با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی تربیتی ایران

آ

  • آسیب جسمی- حرکتی مقایسۀ تاثیرات آموزش مهارت‌های زندگی با و بدون آموزش ذهن‌آگاهی بر میزان تفکر منطقی- تجربی و افکار منفی جوانان دارای آسیب جسمی- حرکتی [دوره 11، شماره 3، 1402 -1403، صفحه 23-34]

  • آموزش مثبت بررسی اثربخشی برنامه آموزش مثبت بر خودکارآمدی تدریس و درگیری معلمان در کلاس‌‌های برخط [دوره 11، شماره 1، 1402 -1403، صفحه 9-24]

ا

  • ابتدایی نقش کارکردهای اجرایی در پیش‌بینی مهارت تحصیلی ریاضی دانش‌آموزان ابتدایی کم‌توان ذهنی [دوره 11، شماره 3، 1402 -1403، صفحه 59-72]

  • ابزارسازی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسش‌نامه ادراک دانش‌آموزان از یادگیری فعال مبتنی بر فناوری در هنرستان‌های تربیت بدنی استان البرز [دوره 11، شماره 3، 1402 -1403، صفحه 9-22]

  • ابزار وجود تعیین اثربخشی آموزش تربیت مربی پیش‌دبستانی بر مولفه‌های خودکارآمدی شغلی و ابزار وجود شرکت‌کنندگان دوره‌های آموزش آزاد دانشگاه پیام‌نور [دوره 11، شماره 2، 1402 -1403، صفحه 75-84]

  • احساس تعلق تدوین مدل پیشرفت تحصیلی دانشجویان آموزش از دور بر اساس درگیری تحصیلی والدین با نقش واسطه‌ای ارزش تکلیف، احساس تعلق به دانشگاه و تلاش تحصیلی [دوره 11، شماره 3، 1402 -1403، صفحه 73-84]

  • ارتقاء کیفی بررسی برنامه درسی (اهداف، محتوا، راهبردهای یاددهی- یادگیری و ارزشیابی) نظام یادگیری الکترونیکی بر پایه دیدگاه سازاگرایی و ارائه الگوی مناسب در دانشگاه پیام نور [دوره 11، شماره 1، 1402 -1403، صفحه 53-68]

  • ارزش تکلیف تدوین مدل پیشرفت تحصیلی دانشجویان آموزش از دور بر اساس درگیری تحصیلی والدین با نقش واسطه‌ای ارزش تکلیف، احساس تعلق به دانشگاه و تلاش تحصیلی [دوره 11، شماره 3، 1402 -1403، صفحه 73-84]

  • ارزش تکلیف نقش میانجی حمایت اجتماعی ادراک‌شده از سوی معلم و ارزش تکلیف در رابطه اشتیاق ادراک‌شده معلم با فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان در درس ریاضی [دوره 11، شماره 4، 1402 -1403، صفحه 9-20]

  • ازخودبیگانگی تحصیلی اثربخشی آموزش مفاهیم معنوی با محوریت مذهب بر میزان ازخودبیگانگی تحصیلی و بهبود مؤلفه‌های هویت تحصیلی در دانش‌آموزان دختر پایه هفتم شهرستان بندرترکمن [دوره 11، شماره 1، 1402 -1403، صفحه 97-106]

  • اشتیاق ادراک‌شده معلم نقش میانجی حمایت اجتماعی ادراک‌شده از سوی معلم و ارزش تکلیف در رابطه اشتیاق ادراک‌شده معلم با فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان در درس ریاضی [دوره 11، شماره 4، 1402 -1403، صفحه 9-20]

  • اشتیاق تحصیلی رابطه ساختاری نیازهای بنیادین روان‌شناختی و اشتیاق تحصیلی: نقش واسطه‌ای کمال‌گرایی [دوره 11، شماره 4، 1402 -1403، صفحه 43-54]

  • اضطراب امتحان تأثیر رنگ‌آمیزی مندلا بر حافظة کاری و اضطراب امتحان دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 4، 1402 -1403، صفحه 31-42]

  • اعتباریابی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخۀ فارسی مقیاس خودگزارش‌دهی درجه‌بندی رفتاری کارکردهای اجرایی بریف-ویراست دوم در دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم [دوره 11، شماره 1، 1402 -1403، صفحه 39-52]

