با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی تربیتی ایران

ا

  • ابدام، رضا طراحی و اعتبارسنجی برنامة درسی مبتنی بر شایستگی عمومی‌ برای دانش‌آموزان دورة دوم متوسطه [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 63-74]

  • ابراهیمی هژیر، زهرا تدوین مدل علّی امید به تحصیل بر اساس خودتنظیمی انگیزشی و ادراک حمایت معلم از خودمختاری با نقش واسطه‌ای راهبردهای تنظیم شناختی هیجان [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 75-86]

  • ابوالمعالی، خدیجه روابط ساختاری بین مهارت‌های اجتماعی عاطفی و عملکرد تحصیلی: نقش میانجی‌گر انگیزش تحصیلی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 75-88]

  • ابوالمعالی، خدیجه مدل ساختاری تکانش‌گری و عملکرد تحصیلی با بررسی نقش میانجی انگیزش در دانش‌آموزان دختر متوسطه [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 81-92]

  • اقایی، سیما خودکارسازی حقایق اساسی ضرب در کودکانِ با ناتوانی یادگیری ریاضی: یکپارچه‌سازی یادگیری مفهومی‌ و یادگیری مبتنی بر حافظه [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 37-52]

  • امانپور قرائی، محمود طراحی و اعتبارسنجی مدل آموزش سرویس دانش آموزان مدارس مبتنی بر یادگیری سیار(ML) [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 49-60]

  • انوری، فاطمه تدوین مدلی علّی بهزیستی ذهنی بر پایة تاب‌آوری تحصیلی و نقش واسطه‌ای تعامل معلم دانش‌آموز، سازگاری هیجانی و ادراک از جو مدرسه [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 9-26]

ب

  • باصری، احمد مدل‌یابی معادلات ساختاری اهمال‌کاری بر اساس سرمایۀ روان‌شناختی با اثر تعدیل‌کنندگی تفکر انتقادی [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 91-107]

  • بیان فر، فاطمه مدل‌یابی عملکرد تحصیلی براساس توانایی‌های شناختی، خودکارآمدی حافظه، حافظه روزمره، حافظه گذشته‌نگر -آینده‌نگر با میانجی‌گری فراحافظه [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 61-76]

  • بشرپور، سجاد اثربخشی توان‌بخشی شناختی مبتنی بر کارکردهای اجرایی بر بهبود نارسایی‌های شناختی کودکان مبتلا به نارساخوانی [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 101-111]

  • بیگدلی، حسین مدل‌یابی معادلات ساختاری اهمال‌کاری بر اساس سرمایۀ روان‌شناختی با اثر تعدیل‌کنندگی تفکر انتقادی [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 91-107]

پ

  • پاک مهر، حمیده ارائة مدل علّی تأثیر جهت‌گیری‌های انگیزشی و فشارآورهای تحصیلی بر خودکارآمدی پژوهشی: نقش واسطه‌ای روحیة پژوهشی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 89-102]

  • پاک مهر، حمیده بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه جهت گیری برنامه درسی تربیت هنری معلمان دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 19-32]

ت

  • ترابی، فرناز تاثیر آموزش خطی و غیرخطی بر الگوی هماهنگی مهارت دراپ فورهند بدمینتون در دختران نوجوان [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 53-62]

ج

  • جدیدی، هوشنگ تدوین مدل علّی امید به تحصیل بر اساس خودتنظیمی انگیزشی و ادراک حمایت معلم از خودمختاری با نقش واسطه‌ای راهبردهای تنظیم شناختی هیجان [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 75-86]

  • جعفری، فاطمه ساخت مقیاس سنجش شادکامی مدرسه‌ای دانش‌آموزان ابتدایی: مطالعه‌ای به روش پژوهش آمیخته [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 29-52]

  • جعفری، نصرت اثربخشی بازی درمانی شناختی رفتاری بر کاهش مشکلات نوشتاری دست‌خط و ریاضی دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی‌های خاص یادگیری [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 93-100]

ح

  • حیدری، فاضله اثربخشی توان‌بخشی شناختی مبتنی بر کارکردهای اجرایی بر بهبود نارسایی‌های شناختی کودکان مبتلا به نارساخوانی [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 101-111]

  • حسن آبادی، حمیدرضا خودکارسازی حقایق اساسی ضرب در کودکانِ با ناتوانی یادگیری ریاضی: یکپارچه‌سازی یادگیری مفهومی‌ و یادگیری مبتنی بر حافظه [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 37-52]

