با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی تربیتی ایران

آ

  • آموزش شناسایی، تدوین و اعتباریابی شاخص‌های آموزش و یادگیری در رتبه‌بندی دانشگاه‌ها [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 47-56]

  • آموزش از دور تحلیل معرفت شناسی اگزیستانسیالیسم و استلزامات تربیتی آن در نظام آموزش از دور (با تاکید بر آموزش مجازی) [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 101-115]

  • آموزش الکترونیکی بررسی تطبیقی آموزش الکترونیکی رشته روان‌شناسی در دانشگاه‌های باز جهان [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 99-116]

  • آموزش عالی بررسی ارتباط بین یادگیری خودراهبر و میزان سواد فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشجویان گروه علوم مهندسی دوره‌های یادگیری الکترونیکی مورد مطالعه: موسسه آموزش عالی مهرالبرز [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 35-50]

  • آموزش مجازی تحلیل معرفت شناسی اگزیستانسیالیسم و استلزامات تربیتی آن در نظام آموزش از دور (با تاکید بر آموزش مجازی) [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 101-115]

ا

  • احساس دلزدگی تحصیلی ارائه مدل عِلی روابط جو روانی- اجتماعی کلاس و احساس دلزدگی تحصیلی با نقش واسطه‌ای ارزش تکلیف [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 67-80]

  • ادراک از کلاس پیش‌بینی نگرش دانش‌آموزان نسبت به مدرسه براساس کیفیت زندگی در مدرسه و ادراک از کلاس درس [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 21-32]

  • ارتباط عملی- اجتماعی (پراگماتیک) مقایسه نیم‌رخ حافظه و توجه در دانش‌آموزان مبتلا به اختلال بیش‌فعالی- کاستی توجه، اختلال نافرمانی- مقابله‌جویانه و اختلال ارتباط (عملی) اجتماعی با دانش‌آموزان عادی [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 33-42]

  • ارزش تکلیف ارائه مدل عِلی روابط جو روانی- اجتماعی کلاس و احساس دلزدگی تحصیلی با نقش واسطه‌ای ارزش تکلیف [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 67-80]

  • استعداد شناسایی مولفه‌های توسعه مدیران با استعداد مدارس غیردولتی با رویکردی مبتنی بر نظریۀ داده‌بنیاد، ارائه الگو [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 53-70]

  • استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات الگویی ساختاری از نقش واسطه‌ای خودتنظیمی و دانش و آگاهی در ارتباط بین نگرش به فناوری اطلاعات و ارتباطات و توانمندسازی در استفاده از آنها توسط مدیران مقطع متوسطه [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 81-90]

  • اعتبارسنجی شناسایی، تدوین و اعتباریابی شاخص‌های آموزش و یادگیری در رتبه‌بندی دانشگاه‌ها [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 47-56]

  • اگزیستانسیالیسم تحلیل معرفت شناسی اگزیستانسیالیسم و استلزامات تربیتی آن در نظام آموزش از دور (با تاکید بر آموزش مجازی) [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 101-115]

  • انعطاف‌پذیری کتاب عوامل مؤثر بر توسعه جذابیت کتاب‌های الکترونیکی (مورد مطالعه دبیران مدارس دوره اول متوسطه شهر اصفهان) [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 51-62]

  • انگیزش تحصیلی بررسی پیشرفت تحصیلی با واسطه کیفیت آموزشی، درگیری تحصیلی،یادگیری به کمک همسالان و انگیزش تحصیلی (یک مطالعه در دو سطح دانش‌آموز و معلم) [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 9-24]

ب

  • باورهای انگیزشی بررسی رابطه برنامه درسی پنهان با باورهای انگیزشی و کارآفرینی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 101-109]

  • باورهای خودکارآمدی تحصیلی مدلی برای تبیین رابطه پنج عامل بزرگ شخصیت و بی‌صداقتی تحصیلی با میانجی‌گری باورهای خودکارآمدی تحصیلی و حرمت خودتحصیلی در دانشجویان [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 23-34]

