آ
-
آیت، سعید
اعتبارسنجی پرسشنامۀ رضایت دانشجویان از سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه پیام نور (LMS) [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 51-60]
-
آجیل چی، بیتا
رابطه بین سبکهای یادگیری، حل مسئله، هیجانخواهی و هوش فرهنگی با ادراک خطر: نقش واسطهای تنظیم هیجان [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 9-20]
ا
-
احمدی، رضا
بررسی نقش میانجی ادراک شایستگی در ارتباط بین ادراک حمایت معلم با بیانگیزگی تحصیلی دانشآموزان [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 77-92]
-
اردشیری، محمد
طراحی الگوی تلفیقی مؤلفههای برنامه درسی و تربیت زیباشناختی در آموزش عالی [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 61-74]
-
اسدی، مرضیه
پیشبینی سرزندگی و تابآوری تحصیلی بر مبنای مهارتهای یادگیری الکترونیکی با واسطه هیجانهای تحصیلی دانشجویان در آموزش مجازی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 79-90]
-
افشاری زاده، سید احسان
تدوین و اعتبارسنجی فرم کوتاه آزمون ریاضی مطالعه تیمز نیومرسی و تیمز ۲۰۱۵ دانشآموزان پایه چهارم ابتدایی در حیطه دانش و استدلال [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 9-22]
-
امیرپور، برزو
مدل ساختاری خوشبینی تحصیلی بر اساس سبکهای والدگری با نقش میانجی کمالگرایی مثبت والدین در دانشآموزان متوسطه دوم شهر خرمآباد [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 9-20]
ب
-
باقری، محسن
تاثیر اپلیکیشن آموزشی مبتنی بر مغز بر یادگیری و یادداری درس علوم تجربی دانشآموزان پایه دوم ابتدایی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 21-34]
-
بایندریان، احمد
اثربخشی برنامه روانی آموزشی گام دوم بر ارتقای شایستگیهای هیجانی اجتماعی دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 47-66]
-
برزگر بفرویی، کاظم
بررسی نقش کمالگرایی منفی و اجتناب تجربهای در تنیدگی تحصیلی با نقش واسطهای ترس از ارزیابی منفی در دانشجویان دانشگاه یزد [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 59-76]
-
بهرامی پور، منصوره
اثربخشی مداخله آموزشی « اشترن» بر انعطافپذیری شناختی، هیجانهای تحصیلی، مهارتهای سازماندهی و توانایی شناختی (سرعت نامگذاری، ترجمه نماد) کودکان 12-10 ساله دارای ناتوانایی یادگیری ویژه [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 47-60]
پ
-
پاکدامن، شهلا
رابطه پرطاقتی روانی و رفتارهای سبک زندگی تحصیلی در نوجوانان تیزهوش: نقش واسطهای هیجانات پیشرفت و راهبردهای مقابلهای [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 29-46]
-
پهلوانی، زهره
رابطهی ذهنآگاهی با شادکامی و پیشرفت تحصیلی: نقش واسطهای سرزندگی تحصیلی [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 75-90]
-
پورمحسنی کلوری، فرشته
بررسی اثربخشی آموزش سواد فضای مجازی بر میزان قربانی شدن ناشی از قلدری در فضای مجازی، تفکر انتقادی و خودکنترلی در دانش آموزان [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 97-108]
ت
-
تازش، مریم
مداخله فشرده استنباطآموزی برای دانشآموزان دوره دوم ابتدایی با ناتوانی اختصاصی درک مطلب خواندن: یک طرح تکآزمودنی بازگشتی [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 9-28]
-
ترابی، فرناز
تأثیر تمرینهای واقعیت مجازی بر عملکرد ادراکی - حرکتی دختران تکواندوکار نوجوان [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 71-78]
-
تقوائی نیا، علی
رابطه ی بین الگوهای ارتباطی خانواده و هیجانهای تحصیلی با نقش واسطه ای هویت تحصیلی [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 91-106]
-
تمنایی فر، محمدرضا
رابطۀ حمایت اجتماعی ادراک شده و تابآوری تحصیلی با اضطراب امتحان دانشآموزان [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 61-70]
-
توجهی، مطهره
رابطۀ حمایت اجتماعی ادراک شده و تابآوری تحصیلی با اضطراب امتحان دانشآموزان [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 61-70]
ث
-
ثمری، فهیمه
آزمون مدل قلدری سایبری در دوران پساکرونا: نقش حمایت تحصیلی و سرمایههای روانشناختی (مورد مطالعه: دانشآموزان مقطع متوسطه شهر شیراز) [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 47-58]
ج
-
جعفری، حبیب
بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی مدارس با انگیزش شغلی معلمان با توجه به نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی (مورد مطالعه: مدارس دولتی مقطع ابتدایی آموزشوپرورش شهر اسلامآبادغرب) [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 33-50]
-
جوکار، بهرام
رابطهی ذهنآگاهی با شادکامی و پیشرفت تحصیلی: نقش واسطهای سرزندگی تحصیلی [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 75-90]
چ
-
چرامی، مریم
بررسی نقش میانجی ادراک شایستگی در ارتباط بین ادراک حمایت معلم با بیانگیزگی تحصیلی دانشآموزان [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 77-92]
ح
-
حدادی، سمانه
اثربخشی برنامه روانی آموزشی گام دوم بر ارتقای شایستگیهای هیجانی اجتماعی دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 47-66]
-
حرّی نجف آبادی، الهام
اعتبارسنجی پرسشنامۀ رضایت دانشجویان از سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه پیام نور (LMS) [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 51-60]
-
حسنی، حسین
بررسی نقش کمالگرایی منفی و اجتناب تجربهای در تنیدگی تحصیلی با نقش واسطهای ترس از ارزیابی منفی در دانشجویان دانشگاه یزد [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 59-76]
-
حسن آبادی، حمیدرضا
تدوین و اعتبارسنجی فرم کوتاه آزمون ریاضی مطالعه تیمز نیومرسی و تیمز ۲۰۱۵ دانشآموزان پایه چهارم ابتدایی در حیطه دانش و استدلال [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 9-22]
-
حسن آبادی، حمیدرضا
مداخله فشرده استنباطآموزی برای دانشآموزان دوره دوم ابتدایی با ناتوانی اختصاصی درک مطلب خواندن: یک طرح تکآزمودنی بازگشتی [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 9-28]
-
حسنوند، فضل الله
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه مدیریت هدفمند کلاس درس مجازی [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 23-34]
خ
-
خالقی، محمد
بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی مدارس با انگیزش شغلی معلمان با توجه به نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی (مورد مطالعه: مدارس دولتی مقطع ابتدایی آموزشوپرورش شهر اسلامآبادغرب) [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 33-50]
-
خدایی، ابراهیم
نظام نشانگرها برای سنجش آمادگی معلمی در دوره ابتدایی: یک مطالعه مرور نظاممند [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 109-125]
-
خدایی، علی
اثربخشی برنامه روانی آموزشی گام دوم بر ارتقای شایستگیهای هیجانی اجتماعی دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 47-66]
-
خرمی، زینب
اثربخشی آموزش فرزندپروری مثبت به مادران بر کارکردهای اجرایی و انگیزش تحصیلی کودکان دارای اختلال کمتوجهی - بیشفعالی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 87-96]
د
-
دانشجو، فاطمه
بررسی نقش کمالگرایی منفی و اجتناب تجربهای در تنیدگی تحصیلی با نقش واسطهای ترس از ارزیابی منفی در دانشجویان دانشگاه یزد [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 59-76]
-
دلکش، شبنم
تأثیر تمرینهای واقعیت مجازی بر عملکرد ادراکی - حرکتی دختران تکواندوکار نوجوان [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 71-78]
-
دهقانی، مرضیه
نظام نشانگرها برای سنجش آمادگی معلمی در دوره ابتدایی: یک مطالعه مرور نظاممند [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 109-125]
ذ
-
ذوقی، لیلا
رابطه بین سبکهای یادگیری، حل مسئله، هیجانخواهی و هوش فرهنگی با ادراک خطر: نقش واسطهای تنظیم هیجان [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 9-20]
ر
-
رحیمی، رضا
اثربخشی برنامه روانی آموزشی گام دوم بر ارتقای شایستگیهای هیجانی اجتماعی دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 47-66]
-
رستگار، احمد
آزمون مدل قلدری سایبری در دوران پساکرونا: نقش حمایت تحصیلی و سرمایههای روانشناختی (مورد مطالعه: دانشآموزان مقطع متوسطه شهر شیراز) [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 47-58]
-
رشید، خسرو
بررسی بارشناختی مطلوب در آموزش مجازی براساس دانش فراشناختی و کیفیت خدمات الکترونیک (SERVQUAL) [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 93-102]
-
رضایی، بیژن
بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی مدارس با انگیزش شغلی معلمان با توجه به نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی (مورد مطالعه: مدارس دولتی مقطع ابتدایی آموزشوپرورش شهر اسلامآبادغرب) [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 33-50]
