ا
-
ابدام، رضا
طراحی و اعتبارسنجی برنامة درسی مبتنی بر شایستگی عمومی برای دانشآموزان دورة دوم متوسطه [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 63-74]
-
ابراهیمی هژیر، زهرا
تدوین مدل علّی امید به تحصیل بر اساس خودتنظیمی انگیزشی و ادراک حمایت معلم از خودمختاری با نقش واسطهای راهبردهای تنظیم شناختی هیجان [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 75-86]
-
ابوالمعالی، خدیجه
روابط ساختاری بین مهارتهای اجتماعی عاطفی و عملکرد تحصیلی: نقش میانجیگر انگیزش تحصیلی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 75-88]
-
ابوالمعالی، خدیجه
مدل ساختاری تکانشگری و عملکرد تحصیلی با بررسی نقش میانجی انگیزش در دانشآموزان دختر متوسطه [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 81-92]
-
اقایی، سیما
خودکارسازی حقایق اساسی ضرب در کودکانِ با ناتوانی یادگیری ریاضی: یکپارچهسازی یادگیری مفهومی و یادگیری مبتنی بر حافظه [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 37-52]
-
امانپور قرائی، محمود
طراحی و اعتبارسنجی مدل آموزش سرویس دانش آموزان مدارس مبتنی بر یادگیری سیار(ML) [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 49-60]
-
انوری، فاطمه
تدوین مدلی علّی بهزیستی ذهنی بر پایة تابآوری تحصیلی و نقش واسطهای تعامل معلم دانشآموز، سازگاری هیجانی و ادراک از جو مدرسه [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 9-26]
ب
-
باصری، احمد
مدلیابی معادلات ساختاری اهمالکاری بر اساس سرمایۀ روانشناختی با اثر تعدیلکنندگی تفکر انتقادی [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 91-107]
-
بیان فر، فاطمه
مدلیابی عملکرد تحصیلی براساس تواناییهای شناختی، خودکارآمدی حافظه، حافظه روزمره، حافظه گذشتهنگر -آیندهنگر با میانجیگری فراحافظه [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 61-76]
-
بشرپور، سجاد
اثربخشی توانبخشی شناختی مبتنی بر کارکردهای اجرایی بر بهبود نارساییهای شناختی کودکان مبتلا به نارساخوانی [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 101-111]
-
بیگدلی، حسین
مدلیابی معادلات ساختاری اهمالکاری بر اساس سرمایۀ روانشناختی با اثر تعدیلکنندگی تفکر انتقادی [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 91-107]
پ
-
پاک مهر، حمیده
ارائة مدل علّی تأثیر جهتگیریهای انگیزشی و فشارآورهای تحصیلی بر خودکارآمدی پژوهشی: نقش واسطهای روحیة پژوهشی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 89-102]
-
پاک مهر، حمیده
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه جهت گیری برنامه درسی تربیت هنری معلمان دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 19-32]
ت
-
ترابی، فرناز
تاثیر آموزش خطی و غیرخطی بر الگوی هماهنگی مهارت دراپ فورهند بدمینتون در دختران نوجوان [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 53-62]
ج
-
جدیدی، هوشنگ
تدوین مدل علّی امید به تحصیل بر اساس خودتنظیمی انگیزشی و ادراک حمایت معلم از خودمختاری با نقش واسطهای راهبردهای تنظیم شناختی هیجان [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 75-86]
-
جعفری، فاطمه
ساخت مقیاس سنجش شادکامی مدرسهای دانشآموزان ابتدایی: مطالعهای به روش پژوهش آمیخته [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 29-52]
-
جعفری، نصرت
اثربخشی بازی درمانی شناختی رفتاری بر کاهش مشکلات نوشتاری دستخط و ریاضی دانشآموزان مبتلا به ناتوانیهای خاص یادگیری [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 93-100]
ح
-
حیدری، فاضله
اثربخشی توانبخشی شناختی مبتنی بر کارکردهای اجرایی بر بهبود نارساییهای شناختی کودکان مبتلا به نارساخوانی [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 101-111]
-
حسن آبادی، حمیدرضا
خودکارسازی حقایق اساسی ضرب در کودکانِ با ناتوانی یادگیری ریاضی: یکپارچهسازی یادگیری مفهومی و یادگیری مبتنی بر حافظه [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 37-52]
-
حق جو، سعید
فراتحلیل کیفی چارچوبهای ارزیابی مهارتهای طرح مسئلة ریاضی [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 9-28]
خ
-
خدایی، علی
مدل روابط علّی بین جهتگیریهای هدفی و فریبکاری تحصیلی در دانشجویان دختر و پسر [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 47-60]
-
خطیب زنجانی، نازیلا
طراحی و اعتبارسنجی مدل آموزش سرویس دانش آموزان مدارس مبتنی بر یادگیری سیار(ML) [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 49-60]
ر
-
رجائی مش، امیر رضا
مدلیابی عملکرد تحصیلی براساس تواناییهای شناختی، خودکارآمدی حافظه، حافظه روزمره، حافظه گذشتهنگر -آیندهنگر با میانجیگری فراحافظه [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 61-76]
-
ریحانی، ابراهیم
فراتحلیل کیفی چارچوبهای ارزیابی مهارتهای طرح مسئلة ریاضی [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 9-28]
-
رحمانی، فاطمه
اثربخشی طرحواره درمانی گروهی بر اشتیاق تحصیلی و نشانههای بدریختی بدن در دانشآموزان [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 61-74]
-
رحمانی، ملیحه
اثربخشی طرحواره درمانی گروهی بر اشتیاق تحصیلی و نشانههای بدریختی بدن در دانشآموزان [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 61-74]
-
رشید، خسرو
مقایسه اثربخشی کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهی و یادگیری اجتماعی- هیجانی مبتنی بر ذهنآگاهی بر مؤلفههای شایستگی اجتماعی- هیجانی و عملکرد تحصیلی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 103-117]
-
رنج بخش، معصومه
روابط ساختاری بین مهارتهای اجتماعی عاطفی و عملکرد تحصیلی: نقش میانجیگر انگیزش تحصیلی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 75-88]
-
رنج بخش، معصومه
مدل ساختاری تکانشگری و عملکرد تحصیلی با بررسی نقش میانجی انگیزش در دانشآموزان دختر متوسطه [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 81-92]
-
روشنی، طاهره
اثربخشی بازی درمانی شناختی رفتاری بر کاهش مشکلات نوشتاری دستخط و ریاضی دانشآموزان مبتلا به ناتوانیهای خاص یادگیری [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 93-100]
ز
-
زندی، بهمن
ارائه مدل آموزش ترکیبی زبان فارسی به خارجیان [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 63-80]
س
-
سید احمدی، سید میثم
مدل روابط علّی بین جهتگیریهای هدفی و فریبکاری تحصیلی در دانشجویان دختر و پسر [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 47-60]
-
سرشار، مهدیه
مقایسه آگاهی واجشناختی زبان سوادآموزی در کودکان یک، دو و سه زبانه [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 9-18]
-
سرمدی، محمدرضا
طراحی و اعتبارسنجی مدل آموزش سرویس دانش آموزان مدارس مبتنی بر یادگیری سیار(ML) [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 49-60]
-
سرمدی، محمدرضا
شناسایی مؤلفههای اخلاق حرفهای به منظور طراحی الگوی اخلاق حرفهای در بستر یادگیری الکترونیکی و آموزش از راه دور [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 87-99]
-
سعیدی پور، بهمن
شناسایی مؤلفههای اخلاق حرفهای به منظور طراحی الگوی اخلاق حرفهای در بستر یادگیری الکترونیکی و آموزش از راه دور [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 87-99]
-
سیف، الهام
اثربخشی توانبخشی شناختی مبتنی بر کارکردهای اجرایی بر بهبود نارساییهای شناختی کودکان مبتلا به نارساخوانی [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 101-111]
-
سهرابی، احمد
تدوین مدل علّی امید به تحصیل بر اساس خودتنظیمی انگیزشی و ادراک حمایت معلم از خودمختاری با نقش واسطهای راهبردهای تنظیم شناختی هیجان [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 75-86]
ش
-
شکری، امید
تاثیر برنامه روانی آموزشی مثبتنگر بر سبکهای مقابله و بهزیستی تحصیلی دانشآموزان [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 23-38]
-
شهبازی، گیتی
اثربخشی بازی درمانی شناختی رفتاری بر کاهش مشکلات نوشتاری دستخط و ریاضی دانشآموزان مبتلا به ناتوانیهای خاص یادگیری [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 93-100]
ص
-
صالحی، کیوان
ساخت مقیاس سنجش شادکامی مدرسهای دانشآموزان ابتدایی: مطالعهای به روش پژوهش آمیخته [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 29-52]