  • برای و به مثابه یادگیری واکاوی کیفیت سنجش کلاسی معلمان؛ مطالعه‌ای به روش پژوهش آمیخته [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 63-84]

  • بررسی تطبیقی بررسی تطبیقی آموزش الکترونیکی رشته روان‌شناسی در دانشگاه‌های باز جهان [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 99-116]

  • برنامه درسی پنهان بررسی رابطه برنامه درسی پنهان با باورهای انگیزشی و کارآفرینی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 101-109]

  • بی‌صداقتی تحصیلی مدلی برای تبیین رابطه پنج عامل بزرگ شخصیت و بی‌صداقتی تحصیلی با میانجی‌گری باورهای خودکارآمدی تحصیلی و حرمت خودتحصیلی در دانشجویان [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 23-34]

پ

  • پیامدهای نابرابری تجارب دانشجویان دختر از مفهوم جنس در کتب درسی: پژوهشی پدیدارشناسانه [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 9-20]

  • پدیدارشناسی تجارب دانشجویان دختر از مفهوم جنس در کتب درسی: پژوهشی پدیدارشناسانه [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 9-20]

  • پژوهش مرور نظام‌مند پژوهش‌های انجام شده در زمینه دانشگاه پیام نور [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 33-46]

  • پیشرفت تحصیلی بررسی پیشرفت تحصیلی با واسطه کیفیت آموزشی، درگیری تحصیلی،یادگیری به کمک همسالان و انگیزش تحصیلی (یک مطالعه در دو سطح دانش‌آموز و معلم) [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 9-24]

  • پنج عامل بزرگ شخصیت مدلی برای تبیین رابطه پنج عامل بزرگ شخصیت و بی‌صداقتی تحصیلی با میانجی‌گری باورهای خودکارآمدی تحصیلی و حرمت خودتحصیلی در دانشجویان [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 23-34]

  • پیوند با مدرسه مطالعه مقایسه‌ای رفتار قلدری، پیوند با مدرسه و شایستگی اجتماعی در دانش‌آموزان قلدر و طرفداران قلدری [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 71-82]

ت

  • تحلیل اعتبار ویژگی‌های روانسنجی مقیاس چند بعدی درگیری دانش‌آموز در مدرسه [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 83-92]

  • تحلیل دوسطحی بررسی پیشرفت تحصیلی با واسطه کیفیت آموزشی، درگیری تحصیلی،یادگیری به کمک همسالان و انگیزش تحصیلی (یک مطالعه در دو سطح دانش‌آموز و معلم) [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 9-24]

  • تحلیل عاملی اکتشافی ویژگی‌های روانسنجی مقیاس چند بعدی درگیری دانش‌آموز در مدرسه [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 83-92]

  • تحلیل عاملی تأییدی ویژگی‌های روانسنجی مقیاس چند بعدی درگیری دانش‌آموز در مدرسه [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 83-92]

  • تحلیل عاملی تاییدی نسخة فارسی سیاهة هیجان معلم: یک مطالعة روان‌سنجی [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 25-38]

  • تقلب تحصیلی تدوین مدل علّی تقلب تحصیلی بر اساس عوامل فردی و بافتی با نقش واسطه‌ای خودکارآمدی تحصیلی [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 43-66]

  • توانمندسازی الگویی ساختاری از نقش واسطه‌ای خودتنظیمی و دانش و آگاهی در ارتباط بین نگرش به فناوری اطلاعات و ارتباطات و توانمندسازی در استفاده از آنها توسط مدیران مقطع متوسطه [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 81-90]

  • توجه مقایسه نیم‌رخ حافظه و توجه در دانش‌آموزان مبتلا به اختلال بیش‌فعالی- کاستی توجه، اختلال نافرمانی- مقابله‌جویانه و اختلال ارتباط (عملی) اجتماعی با دانش‌آموزان عادی [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 33-42]