-
رفیعی فرد، مرضیه
رابطه ی بین الگوهای ارتباطی خانواده و هیجانهای تحصیلی با نقش واسطه ای هویت تحصیلی [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 91-106]
-
رهنمای زربیجاری، بیتا
فراتحلیل اثربخشی مداخلات آموزشی و درمانی بر اضطراب ریاضی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 35-46]
ز
-
زارعی، سلمان
تدوین مدل علّی درگیری تحصیلی بر اساس احساس تنهایی با توجه به نقش میانجیگری استرس کرونا [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 21-32]
س
-
سجادی نژاد، مرضیه السادات
پیشبینی سرزندگی و تابآوری تحصیلی بر مبنای مهارتهای یادگیری الکترونیکی با واسطه هیجانهای تحصیلی دانشجویان در آموزش مجازی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 79-90]
-
سلیمانی، حسن
بررسی و تعیین اولویت شاخص های مرتبط با مزایا و معایب آموزش مجازی: مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه خلیج فارس [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 35-46]
-
سماواتی، میترا
مدلیابی اختلالات یادگیری غیرکلامی بر اساس مهارتهای عصب روانشناسی و مشکلات یادگیری در دانشآموزان دختر ۸ تا ۱۲ سال [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 103-112]
ش
-
شاه بندر زاده، مهشاد
بررسی و تعیین اولویت شاخص های مرتبط با مزایا و معایب آموزش مجازی: مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه خلیج فارس [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 35-46]
-
شاهمحمدی، انور
شناسایی، تحلیل و اولویتبندی شاخصهای مؤثر بر کیفیت در نظام آموزش از دور: مورد دانشگاه پیام نور [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 67-86]
-
شریفی، علی اکبر
اثربخشی آموزش فرزندپروری مثبت به مادران بر کارکردهای اجرایی و انگیزش تحصیلی کودکان دارای اختلال کمتوجهی - بیشفعالی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 87-96]
-
شکری، امید
رابطه پرطاقتی روانی و رفتارهای سبک زندگی تحصیلی در نوجوانان تیزهوش: نقش واسطهای هیجانات پیشرفت و راهبردهای مقابلهای [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 29-46]
-
شیوندی چلیچه، کامران
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه مدیریت هدفمند کلاس درس مجازی [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 23-34]
ص
-
صالحی، کیوان
نظام نشانگرها برای سنجش آمادگی معلمی در دوره ابتدایی: یک مطالعه مرور نظاممند [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 109-125]
ط
-
طلیمی، رضا
تاثیر اپلیکیشن آموزشی مبتنی بر مغز بر یادگیری و یادداری درس علوم تجربی دانشآموزان پایه دوم ابتدایی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 21-34]
ع
-
عبداللهی، محمدحسین
تدوین و اعتبارسنجی فرم کوتاه آزمون ریاضی مطالعه تیمز نیومرسی و تیمز ۲۰۱۵ دانشآموزان پایه چهارم ابتدایی در حیطه دانش و استدلال [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 9-22]
-
عبدالملکی، سعید
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه مدیریت هدفمند کلاس درس مجازی [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 23-34]
-
عزیزی، نعمت الله
شناسایی، تحلیل و اولویتبندی شاخصهای مؤثر بر کیفیت در نظام آموزش از دور: مورد دانشگاه پیام نور [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 67-86]
-
عطایی، فاطمه
رابطه پرطاقتی روانی و رفتارهای سبک زندگی تحصیلی در نوجوانان تیزهوش: نقش واسطهای هیجانات پیشرفت و راهبردهای مقابلهای [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 29-46]
غ
-
غضنفری، احمد
بررسی نقش میانجی ادراک شایستگی در ارتباط بین ادراک حمایت معلم با بیانگیزگی تحصیلی دانشآموزان [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 77-92]
-
غلامی توران پشتی، مرضیه
فراتحلیل اثربخشی مداخلات آموزشی و درمانی بر اضطراب ریاضی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 35-46]
ف
-
فروزان، نگار
اثربخشی مداخله آموزشی « اشترن» بر انعطافپذیری شناختی، هیجانهای تحصیلی، مهارتهای سازماندهی و توانایی شناختی (سرعت نامگذاری، ترجمه نماد) کودکان 12-10 ساله دارای ناتوانایی یادگیری ویژه [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 47-60]
-
فقیهی، علیرضا
