آ
-
آموزش
شناسایی، تدوین و اعتباریابی شاخصهای آموزش و یادگیری در رتبهبندی دانشگاهها [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 47-56]
-
آموزش از دور
تحلیل معرفت شناسی اگزیستانسیالیسم و استلزامات تربیتی آن در نظام آموزش از دور (با تاکید بر آموزش مجازی) [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 101-115]
-
آموزش الکترونیکی
بررسی تطبیقی آموزش الکترونیکی رشته روانشناسی در دانشگاههای باز جهان [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 99-116]
-
آموزش عالی
بررسی ارتباط بین یادگیری خودراهبر و میزان سواد فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشجویان گروه علوم مهندسی دورههای یادگیری الکترونیکی مورد مطالعه: موسسه آموزش عالی مهرالبرز [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 35-50]
-
آموزش مجازی
تحلیل معرفت شناسی اگزیستانسیالیسم و استلزامات تربیتی آن در نظام آموزش از دور (با تاکید بر آموزش مجازی) [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 101-115]
ا
-
احساس دلزدگی تحصیلی
ارائه مدل عِلی روابط جو روانی- اجتماعی کلاس و احساس دلزدگی تحصیلی با نقش واسطهای ارزش تکلیف [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 67-80]
-
ادراک از کلاس
پیشبینی نگرش دانشآموزان نسبت به مدرسه براساس کیفیت زندگی در مدرسه و ادراک از کلاس درس [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 21-32]
-
ارتباط عملی- اجتماعی (پراگماتیک)
مقایسه نیمرخ حافظه و توجه در دانشآموزان مبتلا به اختلال بیشفعالی- کاستی توجه، اختلال نافرمانی- مقابلهجویانه و اختلال ارتباط (عملی) اجتماعی با دانشآموزان عادی [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 33-42]
-
ارزش تکلیف
ارائه مدل عِلی روابط جو روانی- اجتماعی کلاس و احساس دلزدگی تحصیلی با نقش واسطهای ارزش تکلیف [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 67-80]
-
استعداد
شناسایی مولفههای توسعه مدیران با استعداد مدارس غیردولتی با رویکردی مبتنی بر نظریۀ دادهبنیاد، ارائه الگو [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 53-70]
-
استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات
الگویی ساختاری از نقش واسطهای خودتنظیمی و دانش و آگاهی در ارتباط بین نگرش به فناوری اطلاعات و ارتباطات و توانمندسازی در استفاده از آنها توسط مدیران مقطع متوسطه [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 81-90]
-
اعتبارسنجی
شناسایی، تدوین و اعتباریابی شاخصهای آموزش و یادگیری در رتبهبندی دانشگاهها [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 47-56]
-
اگزیستانسیالیسم
تحلیل معرفت شناسی اگزیستانسیالیسم و استلزامات تربیتی آن در نظام آموزش از دور (با تاکید بر آموزش مجازی) [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 101-115]
-
انعطافپذیری کتاب
عوامل مؤثر بر توسعه جذابیت کتابهای الکترونیکی (مورد مطالعه دبیران مدارس دوره اول متوسطه شهر اصفهان) [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 51-62]
-
انگیزش تحصیلی
بررسی پیشرفت تحصیلی با واسطه کیفیت آموزشی، درگیری تحصیلی،یادگیری به کمک همسالان و انگیزش تحصیلی (یک مطالعه در دو سطح دانشآموز و معلم) [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 9-24]
ب
-
باورهای انگیزشی
بررسی رابطه برنامه درسی پنهان با باورهای انگیزشی و کارآفرینی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 101-109]
-
باورهای خودکارآمدی تحصیلی
مدلی برای تبیین رابطه پنج عامل بزرگ شخصیت و بیصداقتی تحصیلی با میانجیگری باورهای خودکارآمدی تحصیلی و حرمت خودتحصیلی در دانشجویان [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 23-34]
