آ
-
آمادگی معلمی
نظام نشانگرها برای سنجش آمادگی معلمی در دوره ابتدایی: یک مطالعه مرور نظاممند [دوره 10، شماره 1، 1401 -1402، صفحه 109-125]
-
آموزش ابتدایی
نظام نشانگرها برای سنجش آمادگی معلمی در دوره ابتدایی: یک مطالعه مرور نظاممند [دوره 10، شماره 1، 1401 -1402، صفحه 109-125]
-
آموزش اشترن
اثربخشی مداخله آموزشی « اشترن» بر انعطافپذیری شناختی، هیجانهای تحصیلی، مهارتهای سازماندهی و توانایی شناختی (سرعت نامگذاری، ترجمه نماد) کودکان 12-10 ساله دارای ناتوانایی یادگیری ویژه [دوره 10، شماره 3، 1401 -1402، صفحه 47-60]
-
آموزش عالی
طراحی الگوی تلفیقی مؤلفههای برنامه درسی و تربیت زیباشناختی در آموزش عالی [دوره 10، شماره 3، 1401 -1402، صفحه 61-74]
-
آموزش مجازی
بررسی و تعیین اولویت شاخص های مرتبط با مزایا و معایب آموزش مجازی: مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه خلیج فارس [دوره 10، شماره 3، 1401 -1402، صفحه 35-46]
-
آموزش مجازی
بررسی بارشناختی مطلوب در آموزش مجازی براساس دانش فراشناختی و کیفیت خدمات الکترونیک (SERVQUAL) [دوره 10، شماره 4، 1401 -1402، صفحه 93-102]
ا
-
اپلیکیشن
تاثیر اپلیکیشن آموزشی مبتنی بر مغز بر یادگیری و یادداری درس علوم تجربی دانشآموزان پایه دوم ابتدایی [دوره 10، شماره 1، 1401 -1402، صفحه 21-34]
-
اجتناب تجربهای
بررسی نقش کمالگرایی منفی و اجتناب تجربهای در تنیدگی تحصیلی با نقش واسطهای ترس از ارزیابی منفی در دانشجویان دانشگاه یزد [دوره 10، شماره 4، 1401 -1402، صفحه 59-76]
-
احساس تنهایی
تدوین مدل علّی درگیری تحصیلی بر اساس احساس تنهایی با توجه به نقش میانجیگری استرس کرونا [دوره 10، شماره 2، 1401 -1402، صفحه 21-32]
-
اختلالات یادگیری غیرکلامی
مدلیابی اختلالات یادگیری غیرکلامی بر اساس مهارتهای عصب روانشناسی و مشکلات یادگیری در دانشآموزان دختر ۸ تا ۱۲ سال [دوره 10، شماره 4، 1401 -1402، صفحه 103-112]
-
اختلال یادگیری ویژه
مداخله فشرده استنباطآموزی برای دانشآموزان دوره دوم ابتدایی با ناتوانی اختصاصی درک مطلب خواندن: یک طرح تکآزمودنی بازگشتی [دوره 10، شماره 4، 1401 -1402، صفحه 9-28]
-
اختلال کمتوجهی
اثربخشی آموزش فرزندپروری مثبت به مادران بر کارکردهای اجرایی و انگیزش تحصیلی کودکان دارای اختلال کمتوجهی - بیشفعالی [دوره 10، شماره 1، 1401 -1402، صفحه 87-96]
-
ادراک حمایت معلمان
بررسی نقش میانجی ادراک شایستگی در ارتباط بین ادراک حمایت معلم با بیانگیزگی تحصیلی دانشآموزان [دوره 10، شماره 4، 1401 -1402، صفحه 77-92]
-
ادراک خطر
رابطه بین سبکهای یادگیری، حل مسئله، هیجانخواهی و هوش فرهنگی با ادراک خطر: نقش واسطهای تنظیم هیجان [دوره 10، شماره 1، 1401 -1402، صفحه 9-20]
-
ادراک شایستگی
بررسی نقش میانجی ادراک شایستگی در ارتباط بین ادراک حمایت معلم با بیانگیزگی تحصیلی دانشآموزان [دوره 10، شماره 4، 1401 -1402، صفحه 77-92]
-
ارزیابی
شناسایی، تحلیل و اولویتبندی شاخصهای مؤثر بر کیفیت در نظام آموزش از دور: مورد دانشگاه پیام نور [دوره 10، شماره 1، 1401 -1402، صفحه 67-86]