  • افکار منفی مقایسۀ تاثیرات آموزش مهارت‌های زندگی با و بدون آموزش ذهن‌آگاهی بر میزان تفکر منطقی- تجربی و افکار منفی جوانان دارای آسیب جسمی- حرکتی [دوره 11، شماره 3، 1402 -1403، صفحه 23-34]

  • الگوی ARCS ساخت برنامه طراحی انگیزشی بر اساس الگوی نقشه‌نگاری مداخله: اثربخشی آن بر سبک زندگی تحصیلی سلامت‌محور و رفتارهای مقابله‌ای دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 2، 1402 -1403، صفحه 25-44]

  • امید ‌تحصیلی اثربخشی راهبردهای فراشناختی بر مهارت تمرکز و امید تحصیلی در دانش‌آموزان با انگیزش تحصیلی [دوره 11، شماره 4، 1402 -1403، صفحه 55-70]

  • انگیزش تحصیلی اثربخشی راهبردهای فراشناختی بر مهارت تمرکز و امید تحصیلی در دانش‌آموزان با انگیزش تحصیلی [دوره 11، شماره 4، 1402 -1403، صفحه 55-70]

  • اهمال‌کاری تحصیلی رابطه ساختاری خودکنترلی و بی‌صداقتی تحصیلی: نقش واسطه‌ای اهمال‌کاری تحصیلی [دوره 11، شماره 1، 1402 -1403، صفحه 25-38]

  • اهمال‌کاری تحصیلی نقش تبیین‌کنندگی باورهای معرفت شناختی و خودتعیین‌گری تحصیلی در پیش‌بینی اهمال‌کاری تحصیلی دانشجویان با میانجی‌گری هیجان‌های تحصیلی [دوره 11، شماره 3، 1402 -1403، صفحه 35-48]

ب

  • باورهای فراشناختی نقش واسطه‌ای راهبردهای مقابله‌ای در رابطه هیجان‌خواهی و باورهای فراشناختی با رفتارهای پرخطر در دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 2، 1402 -1403، صفحه 85-96]

  • باورهای معرفت‌شناسی نقش تبیین‌کنندگی باورهای معرفت شناختی و خودتعیین‌گری تحصیلی در پیش‌بینی اهمال‌کاری تحصیلی دانشجویان با میانجی‌گری هیجان‌های تحصیلی [دوره 11، شماره 3، 1402 -1403، صفحه 35-48]

  • برنامه درسی بررسی برنامه درسی (اهداف، محتوا، راهبردهای یاددهی- یادگیری و ارزشیابی) نظام یادگیری الکترونیکی بر پایه دیدگاه سازاگرایی و ارائه الگوی مناسب در دانشگاه پیام نور [دوره 11، شماره 1، 1402 -1403، صفحه 53-68]

  • بسته طراحی انگیزشی ساخت برنامه طراحی انگیزشی بر اساس الگوی نقشه‌نگاری مداخله: اثربخشی آن بر سبک زندگی تحصیلی سلامت‌محور و رفتارهای مقابله‌ای دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 2، 1402 -1403، صفحه 25-44]

  • بی‌صداقتی تحصیلی رابطه ساختاری خودکنترلی و بی‌صداقتی تحصیلی: نقش واسطه‌ای اهمال‌کاری تحصیلی [دوره 11، شماره 1، 1402 -1403، صفحه 25-38]

  • بی‌صداقتی تحصیلی پیش‌بینی بی‌صداقتی تحصیلی بر اساس محق‌پنداری تحصیلی و تکانش‌گری دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 11، شماره 4، 1402 -1403، صفحه 71-80]

پ

  • پایستگی تحصیلی مدل‌یابی روابط فرسودگی تحصیلی و سبک‌های حل مسئله با نقش واسطه‌ای پایستگی تحصیلی [دوره 11، شماره 2، 1402 -1403، صفحه 61-74]

  • پیشرفت تحصیلی تدوین مدل پیشرفت تحصیلی دانشجویان آموزش از دور بر اساس درگیری تحصیلی والدین با نقش واسطه‌ای ارزش تکلیف، احساس تعلق به دانشگاه و تلاش تحصیلی [دوره 11، شماره 3، 1402 -1403، صفحه 73-84]

