آ
-
آگاهی واجشناختی
مقایسه آگاهی واجشناختی زبان سوادآموزی در کودکان یک، دو و سه زبانه [دوره 9، شماره 4، 1400-1402، صفحه 9-18]
-
آموزش از راه دور
شناسایی مؤلفههای اخلاق حرفهای به منظور طراحی الگوی اخلاق حرفهای در بستر یادگیری الکترونیکی و آموزش از راه دور [دوره 9، شماره 2، 1400-1402، صفحه 87-99]
-
آموزش الکترونیکی
شناسایی مؤلفههای اخلاق حرفهای به منظور طراحی الگوی اخلاق حرفهای در بستر یادگیری الکترونیکی و آموزش از راه دور [دوره 9، شماره 2، 1400-1402، صفحه 87-99]
-
آموزش الکترونیکی
ارائه مدل آموزش ترکیبی زبان فارسی به خارجیان [دوره 9، شماره 3، 1400-1402، صفحه 63-80]
-
آموزش ترکیبی
ارائه مدل آموزش ترکیبی زبان فارسی به خارجیان [دوره 9، شماره 3، 1400-1402، صفحه 63-80]
-
آموزش خطی
تاثیر آموزش خطی و غیرخطی بر الگوی هماهنگی مهارت دراپ فورهند بدمینتون در دختران نوجوان [دوره 9، شماره 3، 1400-1402، صفحه 53-62]
-
آموزش زبان
ارائه مدل آموزش ترکیبی زبان فارسی به خارجیان [دوره 9، شماره 3، 1400-1402، صفحه 63-80]
-
آموزش غیرخطی
تاثیر آموزش خطی و غیرخطی بر الگوی هماهنگی مهارت دراپ فورهند بدمینتون در دختران نوجوان [دوره 9، شماره 3، 1400-1402، صفحه 53-62]
-
آموزش مستقیم
خودکارسازی حقایق اساسی ضرب در کودکانِ با ناتوانی یادگیری ریاضی: یکپارچهسازی یادگیری مفهومی و یادگیری مبتنی بر حافظه [دوره 9، شماره 1، 1400-1402، صفحه 37-52]
ا
-
اختلال نوشتاری دستخط و ریاضی
اثربخشی بازی درمانی شناختی رفتاری بر کاهش مشکلات نوشتاری دستخط و ریاضی دانشآموزان مبتلا به ناتوانیهای خاص یادگیری [دوره 9، شماره 3، 1400-1402، صفحه 93-100]
-
اخلاقی
طراحی و اعتبارسنجی مدل آموزش سرویس دانش آموزان مدارس مبتنی بر یادگیری سیار(ML) [دوره 9، شماره 2، 1400-1402، صفحه 49-60]
-
اخلاق حرفهای
شناسایی مؤلفههای اخلاق حرفهای به منظور طراحی الگوی اخلاق حرفهای در بستر یادگیری الکترونیکی و آموزش از راه دور [دوره 9، شماره 2، 1400-1402، صفحه 87-99]
-
ادراک از جو مدرسه
تدوین مدلی علّی بهزیستی ذهنی بر پایة تابآوری تحصیلی و نقش واسطهای تعامل معلم دانشآموز، سازگاری هیجانی و ادراک از جو مدرسه [دوره 9، شماره 1، 1400-1402، صفحه 9-26]
-
ادراک حمایت معلم از خودمختاری
تدوین مدل علّی امید به تحصیل بر اساس خودتنظیمی انگیزشی و ادراک حمایت معلم از خودمختاری با نقش واسطهای راهبردهای تنظیم شناختی هیجان [دوره 9، شماره 2، 1400-1402، صفحه 75-86]
-
ارزشیابی
طراحی و اعتبارسنجی مدل آموزش سرویس دانش آموزان مدارس مبتنی بر یادگیری سیار(ML) [دوره 9، شماره 2، 1400-1402، صفحه 49-60]
-
ارومیه
بررسی رابطه توانمندیهای منش و مشغولیت شغلی با نقش میانجی هیجانات معلمان ابتدایی ناحیه 2 شهر ارومیه [دوره 9، شماره 4، 1400-1402، صفحه 33-46]
