آ
-
آتشافروز، عسکر
مدلی برای تبیین رابطه پنج عامل بزرگ شخصیت و بیصداقتی تحصیلی با میانجیگری باورهای خودکارآمدی تحصیلی و حرمت خودتحصیلی در دانشجویان [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 23-34]
-
آراسته، حمید رضا
شناسایی مولفههای توسعه مدیران با استعداد مدارس غیردولتی با رویکردی مبتنی بر نظریۀ دادهبنیاد، ارائه الگو [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 53-70]
-
آهنچیان، محمد رضا
ارائه مدل عِلّی درگیری و خودمختاری پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی: با نقش واسطهای معنای تحصیلی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 9-22]
ا
-
ابیلی، خدایار
بررسی ارتباط بین یادگیری خودراهبر و میزان سواد فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشجویان گروه علوم مهندسی دورههای یادگیری الکترونیکی مورد مطالعه: موسسه آموزش عالی مهرالبرز [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 35-50]
-
اخوان تفتی، مهناز
بررسی پیشرفت تحصیلی با واسطه کیفیت آموزشی، درگیری تحصیلی،یادگیری به کمک همسالان و انگیزش تحصیلی (یک مطالعه در دو سطح دانشآموز و معلم) [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 9-24]
-
ادیب، یوسف
تجارب دانشجویان دختر از مفهوم جنس در کتب درسی: پژوهشی پدیدارشناسانه [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 9-20]
-
ایزدی، صمد
شناسایی، تدوین و اعتباریابی شاخصهای آموزش و یادگیری در رتبهبندی دانشگاهها [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 47-56]
ب
-
بارانیان، سحر
مدلی برای تبیین رابطه پنج عامل بزرگ شخصیت و بیصداقتی تحصیلی با میانجیگری باورهای خودکارآمدی تحصیلی و حرمت خودتحصیلی در دانشجویان [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 23-34]
-
بیانفر، فاطمه
مقایسه نیمرخ حافظه و توجه در دانشآموزان مبتلا به اختلال بیشفعالی- کاستی توجه، اختلال نافرمانی- مقابلهجویانه و اختلال ارتباط (عملی) اجتماعی با دانشآموزان عادی [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 33-42]
-
برات دستجردی، نگین
الگویی ساختاری از نقش واسطهای خودتنظیمی و دانش و آگاهی در ارتباط بین نگرش به فناوری اطلاعات و ارتباطات و توانمندسازی در استفاده از آنها توسط مدیران مقطع متوسطه [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 81-90]
-
برنا، محمد
اثربخشی رویکرد آموزش مبتنی بر پیوندگرایی در مقایسه با رویکردهای آموزش ارتباطی و دستور - ترجمه بر درگیری تحصیلی دانشآموزان [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 39-52]
ج
-
جبارنژاد شوطی، رقیه
پیشبینی نگرش دانشآموزان نسبت به مدرسه براساس کیفیت زندگی در مدرسه و ادراک از کلاس درس [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 21-32]
-
جوکار، بهرام
اثربخشی رویکرد آموزش مبتنی بر پیوندگرایی در مقایسه با رویکردهای آموزش ارتباطی و دستور - ترجمه بر درگیری تحصیلی دانشآموزان [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 39-52]
ح
-
حاجی یخچالی، علیرضا
مدلی برای تبیین رابطه پنج عامل بزرگ شخصیت و بیصداقتی تحصیلی با میانجیگری باورهای خودکارآمدی تحصیلی و حرمت خودتحصیلی در دانشجویان [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 23-34]
-
حیدری، شعبان
شناسایی، تدوین و اعتباریابی شاخصهای آموزش و یادگیری در رتبهبندی دانشگاهها [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 47-56]
-
حسنزاده، رمضان
اثربخشی آموزش مدیریت انگیزش بر سرزندگی تحصیلی و خودپنداره تحصیلی دانش آموزان [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 67-72]
خ
-
خدایی، علی
نسخة فارسی سیاهة هیجان معلم: یک مطالعة روانسنجی [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 25-38]
-
خزایی، سمیه
ارائه مدل عِلی روابط جو روانی- اجتماعی کلاس و احساس دلزدگی تحصیلی با نقش واسطهای ارزش تکلیف [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 67-80]
-
خطیب زنجانی، نازیلا
عوامل مؤثر بر توسعه جذابیت کتابهای الکترونیکی (مورد مطالعه دبیران مدارس دوره اول متوسطه شهر اصفهان) [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 51-62]
ر
-
رستگار، احمد