  • حق جو، سعید فراتحلیل کیفی چارچوب‌های ارزیابی مهارت‌های طرح مسئلة ریاضی [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 9-28]

خ

  • خدایی، علی مدل روابط علّی بین جهت‌گیری‌های هدفی و فریب‌کاری تحصیلی در دانشجویان دختر و پسر [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 47-60]

  • خطیب زنجانی، نازیلا طراحی و اعتبارسنجی مدل آموزش سرویس دانش آموزان مدارس مبتنی بر یادگیری سیار(ML) [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 49-60]

ر

  • رجائی مش، امیر رضا مدل‌یابی عملکرد تحصیلی براساس توانایی‌های شناختی، خودکارآمدی حافظه، حافظه روزمره، حافظه گذشته‌نگر -آینده‌نگر با میانجی‌گری فراحافظه [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 61-76]

  • ریحانی، ابراهیم فراتحلیل کیفی چارچوب‌های ارزیابی مهارت‌های طرح مسئلة ریاضی [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 9-28]

  • رحمانی، فاطمه اثربخشی طرح‌واره درمانی گروهی بر اشتیاق تحصیلی و نشانه‌های بدریختی بدن در دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 61-74]

  • رحمانی، ملیحه اثربخشی طرح‌واره درمانی گروهی بر اشتیاق تحصیلی و نشانه‌های بدریختی بدن در دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 61-74]

  • رشید، خسرو مقایسه اثربخشی کاهش استرس مبتنی بر ذهن‌آگاهی و یادگیری اجتماعی- هیجانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر مؤلفه‌های شایستگی اجتماعی- هیجانی و عملکرد تحصیلی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 103-117]

  • رنج بخش، معصومه روابط ساختاری بین مهارت‌های اجتماعی عاطفی و عملکرد تحصیلی: نقش میانجی‌گر انگیزش تحصیلی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 75-88]

  • رنج بخش، معصومه مدل ساختاری تکانش‌گری و عملکرد تحصیلی با بررسی نقش میانجی انگیزش در دانش‌آموزان دختر متوسطه [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 81-92]

  • روشنی، طاهره اثربخشی بازی درمانی شناختی رفتاری بر کاهش مشکلات نوشتاری دست‌خط و ریاضی دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی‌های خاص یادگیری [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 93-100]

ز

  • زندی، بهمن ارائه مدل آموزش ترکیبی زبان فارسی به خارجیان [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 63-80]

س

  • سید احمدی، سید میثم مدل روابط علّی بین جهت‌گیری‌های هدفی و فریب‌کاری تحصیلی در دانشجویان دختر و پسر [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 47-60]

  • سرشار، مهدیه مقایسه آگاهی واج‌شناختی زبان سوادآموزی در کودکان یک، دو و سه زبانه [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 9-18]

  • سرمدی، محمدرضا طراحی و اعتبارسنجی مدل آموزش سرویس دانش آموزان مدارس مبتنی بر یادگیری سیار(ML) [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 49-60]

  • سرمدی، محمدرضا شناسایی مؤلفه‌های اخلاق حرفه‌ای به منظور طراحی الگوی اخلاق حرفه‌ای در بستر یادگیری الکترونیکی و آموزش از راه دور [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 87-99]

  • سعیدی پور، بهمن شناسایی مؤلفه‌های اخلاق حرفه‌ای به منظور طراحی الگوی اخلاق حرفه‌ای در بستر یادگیری الکترونیکی و آموزش از راه دور [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 87-99]

  • سیف، الهام اثربخشی توان‌بخشی شناختی مبتنی بر کارکردهای اجرایی بر بهبود نارسایی‌های شناختی کودکان مبتلا به نارساخوانی [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 101-111]

  • سهرابی، احمد تدوین مدل علّی امید به تحصیل بر اساس خودتنظیمی انگیزشی و ادراک حمایت معلم از خودمختاری با نقش واسطه‌ای راهبردهای تنظیم شناختی هیجان [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 75-86]

ش

  • شکری، امید تاثیر برنامه روانی آموزشی مثبت‌نگر بر سبک‌های مقابله و بهزیستی تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 23-38]

  • شهبازی، گیتی اثربخشی بازی درمانی شناختی رفتاری بر کاهش مشکلات نوشتاری دست‌خط و ریاضی دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی‌های خاص یادگیری [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 93-100]

ص

  • صالحی، کیوان ساخت مقیاس سنجش شادکامی مدرسه‌ای دانش‌آموزان ابتدایی: مطالعه‌ای به روش پژوهش آمیخته [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 29-52]

