نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آگاهی واج‌شناختی مقایسه آگاهی واج‌شناختی زبان سوادآموزی در کودکان یک، دو و سه زبانه [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 9-18]
  • آموزش از راه دور شناسایی مؤلفه‌های اخلاق حرفه‌ای به منظور طراحی الگوی اخلاق حرفه‌ای در بستر یادگیری الکترونیکی و آموزش از راه دور [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 87-99]
  • آموزش الکترونیکی شناسایی مؤلفه‌های اخلاق حرفه‌ای به منظور طراحی الگوی اخلاق حرفه‌ای در بستر یادگیری الکترونیکی و آموزش از راه دور [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 87-99]
  • آموزش الکترونیکی ارائه مدل آموزش ترکیبی زبان فارسی به خارجیان [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 63-80]
  • آموزش ترکیبی ارائه مدل آموزش ترکیبی زبان فارسی به خارجیان [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 63-80]
  • آموزش خطی تاثیر آموزش خطی و غیرخطی بر الگوی هماهنگی مهارت دراپ فورهند بدمینتون در دختران نوجوان [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 53-62]
  • آموزش زبان ارائه مدل آموزش ترکیبی زبان فارسی به خارجیان [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 63-80]
  • آموزش غیرخطی تاثیر آموزش خطی و غیرخطی بر الگوی هماهنگی مهارت دراپ فورهند بدمینتون در دختران نوجوان [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 53-62]
  • آموزش مستقیم خودکارسازی حقایق اساسی ضرب در کودکانِ با ناتوانی یادگیری ریاضی: یکپارچه‌سازی یادگیری مفهومی‌ و یادگیری مبتنی بر حافظه [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 37-52]

ا

  • اختلال نوشتاری دست‌خط و ریاضی اثربخشی بازی درمانی شناختی رفتاری بر کاهش مشکلات نوشتاری دست‌خط و ریاضی دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی‌های خاص یادگیری [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 93-100]
  • اخلاقی طراحی و اعتبارسنجی مدل آموزش سرویس دانش آموزان مدارس مبتنی بر یادگیری سیار(ML) [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 49-60]
  • اخلاق حرفه‌ای شناسایی مؤلفه‌های اخلاق حرفه‌ای به منظور طراحی الگوی اخلاق حرفه‌ای در بستر یادگیری الکترونیکی و آموزش از راه دور [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 87-99]
  • ادراک از جو مدرسه تدوین مدلی علّی بهزیستی ذهنی بر پایة تاب‌آوری تحصیلی و نقش واسطه‌ای تعامل معلم دانش‌آموز، سازگاری هیجانی و ادراک از جو مدرسه [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 9-26]
  • ادراک حمایت معلم از خودمختاری تدوین مدل علّی امید به تحصیل بر اساس خودتنظیمی انگیزشی و ادراک حمایت معلم از خودمختاری با نقش واسطه‌ای راهبردهای تنظیم شناختی هیجان [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 75-86]
  • ارزشیابی طراحی و اعتبارسنجی مدل آموزش سرویس دانش آموزان مدارس مبتنی بر یادگیری سیار(ML) [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 49-60]
  • ارومیه بررسی رابطه توانمندی‌های منش و مشغولیت شغلی با نقش میانجی هیجانات معلمان ابتدایی ناحیه 2 شهر ارومیه [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 33-46]
  • استفاده از سیستم یادگیری الکترونیکی ارائۀ مدل ساختاری استفاده از سیستم یادگیری الکترونیکی با تأکید بر واسطه‌گریِ تمایل رفتاری، سهولت و سودمندیِ ادراک‌شده [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 39-48]
  • اشتیاق تحصیلی اثربخشی طرح‌واره درمانی گروهی بر اشتیاق تحصیلی و نشانه‌های بدریختی بدن در دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 61-74]
  • اضطراب ریاضی اثربخشی آموزش به کمک بازی وارسازی بر اضطراب ریاضی و انگیزة ریاضی دانش‌آموزان پایة نهم [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 27-36]
  • اعتباریابی بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه جهت گیری برنامه درسی تربیت هنری معلمان دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 19-32]
  • اعتباربخشی ارائه مدل آموزش ترکیبی زبان فارسی به خارجیان [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 63-80]
  • الگوهای هماهنگی تاثیر آموزش خطی و غیرخطی بر الگوی هماهنگی مهارت دراپ فورهند بدمینتون در دختران نوجوان [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 53-62]
  • امید به تحصیل تدوین مدل علّی امید به تحصیل بر اساس خودتنظیمی انگیزشی و ادراک حمایت معلم از خودمختاری با نقش واسطه‌ای راهبردهای تنظیم شناختی هیجان [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 75-86]
  • انگیزة ریاضی اثربخشی آموزش به کمک بازی وارسازی بر اضطراب ریاضی و انگیزة ریاضی دانش‌آموزان پایة نهم [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 27-36]
  • انگیزش تحصیلی مدل ساختاری تکانش‌گری و عملکرد تحصیلی با بررسی نقش میانجی انگیزش در دانش‌آموزان دختر متوسطه [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 81-92]
  • انگیزش‌تحصیلی روابط ساختاری بین مهارت‌های اجتماعی عاطفی و عملکرد تحصیلی: نقش میانجی‌گر انگیزش تحصیلی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 75-88]
  • اهمال‌کاری مدل‌یابی معادلات ساختاری اهمال‌کاری بر اساس سرمایۀ روان‌شناختی با اثر تعدیل‌کنندگی تفکر انتقادی [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 91-107]