-
استدلال ریاضی
تدوین و اعتبارسنجی فرم کوتاه آزمون ریاضی مطالعه تیمز نیومرسی و تیمز ۲۰۱۵ دانشآموزان پایه چهارم ابتدایی در حیطه دانش و استدلال [دوره 10، شماره 3، 1401 -1402، صفحه 9-22]
-
استرس کرونا
تدوین مدل علّی درگیری تحصیلی بر اساس احساس تنهایی با توجه به نقش میانجیگری استرس کرونا [دوره 10، شماره 2، 1401 -1402، صفحه 21-32]
-
استعداد تدریس
نظام نشانگرها برای سنجش آمادگی معلمی در دوره ابتدایی: یک مطالعه مرور نظاممند [دوره 10، شماره 1، 1401 -1402، صفحه 109-125]
-
استنباطآموزی
مداخله فشرده استنباطآموزی برای دانشآموزان دوره دوم ابتدایی با ناتوانی اختصاصی درک مطلب خواندن: یک طرح تکآزمودنی بازگشتی [دوره 10، شماره 4، 1401 -1402، صفحه 9-28]
-
اضطراب امتحان
رابطۀ حمایت اجتماعی ادراک شده و تابآوری تحصیلی با اضطراب امتحان دانشآموزان [دوره 10، شماره 2، 1401 -1402، صفحه 61-70]
-
اضطراب ریاضی
فراتحلیل اثربخشی مداخلات آموزشی و درمانی بر اضطراب ریاضی [دوره 10، شماره 1، 1401 -1402، صفحه 35-46]
-
اعتبارسنجی
اعتبارسنجی پرسشنامۀ رضایت دانشجویان از سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه پیام نور (LMS) [دوره 10، شماره 2، 1401 -1402، صفحه 51-60]
-
اعتبار و روایی
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه مدیریت هدفمند کلاس درس مجازی [دوره 10، شماره 3، 1401 -1402، صفحه 23-34]
-
الگوی تلفیقی
طراحی الگوی تلفیقی مؤلفههای برنامه درسی و تربیت زیباشناختی در آموزش عالی [دوره 10، شماره 3، 1401 -1402، صفحه 61-74]
-
الگوهای ارتباطی خانواده
رابطه ی بین الگوهای ارتباطی خانواده و هیجانهای تحصیلی با نقش واسطه ای هویت تحصیلی [دوره 10، شماره 3، 1401 -1402، صفحه 91-106]
-
انعطافپذیری شناختی
اثربخشی مداخله آموزشی « اشترن» بر انعطافپذیری شناختی، هیجانهای تحصیلی، مهارتهای سازماندهی و توانایی شناختی (سرعت نامگذاری، ترجمه نماد) کودکان 12-10 ساله دارای ناتوانایی یادگیری ویژه [دوره 10، شماره 3، 1401 -1402، صفحه 47-60]
-
انگیزش
بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی مدارس با انگیزش شغلی معلمان با توجه به نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی (مورد مطالعه: مدارس دولتی مقطع ابتدایی آموزشوپرورش شهر اسلامآبادغرب) [دوره 10، شماره 2، 1401 -1402، صفحه 33-50]
-
انگیزش تحصیلی
اثربخشی آموزش فرزندپروری مثبت به مادران بر کارکردهای اجرایی و انگیزش تحصیلی کودکان دارای اختلال کمتوجهی - بیشفعالی [دوره 10، شماره 1، 1401 -1402، صفحه 87-96]
-
اولویت بندی
بررسی و تعیین اولویت شاخص های مرتبط با مزایا و معایب آموزش مجازی: مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه خلیج فارس [دوره 10، شماره 3، 1401 -1402، صفحه 35-46]
ب
-
بارشناختی
بررسی بارشناختی مطلوب در آموزش مجازی براساس دانش فراشناختی و کیفیت خدمات الکترونیک (SERVQUAL) [دوره 10، شماره 4، 1401 -1402، صفحه 93-102]
-
بارشناختی مطلوب