  • توسعه شناسایی مولفه‌های توسعه مدیران با استعداد مدارس غیردولتی با رویکردی مبتنی بر نظریۀ داده‌بنیاد، ارائه الگو [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 53-70]

ج

  • جو روانی- اجتماعی کلاس ارائه مدل عِلی روابط جو روانی- اجتماعی کلاس و احساس دلزدگی تحصیلی با نقش واسطه‌ای ارزش تکلیف [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 67-80]

ح

  • حافظه کاری و اشتیاق تحصیلی تأثیر آموزش ذهن آگاهی بر حافظه کاری و اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 91-99]

  • حرمت خودتحصیلی مدلی برای تبیین رابطه پنج عامل بزرگ شخصیت و بی‌صداقتی تحصیلی با میانجی‌گری باورهای خودکارآمدی تحصیلی و حرمت خودتحصیلی در دانشجویان [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 23-34]

خ

  • خودپنداره تحصیلی بررسی روابط ساختاری دشواری ادراک شده، مقایسه اجتماعی و خودپنداره تحصیلی با سازگاری تحصیلی (مطالعه موردی: دانشجویان کارشناسی دانشگاه ارومیه) [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 9-22]

  • خودپنداره تحصیلی اثربخشی آموزش مدیریت انگیزش بر سرزندگی تحصیلی و خودپنداره تحصیلی دانش آموزان [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 67-72]

  • خودتعیین‌گری نقش خودتعیین‌گری بر عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان مدارس متوسطه تهران: نقش میانجی درگیری تحصیلی و نگرش به یادگیری الکترونیکی [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 85-100]

  • خودتنظیمی الگویی ساختاری از نقش واسطه‌ای خودتنظیمی و دانش و آگاهی در ارتباط بین نگرش به فناوری اطلاعات و ارتباطات و توانمندسازی در استفاده از آنها توسط مدیران مقطع متوسطه [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 81-90]

  • خودکارآمدی تحصیلی تدوین مدل علّی تقلب تحصیلی بر اساس عوامل فردی و بافتی با نقش واسطه‌ای خودکارآمدی تحصیلی [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 43-66]

  • خودمختاری پژوهشی ارائه مدل عِلّی درگیری و خودمختاری پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی: با نقش واسطه‌ای معنای تحصیلی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 9-22]

د

  • دانش آموزان اثربخشی آموزش مدیریت انگیزش بر سرزندگی تحصیلی و خودپنداره تحصیلی دانش آموزان [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 67-72]

  • دانش‌آموزان پیش‌بینی نگرش دانش‌آموزان نسبت به مدرسه براساس کیفیت زندگی در مدرسه و ادراک از کلاس درس [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 21-32]

  • دانش‌آموزان تدوین مدل علّی تقلب تحصیلی بر اساس عوامل فردی و بافتی با نقش واسطه‌ای خودکارآمدی تحصیلی [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 43-66]

  • دانش‌آموزان استعدادهای درخشان مقایسه کنش زبانی دانش‌آموزان پسر استعدادهای درخشان با دانش‌آموزان عادی در دوره دوم متوسطه [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 57-66]

  • دانش‌آموزان عادی مقایسه کنش زبانی دانش‌آموزان پسر استعدادهای درخشان با دانش‌آموزان عادی در دوره دوم متوسطه [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 57-66]

  • دانش تربیتی ارائه مدل علّی نقش عوامل مؤثر بر دانش محتوایی تربیتی فناوری دبیران [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 73-84]

  • دانشجویان بررسی ارتباط بین یادگیری خودراهبر و میزان سواد فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشجویان گروه علوم مهندسی دوره‌های یادگیری الکترونیکی مورد مطالعه: موسسه آموزش عالی مهرالبرز [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 35-50]

  • دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه مدل عِلّی درگیری و خودمختاری پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی: با نقش واسطه‌ای معنای تحصیلی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 9-22]