-
برای و به مثابه یادگیری
واکاوی کیفیت سنجش کلاسی معلمان؛ مطالعهای به روش پژوهش آمیخته [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 63-84]
-
بررسی تطبیقی
بررسی تطبیقی آموزش الکترونیکی رشته روانشناسی در دانشگاههای باز جهان [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 99-116]
-
برنامه درسی پنهان
بررسی رابطه برنامه درسی پنهان با باورهای انگیزشی و کارآفرینی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 101-109]
-
بیصداقتی تحصیلی
مدلی برای تبیین رابطه پنج عامل بزرگ شخصیت و بیصداقتی تحصیلی با میانجیگری باورهای خودکارآمدی تحصیلی و حرمت خودتحصیلی در دانشجویان [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 23-34]
پ
-
پیامدهای نابرابری
تجارب دانشجویان دختر از مفهوم جنس در کتب درسی: پژوهشی پدیدارشناسانه [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 9-20]
-
پدیدارشناسی
تجارب دانشجویان دختر از مفهوم جنس در کتب درسی: پژوهشی پدیدارشناسانه [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 9-20]
-
پژوهش
مرور نظاممند پژوهشهای انجام شده در زمینه دانشگاه پیام نور [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 33-46]
-
پیشرفت تحصیلی
بررسی پیشرفت تحصیلی با واسطه کیفیت آموزشی، درگیری تحصیلی،یادگیری به کمک همسالان و انگیزش تحصیلی (یک مطالعه در دو سطح دانشآموز و معلم) [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 9-24]
-
پنج عامل بزرگ شخصیت
مدلی برای تبیین رابطه پنج عامل بزرگ شخصیت و بیصداقتی تحصیلی با میانجیگری باورهای خودکارآمدی تحصیلی و حرمت خودتحصیلی در دانشجویان [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 23-34]
-
پیوند با مدرسه
مطالعه مقایسهای رفتار قلدری، پیوند با مدرسه و شایستگی اجتماعی در دانشآموزان قلدر و طرفداران قلدری [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 71-82]
ت
-
تحلیل اعتبار
ویژگیهای روانسنجی مقیاس چند بعدی درگیری دانشآموز در مدرسه [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 83-92]
-
تحلیل دوسطحی
بررسی پیشرفت تحصیلی با واسطه کیفیت آموزشی، درگیری تحصیلی،یادگیری به کمک همسالان و انگیزش تحصیلی (یک مطالعه در دو سطح دانشآموز و معلم) [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 9-24]
-
تحلیل عاملی اکتشافی
ویژگیهای روانسنجی مقیاس چند بعدی درگیری دانشآموز در مدرسه [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 83-92]
-
تحلیل عاملی تأییدی
ویژگیهای روانسنجی مقیاس چند بعدی درگیری دانشآموز در مدرسه [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 83-92]
-
تحلیل عاملی تاییدی
نسخة فارسی سیاهة هیجان معلم: یک مطالعة روانسنجی [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 25-38]
-
تقلب تحصیلی
تدوین مدل علّی تقلب تحصیلی بر اساس عوامل فردی و بافتی با نقش واسطهای خودکارآمدی تحصیلی [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 43-66]
-
توانمندسازی
الگویی ساختاری از نقش واسطهای خودتنظیمی و دانش و آگاهی در ارتباط بین نگرش به فناوری اطلاعات و ارتباطات و توانمندسازی در استفاده از آنها توسط مدیران مقطع متوسطه [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 81-90]
-
توجه
مقایسه نیمرخ حافظه و توجه در دانشآموزان مبتلا به اختلال بیشفعالی- کاستی توجه، اختلال نافرمانی- مقابلهجویانه و اختلال ارتباط (عملی) اجتماعی با دانشآموزان عادی [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 33-42]
-
توسعه
شناسایی مولفههای توسعه مدیران با استعداد مدارس غیردولتی با رویکردی مبتنی بر نظریۀ دادهبنیاد، ارائه الگو [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 53-70]