ب

  • بازی‌درمانی شناختی رفتاری اثربخشی بازی درمانی شناختی رفتاری بر کاهش مشکلات نوشتاری دست‌خط و ریاضی دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی‌های خاص یادگیری [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 93-100]
  • بازی وارسازی اثربخشی آموزش به کمک بازی وارسازی بر اضطراب ریاضی و انگیزة ریاضی دانش‌آموزان پایة نهم [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 27-36]
  • بدریختی بدن اثربخشی طرح‌واره درمانی گروهی بر اشتیاق تحصیلی و نشانه‌های بدریختی بدن در دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 61-74]
  • برنامة درسی طراحی و اعتبارسنجی برنامة درسی مبتنی بر شایستگی عمومی‌ برای دانش‌آموزان دورة دوم متوسطه [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 63-74]
  • برنامه‌ریزی درسی چندبعدی اثربخشی آموزش مبتنی بر برنامه‌ریزی درسی چندبعدی بر مهارت‌های اجتماعی و رفتارهای حین بازی کودکان پیش‌دبستانی شهر بهشهر [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 9-22]
  • برنامه روانی آموزشی مثبت‌نگر تاثیر برنامه روانی آموزشی مثبت‌نگر بر سبک‌های مقابله و بهزیستی تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 23-38]
  • بهزیستی ذهنی تدوین مدلی علّی بهزیستی ذهنی بر پایة تاب‌آوری تحصیلی و نقش واسطه‌ای تعامل معلم دانش‌آموز، سازگاری هیجانی و ادراک از جو مدرسه [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 9-26]

پ

  • پایة نهم اثربخشی آموزش به کمک بازی وارسازی بر اضطراب ریاضی و انگیزة ریاضی دانش‌آموزان پایة نهم [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 27-36]
  • پداگوژی طراحی و اعتبارسنجی مدل آموزش سرویس دانش آموزان مدارس مبتنی بر یادگیری سیار(ML) [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 49-60]
  • پژوهش آمیخته اکتشافی از نوع ساخت ابزار ساخت مقیاس سنجش شادکامی مدرسه‌ای دانش‌آموزان ابتدایی: مطالعه‌ای به روش پژوهش آمیخته [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 29-52]
  • پشتیبانی منابع طراحی و اعتبارسنجی مدل آموزش سرویس دانش آموزان مدارس مبتنی بر یادگیری سیار(ML) [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 49-60]