بررسی بارشناختی مطلوب در آموزش مجازی براساس دانش فراشناختی و کیفیت خدمات الکترونیک (SERVQUAL) [دوره 10، شماره 4، 1401 -1402، صفحه 93-102]
-
بیانگیزگی تحصیلی
بررسی نقش میانجی ادراک شایستگی در ارتباط بین ادراک حمایت معلم با بیانگیزگی تحصیلی دانشآموزان [دوره 10، شماره 4، 1401 -1402، صفحه 77-92]
-
برنامه گام دوم
اثربخشی برنامه روانی آموزشی گام دوم بر ارتقای شایستگیهای هیجانی اجتماعی دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 1، 1401 -1402، صفحه 47-66]
-
بیشفعالی
اثربخشی آموزش فرزندپروری مثبت به مادران بر کارکردهای اجرایی و انگیزش تحصیلی کودکان دارای اختلال کمتوجهی - بیشفعالی [دوره 10، شماره 1، 1401 -1402، صفحه 87-96]
پ
-
پرطاقتی روانی
رابطه پرطاقتی روانی و رفتارهای سبک زندگی تحصیلی در نوجوانان تیزهوش: نقش واسطهای هیجانات پیشرفت و راهبردهای مقابلهای [دوره 10، شماره 4، 1401 -1402، صفحه 29-46]
-
پیشرفت تحصیلی
رابطهی ذهنآگاهی با شادکامی و پیشرفت تحصیلی: نقش واسطهای سرزندگی تحصیلی [دوره 10، شماره 3، 1401 -1402، صفحه 75-90]
ت
-
تابآوری تحصیلی
پیشبینی سرزندگی و تابآوری تحصیلی بر مبنای مهارتهای یادگیری الکترونیکی با واسطه هیجانهای تحصیلی دانشجویان در آموزش مجازی [دوره 10، شماره 2، 1401 -1402، صفحه 79-90]
-
تابآوری تحصیلی
رابطۀ حمایت اجتماعی ادراک شده و تابآوری تحصیلی با اضطراب امتحان دانشآموزان [دوره 10، شماره 2، 1401 -1402، صفحه 61-70]
-
تربیت زیباییشناختی
طراحی الگوی تلفیقی مؤلفههای برنامه درسی و تربیت زیباشناختی در آموزش عالی [دوره 10، شماره 3، 1401 -1402، صفحه 61-74]
-
ترس از ارزیابی منفی
بررسی نقش کمالگرایی منفی و اجتناب تجربهای در تنیدگی تحصیلی با نقش واسطهای ترس از ارزیابی منفی در دانشجویان دانشگاه یزد [دوره 10، شماره 4، 1401 -1402، صفحه 59-76]
-
تفکرانتقادی و خودکنترلی
بررسی اثربخشی آموزش سواد فضای مجازی بر میزان قربانی شدن ناشی از قلدری در فضای مجازی، تفکر انتقادی و خودکنترلی در دانش آموزان [دوره 10، شماره 1، 1401 -1402، صفحه 97-108]
-
تکواندوکار
تأثیر تمرینهای واقعیت مجازی بر عملکرد ادراکی - حرکتی دختران تکواندوکار نوجوان [دوره 10، شماره 2، 1401 -1402، صفحه 71-78]
-
تمرینهای واقعیت مجازی
تأثیر تمرینهای واقعیت مجازی بر عملکرد ادراکی - حرکتی دختران تکواندوکار نوجوان [دوره 10، شماره 2، 1401 -1402، صفحه 71-78]
-
تیمز نیومرسی و تیمز ۲۰۱۵
تدوین و اعتبارسنجی فرم کوتاه آزمون ریاضی مطالعه تیمز نیومرسی و تیمز ۲۰۱۵ دانشآموزان پایه چهارم ابتدایی در حیطه دانش و استدلال [دوره 10، شماره 3، 1401 -1402، صفحه 9-22]
-
تنیدگی تحصیلی
بررسی نقش کمالگرایی منفی و اجتناب تجربهای در تنیدگی تحصیلی با نقش واسطهای ترس از ارزیابی منفی در دانشجویان دانشگاه یزد [دوره 10، شماره 4، 1401 -1402، صفحه 59-76]
-
تنظیم هیجان
رابطه بین سبکهای یادگیری، حل مسئله، هیجانخواهی و هوش فرهنگی با ادراک خطر: نقش واسطهای تنظیم هیجان [دوره 10، شماره 1، 1401 -1402، صفحه 9-20]