ج
-
جو روانی- اجتماعی کلاس
ارائه مدل عِلی روابط جو روانی- اجتماعی کلاس و احساس دلزدگی تحصیلی با نقش واسطهای ارزش تکلیف [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 67-80]
ح
-
حافظه کاری و اشتیاق تحصیلی
تأثیر آموزش ذهن آگاهی بر حافظه کاری و اشتیاق تحصیلی دانشآموزان [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 91-99]
-
حرمت خودتحصیلی
مدلی برای تبیین رابطه پنج عامل بزرگ شخصیت و بیصداقتی تحصیلی با میانجیگری باورهای خودکارآمدی تحصیلی و حرمت خودتحصیلی در دانشجویان [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 23-34]
خ
-
خودپنداره تحصیلی
بررسی روابط ساختاری دشواری ادراک شده، مقایسه اجتماعی و خودپنداره تحصیلی با سازگاری تحصیلی (مطالعه موردی: دانشجویان کارشناسی دانشگاه ارومیه) [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 9-22]
-
خودپنداره تحصیلی
اثربخشی آموزش مدیریت انگیزش بر سرزندگی تحصیلی و خودپنداره تحصیلی دانش آموزان [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 67-72]
-
خودتعیینگری
نقش خودتعیینگری بر عملکرد تحصیلی دانشآموزان مدارس متوسطه تهران: نقش میانجی درگیری تحصیلی و نگرش به یادگیری الکترونیکی [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 85-100]
-
خودتنظیمی
الگویی ساختاری از نقش واسطهای خودتنظیمی و دانش و آگاهی در ارتباط بین نگرش به فناوری اطلاعات و ارتباطات و توانمندسازی در استفاده از آنها توسط مدیران مقطع متوسطه [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 81-90]
-
خودکارآمدی تحصیلی
تدوین مدل علّی تقلب تحصیلی بر اساس عوامل فردی و بافتی با نقش واسطهای خودکارآمدی تحصیلی [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 43-66]
-
خودمختاری پژوهشی
ارائه مدل عِلّی درگیری و خودمختاری پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی: با نقش واسطهای معنای تحصیلی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 9-22]
د
-
دانش آموزان
اثربخشی آموزش مدیریت انگیزش بر سرزندگی تحصیلی و خودپنداره تحصیلی دانش آموزان [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 67-72]
-
دانشآموزان
پیشبینی نگرش دانشآموزان نسبت به مدرسه براساس کیفیت زندگی در مدرسه و ادراک از کلاس درس [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 21-32]
-
دانشآموزان
تدوین مدل علّی تقلب تحصیلی بر اساس عوامل فردی و بافتی با نقش واسطهای خودکارآمدی تحصیلی [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 43-66]
-
دانشآموزان استعدادهای درخشان
مقایسه کنش زبانی دانشآموزان پسر استعدادهای درخشان با دانشآموزان عادی در دوره دوم متوسطه [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 57-66]
-
دانشآموزان عادی
مقایسه کنش زبانی دانشآموزان پسر استعدادهای درخشان با دانشآموزان عادی در دوره دوم متوسطه [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 57-66]
-
دانش تربیتی
ارائه مدل علّی نقش عوامل مؤثر بر دانش محتوایی تربیتی فناوری دبیران [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 73-84]
-
دانشجویان
بررسی ارتباط بین یادگیری خودراهبر و میزان سواد فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشجویان گروه علوم مهندسی دورههای یادگیری الکترونیکی مورد مطالعه: موسسه آموزش عالی مهرالبرز [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 35-50]
-
دانشجویان تحصیلات تکمیلی
ارائه مدل عِلّی درگیری و خودمختاری پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی: با نقش واسطهای معنای تحصیلی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 9-22]
-
دانش فناوری
