آموزششناسایی، تدوین و اعتباریابی شاخصهای آموزش و یادگیری در رتبهبندی دانشگاهها [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 47-56]
آموزش از دورتحلیل معرفت شناسی اگزیستانسیالیسم و استلزامات تربیتی آن در نظام آموزش از دور (با تاکید بر آموزش مجازی) [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 101-115]
آموزش الکترونیکیبررسی تطبیقی آموزش الکترونیکی رشته روانشناسی در دانشگاههای باز جهان [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 99-116]
آموزش عالیبررسی ارتباط بین یادگیری خودراهبر و میزان سواد فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشجویان گروه علوم مهندسی دورههای یادگیری الکترونیکی مورد مطالعه: موسسه آموزش عالی مهرالبرز [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 35-50]
آموزش مجازیتحلیل معرفت شناسی اگزیستانسیالیسم و استلزامات تربیتی آن در نظام آموزش از دور (با تاکید بر آموزش مجازی) [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 101-115]
ا
احساس دلزدگی تحصیلیارائه مدل عِلی روابط جو روانی- اجتماعی کلاس و احساس دلزدگی تحصیلی با نقش واسطهای ارزش تکلیف [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 67-80]
ادراک از کلاسپیشبینی نگرش دانشآموزان نسبت به مدرسه براساس کیفیت زندگی در مدرسه و ادراک از کلاس درس [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 21-32]
ارتباط عملی- اجتماعی (پراگماتیک)مقایسه نیمرخ حافظه و توجه در دانشآموزان مبتلا به اختلال بیشفعالی- کاستی توجه، اختلال نافرمانی- مقابلهجویانه و اختلال ارتباط (عملی) اجتماعی با دانشآموزان عادی [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 33-42]
ارزش تکلیفارائه مدل عِلی روابط جو روانی- اجتماعی کلاس و احساس دلزدگی تحصیلی با نقش واسطهای ارزش تکلیف [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 67-80]
استعدادشناسایی مولفههای توسعه مدیران با استعداد مدارس غیردولتی با رویکردی مبتنی بر نظریۀ دادهبنیاد، ارائه الگو [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 53-70]
استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطاتالگویی ساختاری از نقش واسطهای خودتنظیمی و دانش و آگاهی در ارتباط بین نگرش به فناوری اطلاعات و ارتباطات و توانمندسازی در استفاده از آنها توسط مدیران مقطع متوسطه [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 81-90]
اعتبارسنجیشناسایی، تدوین و اعتباریابی شاخصهای آموزش و یادگیری در رتبهبندی دانشگاهها [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 47-56]
اگزیستانسیالیسمتحلیل معرفت شناسی اگزیستانسیالیسم و استلزامات تربیتی آن در نظام آموزش از دور (با تاکید بر آموزش مجازی) [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 101-115]
انعطافپذیری کتابعوامل مؤثر بر توسعه جذابیت کتابهای الکترونیکی (مورد مطالعه دبیران مدارس دوره اول متوسطه شهر اصفهان) [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 51-62]
انگیزش تحصیلیبررسی پیشرفت تحصیلی با واسطه کیفیت آموزشی، درگیری تحصیلی،یادگیری به کمک همسالان و انگیزش تحصیلی (یک مطالعه در دو سطح دانشآموز و معلم) [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 9-24]
ب
باورهای انگیزشیبررسی رابطه برنامه درسی پنهان با باورهای انگیزشی و کارآفرینی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 101-109]
باورهای خودکارآمدی تحصیلیمدلی برای تبیین رابطه پنج عامل بزرگ شخصیت و بیصداقتی تحصیلی با میانجیگری باورهای خودکارآمدی تحصیلی و حرمت خودتحصیلی در دانشجویان [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 23-34]
برای و به مثابه یادگیریواکاوی کیفیت سنجش کلاسی معلمان؛ مطالعهای به روش پژوهش آمیخته [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 63-84]
بررسی تطبیقیبررسی تطبیقی آموزش الکترونیکی رشته روانشناسی در دانشگاههای باز جهان [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 99-116]
برنامه درسی پنهانبررسی رابطه برنامه درسی پنهان با باورهای انگیزشی و کارآفرینی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 101-109]