-
استفاده از سیستم یادگیری الکترونیکی
ارائۀ مدل ساختاری استفاده از سیستم یادگیری الکترونیکی با تأکید بر واسطهگریِ تمایل رفتاری، سهولت و سودمندیِ ادراکشده [دوره 9، شماره 2، 1400-1402، صفحه 39-48]
-
اشتیاق تحصیلی
اثربخشی طرحواره درمانی گروهی بر اشتیاق تحصیلی و نشانههای بدریختی بدن در دانشآموزان [دوره 9، شماره 2، 1400-1402، صفحه 61-74]
-
اضطراب ریاضی
اثربخشی آموزش به کمک بازی وارسازی بر اضطراب ریاضی و انگیزة ریاضی دانشآموزان پایة نهم [دوره 9، شماره 1، 1400-1402، صفحه 27-36]
-
اعتباریابی
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه جهت گیری برنامه درسی تربیت هنری معلمان دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 4، 1400-1402، صفحه 19-32]
-
اعتباربخشی
ارائه مدل آموزش ترکیبی زبان فارسی به خارجیان [دوره 9، شماره 3، 1400-1402، صفحه 63-80]
-
الگوهای هماهنگی
تاثیر آموزش خطی و غیرخطی بر الگوی هماهنگی مهارت دراپ فورهند بدمینتون در دختران نوجوان [دوره 9، شماره 3، 1400-1402، صفحه 53-62]
-
امید به تحصیل
تدوین مدل علّی امید به تحصیل بر اساس خودتنظیمی انگیزشی و ادراک حمایت معلم از خودمختاری با نقش واسطهای راهبردهای تنظیم شناختی هیجان [دوره 9، شماره 2، 1400-1402، صفحه 75-86]
-
انگیزة ریاضی
اثربخشی آموزش به کمک بازی وارسازی بر اضطراب ریاضی و انگیزة ریاضی دانشآموزان پایة نهم [دوره 9، شماره 1، 1400-1402، صفحه 27-36]
-
انگیزش تحصیلی
مدل ساختاری تکانشگری و عملکرد تحصیلی با بررسی نقش میانجی انگیزش در دانشآموزان دختر متوسطه [دوره 9، شماره 3، 1400-1402، صفحه 81-92]
-
انگیزشتحصیلی
روابط ساختاری بین مهارتهای اجتماعی عاطفی و عملکرد تحصیلی: نقش میانجیگر انگیزش تحصیلی [دوره 9، شماره 1، 1400-1402، صفحه 75-88]
-
اهمالکاری
مدلیابی معادلات ساختاری اهمالکاری بر اساس سرمایۀ روانشناختی با اثر تعدیلکنندگی تفکر انتقادی [دوره 9، شماره 4، 1400-1402، صفحه 91-107]
ب
-
بازیدرمانی شناختی رفتاری
اثربخشی بازی درمانی شناختی رفتاری بر کاهش مشکلات نوشتاری دستخط و ریاضی دانشآموزان مبتلا به ناتوانیهای خاص یادگیری [دوره 9، شماره 3، 1400-1402، صفحه 93-100]
-
بازی وارسازی
اثربخشی آموزش به کمک بازی وارسازی بر اضطراب ریاضی و انگیزة ریاضی دانشآموزان پایة نهم [دوره 9، شماره 1، 1400-1402، صفحه 27-36]
-
بدریختی بدن
اثربخشی طرحواره درمانی گروهی بر اشتیاق تحصیلی و نشانههای بدریختی بدن در دانشآموزان [دوره 9، شماره 2، 1400-1402، صفحه 61-74]
-
برنامة درسی
طراحی و اعتبارسنجی برنامة درسی مبتنی بر شایستگی عمومی برای دانشآموزان دورة دوم متوسطه [دوره 9، شماره 1، 1400-1402، صفحه 63-74]
-
برنامهریزی درسی چندبعدی