ارائه مدل عِلی روابط جو روانی- اجتماعی کلاس و احساس دلزدگی تحصیلی با نقش واسطهای ارزش تکلیف [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 67-80]
-
رستگار، احمد
ارائه مدل علّی نقش عوامل مؤثر بر دانش محتوایی تربیتی فناوری دبیران [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 73-84]
-
رستمی ابوسعیدی، علی اصغر
مقایسه کنش زبانی دانشآموزان پسر استعدادهای درخشان با دانشآموزان عادی در دوره دوم متوسطه [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 57-66]
-
رضاییه شاد، رکسانا
مقایسه کنش زبانی دانشآموزان پسر استعدادهای درخشان با دانشآموزان عادی در دوره دوم متوسطه [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 57-66]
ز
-
زارع، حسین
تاثیر روش بازنمایی مواد آموزشی در محیط یادگیری چند رسانهای بر یادآوری واژگان با نقش میانجیگری سیالی کلامی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 23-32]
-
زاهد بابلان، عادل
پیشبینی نگرش دانشآموزان نسبت به مدرسه براساس کیفیت زندگی در مدرسه و ادراک از کلاس درس [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 21-32]
-
زین آبادی، حسن رضا
شناسایی مولفههای توسعه مدیران با استعداد مدارس غیردولتی با رویکردی مبتنی بر نظریۀ دادهبنیاد، ارائه الگو [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 53-70]
-
زندی، بهمن
ویژگیهای فرهنگی یادگیرنده ایرانی در نظام آموزش الکترونیکی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 85-98]
س
-
سبزیان، سعیده
تدوین مدل علّی تقلب تحصیلی بر اساس عوامل فردی و بافتی با نقش واسطهای خودکارآمدی تحصیلی [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 43-66]
-
سراجی، فرهاد
ویژگیهای فرهنگی یادگیرنده ایرانی در نظام آموزش الکترونیکی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 85-98]
-
سرمدی، محمدرضا
مرور نظاممند پژوهشهای انجام شده در زمینه دانشگاه پیام نور [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 33-46]
-
سرمدی، محمدرضا
تحلیل معرفت شناسی اگزیستانسیالیسم و استلزامات تربیتی آن در نظام آموزش از دور (با تاکید بر آموزش مجازی) [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 101-115]
-
سرمدی، محمد رضا
ویژگیهای فرهنگی یادگیرنده ایرانی در نظام آموزش الکترونیکی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 85-98]
-
سعدیپور، اسماعیل
تأثیر آموزش ذهن آگاهی بر حافظه کاری و اشتیاق تحصیلی دانشآموزان [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 91-99]
ش
-
شبیری، سیدمحمد
نقش شبکههای اجتماعی بر ارتقای فرهنگ زیستمحیطی معلمان: مطالعه موردی واتسآپ [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 93-100]
ص
-
صالحی، کیوان
واکاوی کیفیت سنجش کلاسی معلمان؛ مطالعهای به روش پژوهش آمیخته [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 63-84]
-
صالحی عمران، ابراهیم
شناسایی، تدوین و اعتباریابی شاخصهای آموزش و یادگیری در رتبهبندی دانشگاهها [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 47-56]
-
صیف، محمد حسن
ارائه مدل علّی نقش عوامل مؤثر بر دانش محتوایی تربیتی فناوری دبیران [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 73-84]
-
صفائی، مریم
ویژگیهای روانسنجی مقیاس چند بعدی درگیری دانشآموز در مدرسه [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 83-92]
ط
-
طالع پسند، سیاوش
ویژگیهای روانسنجی مقیاس چند بعدی درگیری دانشآموز در مدرسه [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 83-92]
ظ
-
ظهیری، اعظم
ارائه مدل علّی نقش عوامل مؤثر بر دانش محتوایی تربیتی فناوری دبیران [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 73-84]
ع
-
عابدینی، یاسمین
الگویی ساختاری از نقش واسطهای خودتنظیمی و دانش و آگاهی در ارتباط بین نگرش به فناوری اطلاعات و ارتباطات و توانمندسازی در استفاده از آنها توسط مدیران مقطع متوسطه [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 81-90]
-
عیسیزادگان، علی
بررسی روابط ساختاری دشواری ادراک شده، مقایسه اجتماعی و خودپنداره تحصیلی با سازگاری تحصیلی (مطالعه موردی: دانشجویان کارشناسی دانشگاه ارومیه) [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 9-22]