ت

  • تاب‌آوری تحصیلی تدوین مدلی علّی بهزیستی ذهنی بر پایة تاب‌آوری تحصیلی و نقش واسطه‌ای تعامل معلم دانش‌آموز، سازگاری هیجانی و ادراک از جو مدرسه [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 9-26]
  • تربیت هنری بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه جهت گیری برنامه درسی تربیت هنری معلمان دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 19-32]
  • تعامل معلم - دانش‌آموز تدوین مدلی علّی بهزیستی ذهنی بر پایة تاب‌آوری تحصیلی و نقش واسطه‌ای تعامل معلم دانش‌آموز، سازگاری هیجانی و ادراک از جو مدرسه [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 9-26]
  • تفاوت‌های جنسی مدل روابط علّی بین جهت‌گیری‌های هدفی و فریب‌کاری تحصیلی در دانشجویان دختر و پسر [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 47-60]
  • تفکر انتقادی مدل‌یابی معادلات ساختاری اهمال‌کاری بر اساس سرمایۀ روان‌شناختی با اثر تعدیل‌کنندگی تفکر انتقادی [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 91-107]
  • تکانش‌گری مدل ساختاری تکانش‌گری و عملکرد تحصیلی با بررسی نقش میانجی انگیزش در دانش‌آموزان دختر متوسطه [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 81-92]
  • تلفن همراه اثربخشی آموزش مبتنی بر تلفن همراه بر خودراهبری یادگیری، مهارت‌های حل مسئله و عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 77-90]
  • تمایل رفتاری ارائۀ مدل ساختاری استفاده از سیستم یادگیری الکترونیکی با تأکید بر واسطه‌گریِ تمایل رفتاری، سهولت و سودمندیِ ادراک‌شده [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 39-48]
  • توانایی‌های شناختی مدل‌یابی عملکرد تحصیلی براساس توانایی‌های شناختی، خودکارآمدی حافظه، حافظه روزمره، حافظه گذشته‌نگر -آینده‌نگر با میانجی‌گری فراحافظه [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 61-76]
  • توان‌بخشی اثربخشی توان‌بخشی شناختی مبتنی بر کارکردهای اجرایی بر بهبود نارسایی‌های شناختی کودکان مبتلا به نارساخوانی [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 101-111]
  • توانمندی‌های منشی بررسی رابطه توانمندی‌های منش و مشغولیت شغلی با نقش میانجی هیجانات معلمان ابتدایی ناحیه 2 شهر ارومیه [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 33-46]

ج

  • جهت‌گیری برنامه درسی بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه جهت گیری برنامه درسی تربیت هنری معلمان دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 19-32]
  • جهت‌گیری‌های انگیزشی ارائة مدل علّی تأثیر جهت‌گیری‌های انگیزشی و فشارآورهای تحصیلی بر خودکارآمدی پژوهشی: نقش واسطه‌ای روحیة پژوهشی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 89-102]

چ

ح

  • حافظه مدل‌یابی عملکرد تحصیلی براساس توانایی‌های شناختی، خودکارآمدی حافظه، حافظه روزمره، حافظه گذشته‌نگر -آینده‌نگر با میانجی‌گری فراحافظه [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 61-76]

خ

  • خودتنظیمی انگیزشی تدوین مدل علّی امید به تحصیل بر اساس خودتنظیمی انگیزشی و ادراک حمایت معلم از خودمختاری با نقش واسطه‌ای راهبردهای تنظیم شناختی هیجان [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 75-86]
  • خودراهبری یادگیری اثربخشی آموزش مبتنی بر تلفن همراه بر خودراهبری یادگیری، مهارت‌های حل مسئله و عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 77-90]
  • خودکارآمدی پژوهشی ارائة مدل علّی تأثیر جهت‌گیری‌های انگیزشی و فشارآورهای تحصیلی بر خودکارآمدی پژوهشی: نقش واسطه‌ای روحیة پژوهشی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 89-102]
  • خودکارسازی حقایق ضرب خودکارسازی حقایق اساسی ضرب در کودکانِ با ناتوانی یادگیری ریاضی: یکپارچه‌سازی یادگیری مفهومی‌ و یادگیری مبتنی بر حافظه [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 37-52]

د

  • دانش‌آموزان اثربخشی طرح‌واره درمانی گروهی بر اشتیاق تحصیلی و نشانه‌های بدریختی بدن در دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 61-74]
  • دانش‌آموزان اثربخشی بازی درمانی شناختی رفتاری بر کاهش مشکلات نوشتاری دست‌خط و ریاضی دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی‌های خاص یادگیری [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 93-100]
  • دانشجویان دانشگاه پیام نور اثربخشی آموزش مبتنی بر تلفن همراه بر خودراهبری یادگیری، مهارت‌های حل مسئله و عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 77-90]
  • دختران تاثیر آموزش خطی و غیرخطی بر الگوی هماهنگی مهارت دراپ فورهند بدمینتون در دختران نوجوان [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 53-62]
  • دراپ فورهندبدمینتون تاثیر آموزش خطی و غیرخطی بر الگوی هماهنگی مهارت دراپ فورهند بدمینتون در دختران نوجوان [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 53-62]
  • دورة دوم متوسطة نظری طراحی و اعتبارسنجی برنامة درسی مبتنی بر شایستگی عمومی‌ برای دانش‌آموزان دورة دوم متوسطه [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 63-74]