بیصداقتی تحصیلیمدلی برای تبیین رابطه پنج عامل بزرگ شخصیت و بیصداقتی تحصیلی با میانجیگری باورهای خودکارآمدی تحصیلی و حرمت خودتحصیلی در دانشجویان [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 23-34]
پ
پیامدهای نابرابریتجارب دانشجویان دختر از مفهوم جنس در کتب درسی: پژوهشی پدیدارشناسانه [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 9-20]
پدیدارشناسیتجارب دانشجویان دختر از مفهوم جنس در کتب درسی: پژوهشی پدیدارشناسانه [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 9-20]
پژوهشمرور نظاممند پژوهشهای انجام شده در زمینه دانشگاه پیام نور [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 33-46]
پیشرفت تحصیلیبررسی پیشرفت تحصیلی با واسطه کیفیت آموزشی، درگیری تحصیلی،یادگیری به کمک همسالان و انگیزش تحصیلی (یک مطالعه در دو سطح دانشآموز و معلم) [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 9-24]
پنج عامل بزرگ شخصیتمدلی برای تبیین رابطه پنج عامل بزرگ شخصیت و بیصداقتی تحصیلی با میانجیگری باورهای خودکارآمدی تحصیلی و حرمت خودتحصیلی در دانشجویان [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 23-34]
پیوند با مدرسهمطالعه مقایسهای رفتار قلدری، پیوند با مدرسه و شایستگی اجتماعی در دانشآموزان قلدر و طرفداران قلدری [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 71-82]
ت
تحلیل اعتبارویژگیهای روانسنجی مقیاس چند بعدی درگیری دانشآموز در مدرسه [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 83-92]
تحلیل دوسطحیبررسی پیشرفت تحصیلی با واسطه کیفیت آموزشی، درگیری تحصیلی،یادگیری به کمک همسالان و انگیزش تحصیلی (یک مطالعه در دو سطح دانشآموز و معلم) [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 9-24]
تحلیل عاملی اکتشافیویژگیهای روانسنجی مقیاس چند بعدی درگیری دانشآموز در مدرسه [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 83-92]
تحلیل عاملی تأییدیویژگیهای روانسنجی مقیاس چند بعدی درگیری دانشآموز در مدرسه [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 83-92]
تحلیل عاملی تاییدینسخة فارسی سیاهة هیجان معلم: یک مطالعة روانسنجی [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 25-38]
تقلب تحصیلیتدوین مدل علّی تقلب تحصیلی بر اساس عوامل فردی و بافتی با نقش واسطهای خودکارآمدی تحصیلی [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 43-66]
توانمندسازیالگویی ساختاری از نقش واسطهای خودتنظیمی و دانش و آگاهی در ارتباط بین نگرش به فناوری اطلاعات و ارتباطات و توانمندسازی در استفاده از آنها توسط مدیران مقطع متوسطه [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 81-90]
توجهمقایسه نیمرخ حافظه و توجه در دانشآموزان مبتلا به اختلال بیشفعالی- کاستی توجه، اختلال نافرمانی- مقابلهجویانه و اختلال ارتباط (عملی) اجتماعی با دانشآموزان عادی [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 33-42]
توسعهشناسایی مولفههای توسعه مدیران با استعداد مدارس غیردولتی با رویکردی مبتنی بر نظریۀ دادهبنیاد، ارائه الگو [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 53-70]
ج
جو روانی- اجتماعی کلاسارائه مدل عِلی روابط جو روانی- اجتماعی کلاس و احساس دلزدگی تحصیلی با نقش واسطهای ارزش تکلیف [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 67-80]
ح
حافظه کاری و اشتیاق تحصیلیتأثیر آموزش ذهن آگاهی بر حافظه کاری و اشتیاق تحصیلی دانشآموزان [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 91-99]
حرمت خودتحصیلیمدلی برای تبیین رابطه پنج عامل بزرگ شخصیت و بیصداقتی تحصیلی با میانجیگری باورهای خودکارآمدی تحصیلی و حرمت خودتحصیلی در دانشجویان [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 23-34]
خ
خودپنداره تحصیلیبررسی روابط ساختاری دشواری ادراک شده، مقایسه اجتماعی و خودپنداره تحصیلی با سازگاری تحصیلی (مطالعه موردی: دانشجویان کارشناسی دانشگاه ارومیه) [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 9-22]
خودپنداره تحصیلیاثربخشی آموزش مدیریت انگیزش بر سرزندگی تحصیلی و خودپنداره تحصیلی دانش آموزان [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 67-72]
خودتعیینگرینقش خودتعیینگری بر عملکرد تحصیلی دانشآموزان مدارس متوسطه تهران: نقش میانجی درگیری تحصیلی و نگرش به یادگیری الکترونیکی [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 85-100]