-
عظیم پور، احسان
پیشبینی نگرش دانشآموزان نسبت به مدرسه براساس کیفیت زندگی در مدرسه و ادراک از کلاس درس [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 21-32]
-
علیزاده، شهناز
واکاوی کیفیت سنجش کلاسی معلمان؛ مطالعهای به روش پژوهش آمیخته [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 63-84]
ف
-
فتحی آذر، اسکندر
تجارب دانشجویان دختر از مفهوم جنس در کتب درسی: پژوهشی پدیدارشناسانه [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 9-20]
-
فتحی آذر، اسکندر
مطالعه مقایسهای رفتار قلدری، پیوند با مدرسه و شایستگی اجتماعی در دانشآموزان قلدر و طرفداران قلدری [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 71-82]
-
فدائینژاد بهرامجردی، نسیم
مرور نظاممند پژوهشهای انجام شده در زمینه دانشگاه پیام نور [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 33-46]
-
فرزاد، ولیالله
نقش خودتعیینگری بر عملکرد تحصیلی دانشآموزان مدارس متوسطه تهران: نقش میانجی درگیری تحصیلی و نگرش به یادگیری الکترونیکی [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 85-100]
-
فولادچنگ، محبوبه
اثربخشی رویکرد آموزش مبتنی بر پیوندگرایی در مقایسه با رویکردهای آموزش ارتباطی و دستور - ترجمه بر درگیری تحصیلی دانشآموزان [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 39-52]
ق
-
قدمپور، عزتاله
تدوین مدل علّی تقلب تحصیلی بر اساس عوامل فردی و بافتی با نقش واسطهای خودکارآمدی تحصیلی [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 43-66]
ک
-
کاردان، ژیلا
تجارب دانشجویان دختر از مفهوم جنس در کتب درسی: پژوهشی پدیدارشناسانه [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 9-20]
-
کارشکی، حسین
ارائه مدل عِلّی درگیری و خودمختاری پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی: با نقش واسطهای معنای تحصیلی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 9-22]
-
کیامنش، علیرضا
بررسی پیشرفت تحصیلی با واسطه کیفیت آموزشی، درگیری تحصیلی،یادگیری به کمک همسالان و انگیزش تحصیلی (یک مطالعه در دو سطح دانشآموز و معلم) [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 9-24]
-
کریمی، سید بهاالدین
بررسی رابطه برنامه درسی پنهان با باورهای انگیزشی و کارآفرینی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 101-109]
-
کرمی باغطیفونی، زهرا
بررسی تطبیقی آموزش الکترونیکی رشته روانشناسی در دانشگاههای باز جهان [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 99-116]
-
کریمی فیروزجایی، علی
مقایسه کنش زبانی دانشآموزان پسر استعدادهای درخشان با دانشآموزان عادی در دوره دوم متوسطه [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 57-66]
-
کوشکی، شیرین
نقش خودتعیینگری بر عملکرد تحصیلی دانشآموزان مدارس متوسطه تهران: نقش میانجی درگیری تحصیلی و نگرش به یادگیری الکترونیکی [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 85-100]
گ
-
گراوند، یاسر
ارائه مدل عِلّی درگیری و خودمختاری پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی: با نقش واسطهای معنای تحصیلی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 9-22]
م
-
محبی، مینا
مطالعه مقایسهای رفتار قلدری، پیوند با مدرسه و شایستگی اجتماعی در دانشآموزان قلدر و طرفداران قلدری [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 71-82]
-
محبوبی، طاهر
بررسی رابطه برنامه درسی پنهان با باورهای انگیزشی و کارآفرینی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 101-109]
-
محبوبی، کمال
بررسی رابطه برنامه درسی پنهان با باورهای انگیزشی و کارآفرینی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 101-109]
-
مدرسی حجتآبادی، مرضیه
نقش خودتعیینگری بر عملکرد تحصیلی دانشآموزان مدارس متوسطه تهران: نقش میانجی درگیری تحصیلی و نگرش به یادگیری الکترونیکی [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 85-100]
-
میردریکوند، فضلاله
تدوین مدل علّی تقلب تحصیلی بر اساس عوامل فردی و بافتی با نقش واسطهای خودکارآمدی تحصیلی [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 43-66]
-
میرنسب، میرمحمود