ارائه مدل علّی نقش عوامل مؤثر بر دانش محتوایی تربیتی فناوری دبیران [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 73-84]
-
دانشگاه پیام نور
مرور نظاممند پژوهشهای انجام شده در زمینه دانشگاه پیام نور [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 33-46]
-
دانشگاههای باز جهان
بررسی تطبیقی آموزش الکترونیکی رشته روانشناسی در دانشگاههای باز جهان [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 99-116]
-
دانش محتوا
ارائه مدل علّی نقش عوامل مؤثر بر دانش محتوایی تربیتی فناوری دبیران [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 73-84]
-
دانش محتوایی تربیتی فناوری (TPACK)
ارائه مدل علّی نقش عوامل مؤثر بر دانش محتوایی تربیتی فناوری دبیران [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 73-84]
-
دانش و آگاهی
الگویی ساختاری از نقش واسطهای خودتنظیمی و دانش و آگاهی در ارتباط بین نگرش به فناوری اطلاعات و ارتباطات و توانمندسازی در استفاده از آنها توسط مدیران مقطع متوسطه [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 81-90]
-
درگیری پژوهشی
ارائه مدل عِلّی درگیری و خودمختاری پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی: با نقش واسطهای معنای تحصیلی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 9-22]
-
درگیری تحصیلی
نقش خودتعیینگری بر عملکرد تحصیلی دانشآموزان مدارس متوسطه تهران: نقش میانجی درگیری تحصیلی و نگرش به یادگیری الکترونیکی [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 85-100]
-
درگیری تحصیلی
بررسی پیشرفت تحصیلی با واسطه کیفیت آموزشی، درگیری تحصیلی،یادگیری به کمک همسالان و انگیزش تحصیلی (یک مطالعه در دو سطح دانشآموز و معلم) [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 9-24]
-
درگیری تحصیلی
اثربخشی رویکرد آموزش مبتنی بر پیوندگرایی در مقایسه با رویکردهای آموزش ارتباطی و دستور - ترجمه بر درگیری تحصیلی دانشآموزان [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 39-52]
-
دسترسپذیری
عوامل مؤثر بر توسعه جذابیت کتابهای الکترونیکی (مورد مطالعه دبیران مدارس دوره اول متوسطه شهر اصفهان) [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 51-62]
-
دشواری ادراک شده
بررسی روابط ساختاری دشواری ادراک شده، مقایسه اجتماعی و خودپنداره تحصیلی با سازگاری تحصیلی (مطالعه موردی: دانشجویان کارشناسی دانشگاه ارومیه) [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 9-22]
ذ
-
ذهن آگاهی
تأثیر آموزش ذهن آگاهی بر حافظه کاری و اشتیاق تحصیلی دانشآموزان [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 91-99]
ر
-
رتبهبندی دانشگاهها
شناسایی، تدوین و اعتباریابی شاخصهای آموزش و یادگیری در رتبهبندی دانشگاهها [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 47-56]
-
رشته روانشناسی
بررسی تطبیقی آموزش الکترونیکی رشته روانشناسی در دانشگاههای باز جهان [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 99-116]
-
رفتار قلدری
مطالعه مقایسهای رفتار قلدری، پیوند با مدرسه و شایستگی اجتماعی در دانشآموزان قلدر و طرفداران قلدری [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 71-82]
-
روایی سازه
نسخة فارسی سیاهة هیجان معلم: یک مطالعة روانسنجی [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 25-38]
-
روش بازنمایی
تاثیر روش بازنمایی مواد آموزشی در محیط یادگیری چند رسانهای بر یادآوری واژگان با نقش میانجیگری سیالی کلامی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 23-32]
-
روش پژوهش آمیخته
واکاوی کیفیت سنجش کلاسی معلمان؛ مطالعهای به روش پژوهش آمیخته [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 63-84]
-