طراحی الگوی تلفیقی مؤلفههای برنامه درسی و تربیت زیباشناختی در آموزش عالی [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 61-74]
-
فلاح، منوچهر
بررسی نقش میانجی ادراک شایستگی در ارتباط بین ادراک حمایت معلم با بیانگیزگی تحصیلی دانشآموزان [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 77-92]
ق
-
قربانی آذر، فاطمه
بررسی اثربخشی آموزش سواد فضای مجازی بر میزان قربانی شدن ناشی از قلدری در فضای مجازی، تفکر انتقادی و خودکنترلی در دانش آموزان [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 97-108]
-
قربانخانی، مهدی
نظام نشانگرها برای سنجش آمادگی معلمی در دوره ابتدایی: یک مطالعه مرور نظاممند [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 109-125]
-
قنبری، عفیفه
بررسی بارشناختی مطلوب در آموزش مجازی براساس دانش فراشناختی و کیفیت خدمات الکترونیک (SERVQUAL) [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 93-102]
ک
-
کدیور، پروین
مداخله فشرده استنباطآموزی برای دانشآموزان دوره دوم ابتدایی با ناتوانی اختصاصی درک مطلب خواندن: یک طرح تکآزمودنی بازگشتی [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 9-28]
-
کرامتی، هادی
تدوین و اعتبارسنجی فرم کوتاه آزمون ریاضی مطالعه تیمز نیومرسی و تیمز ۲۰۱۵ دانشآموزان پایه چهارم ابتدایی در حیطه دانش و استدلال [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 9-22]
-
کرامتی، هادی
مداخله فشرده استنباطآموزی برای دانشآموزان دوره دوم ابتدایی با ناتوانی اختصاصی درک مطلب خواندن: یک طرح تکآزمودنی بازگشتی [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 9-28]
-
کرمی، علیرضا
مدل ساختاری خوشبینی تحصیلی بر اساس سبکهای والدگری با نقش میانجی کمالگرایی مثبت والدین در دانشآموزان متوسطه دوم شهر خرمآباد [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 9-20]
گ
-
گراوند، هوشنگ
تدوین مدل علّی درگیری تحصیلی بر اساس احساس تنهایی با توجه به نقش میانجیگری استرس کرونا [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 21-32]
م
-
محمدی، معصومه
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه مدیریت هدفمند کلاس درس مجازی [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 23-34]
-
محمدی نایینی، مژگان
طراحی الگوی تلفیقی مؤلفههای برنامه درسی و تربیت زیباشناختی در آموزش عالی [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 61-74]
-
مدن دوست، سمیرا
رابطه بین سبکهای یادگیری، حل مسئله، هیجانخواهی و هوش فرهنگی با ادراک خطر: نقش واسطهای تنظیم هیجان [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 9-20]
-
مشعل پور، مرضیه
مدل ساختاری خوشبینی تحصیلی بر اساس سبکهای والدگری با نقش میانجی کمالگرایی مثبت والدین در دانشآموزان متوسطه دوم شهر خرمآباد [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 9-20]
-
مصطفائی، علی
مدلیابی اختلالات یادگیری غیرکلامی بر اساس مهارتهای عصب روانشناسی و مشکلات یادگیری در دانشآموزان دختر ۸ تا ۱۲ سال [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 103-112]
-
مقدم زاده، علی
نظام نشانگرها برای سنجش آمادگی معلمی در دوره ابتدایی: یک مطالعه مرور نظاممند [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 109-125]
-
موسوی، شکوفه
اثربخشی برنامه روانی آموزشی گام دوم بر ارتقای شایستگیهای هیجانی اجتماعی دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 47-66]
ن
-
نادری، نادر
بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی مدارس با انگیزش شغلی معلمان با توجه به نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی (مورد مطالعه: مدارس دولتی مقطع ابتدایی آموزشوپرورش شهر اسلامآبادغرب) [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 33-50]
-
نیکدل، فریبرز
رابطه ی بین الگوهای ارتباطی خانواده و هیجانهای تحصیلی با نقش واسطه ای هویت تحصیلی [دوره 10، شماره 3، 1401، صفحه 91-106]
ه
-
هاشمی، سهیلا
بررسی بارشناختی مطلوب در آموزش مجازی براساس دانش فراشناختی و کیفیت خدمات الکترونیک (SERVQUAL) [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 93-102]
ی
-
یاسبلاغی شراهی، بهمن
تاثیر اپلیکیشن آموزشی مبتنی بر مغز بر یادگیری و یادداری درس علوم تجربی دانشآموزان پایه دوم ابتدایی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 21-34]