  • دانش فناوری ارائه مدل علّی نقش عوامل مؤثر بر دانش محتوایی تربیتی فناوری دبیران [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 73-84]

  • دانشگاه پیام نور مرور نظام‌مند پژوهش‌های انجام شده در زمینه دانشگاه پیام نور [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 33-46]

  • دانشگاه‌های باز جهان بررسی تطبیقی آموزش الکترونیکی رشته روان‌شناسی در دانشگاه‌های باز جهان [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 99-116]

  • دانش محتوا ارائه مدل علّی نقش عوامل مؤثر بر دانش محتوایی تربیتی فناوری دبیران [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 73-84]

  • دانش محتوایی تربیتی فناوری (TPACK) ارائه مدل علّی نقش عوامل مؤثر بر دانش محتوایی تربیتی فناوری دبیران [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 73-84]

  • دانش و آگاهی الگویی ساختاری از نقش واسطه‌ای خودتنظیمی و دانش و آگاهی در ارتباط بین نگرش به فناوری اطلاعات و ارتباطات و توانمندسازی در استفاده از آنها توسط مدیران مقطع متوسطه [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 81-90]

  • درگیری پژوهشی ارائه مدل عِلّی درگیری و خودمختاری پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی: با نقش واسطه‌ای معنای تحصیلی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 9-22]

  • درگیری تحصیلی نقش خودتعیین‌گری بر عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان مدارس متوسطه تهران: نقش میانجی درگیری تحصیلی و نگرش به یادگیری الکترونیکی [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 85-100]

  • درگیری تحصیلی بررسی پیشرفت تحصیلی با واسطه کیفیت آموزشی، درگیری تحصیلی،یادگیری به کمک همسالان و انگیزش تحصیلی (یک مطالعه در دو سطح دانش‌آموز و معلم) [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 9-24]

  • درگیری تحصیلی اثربخشی رویکرد آموزش مبتنی بر پیوندگرایی در مقایسه با رویکردهای آموزش ارتباطی و دستور - ترجمه بر درگیری تحصیلی دانش‎آموزان [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 39-52]

  • دسترس‌پذیری عوامل مؤثر بر توسعه جذابیت کتاب‌های الکترونیکی (مورد مطالعه دبیران مدارس دوره اول متوسطه شهر اصفهان) [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 51-62]

  • دشواری ادراک شده بررسی روابط ساختاری دشواری ادراک شده، مقایسه اجتماعی و خودپنداره تحصیلی با سازگاری تحصیلی (مطالعه موردی: دانشجویان کارشناسی دانشگاه ارومیه) [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 9-22]

ذ

  • ذهن آگاهی تأثیر آموزش ذهن آگاهی بر حافظه کاری و اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 91-99]

ر

  • رتبه‌بندی دانشگاه‌ها شناسایی، تدوین و اعتباریابی شاخص‌های آموزش و یادگیری در رتبه‌بندی دانشگاه‌ها [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 47-56]

  • رشته روان‌شناسی بررسی تطبیقی آموزش الکترونیکی رشته روان‌شناسی در دانشگاه‌های باز جهان [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 99-116]

  • رفتار قلدری مطالعه مقایسه‌ای رفتار قلدری، پیوند با مدرسه و شایستگی اجتماعی در دانش‌آموزان قلدر و طرفداران قلدری [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 71-82]

  • روایی سازه نسخة فارسی سیاهة هیجان معلم: یک مطالعة روان‌سنجی [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 25-38]

  • روش بازنمایی تاثیر روش بازنمایی مواد آموزشی در محیط یادگیری چند رسانه‌ای بر یادآوری واژگان با نقش میانجی‌گری سیالی کلامی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 23-32]

  • روش پژوهش آمیخته واکاوی کیفیت سنجش کلاسی معلمان؛ مطالعه‌ای به روش پژوهش آمیخته [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 63-84]