رویکرد آموزش ارتباطی
اثربخشی رویکرد آموزش مبتنی بر پیوندگرایی در مقایسه با رویکردهای آموزش ارتباطی و دستور - ترجمه بر درگیری تحصیلی دانشآموزان [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 39-52]
-
رویکرد آموزش دستور – ترجمه
اثربخشی رویکرد آموزش مبتنی بر پیوندگرایی در مقایسه با رویکردهای آموزش ارتباطی و دستور - ترجمه بر درگیری تحصیلی دانشآموزان [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 39-52]
س
-
سازگاری تحصیلی
بررسی روابط ساختاری دشواری ادراک شده، مقایسه اجتماعی و خودپنداره تحصیلی با سازگاری تحصیلی (مطالعه موردی: دانشجویان کارشناسی دانشگاه ارومیه) [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 9-22]
-
سیالی کلامی
تاثیر روش بازنمایی مواد آموزشی در محیط یادگیری چند رسانهای بر یادآوری واژگان با نقش میانجیگری سیالی کلامی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 23-32]
-
سیاهة هیجان معلم
نسخة فارسی سیاهة هیجان معلم: یک مطالعة روانسنجی [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 25-38]
-
سرزندگی تحصیلی
اثربخشی آموزش مدیریت انگیزش بر سرزندگی تحصیلی و خودپنداره تحصیلی دانش آموزان [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 67-72]
-
سنجش از
واکاوی کیفیت سنجش کلاسی معلمان؛ مطالعهای به روش پژوهش آمیخته [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 63-84]
-
سنجش کلاسی
واکاوی کیفیت سنجش کلاسی معلمان؛ مطالعهای به روش پژوهش آمیخته [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 63-84]
-
سواد فناوری اطلاعات و ارتباطات
بررسی ارتباط بین یادگیری خودراهبر و میزان سواد فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشجویان گروه علوم مهندسی دورههای یادگیری الکترونیکی مورد مطالعه: موسسه آموزش عالی مهرالبرز [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 35-50]
ش
-
شایستگی اجتماعی
مطالعه مقایسهای رفتار قلدری، پیوند با مدرسه و شایستگی اجتماعی در دانشآموزان قلدر و طرفداران قلدری [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 71-82]
-
شبکه اجتماعی
نقش شبکههای اجتماعی بر ارتقای فرهنگ زیستمحیطی معلمان: مطالعه موردی واتسآپ [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 93-100]
ط
-
طرفدار قلدری
مطالعه مقایسهای رفتار قلدری، پیوند با مدرسه و شایستگی اجتماعی در دانشآموزان قلدر و طرفداران قلدری [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 71-82]
ع
-
عملکرد تحصیلی
نقش خودتعیینگری بر عملکرد تحصیلی دانشآموزان مدارس متوسطه تهران: نقش میانجی درگیری تحصیلی و نگرش به یادگیری الکترونیکی [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 85-100]
-
عوامل بافتی
تدوین مدل علّی تقلب تحصیلی بر اساس عوامل فردی و بافتی با نقش واسطهای خودکارآمدی تحصیلی [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 43-66]
-
عوامل فردی
تدوین مدل علّی تقلب تحصیلی بر اساس عوامل فردی و بافتی با نقش واسطهای خودکارآمدی تحصیلی [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 43-66]
ف
-
فرهنگ
ویژگیهای فرهنگی یادگیرنده ایرانی در نظام آموزش الکترونیکی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 85-98]
-
فرهنگ زیستمحیطی
نقش شبکههای اجتماعی بر ارتقای فرهنگ زیستمحیطی معلمان: مطالعه موردی واتسآپ [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 93-100]
ق
-
قابلیت تعامل با کتاب
عوامل مؤثر بر توسعه جذابیت کتابهای الکترونیکی (مورد مطالعه دبیران مدارس دوره اول متوسطه شهر اصفهان) [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 51-62]
ک
-
کارآفرینی