  • پلیس ایران عوامل روانشناختی موثر در مهارت تیراندازی مراکز آموزش پلیس ایران(اولویت ها و راهبردها) [دوره 11، شماره 3، 1402 -1403، صفحه 49-58]

ت

  • تیراندازی عوامل روانشناختی موثر در مهارت تیراندازی مراکز آموزش پلیس ایران(اولویت ها و راهبردها) [دوره 11، شماره 3، 1402 -1403، صفحه 49-58]

  • تربیت اقتصادی تربیت اقتصادی به مثابه تکنولوژی دینی: چیستی و امکان تحقق [دوره 11، شماره 2، 1402 -1403، صفحه 97-108]

  • تربیت بدنی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسش‌نامه ادراک دانش‌آموزان از یادگیری فعال مبتنی بر فناوری در هنرستان‌های تربیت بدنی استان البرز [دوره 11، شماره 3، 1402 -1403، صفحه 9-22]

  • تربیت مربی پیش‌دبستانی تعیین اثربخشی آموزش تربیت مربی پیش‌دبستانی بر مولفه‌های خودکارآمدی شغلی و ابزار وجود شرکت‌کنندگان دوره‌های آموزش آزاد دانشگاه پیام‌نور [دوره 11، شماره 2، 1402 -1403، صفحه 75-84]

  • تصحیح خطا بررسی استفاده از سیستم‌های هوش مصنوعی برای تشخیص و تصحیح خطاهای محتوای آموزشی در یادگیری الکترونیکی [دوره 11، شماره 4، 1402 -1403، صفحه 81-91]

  • تعلل‏ورزی پیش ‏بینی شکست تحصیلی براساس نشخوار فکری با نقش میانجی تعلل‏ورزی و دشواری تنظیم هیجان در بین دانش‏آموزان دوره متوسطه دوم شهرکرمانشاه [دوره 11، شماره 1، 1402 -1403، صفحه 83-96]

  • تفکر منطقی- تجربی مقایسۀ تاثیرات آموزش مهارت‌های زندگی با و بدون آموزش ذهن‌آگاهی بر میزان تفکر منطقی- تجربی و افکار منفی جوانان دارای آسیب جسمی- حرکتی [دوره 11، شماره 3، 1402 -1403، صفحه 23-34]

  • تکانش‌گری پیش‌بینی بی‌صداقتی تحصیلی بر اساس محق‌پنداری تحصیلی و تکانش‌گری دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 11، شماره 4، 1402 -1403، صفحه 71-80]

  • تلاش تدوین مدل پیشرفت تحصیلی دانشجویان آموزش از دور بر اساس درگیری تحصیلی والدین با نقش واسطه‌ای ارزش تکلیف، احساس تعلق به دانشگاه و تلاش تحصیلی [دوره 11، شماره 3، 1402 -1403، صفحه 73-84]

ح

  • حافظة کاری تأثیر رنگ‌آمیزی مندلا بر حافظة کاری و اضطراب امتحان دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 4، 1402 -1403، صفحه 31-42]

  • حضور اجتماعی ارائه مدل علی عوامل مؤثر بر پیامد روان‌شناختی شبیه‌سازی آموزش حفاظت از محیط زیست در بین دانش‌آموزان (مورد مطالعه دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه شهر شیراز) [دوره 11، شماره 2، 1402 -1403، صفحه 45-60]

  • حمایت اجتماعی ادراک‌شده از سوی معلم نقش میانجی حمایت اجتماعی ادراک‌شده از سوی معلم و ارزش تکلیف در رابطه اشتیاق ادراک‌شده معلم با فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان در درس ریاضی [دوره 11، شماره 4، 1402 -1403، صفحه 9-20]

خ

  • خطایابی بررسی استفاده از سیستم‌های هوش مصنوعی برای تشخیص و تصحیح خطاهای محتوای آموزشی در یادگیری الکترونیکی [دوره 11، شماره 4، 1402 -1403، صفحه 81-91]

  • خود تعیین‌گری تحصیلی نقش تبیین‌کنندگی باورهای معرفت شناختی و خودتعیین‌گری تحصیلی در پیش‌بینی اهمال‌کاری تحصیلی دانشجویان با میانجی‌گری هیجان‌های تحصیلی [دوره 11، شماره 3، 1402 -1403، صفحه 35-48]