  • رویکرد آموزش ارتباطی اثربخشی رویکرد آموزش مبتنی بر پیوندگرایی در مقایسه با رویکردهای آموزش ارتباطی و دستور - ترجمه بر درگیری تحصیلی دانش‎آموزان [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 39-52]

  • رویکرد آموزش دستور – ترجمه اثربخشی رویکرد آموزش مبتنی بر پیوندگرایی در مقایسه با رویکردهای آموزش ارتباطی و دستور - ترجمه بر درگیری تحصیلی دانش‎آموزان [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 39-52]

س

  • سازگاری تحصیلی بررسی روابط ساختاری دشواری ادراک شده، مقایسه اجتماعی و خودپنداره تحصیلی با سازگاری تحصیلی (مطالعه موردی: دانشجویان کارشناسی دانشگاه ارومیه) [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 9-22]

  • سیالی کلامی تاثیر روش بازنمایی مواد آموزشی در محیط یادگیری چند رسانه‌ای بر یادآوری واژگان با نقش میانجی‌گری سیالی کلامی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 23-32]

  • سیاهة هیجان معلم نسخة فارسی سیاهة هیجان معلم: یک مطالعة روان‌سنجی [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 25-38]

  • سرزندگی تحصیلی اثربخشی آموزش مدیریت انگیزش بر سرزندگی تحصیلی و خودپنداره تحصیلی دانش آموزان [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 67-72]

  • سنجش از واکاوی کیفیت سنجش کلاسی معلمان؛ مطالعه‌ای به روش پژوهش آمیخته [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 63-84]

  • سنجش کلاسی واکاوی کیفیت سنجش کلاسی معلمان؛ مطالعه‌ای به روش پژوهش آمیخته [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 63-84]

  • سواد فناوری اطلاعات و ارتباطات بررسی ارتباط بین یادگیری خودراهبر و میزان سواد فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشجویان گروه علوم مهندسی دوره‌های یادگیری الکترونیکی مورد مطالعه: موسسه آموزش عالی مهرالبرز [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 35-50]

ش

  • شایستگی اجتماعی مطالعه مقایسه‌ای رفتار قلدری، پیوند با مدرسه و شایستگی اجتماعی در دانش‌آموزان قلدر و طرفداران قلدری [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 71-82]

  • شبکه اجتماعی نقش شبکه‌های اجتماعی بر ارتقای فرهنگ زیست‌محیطی معلمان: مطالعه موردی واتس‌آپ [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 93-100]

ط

  • طرفدار قلدری مطالعه مقایسه‌ای رفتار قلدری، پیوند با مدرسه و شایستگی اجتماعی در دانش‌آموزان قلدر و طرفداران قلدری [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 71-82]

ع

  • عملکرد تحصیلی نقش خودتعیین‌گری بر عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان مدارس متوسطه تهران: نقش میانجی درگیری تحصیلی و نگرش به یادگیری الکترونیکی [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 85-100]

  • عوامل بافتی تدوین مدل علّی تقلب تحصیلی بر اساس عوامل فردی و بافتی با نقش واسطه‌ای خودکارآمدی تحصیلی [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 43-66]

  • عوامل فردی تدوین مدل علّی تقلب تحصیلی بر اساس عوامل فردی و بافتی با نقش واسطه‌ای خودکارآمدی تحصیلی [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 43-66]

ف

  • فرهنگ ویژگی‌های فرهنگی یادگیرنده ایرانی در نظام آموزش الکترونیکی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 85-98]

  • فرهنگ زیست‌محیطی نقش شبکه‌های اجتماعی بر ارتقای فرهنگ زیست‌محیطی معلمان: مطالعه موردی واتس‌آپ [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 93-100]

ق

  • قابلیت تعامل با کتاب عوامل مؤثر بر توسعه جذابیت کتاب‌های الکترونیکی (مورد مطالعه دبیران مدارس دوره اول متوسطه شهر اصفهان) [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 51-62]

ک

  • کارآفرینی بررسی رابطه برنامه درسی پنهان با باورهای انگیزشی و کارآفرینی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 101-109]