  • صدیقی ارفعی، فریبرز اثربخشی طرح‌واره درمانی گروهی بر اشتیاق تحصیلی و نشانه‌های بدریختی بدن در دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 61-74]

ض

  • ضرغام حاجبی، مجید تاثیر برنامه روانی آموزشی مثبت‌نگر بر سبک‌های مقابله و بهزیستی تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 23-38]

ع

  • عابدی، صمد بررسی رابطه توانمندی‌های منش و مشغولیت شغلی با نقش میانجی هیجانات معلمان ابتدایی ناحیه 2 شهر ارومیه [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 33-46]

  • عالیخانی، فرح شناسایی مؤلفه‌های اخلاق حرفه‌ای به منظور طراحی الگوی اخلاق حرفه‌ای در بستر یادگیری الکترونیکی و آموزش از راه دور [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 87-99]

  • عباسی، غلامرضا تاثیر برنامه روانی آموزشی مثبت‌نگر بر سبک‌های مقابله و بهزیستی تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 23-38]

  • عبدی، حدیث اثربخشی آموزش به کمک بازی وارسازی بر اضطراب ریاضی و انگیزة ریاضی دانش‌آموزان پایة نهم [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 27-36]

  • عبداله زاده، حسن اثربخشی آموزش مبتنی بر برنامه‌ریزی درسی چندبعدی بر مهارت‌های اجتماعی و رفتارهای حین بازی کودکان پیش‌دبستانی شهر بهشهر [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 9-22]

  • عزیزی، معصومه بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه جهت گیری برنامه درسی تربیت هنری معلمان دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 19-32]

  • عسگری نژاد، منیره ارائۀ مدل ساختاری استفاده از سیستم یادگیری الکترونیکی با تأکید بر واسطه‌گریِ تمایل رفتاری، سهولت و سودمندیِ ادراک‌شده [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 39-48]

  • عمویی، مریم اثربخشی آموزش مبتنی بر برنامه‌ریزی درسی چندبعدی بر مهارت‌های اجتماعی و رفتارهای حین بازی کودکان پیش‌دبستانی شهر بهشهر [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 9-22]

غ

  • غریبی، حسن مدل روابط علّی بین جهت‌گیری‌های هدفی و فریب‌کاری تحصیلی در دانشجویان دختر و پسر [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 47-60]

ف

  • فتح آبادی، جلیل تاثیر برنامه روانی آموزشی مثبت‌نگر بر سبک‌های مقابله و بهزیستی تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 23-38]

  • فرزاد، ولی اله خودکارسازی حقایق اساسی ضرب در کودکانِ با ناتوانی یادگیری ریاضی: یکپارچه‌سازی یادگیری مفهومی‌ و یادگیری مبتنی بر حافظه [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 37-52]

  • فرزانه، سولماز بررسی رابطه توانمندی‌های منش و مشغولیت شغلی با نقش میانجی هیجانات معلمان ابتدایی ناحیه 2 شهر ارومیه [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 33-46]

ق

  • قلتاش، عباس طراحی و اعتبارسنجی برنامة درسی مبتنی بر شایستگی عمومی‌ برای دانش‌آموزان دورة دوم متوسطه [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 63-74]

ک

  • کرامتی، هادی خودکارسازی حقایق اساسی ضرب در کودکانِ با ناتوانی یادگیری ریاضی: یکپارچه‌سازی یادگیری مفهومی‌ و یادگیری مبتنی بر حافظه [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 37-52]

  • کردنوقابی، رسول مقایسه اثربخشی کاهش استرس مبتنی بر ذهن‌آگاهی و یادگیری اجتماعی- هیجانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر مؤلفه‌های شایستگی اجتماعی- هیجانی و عملکرد تحصیلی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 103-117]

  • کمالی مهاجر، رضا ساخت مقیاس سنجش شادکامی مدرسه‌ای دانش‌آموزان ابتدایی: مطالعه‌ای به روش پژوهش آمیخته [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 29-52]

گ

  • گراوند، هوشنگ ارائة مدل علّی تأثیر جهت‌گیری‌های انگیزشی و فشارآورهای تحصیلی بر خودکارآمدی پژوهشی: نقش واسطه‌ای روحیة پژوهشی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 89-102]

  • گراوند، هوشنگ بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه جهت گیری برنامه درسی تربیت هنری معلمان دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 19-32]