خودتنظیمیالگویی ساختاری از نقش واسطهای خودتنظیمی و دانش و آگاهی در ارتباط بین نگرش به فناوری اطلاعات و ارتباطات و توانمندسازی در استفاده از آنها توسط مدیران مقطع متوسطه [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 81-90]
خودکارآمدی تحصیلیتدوین مدل علّی تقلب تحصیلی بر اساس عوامل فردی و بافتی با نقش واسطهای خودکارآمدی تحصیلی [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 43-66]
خودمختاری پژوهشیارائه مدل عِلّی درگیری و خودمختاری پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی: با نقش واسطهای معنای تحصیلی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 9-22]
د
دانش آموزاناثربخشی آموزش مدیریت انگیزش بر سرزندگی تحصیلی و خودپنداره تحصیلی دانش آموزان [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 67-72]
دانشآموزانپیشبینی نگرش دانشآموزان نسبت به مدرسه براساس کیفیت زندگی در مدرسه و ادراک از کلاس درس [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 21-32]
دانشآموزانتدوین مدل علّی تقلب تحصیلی بر اساس عوامل فردی و بافتی با نقش واسطهای خودکارآمدی تحصیلی [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 43-66]
دانشآموزان استعدادهای درخشانمقایسه کنش زبانی دانشآموزان پسر استعدادهای درخشان با دانشآموزان عادی در دوره دوم متوسطه [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 57-66]
دانشآموزان عادیمقایسه کنش زبانی دانشآموزان پسر استعدادهای درخشان با دانشآموزان عادی در دوره دوم متوسطه [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 57-66]
دانش تربیتیارائه مدل علّی نقش عوامل مؤثر بر دانش محتوایی تربیتی فناوری دبیران [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 73-84]
دانشجویانبررسی ارتباط بین یادگیری خودراهبر و میزان سواد فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشجویان گروه علوم مهندسی دورههای یادگیری الکترونیکی مورد مطالعه: موسسه آموزش عالی مهرالبرز [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 35-50]
دانشجویان تحصیلات تکمیلیارائه مدل عِلّی درگیری و خودمختاری پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی: با نقش واسطهای معنای تحصیلی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 9-22]
دانش فناوریارائه مدل علّی نقش عوامل مؤثر بر دانش محتوایی تربیتی فناوری دبیران [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 73-84]
دانشگاه پیام نورمرور نظاممند پژوهشهای انجام شده در زمینه دانشگاه پیام نور [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 33-46]
دانشگاههای باز جهانبررسی تطبیقی آموزش الکترونیکی رشته روانشناسی در دانشگاههای باز جهان [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 99-116]
دانش محتواارائه مدل علّی نقش عوامل مؤثر بر دانش محتوایی تربیتی فناوری دبیران [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 73-84]
دانش محتوایی تربیتی فناوری (TPACK)ارائه مدل علّی نقش عوامل مؤثر بر دانش محتوایی تربیتی فناوری دبیران [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 73-84]
دانش و آگاهیالگویی ساختاری از نقش واسطهای خودتنظیمی و دانش و آگاهی در ارتباط بین نگرش به فناوری اطلاعات و ارتباطات و توانمندسازی در استفاده از آنها توسط مدیران مقطع متوسطه [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 81-90]
درگیری پژوهشیارائه مدل عِلّی درگیری و خودمختاری پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی: با نقش واسطهای معنای تحصیلی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 9-22]
درگیری تحصیلینقش خودتعیینگری بر عملکرد تحصیلی دانشآموزان مدارس متوسطه تهران: نقش میانجی درگیری تحصیلی و نگرش به یادگیری الکترونیکی [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 85-100]
درگیری تحصیلیبررسی پیشرفت تحصیلی با واسطه کیفیت آموزشی، درگیری تحصیلی،یادگیری به کمک همسالان و انگیزش تحصیلی (یک مطالعه در دو سطح دانشآموز و معلم) [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 9-24]