  • خودکارآمدی ارائه مدل علی عوامل مؤثر بر پیامد روان‌شناختی شبیه‌سازی آموزش حفاظت از محیط زیست در بین دانش‌آموزان (مورد مطالعه دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه شهر شیراز) [دوره 11، شماره 2، 1402 -1403، صفحه 45-60]

  • خودکارآمدی تدریس بررسی اثربخشی برنامه آموزش مثبت بر خودکارآمدی تدریس و درگیری معلمان در کلاس‌‌های برخط [دوره 11، شماره 1، 1402 -1403، صفحه 9-24]

  • خودکارآمدی تصمیم‌گیری شغلی تعیین اثربخشی آموزش تربیت مربی پیش‌دبستانی بر مولفه‌های خودکارآمدی شغلی و ابزار وجود شرکت‌کنندگان دوره‌های آموزش آزاد دانشگاه پیام‌نور [دوره 11، شماره 2، 1402 -1403، صفحه 75-84]

  • خودکنترلی رابطه ساختاری خودکنترلی و بی‌صداقتی تحصیلی: نقش واسطه‌ای اهمال‌کاری تحصیلی [دوره 11، شماره 1، 1402 -1403، صفحه 25-38]

  • خودکنترلی اثربخشی رفتار درمانی دیالکتیکی بر مولفه‌های هیجان تحصیلی و خودکنترلی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی [دوره 11، شماره 3، 1402 -1403، صفحه 85-85]

د

  • دانش‌آموز ویژگی‌های روان‌سنجی پرسش‌نامه ادراک دانش‌آموزان از یادگیری فعال مبتنی بر فناوری در هنرستان‌های تربیت بدنی استان البرز [دوره 11، شماره 3، 1402 -1403، صفحه 9-22]

  • دانش‌آموزان نقش واسطه‌ای راهبردهای مقابله‌ای در رابطه هیجان‌خواهی و باورهای فراشناختی با رفتارهای پرخطر در دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 2، 1402 -1403، صفحه 85-96]

  • دانش‌آموزان نقش کارکردهای اجرایی در پیش‌بینی مهارت تحصیلی ریاضی دانش‌آموزان ابتدایی کم‌توان ذهنی [دوره 11، شماره 3، 1402 -1403، صفحه 59-72]

  • دانش‌آموزان تأثیر رنگ‌آمیزی مندلا بر حافظة کاری و اضطراب امتحان دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 4، 1402 -1403، صفحه 31-42]

  • دانش‌آموزان پیش‌بینی بی‌صداقتی تحصیلی بر اساس محق‌پنداری تحصیلی و تکانش‌گری دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 11، شماره 4، 1402 -1403، صفحه 71-80]

  • دانش‌آموزان رابطه ساختاری نیازهای بنیادین روان‌شناختی و اشتیاق تحصیلی: نقش واسطه‌ای کمال‌گرایی [دوره 11، شماره 4، 1402 -1403، صفحه 43-54]

  • دانش‌آموزان دوره متوسطه ویژگی‌های روان‌سنجی نسخۀ فارسی مقیاس خودگزارش‌دهی درجه‌بندی رفتاری کارکردهای اجرایی بریف-ویراست دوم در دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم [دوره 11، شماره 1، 1402 -1403، صفحه 39-52]

  • درگیری تحصیلی والدین تدوین مدل پیشرفت تحصیلی دانشجویان آموزش از دور بر اساس درگیری تحصیلی والدین با نقش واسطه‌ای ارزش تکلیف، احساس تعلق به دانشگاه و تلاش تحصیلی [دوره 11، شماره 3، 1402 -1403، صفحه 73-84]

  • درگیری زیست محیطی ارائه مدل علی عوامل مؤثر بر پیامد روان‌شناختی شبیه‌سازی آموزش حفاظت از محیط زیست در بین دانش‌آموزان (مورد مطالعه دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه شهر شیراز) [دوره 11، شماره 2، 1402 -1403، صفحه 45-60]