بررسی رابطه برنامه درسی پنهان با باورهای انگیزشی و کارآفرینی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 101-109]
-
کاستی توجه- بیشفعالی
مقایسه نیمرخ حافظه و توجه در دانشآموزان مبتلا به اختلال بیشفعالی- کاستی توجه، اختلال نافرمانی- مقابلهجویانه و اختلال ارتباط (عملی) اجتماعی با دانشآموزان عادی [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 33-42]
-
کتاب درسی
تجارب دانشجویان دختر از مفهوم جنس در کتب درسی: پژوهشی پدیدارشناسانه [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 9-20]
-
کتابهای الکترونیکی
عوامل مؤثر بر توسعه جذابیت کتابهای الکترونیکی (مورد مطالعه دبیران مدارس دوره اول متوسطه شهر اصفهان) [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 51-62]
-
کیفیت آموزشی
بررسی پیشرفت تحصیلی با واسطه کیفیت آموزشی، درگیری تحصیلی،یادگیری به کمک همسالان و انگیزش تحصیلی (یک مطالعه در دو سطح دانشآموز و معلم) [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 9-24]
-
کیفیت زندگی
پیشبینی نگرش دانشآموزان نسبت به مدرسه براساس کیفیت زندگی در مدرسه و ادراک از کلاس درس [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 21-32]
-
کنش زبانی
مقایسه کنش زبانی دانشآموزان پسر استعدادهای درخشان با دانشآموزان عادی در دوره دوم متوسطه [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 57-66]
م
-
مدارس غیردولتی
شناسایی مولفههای توسعه مدیران با استعداد مدارس غیردولتی با رویکردی مبتنی بر نظریۀ دادهبنیاد، ارائه الگو [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 53-70]
-
مدیر
شناسایی مولفههای توسعه مدیران با استعداد مدارس غیردولتی با رویکردی مبتنی بر نظریۀ دادهبنیاد، ارائه الگو [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 53-70]
-
مدیریت استعداد
شناسایی مولفههای توسعه مدیران با استعداد مدارس غیردولتی با رویکردی مبتنی بر نظریۀ دادهبنیاد، ارائه الگو [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 53-70]
-
مدیریت انگیزش
اثربخشی آموزش مدیریت انگیزش بر سرزندگی تحصیلی و خودپنداره تحصیلی دانش آموزان [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 67-72]
-
مدل ساختاری
الگویی ساختاری از نقش واسطهای خودتنظیمی و دانش و آگاهی در ارتباط بین نگرش به فناوری اطلاعات و ارتباطات و توانمندسازی در استفاده از آنها توسط مدیران مقطع متوسطه [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 81-90]
-
مرور نظاممند
مرور نظاممند پژوهشهای انجام شده در زمینه دانشگاه پیام نور [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 33-46]
-
معرفت شناسی
تحلیل معرفت شناسی اگزیستانسیالیسم و استلزامات تربیتی آن در نظام آموزش از دور (با تاکید بر آموزش مجازی) [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 101-115]
-
معلمان
واکاوی کیفیت سنجش کلاسی معلمان؛ مطالعهای به روش پژوهش آمیخته [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 63-84]
-
معنای تحصیلی
ارائه مدل عِلّی درگیری و خودمختاری پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی: با نقش واسطهای معنای تحصیلی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 9-22]
-
مقیاس درگیری دانشآموز
ویژگیهای روانسنجی مقیاس چند بعدی درگیری دانشآموز در مدرسه [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 83-92]
-
مقایسه اجتماعی
بررسی روابط ساختاری دشواری ادراک شده، مقایسه اجتماعی و خودپنداره تحصیلی با سازگاری تحصیلی (مطالعه موردی: دانشجویان کارشناسی دانشگاه ارومیه) [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 9-22]
ن
-
نابرابری جنسیتی
تجارب دانشجویان دختر از مفهوم جنس در کتب درسی: پژوهشی پدیدارشناسانه [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 9-20]