اثربخشی آموزش مبتنی بر برنامهریزی درسی چندبعدی بر مهارتهای اجتماعی و رفتارهای حین بازی کودکان پیشدبستانی شهر بهشهر [دوره 9، شماره 2، 1400-1402، صفحه 9-22]
-
برنامه روانی آموزشی مثبتنگر
تاثیر برنامه روانی آموزشی مثبتنگر بر سبکهای مقابله و بهزیستی تحصیلی دانشآموزان [دوره 9، شماره 2، 1400-1402، صفحه 23-38]
-
بهزیستی ذهنی
تدوین مدلی علّی بهزیستی ذهنی بر پایة تابآوری تحصیلی و نقش واسطهای تعامل معلم دانشآموز، سازگاری هیجانی و ادراک از جو مدرسه [دوره 9، شماره 1، 1400-1402، صفحه 9-26]
پ
-
پایة نهم
اثربخشی آموزش به کمک بازی وارسازی بر اضطراب ریاضی و انگیزة ریاضی دانشآموزان پایة نهم [دوره 9، شماره 1، 1400-1402، صفحه 27-36]
-
پداگوژی
طراحی و اعتبارسنجی مدل آموزش سرویس دانش آموزان مدارس مبتنی بر یادگیری سیار(ML) [دوره 9، شماره 2، 1400-1402، صفحه 49-60]
-
پژوهش آمیخته اکتشافی از نوع ساخت ابزار
ساخت مقیاس سنجش شادکامی مدرسهای دانشآموزان ابتدایی: مطالعهای به روش پژوهش آمیخته [دوره 9، شماره 3، 1400-1402، صفحه 29-52]
-
پشتیبانی منابع
طراحی و اعتبارسنجی مدل آموزش سرویس دانش آموزان مدارس مبتنی بر یادگیری سیار(ML) [دوره 9، شماره 2، 1400-1402، صفحه 49-60]
ت
-
تابآوری تحصیلی
تدوین مدلی علّی بهزیستی ذهنی بر پایة تابآوری تحصیلی و نقش واسطهای تعامل معلم دانشآموز، سازگاری هیجانی و ادراک از جو مدرسه [دوره 9، شماره 1، 1400-1402، صفحه 9-26]
-
تربیت هنری
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه جهت گیری برنامه درسی تربیت هنری معلمان دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 4، 1400-1402، صفحه 19-32]
-
تعامل معلم - دانشآموز
تدوین مدلی علّی بهزیستی ذهنی بر پایة تابآوری تحصیلی و نقش واسطهای تعامل معلم دانشآموز، سازگاری هیجانی و ادراک از جو مدرسه [دوره 9، شماره 1، 1400-1402، صفحه 9-26]
-
تفاوتهای جنسی
مدل روابط علّی بین جهتگیریهای هدفی و فریبکاری تحصیلی در دانشجویان دختر و پسر [دوره 9، شماره 4، 1400-1402، صفحه 47-60]
-
تفکر انتقادی
مدلیابی معادلات ساختاری اهمالکاری بر اساس سرمایۀ روانشناختی با اثر تعدیلکنندگی تفکر انتقادی [دوره 9، شماره 4، 1400-1402، صفحه 91-107]
-
تکانشگری
مدل ساختاری تکانشگری و عملکرد تحصیلی با بررسی نقش میانجی انگیزش در دانشآموزان دختر متوسطه [دوره 9، شماره 3، 1400-1402، صفحه 81-92]
-
تلفن همراه
اثربخشی آموزش مبتنی بر تلفن همراه بر خودراهبری یادگیری، مهارتهای حل مسئله و عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 9، شماره 4، 1400-1402، صفحه 77-90]
-
تمایل رفتاری
ارائۀ مدل ساختاری استفاده از سیستم یادگیری الکترونیکی با تأکید بر واسطهگریِ تمایل رفتاری، سهولت و سودمندیِ ادراکشده [دوره 9، شماره 2، 1400-1402، صفحه 39-48]