  • درگیری معلمان بررسی اثربخشی برنامه آموزش مثبت بر خودکارآمدی تدریس و درگیری معلمان در کلاس‌‌های برخط [دوره 11، شماره 1، 1402 -1403، صفحه 9-24]

  • دشواری تنظیم هیجان پیش ‏بینی شکست تحصیلی براساس نشخوار فکری با نقش میانجی تعلل‏ورزی و دشواری تنظیم هیجان در بین دانش‏آموزان دوره متوسطه دوم شهرکرمانشاه [دوره 11، شماره 1، 1402 -1403، صفحه 83-96]

ذ

  • ذهن‌آگاهی مقایسۀ تاثیرات آموزش مهارت‌های زندگی با و بدون آموزش ذهن‌آگاهی بر میزان تفکر منطقی- تجربی و افکار منفی جوانان دارای آسیب جسمی- حرکتی [دوره 11، شماره 3، 1402 -1403، صفحه 23-34]

ر

  • راهبردهای مقابله‌ای نقش واسطه‌ای راهبردهای مقابله‌ای در رابطه هیجان‌خواهی و باورهای فراشناختی با رفتارهای پرخطر در دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 2، 1402 -1403، صفحه 85-96]

  • رفتاردرمانی دیالکتیکی اثربخشی رفتار درمانی دیالکتیکی بر مولفه‌های هیجان تحصیلی و خودکنترلی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی [دوره 11، شماره 3، 1402 -1403، صفحه 85-85]

  • رفتارهای پرخطر نقش واسطه‌ای راهبردهای مقابله‌ای در رابطه هیجان‌خواهی و باورهای فراشناختی با رفتارهای پرخطر در دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 2، 1402 -1403، صفحه 85-96]

  • رفتارهای مقابله تحصیلی ساخت برنامه طراحی انگیزشی بر اساس الگوی نقشه‌نگاری مداخله: اثربخشی آن بر سبک زندگی تحصیلی سلامت‌محور و رفتارهای مقابله‌ای دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 2، 1402 -1403، صفحه 25-44]

  • رنگ‌آمیزی مندلا تأثیر رنگ‌آمیزی مندلا بر حافظة کاری و اضطراب امتحان دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 4، 1402 -1403، صفحه 31-42]

س

  • سازاگرایی بررسی برنامه درسی (اهداف، محتوا، راهبردهای یاددهی- یادگیری و ارزشیابی) نظام یادگیری الکترونیکی بر پایه دیدگاه سازاگرایی و ارائه الگوی مناسب در دانشگاه پیام نور [دوره 11، شماره 1، 1402 -1403، صفحه 53-68]

  • سازگاری نقش واسطه‌ای عزت نفس و شفقت به خود در رابطۀ بین سبک اسناد و سازگاری [دوره 11، شماره 1، 1402 -1403، صفحه 69-82]

  • سبک اسناد نقش واسطه‌ای عزت نفس و شفقت به خود در رابطۀ بین سبک اسناد و سازگاری [دوره 11، شماره 1، 1402 -1403، صفحه 69-82]

  • سبک زندگی تحصیلی سلامت‌محور ساخت برنامه طراحی انگیزشی بر اساس الگوی نقشه‌نگاری مداخله: اثربخشی آن بر سبک زندگی تحصیلی سلامت‌محور و رفتارهای مقابله‌ای دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 2، 1402 -1403، صفحه 25-44]

  • سبک‌های حل مسئله مدل‌یابی روابط فرسودگی تحصیلی و سبک‌های حل مسئله با نقش واسطه‌ای پایستگی تحصیلی [دوره 11، شماره 2، 1402 -1403، صفحه 61-74]

  • سطح چالش‌انگیزی رابطه راهبردهای نظم بخشی شناختی هیجان، ادراک مهارت های تشخیصی معلم، سطح چالش انگیزی کلاس و کیفیت تدریس معلم با هیجانات پیشرفت در دانش آموزان پایه نهم: یک تحلیل چندسطحی [دوره 11، شماره 2، 1402 -1403، صفحه 9-24]

  • سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تربیت اقتصادی به مثابه تکنولوژی دینی: چیستی و امکان تحقق [دوره 11، شماره 2، 1402 -1403، صفحه 97-108]