  • کاستی توجه- بیش‌فعالی مقایسه نیم‌رخ حافظه و توجه در دانش‌آموزان مبتلا به اختلال بیش‌فعالی- کاستی توجه، اختلال نافرمانی- مقابله‌جویانه و اختلال ارتباط (عملی) اجتماعی با دانش‌آموزان عادی [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 33-42]

  • کتاب درسی تجارب دانشجویان دختر از مفهوم جنس در کتب درسی: پژوهشی پدیدارشناسانه [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 9-20]

  • کتاب‌های الکترونیکی عوامل مؤثر بر توسعه جذابیت کتاب‌های الکترونیکی (مورد مطالعه دبیران مدارس دوره اول متوسطه شهر اصفهان) [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 51-62]

  • کیفیت آموزشی بررسی پیشرفت تحصیلی با واسطه کیفیت آموزشی، درگیری تحصیلی،یادگیری به کمک همسالان و انگیزش تحصیلی (یک مطالعه در دو سطح دانش‌آموز و معلم) [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 9-24]

  • کیفیت زندگی پیش‌بینی نگرش دانش‌آموزان نسبت به مدرسه براساس کیفیت زندگی در مدرسه و ادراک از کلاس درس [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 21-32]

  • کنش زبانی مقایسه کنش زبانی دانش‌آموزان پسر استعدادهای درخشان با دانش‌آموزان عادی در دوره دوم متوسطه [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 57-66]

م

  • مدارس غیردولتی شناسایی مولفه‌های توسعه مدیران با استعداد مدارس غیردولتی با رویکردی مبتنی بر نظریۀ داده‌بنیاد، ارائه الگو [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 53-70]

  • مدیر شناسایی مولفه‌های توسعه مدیران با استعداد مدارس غیردولتی با رویکردی مبتنی بر نظریۀ داده‌بنیاد، ارائه الگو [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 53-70]

  • مدیریت استعداد شناسایی مولفه‌های توسعه مدیران با استعداد مدارس غیردولتی با رویکردی مبتنی بر نظریۀ داده‌بنیاد، ارائه الگو [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 53-70]

  • مدیریت انگیزش اثربخشی آموزش مدیریت انگیزش بر سرزندگی تحصیلی و خودپنداره تحصیلی دانش آموزان [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 67-72]

  • مدل ساختاری الگویی ساختاری از نقش واسطه‌ای خودتنظیمی و دانش و آگاهی در ارتباط بین نگرش به فناوری اطلاعات و ارتباطات و توانمندسازی در استفاده از آنها توسط مدیران مقطع متوسطه [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 81-90]

  • مرور نظام‌مند مرور نظام‌مند پژوهش‌های انجام شده در زمینه دانشگاه پیام نور [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 33-46]

  • معرفت شناسی تحلیل معرفت شناسی اگزیستانسیالیسم و استلزامات تربیتی آن در نظام آموزش از دور (با تاکید بر آموزش مجازی) [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 101-115]

  • معلمان واکاوی کیفیت سنجش کلاسی معلمان؛ مطالعه‌ای به روش پژوهش آمیخته [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 63-84]

  • معنای تحصیلی ارائه مدل عِلّی درگیری و خودمختاری پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی: با نقش واسطه‌ای معنای تحصیلی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 9-22]

  • مقیاس درگیری دانش‌آموز ویژگی‌های روانسنجی مقیاس چند بعدی درگیری دانش‌آموز در مدرسه [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 83-92]

  • مقایسه اجتماعی بررسی روابط ساختاری دشواری ادراک شده، مقایسه اجتماعی و خودپنداره تحصیلی با سازگاری تحصیلی (مطالعه موردی: دانشجویان کارشناسی دانشگاه ارومیه) [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 9-22]

ن

  • نابرابری جنسیتی تجارب دانشجویان دختر از مفهوم جنس در کتب درسی: پژوهشی پدیدارشناسانه [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 9-20]