-
تواناییهای شناختی
مدلیابی عملکرد تحصیلی براساس تواناییهای شناختی، خودکارآمدی حافظه، حافظه روزمره، حافظه گذشتهنگر -آیندهنگر با میانجیگری فراحافظه [دوره 9، شماره 4، 1400-1402، صفحه 61-76]
-
توانبخشی
اثربخشی توانبخشی شناختی مبتنی بر کارکردهای اجرایی بر بهبود نارساییهای شناختی کودکان مبتلا به نارساخوانی [دوره 9، شماره 3، 1400-1402، صفحه 101-111]
-
توانمندیهای منشی
بررسی رابطه توانمندیهای منش و مشغولیت شغلی با نقش میانجی هیجانات معلمان ابتدایی ناحیه 2 شهر ارومیه [دوره 9، شماره 4، 1400-1402، صفحه 33-46]
ج
-
جهتگیری برنامه درسی
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه جهت گیری برنامه درسی تربیت هنری معلمان دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 4، 1400-1402، صفحه 19-32]
-
جهتگیریهای انگیزشی
ارائة مدل علّی تأثیر جهتگیریهای انگیزشی و فشارآورهای تحصیلی بر خودکارآمدی پژوهشی: نقش واسطهای روحیة پژوهشی [دوره 9، شماره 1، 1400-1402، صفحه 89-102]
چ
-
چارچوب ارزیابی طرح مسئله
فراتحلیل کیفی چارچوبهای ارزیابی مهارتهای طرح مسئلة ریاضی [دوره 9، شماره 3، 1400-1402، صفحه 9-28]
ح
-
حافظه
مدلیابی عملکرد تحصیلی براساس تواناییهای شناختی، خودکارآمدی حافظه، حافظه روزمره، حافظه گذشتهنگر -آیندهنگر با میانجیگری فراحافظه [دوره 9، شماره 4، 1400-1402، صفحه 61-76]
خ
-
خودتنظیمی انگیزشی
تدوین مدل علّی امید به تحصیل بر اساس خودتنظیمی انگیزشی و ادراک حمایت معلم از خودمختاری با نقش واسطهای راهبردهای تنظیم شناختی هیجان [دوره 9، شماره 2، 1400-1402، صفحه 75-86]
-
خودراهبری یادگیری
اثربخشی آموزش مبتنی بر تلفن همراه بر خودراهبری یادگیری، مهارتهای حل مسئله و عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 9، شماره 4، 1400-1402، صفحه 77-90]
-
خودکارآمدی پژوهشی
ارائة مدل علّی تأثیر جهتگیریهای انگیزشی و فشارآورهای تحصیلی بر خودکارآمدی پژوهشی: نقش واسطهای روحیة پژوهشی [دوره 9، شماره 1، 1400-1402، صفحه 89-102]
-
خودکارسازی حقایق ضرب
خودکارسازی حقایق اساسی ضرب در کودکانِ با ناتوانی یادگیری ریاضی: یکپارچهسازی یادگیری مفهومی و یادگیری مبتنی بر حافظه [دوره 9، شماره 1، 1400-1402، صفحه 37-52]
د
-
دانشآموزان
اثربخشی طرحواره درمانی گروهی بر اشتیاق تحصیلی و نشانههای بدریختی بدن در دانشآموزان [دوره 9، شماره 2، 1400-1402، صفحه 61-74]
-
دانشآموزان
اثربخشی بازی درمانی شناختی رفتاری بر کاهش مشکلات نوشتاری دستخط و ریاضی دانشآموزان مبتلا به ناتوانیهای خاص یادگیری [دوره 9، شماره 3، 1400-1402، صفحه 93-100]
-
دانشجویان دانشگاه پیام نور