  • گودرزی، ماندانا شناسایی مؤلفه‌های اخلاق حرفه‌ای به منظور طراحی الگوی اخلاق حرفه‌ای در بستر یادگیری الکترونیکی و آموزش از راه دور [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 87-99]

م

  • محبوبی، طاهر اثربخشی آموزش مبتنی بر تلفن همراه بر خودراهبری یادگیری، مهارت‌های حل مسئله و عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 77-90]

  • محمودی، مهدی طراحی و اعتبارسنجی مدل آموزش سرویس دانش آموزان مدارس مبتنی بر یادگیری سیار(ML) [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 49-60]

  • محمودفخه، هیمن بررسی رابطه توانمندی‌های منش و مشغولیت شغلی با نقش میانجی هیجانات معلمان ابتدایی ناحیه 2 شهر ارومیه [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 33-46]

  • میرهاشمی، مالک روابط ساختاری بین مهارت‌های اجتماعی عاطفی و عملکرد تحصیلی: نقش میانجی‌گر انگیزش تحصیلی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 75-88]

  • میرهاشمی، مالک مدل ساختاری تکانش‌گری و عملکرد تحصیلی با بررسی نقش میانجی انگیزش در دانش‌آموزان دختر متوسطه [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 81-92]

  • معصومی فرد، مرجان طراحی و اعتبارسنجی مدل آموزش سرویس دانش آموزان مدارس مبتنی بر یادگیری سیار(ML) [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 49-60]

  • معصومی فرد، مرجان شناسایی مؤلفه‌های اخلاق حرفه‌ای به منظور طراحی الگوی اخلاق حرفه‌ای در بستر یادگیری الکترونیکی و آموزش از راه دور [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 87-99]

  • معصومی فرد، مرجان ارائه مدل آموزش ترکیبی زبان فارسی به خارجیان [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 63-80]

  • مقدم زاده، علی ساخت مقیاس سنجش شادکامی مدرسه‌ای دانش‌آموزان ابتدایی: مطالعه‌ای به روش پژوهش آمیخته [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 29-52]

  • میکائیلی منیع، فرزانه تدوین مدلی علّی بهزیستی ذهنی بر پایة تاب‌آوری تحصیلی و نقش واسطه‌ای تعامل معلم دانش‌آموز، سازگاری هیجانی و ادراک از جو مدرسه [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 9-26]

  • میکائیلی منیع، فرزانه مقایسه آگاهی واج‌شناختی زبان سوادآموزی در کودکان یک، دو و سه زبانه [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 9-18]

  • ممتازی، معصومه تاثیر آموزش خطی و غیرخطی بر الگوی هماهنگی مهارت دراپ فورهند بدمینتون در دختران نوجوان [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 53-62]

ن

  • ناطقی، فایزه طراحی و اعتبارسنجی برنامة درسی مبتنی بر شایستگی عمومی‌ برای دانش‌آموزان دورة دوم متوسطه [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 63-74]

  • نبی زاده، صفدر مقایسه اثربخشی کاهش استرس مبتنی بر ذهن‌آگاهی و یادگیری اجتماعی- هیجانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر مؤلفه‌های شایستگی اجتماعی- هیجانی و عملکرد تحصیلی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 103-117]

  • نریمانی، محمد اثربخشی توان‌بخشی شناختی مبتنی بر کارکردهای اجرایی بر بهبود نارسایی‌های شناختی کودکان مبتلا به نارساخوانی [دوره 9، شماره 3، 1400، صفحه 101-111]

  • نیک راد، لیلا مدل‌یابی معادلات ساختاری اهمال‌کاری بر اساس سرمایۀ روان‌شناختی با اثر تعدیل‌کنندگی تفکر انتقادی [دوره 9، شماره 4، 1401، صفحه 91-107]

ی

  • یاراحمدی، یحیی تدوین مدل علّی امید به تحصیل بر اساس خودتنظیمی انگیزشی و ادراک حمایت معلم از خودمختاری با نقش واسطه‌ای راهبردهای تنظیم شناختی هیجان [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 75-86]

  • یافتیان، نرگس اثربخشی آموزش به کمک بازی وارسازی بر اضطراب ریاضی و انگیزة ریاضی دانش‌آموزان پایة نهم [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 27-36]

  • یعقوبی، ابوالقاسم مقایسه اثربخشی کاهش استرس مبتنی بر ذهن‌آگاهی و یادگیری اجتماعی- هیجانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر مؤلفه‌های شایستگی اجتماعی- هیجانی و عملکرد تحصیلی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 103-117]