ش

  • شایستگی هیجانی و اجتماعی رابطه شیوه‌های فرزندپروری مثبت و شایستگی هیجانی و اجتماعی در دانش‌آموزان: نقش میانجی کارکردهای اجرایی [دوره 11، شماره 4، 1402 -1403، صفحه 21-30]

  • شبیه‌سازی آموزش ارائه مدل علی عوامل مؤثر بر پیامد روان‌شناختی شبیه‌سازی آموزش حفاظت از محیط زیست در بین دانش‌آموزان (مورد مطالعه دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه شهر شیراز) [دوره 11، شماره 2، 1402 -1403، صفحه 45-60]

  • شفقت به خود نقش واسطه‌ای عزت نفس و شفقت به خود در رابطۀ بین سبک اسناد و سازگاری [دوره 11، شماره 1، 1402 -1403، صفحه 69-82]

  • شکست تحصیلی پیش ‏بینی شکست تحصیلی براساس نشخوار فکری با نقش میانجی تعلل‏ورزی و دشواری تنظیم هیجان در بین دانش‏آموزان دوره متوسطه دوم شهرکرمانشاه [دوره 11، شماره 1، 1402 -1403، صفحه 83-96]

ع

  • عزت نفس نقش واسطه‌ای عزت نفس و شفقت به خود در رابطۀ بین سبک اسناد و سازگاری [دوره 11، شماره 1، 1402 -1403، صفحه 69-82]

  • عقلانیت نقاد تربیت اقتصادی به مثابه تکنولوژی دینی: چیستی و امکان تحقق [دوره 11، شماره 2، 1402 -1403، صفحه 97-108]

  • عوامل روان‌شناختی عوامل روانشناختی موثر در مهارت تیراندازی مراکز آموزش پلیس ایران(اولویت ها و راهبردها) [دوره 11، شماره 3، 1402 -1403، صفحه 49-58]

ف

  • فراشناخت اثربخشی راهبردهای فراشناختی بر مهارت تمرکز و امید تحصیلی در دانش‌آموزان با انگیزش تحصیلی [دوره 11، شماره 4، 1402 -1403، صفحه 55-70]

  • فرزندپروری مثبت رابطه شیوه‌های فرزندپروری مثبت و شایستگی هیجانی و اجتماعی در دانش‌آموزان: نقش میانجی کارکردهای اجرایی [دوره 11، شماره 4، 1402 -1403، صفحه 21-30]

  • فرسودگی تحصیلی مدل‌یابی روابط فرسودگی تحصیلی و سبک‌های حل مسئله با نقش واسطه‌ای پایستگی تحصیلی [دوره 11، شماره 2، 1402 -1403، صفحه 61-74]

  • فرسودگی تحصیلی ریاضی نقش میانجی حمایت اجتماعی ادراک‌شده از سوی معلم و ارزش تکلیف در رابطه اشتیاق ادراک‌شده معلم با فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان در درس ریاضی [دوره 11، شماره 4، 1402 -1403، صفحه 9-20]

  • فناوری نرم تربیت اقتصادی به مثابه تکنولوژی دینی: چیستی و امکان تحقق [دوره 11، شماره 2، 1402 -1403، صفحه 97-108]

ک

  • کارکردهای اجرایی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخۀ فارسی مقیاس خودگزارش‌دهی درجه‌بندی رفتاری کارکردهای اجرایی بریف-ویراست دوم در دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم [دوره 11، شماره 1، 1402 -1403، صفحه 39-52]

  • کارکردهای اجرایی نقش کارکردهای اجرایی در پیش‌بینی مهارت تحصیلی ریاضی دانش‌آموزان ابتدایی کم‌توان ذهنی [دوره 11، شماره 3، 1402 -1403، صفحه 59-72]

  • کارکردهای اجرایی رابطه شیوه‌های فرزندپروری مثبت و شایستگی هیجانی و اجتماعی در دانش‌آموزان: نقش میانجی کارکردهای اجرایی [دوره 11، شماره 4، 1402 -1403، صفحه 21-30]

  • کیفیت تدریس رابطه راهبردهای نظم بخشی شناختی هیجان، ادراک مهارت های تشخیصی معلم، سطح چالش انگیزی کلاس و کیفیت تدریس معلم با هیجانات پیشرفت در دانش آموزان پایه نهم: یک تحلیل چندسطحی [دوره 11، شماره 2، 1402 -1403، صفحه 9-24]