مطالعه مقایسهای رفتار قلدری، پیوند با مدرسه و شایستگی اجتماعی در دانشآموزان قلدر و طرفداران قلدری [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 71-82]
-
مصطفایی، علی
مقایسه نیمرخ حافظه و توجه در دانشآموزان مبتلا به اختلال بیشفعالی- کاستی توجه، اختلال نافرمانی- مقابلهجویانه و اختلال ارتباط (عملی) اجتماعی با دانشآموزان عادی [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 33-42]
-
مصطفوی، زینبالسادات
بررسی ارتباط بین یادگیری خودراهبر و میزان سواد فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشجویان گروه علوم مهندسی دورههای یادگیری الکترونیکی مورد مطالعه: موسسه آموزش عالی مهرالبرز [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 35-50]
-
مظلومیان، سعید
ارائه مدل عِلی روابط جو روانی- اجتماعی کلاس و احساس دلزدگی تحصیلی با نقش واسطهای ارزش تکلیف [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 67-80]
-
معصومی فرد، مرجان
تحلیل معرفت شناسی اگزیستانسیالیسم و استلزامات تربیتی آن در نظام آموزش از دور (با تاکید بر آموزش مجازی) [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 101-115]
-
معینیکیا، مهدی
پیشبینی نگرش دانشآموزان نسبت به مدرسه براساس کیفیت زندگی در مدرسه و ادراک از کلاس درس [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 21-32]
-
مقدمزاده، علی
واکاوی کیفیت سنجش کلاسی معلمان؛ مطالعهای به روش پژوهش آمیخته [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 63-84]
-
میکائیلی منیع، فرزانه
بررسی روابط ساختاری دشواری ادراک شده، مقایسه اجتماعی و خودپنداره تحصیلی با سازگاری تحصیلی (مطالعه موردی: دانشجویان کارشناسی دانشگاه ارومیه) [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 9-22]
-
موسوی، سیده ماهرخ
بررسی پیشرفت تحصیلی با واسطه کیفیت آموزشی، درگیری تحصیلی،یادگیری به کمک همسالان و انگیزش تحصیلی (یک مطالعه در دو سطح دانشآموز و معلم) [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 9-24]
ن
-
نارنجی ثانی، فاطمه
بررسی ارتباط بین یادگیری خودراهبر و میزان سواد فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشجویان گروه علوم مهندسی دورههای یادگیری الکترونیکی مورد مطالعه: موسسه آموزش عالی مهرالبرز [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 35-50]
-
نیرومند، آزاده
تاثیر روش بازنمایی مواد آموزشی در محیط یادگیری چند رسانهای بر یادآوری واژگان با نقش میانجیگری سیالی کلامی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 23-32]
-
نصیری، مرضیه
بررسی روابط ساختاری دشواری ادراک شده، مقایسه اجتماعی و خودپنداره تحصیلی با سازگاری تحصیلی (مطالعه موردی: دانشجویان کارشناسی دانشگاه ارومیه) [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 9-22]
-
نقش، سیمین
عوامل مؤثر بر توسعه جذابیت کتابهای الکترونیکی (مورد مطالعه دبیران مدارس دوره اول متوسطه شهر اصفهان) [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 51-62]
-
نورادصدیق، میترا
شناسایی مولفههای توسعه مدیران با استعداد مدارس غیردولتی با رویکردی مبتنی بر نظریۀ دادهبنیاد، ارائه الگو [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 53-70]
-
نورانی، خدیجه
ویژگیهای فرهنگی یادگیرنده ایرانی در نظام آموزش الکترونیکی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 85-98]
-
نوه ابراهیم، عبدالرحیم
شناسایی مولفههای توسعه مدیران با استعداد مدارس غیردولتی با رویکردی مبتنی بر نظریۀ دادهبنیاد، ارائه الگو [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 53-70]
و
-
وطن دوست، لیلا
اثربخشی آموزش مدیریت انگیزش بر سرزندگی تحصیلی و خودپنداره تحصیلی دانش آموزان [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 67-72]
ه
-
هاشمی نصرت آباد، تورج
مطالعه مقایسهای رفتار قلدری، پیوند با مدرسه و شایستگی اجتماعی در دانشآموزان قلدر و طرفداران قلدری [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 71-82]
ی
-
یوسفی، فریده
اثربخشی رویکرد آموزش مبتنی بر پیوندگرایی در مقایسه با رویکردهای آموزش ارتباطی و دستور - ترجمه بر درگیری تحصیلی دانشآموزان [دوره 5، شماره 4، 1397، صفحه 39-52]