اثربخشی آموزش مبتنی بر تلفن همراه بر خودراهبری یادگیری، مهارتهای حل مسئله و عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 9، شماره 4، 1400-1402، صفحه 77-90]
-
دختران
تاثیر آموزش خطی و غیرخطی بر الگوی هماهنگی مهارت دراپ فورهند بدمینتون در دختران نوجوان [دوره 9، شماره 3، 1400-1402، صفحه 53-62]
-
دراپ فورهندبدمینتون
تاثیر آموزش خطی و غیرخطی بر الگوی هماهنگی مهارت دراپ فورهند بدمینتون در دختران نوجوان [دوره 9، شماره 3، 1400-1402، صفحه 53-62]
-
دورة دوم متوسطة نظری
طراحی و اعتبارسنجی برنامة درسی مبتنی بر شایستگی عمومی برای دانشآموزان دورة دوم متوسطه [دوره 9، شماره 1، 1400-1402، صفحه 63-74]
ر
-
راهبردهای تنظیم شناختی هیجان
تدوین مدل علّی امید به تحصیل بر اساس خودتنظیمی انگیزشی و ادراک حمایت معلم از خودمختاری با نقش واسطهای راهبردهای تنظیم شناختی هیجان [دوره 9، شماره 2، 1400-1402، صفحه 75-86]
-
رفتارهای حین بازی
اثربخشی آموزش مبتنی بر برنامهریزی درسی چندبعدی بر مهارتهای اجتماعی و رفتارهای حین بازی کودکان پیشدبستانی شهر بهشهر [دوره 9، شماره 2، 1400-1402، صفحه 9-22]
-
روایی
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه جهت گیری برنامه درسی تربیت هنری معلمان دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 4، 1400-1402، صفحه 19-32]
-
روحیة پژوهشی
ارائة مدل علّی تأثیر جهتگیریهای انگیزشی و فشارآورهای تحصیلی بر خودکارآمدی پژوهشی: نقش واسطهای روحیة پژوهشی [دوره 9، شماره 1، 1400-1402، صفحه 89-102]
-
روش ارزیابی طرح مسئله
فراتحلیل کیفی چارچوبهای ارزیابی مهارتهای طرح مسئلة ریاضی [دوره 9، شماره 3، 1400-1402، صفحه 9-28]
-
روش بازنمایی عینی - نمادین – انتزاعی
خودکارسازی حقایق اساسی ضرب در کودکانِ با ناتوانی یادگیری ریاضی: یکپارچهسازی یادگیری مفهومی و یادگیری مبتنی بر حافظه [دوره 9، شماره 1، 1400-1402، صفحه 37-52]
-
روش پوشاندن - رونویسی – مقایسه
خودکارسازی حقایق اساسی ضرب در کودکانِ با ناتوانی یادگیری ریاضی: یکپارچهسازی یادگیری مفهومی و یادگیری مبتنی بر حافظه [دوره 9، شماره 1، 1400-1402، صفحه 37-52]
-
روش تشخیص - تمرین – تصحیح
خودکارسازی حقایق اساسی ضرب در کودکانِ با ناتوانی یادگیری ریاضی: یکپارچهسازی یادگیری مفهومی و یادگیری مبتنی بر حافظه [دوره 9، شماره 1، 1400-1402، صفحه 37-52]
ز
-
زبان سوادآموزی
مقایسه آگاهی واجشناختی زبان سوادآموزی در کودکان یک، دو و سه زبانه [دوره 9، شماره 4، 1400-1402، صفحه 9-18]
-
زبان فارسی
ارائه مدل آموزش ترکیبی زبان فارسی به خارجیان [دوره 9، شماره 3، 1400-1402، صفحه 63-80]
س
-
ساخت مقیاس
ساخت مقیاس سنجش شادکامی مدرسهای دانشآموزان ابتدایی: مطالعهای به روش پژوهش آمیخته [دوره 9، شماره 3، 1400-1402، صفحه 29-52]
-
سازگاری هیجانی