  • کلاس‌‌های برخط بررسی اثربخشی برنامه آموزش مثبت بر خودکارآمدی تدریس و درگیری معلمان در کلاس‌‌های برخط [دوره 11، شماره 1، 1402 -1403، صفحه 9-24]

  • کمال‌گرایی رابطه ساختاری نیازهای بنیادین روان‌شناختی و اشتیاق تحصیلی: نقش واسطه‌ای کمال‌گرایی [دوره 11، شماره 4، 1402 -1403، صفحه 43-54]

  • کم‌توان ذهنی نقش کارکردهای اجرایی در پیش‌بینی مهارت تحصیلی ریاضی دانش‌آموزان ابتدایی کم‌توان ذهنی [دوره 11، شماره 3، 1402 -1403، صفحه 59-72]

م

  • محتوای الکترونیک بررسی استفاده از سیستم‌های هوش مصنوعی برای تشخیص و تصحیح خطاهای محتوای آموزشی در یادگیری الکترونیکی [دوره 11، شماره 4، 1402 -1403، صفحه 81-91]

  • محق‌پنداری تحصیلی پیش‌بینی بی‌صداقتی تحصیلی بر اساس محق‌پنداری تحصیلی و تکانش‌گری دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 11، شماره 4، 1402 -1403، صفحه 71-80]

  • مدل پرما بررسی اثربخشی برنامه آموزش مثبت بر خودکارآمدی تدریس و درگیری معلمان در کلاس‌‌های برخط [دوره 11، شماره 1، 1402 -1403، صفحه 9-24]

  • معنویت اثربخشی آموزش مفاهیم معنوی با محوریت مذهب بر میزان ازخودبیگانگی تحصیلی و بهبود مؤلفه‌های هویت تحصیلی در دانش‌آموزان دختر پایه هفتم شهرستان بندرترکمن [دوره 11، شماره 1، 1402 -1403، صفحه 97-106]

  • مقیاس خودگزارش‌دهی بریف ویژگی‌های روان‌سنجی نسخۀ فارسی مقیاس خودگزارش‌دهی درجه‌بندی رفتاری کارکردهای اجرایی بریف-ویراست دوم در دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم [دوره 11، شماره 1، 1402 -1403، صفحه 39-52]

  • مهارت تمرکز اثربخشی راهبردهای فراشناختی بر مهارت تمرکز و امید تحصیلی در دانش‌آموزان با انگیزش تحصیلی [دوره 11، شماره 4، 1402 -1403، صفحه 55-70]

  • مهارت‌های تحصیلی نقش کارکردهای اجرایی در پیش‌بینی مهارت تحصیلی ریاضی دانش‌آموزان ابتدایی کم‌توان ذهنی [دوره 11، شماره 3، 1402 -1403، صفحه 59-72]

  • مهارت‌های تشخیصی رابطه راهبردهای نظم بخشی شناختی هیجان، ادراک مهارت های تشخیصی معلم، سطح چالش انگیزی کلاس و کیفیت تدریس معلم با هیجانات پیشرفت در دانش آموزان پایه نهم: یک تحلیل چندسطحی [دوره 11، شماره 2، 1402 -1403، صفحه 9-24]

  • مهارت‌های زندگی مقایسۀ تاثیرات آموزش مهارت‌های زندگی با و بدون آموزش ذهن‌آگاهی بر میزان تفکر منطقی- تجربی و افکار منفی جوانان دارای آسیب جسمی- حرکتی [دوره 11، شماره 3، 1402 -1403، صفحه 23-34]

ن

  • نارسایی توجه/ بیش‌فعالی اثربخشی رفتار درمانی دیالکتیکی بر مولفه‌های هیجان تحصیلی و خودکنترلی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی [دوره 11، شماره 3، 1402 -1403، صفحه 85-85]

  • نیاز به شناخت ارائه مدل علی عوامل مؤثر بر پیامد روان‌شناختی شبیه‌سازی آموزش حفاظت از محیط زیست در بین دانش‌آموزان (مورد مطالعه دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه شهر شیراز) [دوره 11، شماره 2، 1402 -1403، صفحه 45-60]