درگیری تحصیلیاثربخشی رویکرد آموزش مبتنی بر پیوندگرایی در مقایسه با رویکردهای آموزش ارتباطی و دستور - ترجمه بر درگیری تحصیلی دانشآموزان [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 39-52]
دسترسپذیریعوامل مؤثر بر توسعه جذابیت کتابهای الکترونیکی (مورد مطالعه دبیران مدارس دوره اول متوسطه شهر اصفهان) [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 51-62]
دشواری ادراک شدهبررسی روابط ساختاری دشواری ادراک شده، مقایسه اجتماعی و خودپنداره تحصیلی با سازگاری تحصیلی (مطالعه موردی: دانشجویان کارشناسی دانشگاه ارومیه) [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 9-22]
ذ
ذهن آگاهیتأثیر آموزش ذهن آگاهی بر حافظه کاری و اشتیاق تحصیلی دانشآموزان [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 91-99]
ر
رتبهبندی دانشگاههاشناسایی، تدوین و اعتباریابی شاخصهای آموزش و یادگیری در رتبهبندی دانشگاهها [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 47-56]
رشته روانشناسیبررسی تطبیقی آموزش الکترونیکی رشته روانشناسی در دانشگاههای باز جهان [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 99-116]
رفتار قلدریمطالعه مقایسهای رفتار قلدری، پیوند با مدرسه و شایستگی اجتماعی در دانشآموزان قلدر و طرفداران قلدری [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 71-82]
روایی سازهنسخة فارسی سیاهة هیجان معلم: یک مطالعة روانسنجی [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 25-38]
روش بازنماییتاثیر روش بازنمایی مواد آموزشی در محیط یادگیری چند رسانهای بر یادآوری واژگان با نقش میانجیگری سیالی کلامی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 23-32]
روش پژوهش آمیختهواکاوی کیفیت سنجش کلاسی معلمان؛ مطالعهای به روش پژوهش آمیخته [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 63-84]
رویکرد آموزش ارتباطیاثربخشی رویکرد آموزش مبتنی بر پیوندگرایی در مقایسه با رویکردهای آموزش ارتباطی و دستور - ترجمه بر درگیری تحصیلی دانشآموزان [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 39-52]
رویکرد آموزش دستور – ترجمهاثربخشی رویکرد آموزش مبتنی بر پیوندگرایی در مقایسه با رویکردهای آموزش ارتباطی و دستور - ترجمه بر درگیری تحصیلی دانشآموزان [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 39-52]
س
سازگاری تحصیلیبررسی روابط ساختاری دشواری ادراک شده، مقایسه اجتماعی و خودپنداره تحصیلی با سازگاری تحصیلی (مطالعه موردی: دانشجویان کارشناسی دانشگاه ارومیه) [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 9-22]
سیالی کلامیتاثیر روش بازنمایی مواد آموزشی در محیط یادگیری چند رسانهای بر یادآوری واژگان با نقش میانجیگری سیالی کلامی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 23-32]
سیاهة هیجان معلمنسخة فارسی سیاهة هیجان معلم: یک مطالعة روانسنجی [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 25-38]
سرزندگی تحصیلیاثربخشی آموزش مدیریت انگیزش بر سرزندگی تحصیلی و خودپنداره تحصیلی دانش آموزان [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 67-72]
سنجش ازواکاوی کیفیت سنجش کلاسی معلمان؛ مطالعهای به روش پژوهش آمیخته [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 63-84]
سنجش کلاسیواکاوی کیفیت سنجش کلاسی معلمان؛ مطالعهای به روش پژوهش آمیخته [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 63-84]
سواد فناوری اطلاعات و ارتباطاتبررسی ارتباط بین یادگیری خودراهبر و میزان سواد فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشجویان گروه علوم مهندسی دورههای یادگیری الکترونیکی مورد مطالعه: موسسه آموزش عالی مهرالبرز [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 35-50]
ش
شایستگی اجتماعیمطالعه مقایسهای رفتار قلدری، پیوند با مدرسه و شایستگی اجتماعی در دانشآموزان قلدر و طرفداران قلدری [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 71-82]
شبکه اجتماعینقش شبکههای اجتماعی بر ارتقای فرهنگ زیستمحیطی معلمان: مطالعه موردی واتسآپ [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 93-100]
ط
طرفدار قلدریمطالعه مقایسهای رفتار قلدری، پیوند با مدرسه و شایستگی اجتماعی در دانشآموزان قلدر و طرفداران قلدری [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 71-82]