تدوین مدلی علّی بهزیستی ذهنی بر پایة تابآوری تحصیلی و نقش واسطهای تعامل معلم دانشآموز، سازگاری هیجانی و ادراک از جو مدرسه [دوره 9، شماره 1، 1400-1402، صفحه 9-26]
-
سازمانی
طراحی و اعتبارسنجی مدل آموزش سرویس دانش آموزان مدارس مبتنی بر یادگیری سیار(ML) [دوره 9، شماره 2، 1400-1402، صفحه 49-60]
-
سبکهای مقابله
تاثیر برنامه روانی آموزشی مثبتنگر بر سبکهای مقابله و بهزیستی تحصیلی دانشآموزان [دوره 9، شماره 2، 1400-1402، صفحه 23-38]
-
سرمایۀ روانشناختی
مدلیابی معادلات ساختاری اهمالکاری بر اساس سرمایۀ روانشناختی با اثر تعدیلکنندگی تفکر انتقادی [دوره 9، شماره 4، 1400-1402، صفحه 91-107]
-
سهولت ادراکشده
ارائۀ مدل ساختاری استفاده از سیستم یادگیری الکترونیکی با تأکید بر واسطهگریِ تمایل رفتاری، سهولت و سودمندیِ ادراکشده [دوره 9، شماره 2، 1400-1402، صفحه 39-48]
-
سودمندی ادراکشده
ارائۀ مدل ساختاری استفاده از سیستم یادگیری الکترونیکی با تأکید بر واسطهگریِ تمایل رفتاری، سهولت و سودمندیِ ادراکشده [دوره 9، شماره 2، 1400-1402، صفحه 39-48]
ش
-
شادکامی مدرسهای
ساخت مقیاس سنجش شادکامی مدرسهای دانشآموزان ابتدایی: مطالعهای به روش پژوهش آمیخته [دوره 9، شماره 3، 1400-1402، صفحه 29-52]
-
شایستگی عمومی
طراحی و اعتبارسنجی برنامة درسی مبتنی بر شایستگی عمومی برای دانشآموزان دورة دوم متوسطه [دوره 9، شماره 1، 1400-1402، صفحه 63-74]
ط
-
طراحی و اعتبارسنجی
طراحی و اعتبارسنجی برنامة درسی مبتنی بر شایستگی عمومی برای دانشآموزان دورة دوم متوسطه [دوره 9، شماره 1، 1400-1402، صفحه 63-74]
-
طرح مسئله
فراتحلیل کیفی چارچوبهای ارزیابی مهارتهای طرح مسئلة ریاضی [دوره 9، شماره 3، 1400-1402، صفحه 9-28]
-
طرحواره درمانی
اثربخشی طرحواره درمانی گروهی بر اشتیاق تحصیلی و نشانههای بدریختی بدن در دانشآموزان [دوره 9، شماره 2، 1400-1402، صفحه 61-74]
ع
-
عملکرد تحصیلی
مقایسه اثربخشی کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهی و یادگیری اجتماعی- هیجانی مبتنی بر ذهنآگاهی بر مؤلفههای شایستگی اجتماعی- هیجانی و عملکرد تحصیلی [دوره 9، شماره 1، 1400-1402، صفحه 103-117]
-
عملکرد تحصیلی
مدل ساختاری تکانشگری و عملکرد تحصیلی با بررسی نقش میانجی انگیزش در دانشآموزان دختر متوسطه [دوره 9، شماره 3، 1400-1402، صفحه 81-92]
-
عملکرد تحصیلی
مدلیابی عملکرد تحصیلی براساس تواناییهای شناختی، خودکارآمدی حافظه، حافظه روزمره، حافظه گذشتهنگر -آیندهنگر با میانجیگری فراحافظه [دوره 9، شماره 4، 1400-1402، صفحه 61-76]
-
عملکرد تحصیلی
اثربخشی آموزش مبتنی بر تلفن همراه بر خودراهبری یادگیری، مهارتهای حل مسئله و عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 9، شماره 4، 1400-1402، صفحه 77-90]
