‌‌‌‌‌‌سازی و اعتبار‌یابی پرسش‌نامه سطوح تفکر تاملی: مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه تربیت معلم [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 43-54]

ش

  • شادکامی بررسی اثر بخشی آموزشهای فوق برنامه پیشتازان در افزایش خلاقیت وشادکامی دانش آموزان دختر متوسطه دوم شهرستان جوین [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 71-78]

ع

  • عملکرد تحصیلی تبیین مدل عملکرد تحصیلی بر اساس انگیزش تحصیلی، اهداف پیشرفت، خودکارآمدی تحصیلی با میانجی‌گری درگیری تحصیلی در دانش‌آموزان متوسطه دوم [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 23-34]
  • عوامل شخصیت نقش ابعاد چشم انداز زمان و عوامل شخصیتی در اهمال کاری تحصیلی دانشجویان دانشگاه یزد [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 59-68]
  • عوامل مدرسه‌‌ی اثربخش مرور نظام‌مند عوامل مؤثر در سنجش مدارس اثربخش دورۀ ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 47-58]

ف

  • فراتحلیل تجربۀ آموزش الکترونیکی در نظام آموزشی ایران: فراتحلیل اثربخشی آموزش الکترونیکی در مقایسه با آموزش حضوری [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 9-24]
  • فهمیدن مقایسه آموزش با روش سنتی و آموزش با نرم‌افزار آموزشی در سطوح یادگیری دانش، فهمیدن و کاربرد در درس ریاضی و علوم در دانش‌آموزان دختر پایه ششم ابتدایی شهر خرم آباد [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 65-76]

ک

  • کاربرد مقایسه آموزش با روش سنتی و آموزش با نرم‌افزار آموزشی در سطوح یادگیری دانش، فهمیدن و کاربرد در درس ریاضی و علوم در دانش‌آموزان دختر پایه ششم ابتدایی شهر خرم آباد [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 65-76]
  • کاشت حلزون شنوایی بررسی اثربخشی برنامه توانبخشی شنیداری مجازی چندرسانه‌ای خانواده‌محور نوایش بر میزان عملکرد ادراک شنیداری و گفتاری کودکان ناشنوای کاشت حلزون شده [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 55-64]

گ

  • گروه درمانی متمرکز بر شفقت اثربخشی گروه درمانی متمرکز بر شفقت بر میزان پرخاشگری، خودتنظیمی‌ هیجانی وانگیزش تحصیلی دانش‌آموزان پسر مقطع ابتدایی [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 77-87]
  • گفتاری بررسی اثربخشی برنامه توانبخشی شنیداری مجازی چندرسانه‌ای خانواده‌محور نوایش بر میزان عملکرد ادراک شنیداری و گفتاری کودکان ناشنوای کاشت حلزون شده [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 55-64]

م

  • مجازی بررسی اثربخشی برنامه توانبخشی شنیداری مجازی چندرسانه‌ای خانواده‌محور نوایش بر میزان عملکرد ادراک شنیداری و گفتاری کودکان ناشنوای کاشت حلزون شده [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 55-64]
  • محیط ارتباطی خانواده نقش ویژگی‌های شخصیتی و ابعاد محیط ارتباطی خانواده در درگیری تحصیلی با واسطه‌گری اشتیاق [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 9-20]
  • مداخله چندبعدی انگیزشی شناختی مقایسه اثربخشی مداخله چند بعدی انگیزشی شناختی با آموزش مدیریت استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر سرزندگی تحصیلی و جهت‌گیری هدف در دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 21-34]
  • مدارس ابتدایی شناسایی عوامل مؤثر بر الگوی ارتقای کیفیت مدیریت آموزشگاهی در مدارس ابتدایی [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 43-54]
  • مدارس هوشمند پیش‌بینی اهداف پیشرفت براساس کارایی مدارس هوشمند با نقش میانجی سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان متوسطه استان گلستان [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 51-62]
  • مدیریت استرس مقایسه اثربخشی مداخله چند بعدی انگیزشی شناختی با آموزش مدیریت استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر سرزندگی تحصیلی و جهت‌گیری هدف در دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 21-34]
  • مدرسه‌ی‌ اثربخش مرور نظام‌مند عوامل مؤثر در سنجش مدارس اثربخش دورۀ ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 47-58]
  • مرور نظام‌مند مرور نظام‌مند عوامل مؤثر در سنجش مدارس اثربخش دورۀ ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 47-58]
  • معلمان دوره ابتدایی استفاده از یک تکلیف غیرمعمول برای بررسی دانش تکلیف -ریاضی و دانش محتوایی عمومی ‏معلمان دوره ابتدایی استان تهران از مفهوم کسر [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 55-70]
  • مفهوم کسر استفاده از یک تکلیف غیرمعمول برای بررسی دانش تکلیف -ریاضی و دانش محتوایی عمومی ‏معلمان دوره ابتدایی استان تهران از مفهوم کسر [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 55-70]
  • مهارت‌های حل مسئله تاثیر یادگیری زبان دوم بر مهارت‌های حل مسئله و سبک‌های تصمیم‌گیری [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 79-89]
  • مهارت های خواندن اثربخشی آموزش حافظه فعال بر بهبود مهارت های خواندن ، برنامه ریزی و سازماندهی دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری خاص [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 89-97]