ع
عملکرد تحصیلینقش خودتعیینگری بر عملکرد تحصیلی دانشآموزان مدارس متوسطه تهران: نقش میانجی درگیری تحصیلی و نگرش به یادگیری الکترونیکی [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 85-100]
عوامل بافتیتدوین مدل علّی تقلب تحصیلی بر اساس عوامل فردی و بافتی با نقش واسطهای خودکارآمدی تحصیلی [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 43-66]
عوامل فردیتدوین مدل علّی تقلب تحصیلی بر اساس عوامل فردی و بافتی با نقش واسطهای خودکارآمدی تحصیلی [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 43-66]
ف
فرهنگویژگیهای فرهنگی یادگیرنده ایرانی در نظام آموزش الکترونیکی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 85-98]
فرهنگ زیستمحیطینقش شبکههای اجتماعی بر ارتقای فرهنگ زیستمحیطی معلمان: مطالعه موردی واتسآپ [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 93-100]
ق
قابلیت تعامل با کتابعوامل مؤثر بر توسعه جذابیت کتابهای الکترونیکی (مورد مطالعه دبیران مدارس دوره اول متوسطه شهر اصفهان) [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 51-62]
ک
کارآفرینیبررسی رابطه برنامه درسی پنهان با باورهای انگیزشی و کارآفرینی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 101-109]
کاستی توجه- بیشفعالیمقایسه نیمرخ حافظه و توجه در دانشآموزان مبتلا به اختلال بیشفعالی- کاستی توجه، اختلال نافرمانی- مقابلهجویانه و اختلال ارتباط (عملی) اجتماعی با دانشآموزان عادی [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 33-42]
کتاب درسیتجارب دانشجویان دختر از مفهوم جنس در کتب درسی: پژوهشی پدیدارشناسانه [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 9-20]
کتابهای الکترونیکیعوامل مؤثر بر توسعه جذابیت کتابهای الکترونیکی (مورد مطالعه دبیران مدارس دوره اول متوسطه شهر اصفهان) [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 51-62]
کیفیت آموزشیبررسی پیشرفت تحصیلی با واسطه کیفیت آموزشی، درگیری تحصیلی،یادگیری به کمک همسالان و انگیزش تحصیلی (یک مطالعه در دو سطح دانشآموز و معلم) [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 9-24]
کیفیت زندگیپیشبینی نگرش دانشآموزان نسبت به مدرسه براساس کیفیت زندگی در مدرسه و ادراک از کلاس درس [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 21-32]
کنش زبانیمقایسه کنش زبانی دانشآموزان پسر استعدادهای درخشان با دانشآموزان عادی در دوره دوم متوسطه [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 57-66]
م
مدارس غیردولتیشناسایی مولفههای توسعه مدیران با استعداد مدارس غیردولتی با رویکردی مبتنی بر نظریۀ دادهبنیاد، ارائه الگو [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 53-70]
مدیرشناسایی مولفههای توسعه مدیران با استعداد مدارس غیردولتی با رویکردی مبتنی بر نظریۀ دادهبنیاد، ارائه الگو [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 53-70]
مدیریت استعدادشناسایی مولفههای توسعه مدیران با استعداد مدارس غیردولتی با رویکردی مبتنی بر نظریۀ دادهبنیاد، ارائه الگو [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 53-70]
مدیریت انگیزشاثربخشی آموزش مدیریت انگیزش بر سرزندگی تحصیلی و خودپنداره تحصیلی دانش آموزان [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 67-72]
مدل ساختاریالگویی ساختاری از نقش واسطهای خودتنظیمی و دانش و آگاهی در ارتباط بین نگرش به فناوری اطلاعات و ارتباطات و توانمندسازی در استفاده از آنها توسط مدیران مقطع متوسطه [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 81-90]
مرور نظاممندمرور نظاممند پژوهشهای انجام شده در زمینه دانشگاه پیام نور [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 33-46]
معرفت شناسیتحلیل معرفت شناسی اگزیستانسیالیسم و استلزامات تربیتی آن در نظام آموزش از دور (با تاکید بر آموزش مجازی) [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 101-115]
معلمانواکاوی کیفیت سنجش کلاسی معلمان؛ مطالعهای به روش پژوهش آمیخته [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 63-84]
معنای تحصیلیارائه مدل عِلّی درگیری و خودمختاری پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی: با نقش واسطهای معنای تحصیلی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 9-22]