-
عملکردتحصیلی
روابط ساختاری بین مهارتهای اجتماعی عاطفی و عملکرد تحصیلی: نقش میانجیگر انگیزش تحصیلی [دوره 9، شماره 1، 1400-1402، صفحه 75-88]
ف
-
فراتحلیل کیفی
فراتحلیل کیفی چارچوبهای ارزیابی مهارتهای طرح مسئلة ریاضی [دوره 9، شماره 3، 1400-1402، صفحه 9-28]
-
فراحافظه
مدلیابی عملکرد تحصیلی براساس تواناییهای شناختی، خودکارآمدی حافظه، حافظه روزمره، حافظه گذشتهنگر -آیندهنگر با میانجیگری فراحافظه [دوره 9، شماره 4، 1400-1402، صفحه 61-76]
-
فریبکاری تحصیلی
مدل روابط علّی بین جهتگیریهای هدفی و فریبکاری تحصیلی در دانشجویان دختر و پسر [دوره 9، شماره 4، 1400-1402، صفحه 47-60]
-
فرسودگی تحصیلی
تاثیر برنامه روانی آموزشی مثبتنگر بر سبکهای مقابله و بهزیستی تحصیلی دانشآموزان [دوره 9، شماره 2، 1400-1402، صفحه 23-38]
-
فشارآورهای تحصیلی
ارائة مدل علّی تأثیر جهتگیریهای انگیزشی و فشارآورهای تحصیلی بر خودکارآمدی پژوهشی: نقش واسطهای روحیة پژوهشی [دوره 9، شماره 1، 1400-1402، صفحه 89-102]
-
فناوری
طراحی و اعتبارسنجی مدل آموزش سرویس دانش آموزان مدارس مبتنی بر یادگیری سیار(ML) [دوره 9، شماره 2، 1400-1402، صفحه 49-60]
ک
-
کارکردهای اجرایی
اثربخشی توانبخشی شناختی مبتنی بر کارکردهای اجرایی بر بهبود نارساییهای شناختی کودکان مبتلا به نارساخوانی [دوره 9، شماره 3، 1400-1402، صفحه 101-111]
-
کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهی
مقایسه اثربخشی کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهی و یادگیری اجتماعی- هیجانی مبتنی بر ذهنآگاهی بر مؤلفههای شایستگی اجتماعی- هیجانی و عملکرد تحصیلی [دوره 9، شماره 1، 1400-1402، صفحه 103-117]
-
کودکان 3 تا 7 سال
مقایسه آگاهی واجشناختی زبان سوادآموزی در کودکان یک، دو و سه زبانه [دوره 9، شماره 4، 1400-1402، صفحه 9-18]
م
-
میانجی
روابط ساختاری بین مهارتهای اجتماعی عاطفی و عملکرد تحصیلی: نقش میانجیگر انگیزش تحصیلی [دوره 9، شماره 1، 1400-1402، صفحه 75-88]
-
محیط یادگیری الکترونیکی
شناسایی مؤلفههای اخلاق حرفهای به منظور طراحی الگوی اخلاق حرفهای در بستر یادگیری الکترونیکی و آموزش از راه دور [دوره 9، شماره 2، 1400-1402، صفحه 87-99]
-
مدیریت
طراحی و اعتبارسنجی مدل آموزش سرویس دانش آموزان مدارس مبتنی بر یادگیری سیار(ML) [دوره 9، شماره 2، 1400-1402، صفحه 49-60]
-
مدرسه شاد
ساخت مقیاس سنجش شادکامی مدرسهای دانشآموزان ابتدایی: مطالعهای به روش پژوهش آمیخته [دوره 9، شماره 3، 1400-1402، صفحه 29-52]
-
مدل اثرات تعدیلگر
مدل روابط علّی بین جهتگیریهای هدفی و فریبکاری تحصیلی در دانشجویان دختر و پسر [دوره 9، شماره 4، 1400-1402، صفحه 47-60]
-
مشغولیت تحصیلی