-
توانایی شناختی
اثربخشی مداخله آموزشی « اشترن» بر انعطافپذیری شناختی، هیجانهای تحصیلی، مهارتهای سازماندهی و توانایی شناختی (سرعت نامگذاری، ترجمه نماد) کودکان 12-10 ساله دارای ناتوانایی یادگیری ویژه [دوره 10، شماره 3، 1401 -1402، صفحه 47-60]
-
توانمندسازی روانشناختی
بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی مدارس با انگیزش شغلی معلمان با توجه به نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی (مورد مطالعه: مدارس دولتی مقطع ابتدایی آموزشوپرورش شهر اسلامآبادغرب) [دوره 10، شماره 2، 1401 -1402، صفحه 33-50]
ح
-
حل مسئله
رابطه بین سبکهای یادگیری، حل مسئله، هیجانخواهی و هوش فرهنگی با ادراک خطر: نقش واسطهای تنظیم هیجان [دوره 10، شماره 1، 1401 -1402، صفحه 9-20]
-
حمایت اجتماعی ادراکشده
رابطۀ حمایت اجتماعی ادراک شده و تابآوری تحصیلی با اضطراب امتحان دانشآموزان [دوره 10، شماره 2، 1401 -1402، صفحه 61-70]
-
حمایت تحصیلی
آزمون مدل قلدری سایبری در دوران پساکرونا: نقش حمایت تحصیلی و سرمایههای روانشناختی (مورد مطالعه: دانشآموزان مقطع متوسطه شهر شیراز) [دوره 10، شماره 4، 1401 -1402، صفحه 47-58]
خ
-
خوشبینی تحصیلی
مدل ساختاری خوشبینی تحصیلی بر اساس سبکهای والدگری با نقش میانجی کمالگرایی مثبت والدین در دانشآموزان متوسطه دوم شهر خرمآباد [دوره 10، شماره 2، 1401 -1402، صفحه 9-20]
د
-
دانش آموزان
مدل ساختاری خوشبینی تحصیلی بر اساس سبکهای والدگری با نقش میانجی کمالگرایی مثبت والدین در دانشآموزان متوسطه دوم شهر خرمآباد [دوره 10، شماره 2، 1401 -1402، صفحه 9-20]
-
دانشآموزان ابتدایی
اثربخشی برنامه روانی آموزشی گام دوم بر ارتقای شایستگیهای هیجانی اجتماعی دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 1، 1401 -1402، صفحه 47-66]
-
دانشآموزان متوسطه
بررسی نقش میانجی ادراک شایستگی در ارتباط بین ادراک حمایت معلم با بیانگیزگی تحصیلی دانشآموزان [دوره 10، شماره 4، 1401 -1402، صفحه 77-92]
-
دانشآموز پایه چهارم ابتدایی
تدوین و اعتبارسنجی فرم کوتاه آزمون ریاضی مطالعه تیمز نیومرسی و تیمز ۲۰۱۵ دانشآموزان پایه چهارم ابتدایی در حیطه دانش و استدلال [دوره 10، شماره 3، 1401 -1402، صفحه 9-22]
-
دانشجویان
بررسی نقش کمالگرایی منفی و اجتناب تجربهای در تنیدگی تحصیلی با نقش واسطهای ترس از ارزیابی منفی در دانشجویان دانشگاه یزد [دوره 10، شماره 4، 1401 -1402، صفحه 59-76]
-
دانش ریاضی
تدوین و اعتبارسنجی فرم کوتاه آزمون ریاضی مطالعه تیمز نیومرسی و تیمز ۲۰۱۵ دانشآموزان پایه چهارم ابتدایی در حیطه دانش و استدلال [دوره 10، شماره 3، 1401 -1402، صفحه 9-22]
-
دانش فراشناختی
بررسی بارشناختی مطلوب در آموزش مجازی براساس دانش فراشناختی و کیفیت خدمات الکترونیک (SERVQUAL) [دوره 10، شماره 4، 1401 -1402، صفحه 93-102]
-
دانشگاه پیام نور
اعتبارسنجی پرسشنامۀ رضایت دانشجویان از سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه پیام نور (LMS) [دوره 10، شماره 2، 1401 -1402، صفحه 51-60]
-
درک مطلب
مداخله فشرده استنباطآموزی برای دانشآموزان دوره دوم ابتدایی با ناتوانی اختصاصی درک مطلب خواندن: یک طرح تکآزمودنی بازگشتی [دوره 10، شماره 4، 1401 -1402، صفحه 9-28]
-
درگیری تحصیلی
تدوین مدل علّی درگیری تحصیلی بر اساس احساس تنهایی با توجه به نقش میانجیگری استرس کرونا [دوره 10، شماره 2، 1401 -1402، صفحه 21-32]
ذ
-
ذهنآگاهی
رابطهی ذهنآگاهی با شادکامی و پیشرفت تحصیلی: نقش واسطهای سرزندگی تحصیلی [دوره 10، شماره 3، 1401 -1402، صفحه 75-90]
ر
-
ریاضی
تدوین و اعتبارسنجی فرم کوتاه آزمون ریاضی مطالعه تیمز نیومرسی و تیمز ۲۰۱۵ دانشآموزان پایه چهارم ابتدایی در حیطه دانش و استدلال [دوره 10، شماره 3، 1401 -1402، صفحه 9-22]
-
راهبردهای مقابله شناختی
رابطه پرطاقتی روانی و رفتارهای سبک زندگی تحصیلی در نوجوانان تیزهوش: نقش واسطهای هیجانات پیشرفت و راهبردهای مقابلهای [دوره 10، شماره 4، 1401 -1402، صفحه 29-46]
-
رضایت از آموزش مجازی
اعتبارسنجی پرسشنامۀ رضایت دانشجویان از سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه پیام نور (LMS) [دوره 10، شماره 2، 1401 -1402، صفحه 51-60]
-
روانشناسی تیزهوشی
رابطه پرطاقتی روانی و رفتارهای سبک زندگی تحصیلی در نوجوانان تیزهوش: نقش واسطهای هیجانات پیشرفت و راهبردهای مقابلهای [دوره 10، شماره 4، 1401 -1402، صفحه 29-46]
ز
-
زیباشناختی
طراحی الگوی تلفیقی مؤلفههای برنامه درسی و تربیت زیباشناختی در آموزش عالی [دوره 10، شماره 3، 1401 -1402، صفحه 61-74]
س
-
سازمان یاددهنده
شناسایی، تحلیل و اولویتبندی شاخصهای مؤثر بر کیفیت در نظام آموزش از دور: مورد دانشگاه پیام نور [دوره 10، شماره 1، 1401 -1402، صفحه 67-86]
-
سامانه LMS
اعتبارسنجی پرسشنامۀ رضایت دانشجویان از سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه پیام نور (LMS) [دوره 10، شماره 2، 1401 -1402، صفحه 51-60]
-
سبکهای یادگیری
رابطه بین سبکهای یادگیری، حل مسئله، هیجانخواهی و هوش فرهنگی با ادراک خطر: نقش واسطهای تنظیم هیجان [دوره 10، شماره 1، 1401 -1402، صفحه 9-20]
-
سبکهای والدگری
مدل ساختاری خوشبینی تحصیلی بر اساس سبکهای والدگری با نقش میانجی کمالگرایی مثبت والدین در دانشآموزان متوسطه دوم شهر خرمآباد [دوره 10، شماره 2، 1401 -1402، صفحه 9-20]
-
سرزندگی تحصیلی
پیشبینی سرزندگی و تابآوری تحصیلی بر مبنای مهارتهای یادگیری الکترونیکی با واسطه هیجانهای تحصیلی دانشجویان در آموزش مجازی [دوره 10، شماره 2، 1401 -1402، صفحه 79-90]
-
سرزندگی تحصیلی
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه مدیریت هدفمند کلاس درس مجازی [دوره 10، شماره 3، 1401 -1402، صفحه 23-34]
-
سرزندگی تحصیلی
رابطهی ذهنآگاهی با شادکامی و پیشرفت تحصیلی: نقش واسطهای سرزندگی تحصیلی [دوره 10، شماره 3، 1401 -1402، صفحه 75-90]
-
سرمایههای روانشناختی
آزمون مدل قلدری سایبری در دوران پساکرونا: نقش حمایت تحصیلی و سرمایههای روانشناختی (مورد مطالعه: دانشآموزان مقطع متوسطه شهر شیراز) [دوره 10، شماره 4، 1401 -1402، صفحه 47-58]
-
سواد فضای مجازی
بررسی اثربخشی آموزش سواد فضای مجازی بر میزان قربانی شدن ناشی از قلدری در فضای مجازی، تفکر انتقادی و خودکنترلی در دانش آموزان [دوره 10، شماره 1، 1401 -1402، صفحه 97-108]
ش
-
شاخص
بررسی و تعیین اولویت شاخص های مرتبط با مزایا و معایب آموزش مجازی: مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه خلیج فارس [دوره 10، شماره 3، 1401 -1402، صفحه 35-46]
-
شادکامی
رابطهی ذهنآگاهی با شادکامی و پیشرفت تحصیلی: نقش واسطهای سرزندگی تحصیلی [دوره 10، شماره 3، 1401 -1402، صفحه 75-90]
-
شایستگیهای معلم
نظام نشانگرها برای سنجش آمادگی معلمی در دوره ابتدایی: یک مطالعه مرور نظاممند [دوره 10، شماره 1، 1401 -1402، صفحه 109-125]
ط
-
طراحی برنامه درسی
طراحی الگوی تلفیقی مؤلفههای برنامه درسی و تربیت زیباشناختی در آموزش عالی [دوره 10، شماره 3، 1401 -1402، صفحه 61-74]
-
طرح آزمایشی تک آزمودنی
مداخله فشرده استنباطآموزی برای دانشآموزان دوره دوم ابتدایی با ناتوانی اختصاصی درک مطلب خواندن: یک طرح تکآزمودنی بازگشتی [دوره 10، شماره 4، 1401 -1402، صفحه 9-28]
ع
-
عملکرد
تأثیر تمرینهای واقعیت مجازی بر عملکرد ادراکی - حرکتی دختران تکواندوکار نوجوان [دوره 10، شماره 2، 1401 -1402، صفحه 71-78]
ف
-
فرزندپروری مثبت
اثربخشی آموزش فرزندپروری مثبت به مادران بر کارکردهای اجرایی و انگیزش تحصیلی کودکان دارای اختلال کمتوجهی - بیشفعالی [دوره 10، شماره 1، 1401 -1402، صفحه 87-96]
-
فرهنگ
بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی مدارس با انگیزش شغلی معلمان با توجه به نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی (مورد مطالعه: مدارس دولتی مقطع ابتدایی آموزشوپرورش شهر اسلامآبادغرب) [دوره 10، شماره 2، 1401 -1402، صفحه 33-50]
ق
-
قربانی شدن
بررسی اثربخشی آموزش سواد فضای مجازی بر میزان قربانی شدن ناشی از قلدری در فضای مجازی، تفکر انتقادی و خودکنترلی در دانش آموزان [دوره 10، شماره 1، 1401 -1402، صفحه 97-108]
-
قلدری سایبری
آزمون مدل قلدری سایبری در دوران پساکرونا: نقش حمایت تحصیلی و سرمایههای روانشناختی (مورد مطالعه: دانشآموزان مقطع متوسطه شهر شیراز) [دوره 10، شماره 4، 1401 -1402، صفحه 47-58]
ک
-
کارکردهای اجرایی
اثربخشی آموزش فرزندپروری مثبت به مادران بر کارکردهای اجرایی و انگیزش تحصیلی کودکان دارای اختلال کمتوجهی - بیشفعالی [دوره 10، شماره 1، 1401 -1402، صفحه 87-96]
-
کفایت هیجانی اجتماعی
اثربخشی برنامه روانی آموزشی گام دوم بر ارتقای شایستگیهای هیجانی اجتماعی دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 1، 1401 -1402، صفحه 47-66]
-
کیفیت خدمات
بررسی بارشناختی مطلوب در آموزش مجازی براساس دانش فراشناختی و کیفیت خدمات الکترونیک (SERVQUAL) [دوره 10، شماره 4، 1401 -1402، صفحه 93-102]
-
کمالگرایی
مدل ساختاری خوشبینی تحصیلی بر اساس سبکهای والدگری با نقش میانجی کمالگرایی مثبت والدین در دانشآموزان متوسطه دوم شهر خرمآباد [دوره 10، شماره 2، 1401 -1402، صفحه 9-20]
-
کمالگرایی منفی
بررسی نقش کمالگرایی منفی و اجتناب تجربهای در تنیدگی تحصیلی با نقش واسطهای ترس از ارزیابی منفی در دانشجویان دانشگاه یزد [دوره 10، شماره 4، 1401 -1402، صفحه 59-76]
م
-
مداخله آموزشی
فراتحلیل اثربخشی مداخلات آموزشی و درمانی بر اضطراب ریاضی [دوره 10، شماره 1، 1401 -1402، صفحه 35-46]
-
مداخله درمانی
فراتحلیل اثربخشی مداخلات آموزشی و درمانی بر اضطراب ریاضی [دوره 10، شماره 1، 1401 -1402، صفحه 35-46]
-
مدیریت هدفمند کلاس درس مجازی
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه مدیریت هدفمند کلاس درس مجازی [دوره 10، شماره 3، 1401 -1402، صفحه 23-34]
-
مدرسه
بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی مدارس با انگیزش شغلی معلمان با توجه به نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی (مورد مطالعه: مدارس دولتی مقطع ابتدایی آموزشوپرورش شهر اسلامآبادغرب) [دوره 10، شماره 2، 1401 -1402، صفحه 33-50]
-
مرور منظم
نظام نشانگرها برای سنجش آمادگی معلمی در دوره ابتدایی: یک مطالعه مرور نظاممند [دوره 10، شماره 1، 1401 -1402، صفحه 109-125]
-
مزایا
بررسی و تعیین اولویت شاخص های مرتبط با مزایا و معایب آموزش مجازی: مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه خلیج فارس [دوره 10، شماره 3، 1401 -1402، صفحه 35-46]
-
مشکلات یادگیری
مدلیابی اختلالات یادگیری غیرکلامی بر اساس مهارتهای عصب روانشناسی و مشکلات یادگیری در دانشآموزان دختر ۸ تا ۱۲ سال [دوره 10، شماره 4، 1401 -1402، صفحه 103-112]
-
معایب
بررسی و تعیین اولویت شاخص های مرتبط با مزایا و معایب آموزش مجازی: مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه خلیج فارس [دوره 10، شماره 3، 1401 -1402، صفحه 35-46]
-
معلم
بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی مدارس با انگیزش شغلی معلمان با توجه به نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی (مورد مطالعه: مدارس دولتی مقطع ابتدایی آموزشوپرورش شهر اسلامآبادغرب) [دوره 10، شماره 2، 1401 -1402، صفحه 33-50]
-
مهارتهای یادگیری الکترونیکی
پیشبینی سرزندگی و تابآوری تحصیلی بر مبنای مهارتهای یادگیری الکترونیکی با واسطه هیجانهای تحصیلی دانشجویان در آموزش مجازی [دوره 10، شماره 2، 1401 -1402، صفحه 79-90]
-
مهارتهای حرکتی- ادراکی
تأثیر تمرینهای واقعیت مجازی بر عملکرد ادراکی - حرکتی دختران تکواندوکار نوجوان [دوره 10، شماره 2، 1401 -1402، صفحه 71-78]
-
مهارتهای سازماندهی
اثربخشی مداخله آموزشی « اشترن» بر انعطافپذیری شناختی، هیجانهای تحصیلی، مهارتهای سازماندهی و توانایی شناختی (سرعت نامگذاری، ترجمه نماد) کودکان 12-10 ساله دارای ناتوانایی یادگیری ویژه [دوره 10، شماره 3، 1401 -1402، صفحه 47-60]
-
مهارتهای عصب روانشناسی
مدلیابی اختلالات یادگیری غیرکلامی بر اساس مهارتهای عصب روانشناسی و مشکلات یادگیری در دانشآموزان دختر ۸ تا ۱۲ سال [دوره 10، شماره 4، 1401 -1402، صفحه 103-112]
-
مواد و محتوای آموزشی
شناسایی، تحلیل و اولویتبندی شاخصهای مؤثر بر کیفیت در نظام آموزش از دور: مورد دانشگاه پیام نور [دوره 10، شماره 1، 1401 -1402، صفحه 67-86]
ن
-
ناتوانی یادگیری ویژه
اثربخشی مداخله آموزشی « اشترن» بر انعطافپذیری شناختی، هیجانهای تحصیلی، مهارتهای سازماندهی و توانایی شناختی (سرعت نامگذاری، ترجمه نماد) کودکان 12-10 ساله دارای ناتوانایی یادگیری ویژه [دوره 10، شماره 3، 1401 -1402، صفحه 47-60]
-
نظام آموزش از دور
شناسایی، تحلیل و اولویتبندی شاخصهای مؤثر بر کیفیت در نظام آموزش از دور: مورد دانشگاه پیام نور [دوره 10، شماره 1، 1401 -1402، صفحه 67-86]
ه
-
هیجانات پیشرفت
رابطه پرطاقتی روانی و رفتارهای سبک زندگی تحصیلی در نوجوانان تیزهوش: نقش واسطهای هیجانات پیشرفت و راهبردهای مقابلهای [دوره 10، شماره 4، 1401 -1402، صفحه 29-46]
-
هیجان تحصیلی
رابطه ی بین الگوهای ارتباطی خانواده و هیجانهای تحصیلی با نقش واسطه ای هویت تحصیلی [دوره 10، شماره 3، 1401 -1402، صفحه 91-106]
-
هیجان خواهی
رابطه بین سبکهای یادگیری، حل مسئله، هیجانخواهی و هوش فرهنگی با ادراک خطر: نقش واسطهای تنظیم هیجان [دوره 10، شماره 1، 1401 -1402، صفحه 9-20]
-
هیجانهای تحصیلی
پیشبینی سرزندگی و تابآوری تحصیلی بر مبنای مهارتهای یادگیری الکترونیکی با واسطه هیجانهای تحصیلی دانشجویان در آموزش مجازی [دوره 10، شماره 2، 1401 -1402، صفحه 79-90]
-
هیجانهای تحصیلی
اثربخشی مداخله آموزشی « اشترن» بر انعطافپذیری شناختی، هیجانهای تحصیلی، مهارتهای سازماندهی و توانایی شناختی (سرعت نامگذاری، ترجمه نماد) کودکان 12-10 ساله دارای ناتوانایی یادگیری ویژه [دوره 10، شماره 3، 1401 -1402، صفحه 47-60]
-
هویت تحصیلی
رابطه ی بین الگوهای ارتباطی خانواده و هیجانهای تحصیلی با نقش واسطه ای هویت تحصیلی [دوره 10، شماره 3، 1401 -1402، صفحه 91-106]
-
هوش فرهنگی
رابطه بین سبکهای یادگیری، حل مسئله، هیجانخواهی و هوش فرهنگی با ادراک خطر: نقش واسطهای تنظیم هیجان [دوره 10، شماره 1، 1401 -1402، صفحه 9-20]
ی
-
یادداری
تاثیر اپلیکیشن آموزشی مبتنی بر مغز بر یادگیری و یادداری درس علوم تجربی دانشآموزان پایه دوم ابتدایی [دوره 10، شماره 1، 1401 -1402، صفحه 21-34]
-
یاددهنده
شناسایی، تحلیل و اولویتبندی شاخصهای مؤثر بر کیفیت در نظام آموزش از دور: مورد دانشگاه پیام نور [دوره 10، شماره 1، 1401 -1402، صفحه 67-86]
-
یادگیری
تاثیر اپلیکیشن آموزشی مبتنی بر مغز بر یادگیری و یادداری درس علوم تجربی دانشآموزان پایه دوم ابتدایی [دوره 10، شماره 1، 1401 -1402، صفحه 21-34]
-
یادگیری مبتنی بر مغز
تاثیر اپلیکیشن آموزشی مبتنی بر مغز بر یادگیری و یادداری درس علوم تجربی دانشآموزان پایه دوم ابتدایی [دوره 10، شماره 1، 1401 -1402، صفحه 21-34]
-
یادگیرنده
شناسایی، تحلیل و اولویتبندی شاخصهای مؤثر بر کیفیت در نظام آموزش از دور: مورد دانشگاه پیام نور [دوره 10، شماره 1، 1401 -1402، صفحه 67-86]