ن

  • ناتوانی یادگیری ریاضی مقایسه خلاقیت و حافظه دانش‌آموزان دارا و بدون ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 21-30]
  • ناتوانی های یادگیری خاص اثربخشی آموزش حافظه فعال بر بهبود مهارت های خواندن ، برنامه ریزی و سازماندهی دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری خاص [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 89-97]
  • ناشنوا بررسی اثربخشی برنامه توانبخشی شنیداری مجازی چندرسانه‌ای خانواده‌محور نوایش بر میزان عملکرد ادراک شنیداری و گفتاری کودکان ناشنوای کاشت حلزون شده [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 55-64]
  • نرم‌افزار آموزشی مقایسه آموزش با روش سنتی و آموزش با نرم‌افزار آموزشی در سطوح یادگیری دانش، فهمیدن و کاربرد در درس ریاضی و علوم در دانش‌آموزان دختر پایه ششم ابتدایی شهر خرم آباد [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 65-76]

و

  • واژگان کلیدی: فراتحلیل فراتحلیل اثربخشی برنامه‌ی تاب‌آوری پنسیلوانیا بر کاهش آشفتگی روان‌شناختی و بهبود سبک تبیینی یادگیرندگان [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 9-22]
  • وجدان تحصیلی مقایسه اثربخشی آموزش راهبرد‌های یادگیری خودگردان و کمک‌خواهی بر افزایش سرزندگی تحصیلی و وجدان تحصیلی دانش‌آموزان اهمال‌کار [دوره 7، شماره 3، 1398، صفحه 77-88]
  • ویژگی‌های شخصیتی نقش ویژگی‌های شخصیتی و ابعاد محیط ارتباطی خانواده در درگیری تحصیلی با واسطه‌گری اشتیاق [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 9-20]

ه

  • هیجانات پیشرفت پیش‌بینی رویکردهای یادگیری براساس هیجانات پیشرفت و باورهای خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان متوسطه دوم [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 35-42]
  • هنجاریابی هنجاریابی مقیاس دانش محتوایی تربیتی بازی‌های دیجیتال در بین دبیران مدارس متوسطه [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 9-20]
  • هوش مشخصه های روان‌سنجی نسخة فارسی پرسشنامة کفایت و مهارت‌های هیجانی در دانشجویان [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 35-46]

ی

  • یادداری اثربخشی آموزش با رویکرد ساختن‌گرایی شناختی بر یادگیری، یادداری دانش‌آموزان پایه‌ی ششم ابتدایی در درس ریاضی [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 25-34]
  • یادگیری ویژگی‌های روانسنجی‌مقیاس یادگیری مادام‌العمر در بین دانشجویان دانشگاه سمنان [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 69-78]
  • یادگیری اثربخشی آموزش با رویکرد ساختن‌گرایی شناختی بر یادگیری، یادداری دانش‌آموزان پایه‌ی ششم ابتدایی در درس ریاضی [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 25-34]
  • یادگیری زبان دوم تاثیر یادگیری زبان دوم بر مهارت‌های حل مسئله و سبک‌های تصمیم‌گیری [دوره 7، شماره 4، 1398، صفحه 79-89]
  • یادگیری مادام‌العمر ویژگی‌های روانسنجی‌مقیاس یادگیری مادام‌العمر در بین دانشجویان دانشگاه سمنان [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 69-78]