ر

  • راهبردهای تنظیم شناختی هیجان تدوین مدل علّی امید به تحصیل بر اساس خودتنظیمی انگیزشی و ادراک حمایت معلم از خودمختاری با نقش واسطه‌ای راهبردهای تنظیم شناختی هیجان [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 75-86]
  • رفتارهای حین بازی اثربخشی آموزش مبتنی بر برنامه‌ریزی درسی چندبعدی بر مهارت‌های اجتماعی و رفتارهای حین بازی کودکان پیش‌دبستانی شهر بهشهر [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 9-22]
  • روایی بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه جهت گیری برنامه درسی تربیت هنری معلمان دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 19-32]
  • روحیة پژوهشی ارائة مدل علّی تأثیر جهت‌گیری‌های انگیزشی و فشارآورهای تحصیلی بر خودکارآمدی پژوهشی: نقش واسطه‌ای روحیة پژوهشی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 89-102]
  • روش ارزیابی طرح مسئله فراتحلیل کیفی چارچوب‌های ارزیابی مهارت‌های طرح مسئلة ریاضی [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 9-28]
  • روش بازنمایی عینی - نمادین – انتزاعی خودکارسازی حقایق اساسی ضرب در کودکانِ با ناتوانی یادگیری ریاضی: یکپارچه‌سازی یادگیری مفهومی‌ و یادگیری مبتنی بر حافظه [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 37-52]
  • روش پوشاندن - رونویسی – مقایسه خودکارسازی حقایق اساسی ضرب در کودکانِ با ناتوانی یادگیری ریاضی: یکپارچه‌سازی یادگیری مفهومی‌ و یادگیری مبتنی بر حافظه [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 37-52]
  • روش تشخیص - تمرین – تصحیح خودکارسازی حقایق اساسی ضرب در کودکانِ با ناتوانی یادگیری ریاضی: یکپارچه‌سازی یادگیری مفهومی‌ و یادگیری مبتنی بر حافظه [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 37-52]

ز

  • زبان سوادآموزی مقایسه آگاهی واج‌شناختی زبان سوادآموزی در کودکان یک، دو و سه زبانه [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 9-18]
  • زبان فارسی ارائه مدل آموزش ترکیبی زبان فارسی به خارجیان [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 63-80]

س

  • ساخت مقیاس ساخت مقیاس سنجش شادکامی مدرسه‌ای دانش‌آموزان ابتدایی: مطالعه‌ای به روش پژوهش آمیخته [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 29-52]
  • سازگاری هیجانی تدوین مدلی علّی بهزیستی ذهنی بر پایة تاب‌آوری تحصیلی و نقش واسطه‌ای تعامل معلم دانش‌آموز، سازگاری هیجانی و ادراک از جو مدرسه [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 9-26]
  • سازمانی طراحی و اعتبارسنجی مدل آموزش سرویس دانش آموزان مدارس مبتنی بر یادگیری سیار(ML) [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 49-60]
  • سبک‌های مقابله تاثیر برنامه روانی آموزشی مثبت‌نگر بر سبک‌های مقابله و بهزیستی تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 23-38]
  • سرمایۀ روان‌شناختی مدل‌یابی معادلات ساختاری اهمال‌کاری بر اساس سرمایۀ روان‌شناختی با اثر تعدیل‌کنندگی تفکر انتقادی [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 91-107]
  • سهولت ادراک‌شده ارائۀ مدل ساختاری استفاده از سیستم یادگیری الکترونیکی با تأکید بر واسطه‌گریِ تمایل رفتاری، سهولت و سودمندیِ ادراک‌شده [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 39-48]
  • سودمندی ادراک‌شده ارائۀ مدل ساختاری استفاده از سیستم یادگیری الکترونیکی با تأکید بر واسطه‌گریِ تمایل رفتاری، سهولت و سودمندیِ ادراک‌شده [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 39-48]