-
نافرمانی- مقابلهجویانه
مقایسه نیمرخ حافظه و توجه در دانشآموزان مبتلا به اختلال بیشفعالی- کاستی توجه، اختلال نافرمانی- مقابلهجویانه و اختلال ارتباط (عملی) اجتماعی با دانشآموزان عادی [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 33-42]
-
نظام آموزش الکترونیکی
ویژگیهای فرهنگی یادگیرنده ایرانی در نظام آموزش الکترونیکی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 85-98]
-
نظریۀ پیوندگرایی
اثربخشی رویکرد آموزش مبتنی بر پیوندگرایی در مقایسه با رویکردهای آموزش ارتباطی و دستور - ترجمه بر درگیری تحصیلی دانشآموزان [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 39-52]
-
نگرش به یادگیری الکترونیکی
نقش خودتعیینگری بر عملکرد تحصیلی دانشآموزان مدارس متوسطه تهران: نقش میانجی درگیری تحصیلی و نگرش به یادگیری الکترونیکی [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 85-100]
-
نگرش به مدرسه
پیشبینی نگرش دانشآموزان نسبت به مدرسه براساس کیفیت زندگی در مدرسه و ادراک از کلاس درس [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 21-32]
-
نیمرخ حافظه
مقایسه نیمرخ حافظه و توجه در دانشآموزان مبتلا به اختلال بیشفعالی- کاستی توجه، اختلال نافرمانی- مقابلهجویانه و اختلال ارتباط (عملی) اجتماعی با دانشآموزان عادی [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 33-42]
و
-
واتسآپ
نقش شبکههای اجتماعی بر ارتقای فرهنگ زیستمحیطی معلمان: مطالعه موردی واتسآپ [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 93-100]
-
ویژگیهای روانسنجی
ویژگیهای روانسنجی مقیاس چند بعدی درگیری دانشآموز در مدرسه [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 83-92]
ه
-
همسانی درونی
نسخة فارسی سیاهة هیجان معلم: یک مطالعة روانسنجی [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 25-38]
-
هوش
مقایسه کنش زبانی دانشآموزان پسر استعدادهای درخشان با دانشآموزان عادی در دوره دوم متوسطه [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 57-66]
ی
-
یادآوری واژگان
تاثیر روش بازنمایی مواد آموزشی در محیط یادگیری چند رسانهای بر یادآوری واژگان با نقش میانجیگری سیالی کلامی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 23-32]
-
یادگیری
شناسایی، تدوین و اعتباریابی شاخصهای آموزش و یادگیری در رتبهبندی دانشگاهها [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 47-56]
-
یادگیری الکترونیکی
بررسی ارتباط بین یادگیری خودراهبر و میزان سواد فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشجویان گروه علوم مهندسی دورههای یادگیری الکترونیکی مورد مطالعه: موسسه آموزش عالی مهرالبرز [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 35-50]
-
یادگیری به کمک همسالان
بررسی پیشرفت تحصیلی با واسطه کیفیت آموزشی، درگیری تحصیلی،یادگیری به کمک همسالان و انگیزش تحصیلی (یک مطالعه در دو سطح دانشآموز و معلم) [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 9-24]
-
یادگیری چند رسانهای
تاثیر روش بازنمایی مواد آموزشی در محیط یادگیری چند رسانهای بر یادآوری واژگان با نقش میانجیگری سیالی کلامی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 23-32]
-
یادگیری خودراهبر
بررسی ارتباط بین یادگیری خودراهبر و میزان سواد فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشجویان گروه علوم مهندسی دورههای یادگیری الکترونیکی مورد مطالعه: موسسه آموزش عالی مهرالبرز [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 35-50]
-
یادگیرنده ایرانی
ویژگیهای فرهنگی یادگیرنده ایرانی در نظام آموزش الکترونیکی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 85-98]