  • نیازهای بنیادین روان‌شناختی رابطه ساختاری نیازهای بنیادین روان‌شناختی و اشتیاق تحصیلی: نقش واسطه‌ای کمال‌گرایی [دوره 11، شماره 4، 1402 -1403، صفحه 43-54]

  • نشخوار فکری پیش ‏بینی شکست تحصیلی براساس نشخوار فکری با نقش میانجی تعلل‏ورزی و دشواری تنظیم هیجان در بین دانش‏آموزان دوره متوسطه دوم شهرکرمانشاه [دوره 11، شماره 1، 1402 -1403، صفحه 83-96]

  • نظام یادگیری الکترونیکی بررسی برنامه درسی (اهداف، محتوا، راهبردهای یاددهی- یادگیری و ارزشیابی) نظام یادگیری الکترونیکی بر پایه دیدگاه سازاگرایی و ارائه الگوی مناسب در دانشگاه پیام نور [دوره 11، شماره 1، 1402 -1403، صفحه 53-68]

  • نظم‌بخشی شناختی هیجان رابطه راهبردهای نظم بخشی شناختی هیجان، ادراک مهارت های تشخیصی معلم، سطح چالش انگیزی کلاس و کیفیت تدریس معلم با هیجانات پیشرفت در دانش آموزان پایه نهم: یک تحلیل چندسطحی [دوره 11، شماره 2، 1402 -1403، صفحه 9-24]

  • نقشه‌نگاری مداخله ساخت برنامه طراحی انگیزشی بر اساس الگوی نقشه‌نگاری مداخله: اثربخشی آن بر سبک زندگی تحصیلی سلامت‌محور و رفتارهای مقابله‌ای دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 2، 1402 -1403، صفحه 25-44]

و

  • ویژگی‌های روان‌سنجی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسش‌نامه ادراک دانش‌آموزان از یادگیری فعال مبتنی بر فناوری در هنرستان‌های تربیت بدنی استان البرز [دوره 11، شماره 3، 1402 -1403، صفحه 9-22]

ه

  • هیجان تحصیلی اثربخشی رفتار درمانی دیالکتیکی بر مولفه‌های هیجان تحصیلی و خودکنترلی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی [دوره 11، شماره 3، 1402 -1403، صفحه 85-85]

  • هیجان‌خواهی نقش واسطه‌ای راهبردهای مقابله‌ای در رابطه هیجان‌خواهی و باورهای فراشناختی با رفتارهای پرخطر در دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 2، 1402 -1403، صفحه 85-96]

  • هیجان‌های تحصیلی نقش تبیین‌کنندگی باورهای معرفت شناختی و خودتعیین‌گری تحصیلی در پیش‌بینی اهمال‌کاری تحصیلی دانشجویان با میانجی‌گری هیجان‌های تحصیلی [دوره 11، شماره 3، 1402 -1403، صفحه 35-48]

  • هویت تحصیلی اثربخشی آموزش مفاهیم معنوی با محوریت مذهب بر میزان ازخودبیگانگی تحصیلی و بهبود مؤلفه‌های هویت تحصیلی در دانش‌آموزان دختر پایه هفتم شهرستان بندرترکمن [دوره 11، شماره 1، 1402 -1403، صفحه 97-106]

  • هوش مصنوعی بررسی استفاده از سیستم‌های هوش مصنوعی برای تشخیص و تصحیح خطاهای محتوای آموزشی در یادگیری الکترونیکی [دوره 11، شماره 4، 1402 -1403، صفحه 81-91]

ی

  • یادگیری الکترونیکی بررسی برنامه درسی (اهداف، محتوا، راهبردهای یاددهی- یادگیری و ارزشیابی) نظام یادگیری الکترونیکی بر پایه دیدگاه سازاگرایی و ارائه الگوی مناسب در دانشگاه پیام نور [دوره 11، شماره 1، 1402 -1403، صفحه 53-68]

  • یادگیری فعال ویژگی‌های روان‌سنجی پرسش‌نامه ادراک دانش‌آموزان از یادگیری فعال مبتنی بر فناوری در هنرستان‌های تربیت بدنی استان البرز [دوره 11، شماره 3، 1402 -1403، صفحه 9-22]