ش

  • شادکامی مدرسه‌ای‌ ساخت مقیاس سنجش شادکامی مدرسه‌ای دانش‌آموزان ابتدایی: مطالعه‌ای به روش پژوهش آمیخته [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 29-52]
  • شایستگی عمومی‌ طراحی و اعتبارسنجی برنامة درسی مبتنی بر شایستگی عمومی‌ برای دانش‌آموزان دورة دوم متوسطه [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 63-74]

ط

  • طراحی و اعتبارسنجی طراحی و اعتبارسنجی برنامة درسی مبتنی بر شایستگی عمومی‌ برای دانش‌آموزان دورة دوم متوسطه [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 63-74]
  • طرح مسئله فراتحلیل کیفی چارچوب‌های ارزیابی مهارت‌های طرح مسئلة ریاضی [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 9-28]
  • طرح‌واره درمانی اثربخشی طرح‌واره درمانی گروهی بر اشتیاق تحصیلی و نشانه‌های بدریختی بدن در دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 61-74]

ع

  • عملکرد تحصیلی مقایسه اثربخشی کاهش استرس مبتنی بر ذهن‌آگاهی و یادگیری اجتماعی- هیجانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر مؤلفه‌های شایستگی اجتماعی- هیجانی و عملکرد تحصیلی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 103-117]
  • عملکرد تحصیلی مدل ساختاری تکانش‌گری و عملکرد تحصیلی با بررسی نقش میانجی انگیزش در دانش‌آموزان دختر متوسطه [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 81-92]
  • عملکرد تحصیلی مدل‌یابی عملکرد تحصیلی براساس توانایی‌های شناختی، خودکارآمدی حافظه، حافظه روزمره، حافظه گذشته‌نگر -آینده‌نگر با میانجی‌گری فراحافظه [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 61-76]
  • عملکرد تحصیلی اثربخشی آموزش مبتنی بر تلفن همراه بر خودراهبری یادگیری، مهارت‌های حل مسئله و عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 77-90]
  • عملکرد‌تحصیلی روابط ساختاری بین مهارت‌های اجتماعی عاطفی و عملکرد تحصیلی: نقش میانجی‌گر انگیزش تحصیلی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 75-88]

ف

  • فراتحلیل کیفی فراتحلیل کیفی چارچوب‌های ارزیابی مهارت‌های طرح مسئلة ریاضی [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 9-28]
  • فراحافظه مدل‌یابی عملکرد تحصیلی براساس توانایی‌های شناختی، خودکارآمدی حافظه، حافظه روزمره، حافظه گذشته‌نگر -آینده‌نگر با میانجی‌گری فراحافظه [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 61-76]
  • فریب‌کاری تحصیلی مدل روابط علّی بین جهت‌گیری‌های هدفی و فریب‌کاری تحصیلی در دانشجویان دختر و پسر [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 47-60]
  • فرسودگی تحصیلی تاثیر برنامه روانی آموزشی مثبت‌نگر بر سبک‌های مقابله و بهزیستی تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 23-38]
  • فشارآورهای تحصیلی ارائة مدل علّی تأثیر جهت‌گیری‌های انگیزشی و فشارآورهای تحصیلی بر خودکارآمدی پژوهشی: نقش واسطه‌ای روحیة پژوهشی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 89-102]
  • فناوری طراحی و اعتبارسنجی مدل آموزش سرویس دانش آموزان مدارس مبتنی بر یادگیری سیار(ML) [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 49-60]

ک

  • کارکردهای اجرایی اثربخشی توان‌بخشی شناختی مبتنی بر کارکردهای اجرایی بر بهبود نارسایی‌های شناختی کودکان مبتلا به نارساخوانی [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 101-111]
  • کاهش استرس مبتنی بر ذهن‌آگاهی مقایسه اثربخشی کاهش استرس مبتنی بر ذهن‌آگاهی و یادگیری اجتماعی- هیجانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر مؤلفه‌های شایستگی اجتماعی- هیجانی و عملکرد تحصیلی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 103-117]
  • کودکان 3 تا 7 سال مقایسه آگاهی واج‌شناختی زبان سوادآموزی در کودکان یک، دو و سه زبانه [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 9-18]