تاثیر برنامه روانی آموزشی مثبتنگر بر سبکهای مقابله و بهزیستی تحصیلی دانشآموزان [دوره 9، شماره 2، 1400-1402، صفحه 23-38]
-
مشغولیت شغلی
بررسی رابطه توانمندیهای منش و مشغولیت شغلی با نقش میانجی هیجانات معلمان ابتدایی ناحیه 2 شهر ارومیه [دوره 9، شماره 4، 1400-1402، صفحه 33-46]
-
معیارهای ارزیابی
فراتحلیل کیفی چارچوبهای ارزیابی مهارتهای طرح مسئلة ریاضی [دوره 9، شماره 3، 1400-1402، صفحه 9-28]
-
معلمان
بررسی رابطه توانمندیهای منش و مشغولیت شغلی با نقش میانجی هیجانات معلمان ابتدایی ناحیه 2 شهر ارومیه [دوره 9، شماره 4، 1400-1402، صفحه 33-46]
-
مهارتهای اجتماعی
اثربخشی آموزش مبتنی بر برنامهریزی درسی چندبعدی بر مهارتهای اجتماعی و رفتارهای حین بازی کودکان پیشدبستانی شهر بهشهر [دوره 9، شماره 2، 1400-1402، صفحه 9-22]
-
مهارتهای اجتماعیعاطفی
روابط ساختاری بین مهارتهای اجتماعی عاطفی و عملکرد تحصیلی: نقش میانجیگر انگیزش تحصیلی [دوره 9، شماره 1، 1400-1402، صفحه 75-88]
-
مهارتهای حل مسئله
اثربخشی آموزش مبتنی بر تلفن همراه بر خودراهبری یادگیری، مهارتهای حل مسئله و عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 9، شماره 4، 1400-1402، صفحه 77-90]
ن
-
ناتوانیهای خاص یادگیری
اثربخشی بازی درمانی شناختی رفتاری بر کاهش مشکلات نوشتاری دستخط و ریاضی دانشآموزان مبتلا به ناتوانیهای خاص یادگیری [دوره 9، شماره 3، 1400-1402، صفحه 93-100]
-
نارساخوانی
اثربخشی توانبخشی شناختی مبتنی بر کارکردهای اجرایی بر بهبود نارساییهای شناختی کودکان مبتلا به نارساخوانی [دوره 9، شماره 3، 1400-1402، صفحه 101-111]
-
نارسائیهای شناختی
اثربخشی توانبخشی شناختی مبتنی بر کارکردهای اجرایی بر بهبود نارساییهای شناختی کودکان مبتلا به نارساخوانی [دوره 9، شماره 3، 1400-1402، صفحه 101-111]
-
نظریة تعمیمپذیری
فراتحلیل کیفی چارچوبهای ارزیابی مهارتهای طرح مسئلة ریاضی [دوره 9، شماره 3، 1400-1402، صفحه 9-28]
-
نوجوانان
مدل ساختاری تکانشگری و عملکرد تحصیلی با بررسی نقش میانجی انگیزش در دانشآموزان دختر متوسطه [دوره 9، شماره 3، 1400-1402، صفحه 81-92]
ه
-
هیجانات
بررسی رابطه توانمندیهای منش و مشغولیت شغلی با نقش میانجی هیجانات معلمان ابتدایی ناحیه 2 شهر ارومیه [دوره 9، شماره 4، 1400-1402، صفحه 33-46]
-
هدفهای پیشرفت
مدل روابط علّی بین جهتگیریهای هدفی و فریبکاری تحصیلی در دانشجویان دختر و پسر [دوره 9، شماره 4، 1400-1402، صفحه 47-60]
ی
-
یادگیری اجتماعی- هیجانی مبتنی بر ذهنآگاهی
مقایسه اثربخشی کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهی و یادگیری اجتماعی- هیجانی مبتنی بر ذهنآگاهی بر مؤلفههای شایستگی اجتماعی- هیجانی و عملکرد تحصیلی [دوره 9، شماره 1، 1400-1402، صفحه 103-117]