-
صدیقی ارفعی، فریبرز
اثربخشی طرحواره درمانی گروهی بر اشتیاق تحصیلی و نشانههای بدریختی بدن در دانشآموزان [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 61-74]
ض
-
ضرغام حاجبی، مجید
تاثیر برنامه روانی آموزشی مثبتنگر بر سبکهای مقابله و بهزیستی تحصیلی دانشآموزان [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 23-38]
ع
-
عابدی، صمد
بررسی رابطه توانمندیهای منش و مشغولیت شغلی با نقش میانجی هیجانات معلمان ابتدایی ناحیه 2 شهر ارومیه [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 33-46]
-
عالیخانی، فرح
شناسایی مؤلفههای اخلاق حرفهای به منظور طراحی الگوی اخلاق حرفهای در بستر یادگیری الکترونیکی و آموزش از راه دور [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 87-99]
-
عباسی، غلامرضا
تاثیر برنامه روانی آموزشی مثبتنگر بر سبکهای مقابله و بهزیستی تحصیلی دانشآموزان [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 23-38]
-
عبدی، حدیث
اثربخشی آموزش به کمک بازی وارسازی بر اضطراب ریاضی و انگیزة ریاضی دانشآموزان پایة نهم [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 27-36]
-
عبداله زاده، حسن
اثربخشی آموزش مبتنی بر برنامهریزی درسی چندبعدی بر مهارتهای اجتماعی و رفتارهای حین بازی کودکان پیشدبستانی شهر بهشهر [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 9-22]
-
عزیزی، معصومه
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه جهت گیری برنامه درسی تربیت هنری معلمان دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 19-32]
-
عسگری نژاد، منیره
ارائۀ مدل ساختاری استفاده از سیستم یادگیری الکترونیکی با تأکید بر واسطهگریِ تمایل رفتاری، سهولت و سودمندیِ ادراکشده [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 39-48]
-
عمویی، مریم
اثربخشی آموزش مبتنی بر برنامهریزی درسی چندبعدی بر مهارتهای اجتماعی و رفتارهای حین بازی کودکان پیشدبستانی شهر بهشهر [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 9-22]
غ
-
غریبی، حسن
مدل روابط علّی بین جهتگیریهای هدفی و فریبکاری تحصیلی در دانشجویان دختر و پسر [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 47-60]
ف
-
فتح آبادی، جلیل
تاثیر برنامه روانی آموزشی مثبتنگر بر سبکهای مقابله و بهزیستی تحصیلی دانشآموزان [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 23-38]
-
فرزاد، ولی اله
خودکارسازی حقایق اساسی ضرب در کودکانِ با ناتوانی یادگیری ریاضی: یکپارچهسازی یادگیری مفهومی و یادگیری مبتنی بر حافظه [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 37-52]
-
فرزانه، سولماز
بررسی رابطه توانمندیهای منش و مشغولیت شغلی با نقش میانجی هیجانات معلمان ابتدایی ناحیه 2 شهر ارومیه [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 33-46]
ق
-
قلتاش، عباس
طراحی و اعتبارسنجی برنامة درسی مبتنی بر شایستگی عمومی برای دانشآموزان دورة دوم متوسطه [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 63-74]
ک
-
کرامتی، هادی
خودکارسازی حقایق اساسی ضرب در کودکانِ با ناتوانی یادگیری ریاضی: یکپارچهسازی یادگیری مفهومی و یادگیری مبتنی بر حافظه [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 37-52]
-
کردنوقابی، رسول
مقایسه اثربخشی کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهی و یادگیری اجتماعی- هیجانی مبتنی بر ذهنآگاهی بر مؤلفههای شایستگی اجتماعی- هیجانی و عملکرد تحصیلی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 103-117]
-
کمالی مهاجر، رضا
ساخت مقیاس سنجش شادکامی مدرسهای دانشآموزان ابتدایی: مطالعهای به روش پژوهش آمیخته [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 29-52]
گ
-
گراوند، هوشنگ
ارائة مدل علّی تأثیر جهتگیریهای انگیزشی و فشارآورهای تحصیلی بر خودکارآمدی پژوهشی: نقش واسطهای روحیة پژوهشی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 89-102]
-
گراوند، هوشنگ
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه جهت گیری برنامه درسی تربیت هنری معلمان دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 19-32]
-
گودرزی، ماندانا
شناسایی مؤلفههای اخلاق حرفهای به منظور طراحی الگوی اخلاق حرفهای در بستر یادگیری الکترونیکی و آموزش از راه دور [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 87-99]
م
-
محبوبی، طاهر
اثربخشی آموزش مبتنی بر تلفن همراه بر خودراهبری یادگیری، مهارتهای حل مسئله و عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 77-90]
-
محمودی، مهدی
طراحی و اعتبارسنجی مدل آموزش سرویس دانش آموزان مدارس مبتنی بر یادگیری سیار(ML) [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 49-60]
-
محمودفخه، هیمن
بررسی رابطه توانمندیهای منش و مشغولیت شغلی با نقش میانجی هیجانات معلمان ابتدایی ناحیه 2 شهر ارومیه [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 33-46]
-
میرهاشمی، مالک
روابط ساختاری بین مهارتهای اجتماعی عاطفی و عملکرد تحصیلی: نقش میانجیگر انگیزش تحصیلی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 75-88]
-
میرهاشمی، مالک
مدل ساختاری تکانشگری و عملکرد تحصیلی با بررسی نقش میانجی انگیزش در دانشآموزان دختر متوسطه [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 81-92]
-
معصومی فرد، مرجان
طراحی و اعتبارسنجی مدل آموزش سرویس دانش آموزان مدارس مبتنی بر یادگیری سیار(ML) [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 49-60]
-
معصومی فرد، مرجان
شناسایی مؤلفههای اخلاق حرفهای به منظور طراحی الگوی اخلاق حرفهای در بستر یادگیری الکترونیکی و آموزش از راه دور [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 87-99]
-
معصومی فرد، مرجان
ارائه مدل آموزش ترکیبی زبان فارسی به خارجیان [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 63-80]
-
مقدم زاده، علی
ساخت مقیاس سنجش شادکامی مدرسهای دانشآموزان ابتدایی: مطالعهای به روش پژوهش آمیخته [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 29-52]
-
میکائیلی منیع، فرزانه
تدوین مدلی علّی بهزیستی ذهنی بر پایة تابآوری تحصیلی و نقش واسطهای تعامل معلم دانشآموز، سازگاری هیجانی و ادراک از جو مدرسه [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 9-26]
-
میکائیلی منیع، فرزانه
مقایسه آگاهی واجشناختی زبان سوادآموزی در کودکان یک، دو و سه زبانه [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 9-18]
-
ممتازی، معصومه
تاثیر آموزش خطی و غیرخطی بر الگوی هماهنگی مهارت دراپ فورهند بدمینتون در دختران نوجوان [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 53-62]
ن
-
ناطقی، فایزه
طراحی و اعتبارسنجی برنامة درسی مبتنی بر شایستگی عمومی برای دانشآموزان دورة دوم متوسطه [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 63-74]
-
نبی زاده، صفدر
مقایسه اثربخشی کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهی و یادگیری اجتماعی- هیجانی مبتنی بر ذهنآگاهی بر مؤلفههای شایستگی اجتماعی- هیجانی و عملکرد تحصیلی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 103-117]
-
نریمانی، محمد
اثربخشی توانبخشی شناختی مبتنی بر کارکردهای اجرایی بر بهبود نارساییهای شناختی کودکان مبتلا به نارساخوانی [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 101-111]
-
نیک راد، لیلا
مدلیابی معادلات ساختاری اهمالکاری بر اساس سرمایۀ روانشناختی با اثر تعدیلکنندگی تفکر انتقادی [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 91-107]
ی
-
یاراحمدی، یحیی
تدوین مدل علّی امید به تحصیل بر اساس خودتنظیمی انگیزشی و ادراک حمایت معلم از خودمختاری با نقش واسطهای راهبردهای تنظیم شناختی هیجان [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 75-86]
-
یافتیان، نرگس
اثربخشی آموزش به کمک بازی وارسازی بر اضطراب ریاضی و انگیزة ریاضی دانشآموزان پایة نهم [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 27-36]
-
یعقوبی، ابوالقاسم
مقایسه اثربخشی کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهی و یادگیری اجتماعی- هیجانی مبتنی بر ذهنآگاهی بر مؤلفههای شایستگی اجتماعی- هیجانی و عملکرد تحصیلی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 103-117]