م

  • میانجی‌ روابط ساختاری بین مهارت‌های اجتماعی عاطفی و عملکرد تحصیلی: نقش میانجی‌گر انگیزش تحصیلی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 75-88]
  • محیط یادگیری الکترونیکی شناسایی مؤلفه‌های اخلاق حرفه‌ای به منظور طراحی الگوی اخلاق حرفه‌ای در بستر یادگیری الکترونیکی و آموزش از راه دور [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 87-99]
  • مدیریت طراحی و اعتبارسنجی مدل آموزش سرویس دانش آموزان مدارس مبتنی بر یادگیری سیار(ML) [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 49-60]
  • مدرسه شاد ساخت مقیاس سنجش شادکامی مدرسه‌ای دانش‌آموزان ابتدایی: مطالعه‌ای به روش پژوهش آمیخته [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 29-52]
  • مدل اثرات تعدیل‌گر مدل روابط علّی بین جهت‌گیری‌های هدفی و فریب‌کاری تحصیلی در دانشجویان دختر و پسر [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 47-60]
  • مشغولیت تحصیلی تاثیر برنامه روانی آموزشی مثبت‌نگر بر سبک‌های مقابله و بهزیستی تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 23-38]
  • مشغولیت شغلی بررسی رابطه توانمندی‌های منش و مشغولیت شغلی با نقش میانجی هیجانات معلمان ابتدایی ناحیه 2 شهر ارومیه [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 33-46]
  • معیارهای ارزیابی فراتحلیل کیفی چارچوب‌های ارزیابی مهارت‌های طرح مسئلة ریاضی [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 9-28]
  • معلمان بررسی رابطه توانمندی‌های منش و مشغولیت شغلی با نقش میانجی هیجانات معلمان ابتدایی ناحیه 2 شهر ارومیه [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 33-46]
  • مهارت‌های اجتماعی اثربخشی آموزش مبتنی بر برنامه‌ریزی درسی چندبعدی بر مهارت‌های اجتماعی و رفتارهای حین بازی کودکان پیش‌دبستانی شهر بهشهر [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 9-22]
  • مهارت‌های اجتماعی‌عاطفی روابط ساختاری بین مهارت‌های اجتماعی عاطفی و عملکرد تحصیلی: نقش میانجی‌گر انگیزش تحصیلی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 75-88]
  • مهارت‌های حل مسئله اثربخشی آموزش مبتنی بر تلفن همراه بر خودراهبری یادگیری، مهارت‌های حل مسئله و عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 77-90]

ن

  • ناتوانی‌های خاص یادگیری اثربخشی بازی درمانی شناختی رفتاری بر کاهش مشکلات نوشتاری دست‌خط و ریاضی دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی‌های خاص یادگیری [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 93-100]
  • نارساخوانی اثربخشی توان‌بخشی شناختی مبتنی بر کارکردهای اجرایی بر بهبود نارسایی‌های شناختی کودکان مبتلا به نارساخوانی [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 101-111]
  • نارسائی‌های شناختی اثربخشی توان‌بخشی شناختی مبتنی بر کارکردهای اجرایی بر بهبود نارسایی‌های شناختی کودکان مبتلا به نارساخوانی [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 101-111]
  • نظریة تعمیم‌پذیری فراتحلیل کیفی چارچوب‌های ارزیابی مهارت‌های طرح مسئلة ریاضی [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 9-28]
  • نوجوانان مدل ساختاری تکانش‌گری و عملکرد تحصیلی با بررسی نقش میانجی انگیزش در دانش‌آموزان دختر متوسطه [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 81-92]

ه

  • هیجانات بررسی رابطه توانمندی‌های منش و مشغولیت شغلی با نقش میانجی هیجانات معلمان ابتدایی ناحیه 2 شهر ارومیه [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 33-46]
  • هدف‌های پیشرفت مدل روابط علّی بین جهت‌گیری‌های هدفی و فریب‌کاری تحصیلی در دانشجویان دختر و پسر [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 47-60]

ی

  • یادگیری اجتماعی- هیجانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی مقایسه اثربخشی کاهش استرس مبتنی بر ذهن‌آگاهی و یادگیری اجتماعی- هیجانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر مؤلفه‌های شایستگی اجتماعی- هیجانی و عملکرد تحصیلی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 103-117]