  • نافرمانی- مقابله‌جویانه مقایسه نیم‌رخ حافظه و توجه در دانش‌آموزان مبتلا به اختلال بیش‌فعالی- کاستی توجه، اختلال نافرمانی- مقابله‌جویانه و اختلال ارتباط (عملی) اجتماعی با دانش‌آموزان عادی [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 33-42]

  • نظام آموزش الکترونیکی ویژگی‌های فرهنگی یادگیرنده ایرانی در نظام آموزش الکترونیکی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 85-98]

  • نظریۀ پیوندگرایی اثربخشی رویکرد آموزش مبتنی بر پیوندگرایی در مقایسه با رویکردهای آموزش ارتباطی و دستور - ترجمه بر درگیری تحصیلی دانش‎آموزان [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 39-52]

  • نگرش به یادگیری الکترونیکی نقش خودتعیین‌گری بر عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان مدارس متوسطه تهران: نقش میانجی درگیری تحصیلی و نگرش به یادگیری الکترونیکی [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 85-100]

  • نگرش به مدرسه پیش‌بینی نگرش دانش‌آموزان نسبت به مدرسه براساس کیفیت زندگی در مدرسه و ادراک از کلاس درس [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 21-32]

  • نیم‌رخ حافظه مقایسه نیم‌رخ حافظه و توجه در دانش‌آموزان مبتلا به اختلال بیش‌فعالی- کاستی توجه، اختلال نافرمانی- مقابله‌جویانه و اختلال ارتباط (عملی) اجتماعی با دانش‌آموزان عادی [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 33-42]

و

  • واتس‌آپ نقش شبکه‌های اجتماعی بر ارتقای فرهنگ زیست‌محیطی معلمان: مطالعه موردی واتس‌آپ [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 93-100]

  • ویژگی‌های روانسنجی ویژگی‌های روانسنجی مقیاس چند بعدی درگیری دانش‌آموز در مدرسه [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 83-92]

ه

  • همسانی درونی نسخة فارسی سیاهة هیجان معلم: یک مطالعة روان‌سنجی [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 25-38]

  • هوش مقایسه کنش زبانی دانش‌آموزان پسر استعدادهای درخشان با دانش‌آموزان عادی در دوره دوم متوسطه [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 57-66]

ی

  • یادآوری واژگان تاثیر روش بازنمایی مواد آموزشی در محیط یادگیری چند رسانه‌ای بر یادآوری واژگان با نقش میانجی‌گری سیالی کلامی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 23-32]

  • یادگیری شناسایی، تدوین و اعتباریابی شاخص‌های آموزش و یادگیری در رتبه‌بندی دانشگاه‌ها [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 47-56]

  • یادگیری الکترونیکی بررسی ارتباط بین یادگیری خودراهبر و میزان سواد فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشجویان گروه علوم مهندسی دوره‌های یادگیری الکترونیکی مورد مطالعه: موسسه آموزش عالی مهرالبرز [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 35-50]

  • یادگیری به‌ کمک همسالان بررسی پیشرفت تحصیلی با واسطه کیفیت آموزشی، درگیری تحصیلی،یادگیری به کمک همسالان و انگیزش تحصیلی (یک مطالعه در دو سطح دانش‌آموز و معلم) [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 9-24]

  • یادگیری چند رسانه‌ای تاثیر روش بازنمایی مواد آموزشی در محیط یادگیری چند رسانه‌ای بر یادآوری واژگان با نقش میانجی‌گری سیالی کلامی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 23-32]

  • یادگیری خودراهبر بررسی ارتباط بین یادگیری خودراهبر و میزان سواد فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشجویان گروه علوم مهندسی دوره‌های یادگیری الکترونیکی مورد مطالعه: موسسه آموزش عالی مهرالبرز [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 35-50]

  • یادگیرنده ایرانی ویژگی‌های فرهنگی یادگیرنده ایرانی در نظام آموزش الکترونیکی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 85-98]