مقیاس درگیری دانشآموزویژگیهای روانسنجی مقیاس چند بعدی درگیری دانشآموز در مدرسه [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 83-92]
مقایسه اجتماعیبررسی روابط ساختاری دشواری ادراک شده، مقایسه اجتماعی و خودپنداره تحصیلی با سازگاری تحصیلی (مطالعه موردی: دانشجویان کارشناسی دانشگاه ارومیه) [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 9-22]
ن
نابرابری جنسیتیتجارب دانشجویان دختر از مفهوم جنس در کتب درسی: پژوهشی پدیدارشناسانه [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 9-20]
نافرمانی- مقابلهجویانهمقایسه نیمرخ حافظه و توجه در دانشآموزان مبتلا به اختلال بیشفعالی- کاستی توجه، اختلال نافرمانی- مقابلهجویانه و اختلال ارتباط (عملی) اجتماعی با دانشآموزان عادی [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 33-42]
نظام آموزش الکترونیکیویژگیهای فرهنگی یادگیرنده ایرانی در نظام آموزش الکترونیکی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 85-98]
نظریۀ پیوندگراییاثربخشی رویکرد آموزش مبتنی بر پیوندگرایی در مقایسه با رویکردهای آموزش ارتباطی و دستور - ترجمه بر درگیری تحصیلی دانشآموزان [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 39-52]
نگرش به یادگیری الکترونیکینقش خودتعیینگری بر عملکرد تحصیلی دانشآموزان مدارس متوسطه تهران: نقش میانجی درگیری تحصیلی و نگرش به یادگیری الکترونیکی [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 85-100]
نگرش به مدرسهپیشبینی نگرش دانشآموزان نسبت به مدرسه براساس کیفیت زندگی در مدرسه و ادراک از کلاس درس [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 21-32]
نیمرخ حافظهمقایسه نیمرخ حافظه و توجه در دانشآموزان مبتلا به اختلال بیشفعالی- کاستی توجه، اختلال نافرمانی- مقابلهجویانه و اختلال ارتباط (عملی) اجتماعی با دانشآموزان عادی [دوره 5، شماره 3، 1396، صفحه 33-42]
و
واتسآپنقش شبکههای اجتماعی بر ارتقای فرهنگ زیستمحیطی معلمان: مطالعه موردی واتسآپ [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 93-100]
ویژگیهای روانسنجیویژگیهای روانسنجی مقیاس چند بعدی درگیری دانشآموز در مدرسه [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 83-92]
ه
همسانی درونینسخة فارسی سیاهة هیجان معلم: یک مطالعة روانسنجی [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 25-38]
هوشمقایسه کنش زبانی دانشآموزان پسر استعدادهای درخشان با دانشآموزان عادی در دوره دوم متوسطه [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 57-66]
ی
یادآوری واژگانتاثیر روش بازنمایی مواد آموزشی در محیط یادگیری چند رسانهای بر یادآوری واژگان با نقش میانجیگری سیالی کلامی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 23-32]
یادگیریشناسایی، تدوین و اعتباریابی شاخصهای آموزش و یادگیری در رتبهبندی دانشگاهها [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 47-56]
یادگیری الکترونیکیبررسی ارتباط بین یادگیری خودراهبر و میزان سواد فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشجویان گروه علوم مهندسی دورههای یادگیری الکترونیکی مورد مطالعه: موسسه آموزش عالی مهرالبرز [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 35-50]
یادگیری به کمک همسالانبررسی پیشرفت تحصیلی با واسطه کیفیت آموزشی، درگیری تحصیلی،یادگیری به کمک همسالان و انگیزش تحصیلی (یک مطالعه در دو سطح دانشآموز و معلم) [دوره 5، شماره 4، 1396، صفحه 9-24]
یادگیری چند رسانهایتاثیر روش بازنمایی مواد آموزشی در محیط یادگیری چند رسانهای بر یادآوری واژگان با نقش میانجیگری سیالی کلامی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 23-32]
یادگیری خودراهبربررسی ارتباط بین یادگیری خودراهبر و میزان سواد فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشجویان گروه علوم مهندسی دورههای یادگیری الکترونیکی مورد مطالعه: موسسه آموزش عالی مهرالبرز [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 35-50]
یادگیرنده ایرانیویژگیهای فرهنگی یادگیرنده ایرانی در نظام آموزش الکترونیکی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 85-98]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد