با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی تربیتی ایران

آ

  • آمادگی معلمی نظام نشانگرها برای سنجش آمادگی معلمی در دوره ابتدایی: یک مطالعه مرور نظام‌مند [دوره 10، شماره 1، 1401 -1402، صفحه 109-125]

  • آموزش ابتدایی نظام نشانگرها برای سنجش آمادگی معلمی در دوره ابتدایی: یک مطالعه مرور نظام‌مند [دوره 10، شماره 1، 1401 -1402، صفحه 109-125]

  • آموزش اشترن اثربخشی مداخله آموزشی « اشترن» بر انعطاف‌پذیری شناختی، هیجان‌های تحصیلی، مهارت‌های سازمان‌دهی و توانایی شناختی (سرعت نامگذاری، ترجمه نماد) کودکان 12-10 ساله دارای ناتوانایی یادگیری ویژه [دوره 10، شماره 3، 1401 -1402، صفحه 47-60]

  • آموزش عالی طراحی الگوی تلفیقی مؤلفه‌های برنامه درسی و تربیت زیباشناختی در آموزش عالی [دوره 10، شماره 3، 1401 -1402، صفحه 61-74]

  • آموزش مجازی بررسی و تعیین اولویت شاخص های مرتبط با مزایا و معایب آموزش مجازی: مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه خلیج فارس [دوره 10، شماره 3، 1401 -1402، صفحه 35-46]

  • آموزش مجازی بررسی بارشناختی مطلوب در آموزش مجازی براساس دانش فراشناختی و کیفیت خدمات الکترونیک (SERVQUAL) [دوره 10، شماره 4، 1401 -1402، صفحه 93-102]

ا

  • اپلیکیشن تاثیر اپلیکیشن آموزشی مبتنی بر مغز بر یادگیری و یادداری درس علوم تجربی دانش‌آموزان پایه دوم ابتدایی [دوره 10، شماره 1، 1401 -1402، صفحه 21-34]

  • اجتناب تجربه‌ای بررسی نقش کمال‎گرایی منفی و اجتناب تجربه‎ای در تنیدگی تحصیلی با نقش واسطه‎ای ترس از ارزیابی منفی در دانشجویان دانشگاه یزد [دوره 10، شماره 4، 1401 -1402، صفحه 59-76]

  • احساس تنهایی تدوین مدل علّی درگیری تحصیلی بر اساس احساس تنهایی با توجه به نقش میانجی‌گری استرس کرونا [دوره 10، شماره 2، 1401 -1402، صفحه 21-32]

  • اختلالات یادگیری غیرکلامی مدلیابی اختلالات یادگیری غیرکلامی بر اساس مهارت‌های عصب روان‌شناسی و مشکلات یادگیری در دانش‌آموزان دختر ۸ تا ۱۲ سال [دوره 10، شماره 4، 1401 -1402، صفحه 103-112]

  • اختلال یادگیری ویژه مداخله فشرده استنباط‌آموزی برای دانش‌آموزان دوره دوم ابتدایی با ناتوانی اختصاصی درک مطلب خواندن: یک طرح تک‌آزمودنی بازگشتی [دوره 10، شماره 4، 1401 -1402، صفحه 9-28]

  • اختلال کم‌توجهی اثربخشی آموزش فرزندپروری مثبت به مادران بر کارکرد‌های اجرایی و انگیزش تحصیلی کودکان دارای اختلال کم‌توجهی - بیش‌فعالی [دوره 10، شماره 1، 1401 -1402، صفحه 87-96]

  • ادراک حمایت معلمان بررسی نقش میانجی ادراک شایستگی در ارتباط بین ادراک حمایت معلم با بی‌انگیزگی تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 4، 1401 -1402، صفحه 77-92]

  • ادراک خطر رابطه بین سبک‌های یادگیری، حل مسئله، هیجان‌خواهی و هوش فرهنگی با ادراک خطر: نقش واسطه‌ای تنظیم هیجان [دوره 10، شماره 1، 1401 -1402، صفحه 9-20]

  • ادراک شایستگی بررسی نقش میانجی ادراک شایستگی در ارتباط بین ادراک حمایت معلم با بی‌انگیزگی تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 4، 1401 -1402، صفحه 77-92]

  • ارزیابی شناسایی، تحلیل و اولویت‌بندی شاخص‌‌های مؤثر بر کیفیت در نظام آموزش از دور: مورد دانشگاه پیام نور [دوره 10، شماره 1، 1401 -1402، صفحه 67-86]

  • استدلال ریاضی تدوین و اعتبارسنجی فرم کوتاه آزمون ریاضی مطالعه تیمز نیومرسی و تیمز ۲۰۱۵ دانش‌آموزان پایه چهارم ابتدایی در حیطه دانش و استدلال [دوره 10، شماره 3، 1401 -1402، صفحه 9-22]

  • استرس کرونا تدوین مدل علّی درگیری تحصیلی بر اساس احساس تنهایی با توجه به نقش میانجی‌گری استرس کرونا [دوره 10، شماره 2، 1401 -1402، صفحه 21-32]

  • استعداد تدریس نظام نشانگرها برای سنجش آمادگی معلمی در دوره ابتدایی: یک مطالعه مرور نظام‌مند [دوره 10، شماره 1، 1401 -1402، صفحه 109-125]

  • استنباط‌آموزی مداخله فشرده استنباط‌آموزی برای دانش‌آموزان دوره دوم ابتدایی با ناتوانی اختصاصی درک مطلب خواندن: یک طرح تک‌آزمودنی بازگشتی [دوره 10، شماره 4، 1401 -1402، صفحه 9-28]

  • اضطراب امتحان رابطۀ حمایت اجتماعی ادراک ‌شده و تاب‌آوری تحصیلی با اضطراب امتحان دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 2، 1401 -1402، صفحه 61-70]

  • اضطراب ریاضی فراتحلیل اثربخشی مداخلات آموزشی و درمانی بر اضطراب ریاضی [دوره 10، شماره 1، 1401 -1402، صفحه 35-46]

  • اعتبارسنجی اعتبارسنجی پرسش‌نامۀ رضایت دانشجویان از سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه پیام نور (LMS) [دوره 10، شماره 2، 1401 -1402، صفحه 51-60]

  • اعتبار و روایی ساخت و اعتباریابی پرسشنامه مدیریت هدفمند کلاس درس مجازی [دوره 10، شماره 3، 1401 -1402، صفحه 23-34]

  • الگوی تلفیقی طراحی الگوی تلفیقی مؤلفه‌های برنامه درسی و تربیت زیباشناختی در آموزش عالی [دوره 10، شماره 3، 1401 -1402، صفحه 61-74]

  • الگوهای ارتباطی خانواده رابطه ی بین الگوهای ارتباطی خانواده و هیجان‌های تحصیلی با نقش واسطه ای هویت تحصیلی [دوره 10، شماره 3، 1401 -1402، صفحه 91-106]

  • انعطاف‌پذیری شناختی اثربخشی مداخله آموزشی « اشترن» بر انعطاف‌پذیری شناختی، هیجان‌های تحصیلی، مهارت‌های سازمان‌دهی و توانایی شناختی (سرعت نامگذاری، ترجمه نماد) کودکان 12-10 ساله دارای ناتوانایی یادگیری ویژه [دوره 10، شماره 3، 1401 -1402، صفحه 47-60]

  • انگیزش بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی مدارس با انگیزش شغلی معلمان با توجه به نقش میانجی توانمندسازی روان‌شناختی (مورد مطالعه: مدارس دولتی مقطع ابتدایی آموزش‌وپرورش شهر اسلام‌آبادغرب) [دوره 10، شماره 2، 1401 -1402، صفحه 33-50]

  • انگیزش تحصیلی اثربخشی آموزش فرزندپروری مثبت به مادران بر کارکرد‌های اجرایی و انگیزش تحصیلی کودکان دارای اختلال کم‌توجهی - بیش‌فعالی [دوره 10، شماره 1، 1401 -1402، صفحه 87-96]

  • اولویت بندی بررسی و تعیین اولویت شاخص های مرتبط با مزایا و معایب آموزش مجازی: مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه خلیج فارس [دوره 10، شماره 3، 1401 -1402، صفحه 35-46]

ب

  • بارشناختی بررسی بارشناختی مطلوب در آموزش مجازی براساس دانش فراشناختی و کیفیت خدمات الکترونیک (SERVQUAL) [دوره 10، شماره 4، 1401 -1402، صفحه 93-102]

  • بارشناختی مطلوب بررسی بارشناختی مطلوب در آموزش مجازی براساس دانش فراشناختی و کیفیت خدمات الکترونیک (SERVQUAL) [دوره 10، شماره 4، 1401 -1402، صفحه 93-102]

  • بی‌انگیزگی تحصیلی بررسی نقش میانجی ادراک شایستگی در ارتباط بین ادراک حمایت معلم با بی‌انگیزگی تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 4، 1401 -1402، صفحه 77-92]

  • برنامه گام دوم اثربخشی برنامه روانی آموزشی گام دوم بر ارتقای شایستگی‌‌های هیجانی اجتماعی دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 1، 1401 -1402، صفحه 47-66]

  • بیش‌فعالی اثربخشی آموزش فرزندپروری مثبت به مادران بر کارکرد‌های اجرایی و انگیزش تحصیلی کودکان دارای اختلال کم‌توجهی - بیش‌فعالی [دوره 10، شماره 1، 1401 -1402، صفحه 87-96]

پ

  • پرطاقتی روانی رابطه پرطاقتی روانی و رفتارهای سبک زندگی تحصیلی در نوجوانان تیزهوش: نقش واسطه‌ای هیجانات پیشرفت و راهبردهای مقابله‌ای [دوره 10، شماره 4، 1401 -1402، صفحه 29-46]

  • پیشرفت تحصیلی رابطه‌ی ذهن‌آگاهی با شادکامی و پیشرفت تحصیلی: نقش واسطه‌ای سرزندگی تحصیلی [دوره 10، شماره 3، 1401 -1402، صفحه 75-90]

ت

  • تاب‌آوری تحصیلی پیش‌بینی سرزندگی و تاب‌آوری تحصیلی بر مبنای مهارت‌های یادگیری الکترونیکی با واسطه هیجان‌های تحصیلی دانشجویان در آموزش مجازی [دوره 10، شماره 2، 1401 -1402، صفحه 79-90]

  • تاب‌آوری تحصیلی رابطۀ حمایت اجتماعی ادراک ‌شده و تاب‌آوری تحصیلی با اضطراب امتحان دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 2، 1401 -1402، صفحه 61-70]

  • تربیت زیبایی‌شناختی طراحی الگوی تلفیقی مؤلفه‌های برنامه درسی و تربیت زیباشناختی در آموزش عالی [دوره 10، شماره 3، 1401 -1402، صفحه 61-74]

  • ترس از ارزیابی منفی بررسی نقش کمال‎گرایی منفی و اجتناب تجربه‎ای در تنیدگی تحصیلی با نقش واسطه‎ای ترس از ارزیابی منفی در دانشجویان دانشگاه یزد [دوره 10، شماره 4، 1401 -1402، صفحه 59-76]

  • تفکرانتقادی و خودکنترلی بررسی اثربخشی آموزش سواد فضای مجازی بر میزان قربانی شدن ناشی از قلدری در فضای مجازی، تفکر انتقادی و خودکنترلی در دانش آموزان [دوره 10، شماره 1، 1401 -1402، صفحه 97-108]

  • تکواندوکار تأثیر تمرین‌های واقعیت مجازی بر عملکرد ادراکی - حرکتی دختران تکواندوکار نوجوان [دوره 10، شماره 2، 1401 -1402، صفحه 71-78]

  • تمرین‌های واقعیت مجازی تأثیر تمرین‌های واقعیت مجازی بر عملکرد ادراکی - حرکتی دختران تکواندوکار نوجوان [دوره 10، شماره 2، 1401 -1402، صفحه 71-78]

  • تیمز نیومرسی و تیمز ۲۰۱۵ تدوین و اعتبارسنجی فرم کوتاه آزمون ریاضی مطالعه تیمز نیومرسی و تیمز ۲۰۱۵ دانش‌آموزان پایه چهارم ابتدایی در حیطه دانش و استدلال [دوره 10، شماره 3، 1401 -1402، صفحه 9-22]

  • تنیدگی تحصیلی بررسی نقش کمال‎گرایی منفی و اجتناب تجربه‎ای در تنیدگی تحصیلی با نقش واسطه‎ای ترس از ارزیابی منفی در دانشجویان دانشگاه یزد [دوره 10، شماره 4، 1401 -1402، صفحه 59-76]

  • تنظیم هیجان رابطه بین سبک‌های یادگیری، حل مسئله، هیجان‌خواهی و هوش فرهنگی با ادراک خطر: نقش واسطه‌ای تنظیم هیجان [دوره 10، شماره 1، 1401 -1402، صفحه 9-20]

  • توانایی شناختی اثربخشی مداخله آموزشی « اشترن» بر انعطاف‌پذیری شناختی، هیجان‌های تحصیلی، مهارت‌های سازمان‌دهی و توانایی شناختی (سرعت نامگذاری، ترجمه نماد) کودکان 12-10 ساله دارای ناتوانایی یادگیری ویژه [دوره 10، شماره 3، 1401 -1402، صفحه 47-60]

  • توانمندسازی روان‌شناختی بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی مدارس با انگیزش شغلی معلمان با توجه به نقش میانجی توانمندسازی روان‌شناختی (مورد مطالعه: مدارس دولتی مقطع ابتدایی آموزش‌وپرورش شهر اسلام‌آبادغرب) [دوره 10، شماره 2، 1401 -1402، صفحه 33-50]

ح

  • حل مسئله رابطه بین سبک‌های یادگیری، حل مسئله، هیجان‌خواهی و هوش فرهنگی با ادراک خطر: نقش واسطه‌ای تنظیم هیجان [دوره 10، شماره 1، 1401 -1402، صفحه 9-20]

  • حمایت اجتماعی ادراک‌شده رابطۀ حمایت اجتماعی ادراک ‌شده و تاب‌آوری تحصیلی با اضطراب امتحان دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 2، 1401 -1402، صفحه 61-70]

  • حمایت تحصیلی آزمون مدل قلدری سایبری در دوران پساکرونا: نقش حمایت تحصیلی و سرمایه‌های روان‌شناختی (مورد مطالعه: دانش‌آموزان مقطع متوسطه شهر شیراز) [دوره 10، شماره 4، 1401 -1402، صفحه 47-58]

خ

  • خوش‌بینی تحصیلی مدل ساختاری خوش‌بینی تحصیلی بر اساس سبک‌های والدگری با نقش میانجی کمال‌گرایی مثبت والدین در دانش‏آموزان متوسطه دوم شهر خرم‌آباد [دوره 10، شماره 2، 1401 -1402، صفحه 9-20]

د

  • دانش ‏آموزان مدل ساختاری خوش‌بینی تحصیلی بر اساس سبک‌های والدگری با نقش میانجی کمال‌گرایی مثبت والدین در دانش‏آموزان متوسطه دوم شهر خرم‌آباد [دوره 10، شماره 2، 1401 -1402، صفحه 9-20]

  • دانش‌آموزان ابتدایی اثربخشی برنامه روانی آموزشی گام دوم بر ارتقای شایستگی‌‌های هیجانی اجتماعی دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 1، 1401 -1402، صفحه 47-66]

  • دانش‌آموزان متوسطه بررسی نقش میانجی ادراک شایستگی در ارتباط بین ادراک حمایت معلم با بی‌انگیزگی تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 4، 1401 -1402، صفحه 77-92]

  • دانش‌‌آموز پایه چهارم ابتدایی تدوین و اعتبارسنجی فرم کوتاه آزمون ریاضی مطالعه تیمز نیومرسی و تیمز ۲۰۱۵ دانش‌آموزان پایه چهارم ابتدایی در حیطه دانش و استدلال [دوره 10، شماره 3، 1401 -1402، صفحه 9-22]

  • دانشجویان بررسی نقش کمال‎گرایی منفی و اجتناب تجربه‎ای در تنیدگی تحصیلی با نقش واسطه‎ای ترس از ارزیابی منفی در دانشجویان دانشگاه یزد [دوره 10، شماره 4، 1401 -1402، صفحه 59-76]

  • دانش ریاضی تدوین و اعتبارسنجی فرم کوتاه آزمون ریاضی مطالعه تیمز نیومرسی و تیمز ۲۰۱۵ دانش‌آموزان پایه چهارم ابتدایی در حیطه دانش و استدلال [دوره 10، شماره 3، 1401 -1402، صفحه 9-22]

  • دانش فراشناختی بررسی بارشناختی مطلوب در آموزش مجازی براساس دانش فراشناختی و کیفیت خدمات الکترونیک (SERVQUAL) [دوره 10، شماره 4، 1401 -1402، صفحه 93-102]

  • دانشگاه پیام نور اعتبارسنجی پرسش‌نامۀ رضایت دانشجویان از سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه پیام نور (LMS) [دوره 10، شماره 2، 1401 -1402، صفحه 51-60]

  • درک مطلب مداخله فشرده استنباط‌آموزی برای دانش‌آموزان دوره دوم ابتدایی با ناتوانی اختصاصی درک مطلب خواندن: یک طرح تک‌آزمودنی بازگشتی [دوره 10، شماره 4، 1401 -1402، صفحه 9-28]

  • درگیری تحصیلی تدوین مدل علّی درگیری تحصیلی بر اساس احساس تنهایی با توجه به نقش میانجی‌گری استرس کرونا [دوره 10، شماره 2، 1401 -1402، صفحه 21-32]

ذ

  • ذهن‌آگاهی رابطه‌ی ذهن‌آگاهی با شادکامی و پیشرفت تحصیلی: نقش واسطه‌ای سرزندگی تحصیلی [دوره 10، شماره 3، 1401 -1402، صفحه 75-90]

ر

  • ریاضی تدوین و اعتبارسنجی فرم کوتاه آزمون ریاضی مطالعه تیمز نیومرسی و تیمز ۲۰۱۵ دانش‌آموزان پایه چهارم ابتدایی در حیطه دانش و استدلال [دوره 10، شماره 3، 1401 -1402، صفحه 9-22]

  • راهبردهای مقابله شناختی رابطه پرطاقتی روانی و رفتارهای سبک زندگی تحصیلی در نوجوانان تیزهوش: نقش واسطه‌ای هیجانات پیشرفت و راهبردهای مقابله‌ای [دوره 10، شماره 4، 1401 -1402، صفحه 29-46]

  • رضایت از آموزش مجازی اعتبارسنجی پرسش‌نامۀ رضایت دانشجویان از سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه پیام نور (LMS) [دوره 10، شماره 2، 1401 -1402، صفحه 51-60]

  • روان‌شناسی تیزهوشی رابطه پرطاقتی روانی و رفتارهای سبک زندگی تحصیلی در نوجوانان تیزهوش: نقش واسطه‌ای هیجانات پیشرفت و راهبردهای مقابله‌ای [دوره 10، شماره 4، 1401 -1402، صفحه 29-46]

ز

  • زیباشناختی طراحی الگوی تلفیقی مؤلفه‌های برنامه درسی و تربیت زیباشناختی در آموزش عالی [دوره 10، شماره 3، 1401 -1402، صفحه 61-74]

س

  • سازمان یاددهنده شناسایی، تحلیل و اولویت‌بندی شاخص‌‌های مؤثر بر کیفیت در نظام آموزش از دور: مورد دانشگاه پیام نور [دوره 10، شماره 1، 1401 -1402، صفحه 67-86]

  • سامانه LMS اعتبارسنجی پرسش‌نامۀ رضایت دانشجویان از سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه پیام نور (LMS) [دوره 10، شماره 2، 1401 -1402، صفحه 51-60]

  • سبک‌های یادگیری رابطه بین سبک‌های یادگیری، حل مسئله، هیجان‌خواهی و هوش فرهنگی با ادراک خطر: نقش واسطه‌ای تنظیم هیجان [دوره 10، شماره 1، 1401 -1402، صفحه 9-20]

  • سبک‌های والدگری مدل ساختاری خوش‌بینی تحصیلی بر اساس سبک‌های والدگری با نقش میانجی کمال‌گرایی مثبت والدین در دانش‏آموزان متوسطه دوم شهر خرم‌آباد [دوره 10، شماره 2، 1401 -1402، صفحه 9-20]

  • سرزندگی تحصیلی پیش‌بینی سرزندگی و تاب‌آوری تحصیلی بر مبنای مهارت‌های یادگیری الکترونیکی با واسطه هیجان‌های تحصیلی دانشجویان در آموزش مجازی [دوره 10، شماره 2، 1401 -1402، صفحه 79-90]

  • سرزندگی تحصیلی ساخت و اعتباریابی پرسشنامه مدیریت هدفمند کلاس درس مجازی [دوره 10، شماره 3، 1401 -1402، صفحه 23-34]

  • سرزندگی تحصیلی رابطه‌ی ذهن‌آگاهی با شادکامی و پیشرفت تحصیلی: نقش واسطه‌ای سرزندگی تحصیلی [دوره 10، شماره 3، 1401 -1402، صفحه 75-90]

  • سرمایه‌های روان‌شناختی آزمون مدل قلدری سایبری در دوران پساکرونا: نقش حمایت تحصیلی و سرمایه‌های روان‌شناختی (مورد مطالعه: دانش‌آموزان مقطع متوسطه شهر شیراز) [دوره 10، شماره 4، 1401 -1402، صفحه 47-58]

  • سواد فضای مجازی بررسی اثربخشی آموزش سواد فضای مجازی بر میزان قربانی شدن ناشی از قلدری در فضای مجازی، تفکر انتقادی و خودکنترلی در دانش آموزان [دوره 10، شماره 1، 1401 -1402، صفحه 97-108]

ش

  • شاخص بررسی و تعیین اولویت شاخص های مرتبط با مزایا و معایب آموزش مجازی: مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه خلیج فارس [دوره 10، شماره 3، 1401 -1402، صفحه 35-46]

  • شادکامی رابطه‌ی ذهن‌آگاهی با شادکامی و پیشرفت تحصیلی: نقش واسطه‌ای سرزندگی تحصیلی [دوره 10، شماره 3، 1401 -1402، صفحه 75-90]

  • شایستگی‌‌‌های معلم نظام نشانگرها برای سنجش آمادگی معلمی در دوره ابتدایی: یک مطالعه مرور نظام‌مند [دوره 10، شماره 1، 1401 -1402، صفحه 109-125]

ط

  • طراحی برنامه درسی طراحی الگوی تلفیقی مؤلفه‌های برنامه درسی و تربیت زیباشناختی در آموزش عالی [دوره 10، شماره 3، 1401 -1402، صفحه 61-74]

  • طرح آزمایشی تک آزمودنی مداخله فشرده استنباط‌آموزی برای دانش‌آموزان دوره دوم ابتدایی با ناتوانی اختصاصی درک مطلب خواندن: یک طرح تک‌آزمودنی بازگشتی [دوره 10، شماره 4، 1401 -1402، صفحه 9-28]

ع

  • عملکرد تأثیر تمرین‌های واقعیت مجازی بر عملکرد ادراکی - حرکتی دختران تکواندوکار نوجوان [دوره 10، شماره 2، 1401 -1402، صفحه 71-78]

ف

  • فرزندپروری مثبت اثربخشی آموزش فرزندپروری مثبت به مادران بر کارکرد‌های اجرایی و انگیزش تحصیلی کودکان دارای اختلال کم‌توجهی - بیش‌فعالی [دوره 10، شماره 1، 1401 -1402، صفحه 87-96]

  • فرهنگ بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی مدارس با انگیزش شغلی معلمان با توجه به نقش میانجی توانمندسازی روان‌شناختی (مورد مطالعه: مدارس دولتی مقطع ابتدایی آموزش‌وپرورش شهر اسلام‌آبادغرب) [دوره 10، شماره 2، 1401 -1402، صفحه 33-50]

ق

  • قربانی شدن بررسی اثربخشی آموزش سواد فضای مجازی بر میزان قربانی شدن ناشی از قلدری در فضای مجازی، تفکر انتقادی و خودکنترلی در دانش آموزان [دوره 10، شماره 1، 1401 -1402، صفحه 97-108]

  • قلدری سایبری آزمون مدل قلدری سایبری در دوران پساکرونا: نقش حمایت تحصیلی و سرمایه‌های روان‌شناختی (مورد مطالعه: دانش‌آموزان مقطع متوسطه شهر شیراز) [دوره 10، شماره 4، 1401 -1402، صفحه 47-58]

ک

  • کارکرد‌های اجرایی اثربخشی آموزش فرزندپروری مثبت به مادران بر کارکرد‌های اجرایی و انگیزش تحصیلی کودکان دارای اختلال کم‌توجهی - بیش‌فعالی [دوره 10، شماره 1، 1401 -1402، صفحه 87-96]

  • کفایت هیجانی اجتماعی اثربخشی برنامه روانی آموزشی گام دوم بر ارتقای شایستگی‌‌های هیجانی اجتماعی دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 1، 1401 -1402، صفحه 47-66]

  • کیفیت خدمات بررسی بارشناختی مطلوب در آموزش مجازی براساس دانش فراشناختی و کیفیت خدمات الکترونیک (SERVQUAL) [دوره 10، شماره 4، 1401 -1402، صفحه 93-102]

  • کمال‌گرایی مدل ساختاری خوش‌بینی تحصیلی بر اساس سبک‌های والدگری با نقش میانجی کمال‌گرایی مثبت والدین در دانش‏آموزان متوسطه دوم شهر خرم‌آباد [دوره 10، شماره 2، 1401 -1402، صفحه 9-20]

  • کمال‌گرایی منفی بررسی نقش کمال‎گرایی منفی و اجتناب تجربه‎ای در تنیدگی تحصیلی با نقش واسطه‎ای ترس از ارزیابی منفی در دانشجویان دانشگاه یزد [دوره 10، شماره 4، 1401 -1402، صفحه 59-76]

م

  • مداخله آموزشی فراتحلیل اثربخشی مداخلات آموزشی و درمانی بر اضطراب ریاضی [دوره 10، شماره 1، 1401 -1402، صفحه 35-46]

  • مداخله درمانی فراتحلیل اثربخشی مداخلات آموزشی و درمانی بر اضطراب ریاضی [دوره 10، شماره 1، 1401 -1402، صفحه 35-46]

  • مدیریت هدفمند کلاس درس مجازی ساخت و اعتباریابی پرسشنامه مدیریت هدفمند کلاس درس مجازی [دوره 10، شماره 3، 1401 -1402، صفحه 23-34]

  • مدرسه بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی مدارس با انگیزش شغلی معلمان با توجه به نقش میانجی توانمندسازی روان‌شناختی (مورد مطالعه: مدارس دولتی مقطع ابتدایی آموزش‌وپرورش شهر اسلام‌آبادغرب) [دوره 10، شماره 2، 1401 -1402، صفحه 33-50]

  • مرور منظم نظام نشانگرها برای سنجش آمادگی معلمی در دوره ابتدایی: یک مطالعه مرور نظام‌مند [دوره 10، شماره 1، 1401 -1402، صفحه 109-125]

  • مزایا بررسی و تعیین اولویت شاخص های مرتبط با مزایا و معایب آموزش مجازی: مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه خلیج فارس [دوره 10، شماره 3، 1401 -1402، صفحه 35-46]

  • مشکلات یادگیری مدلیابی اختلالات یادگیری غیرکلامی بر اساس مهارت‌های عصب روان‌شناسی و مشکلات یادگیری در دانش‌آموزان دختر ۸ تا ۱۲ سال [دوره 10، شماره 4، 1401 -1402، صفحه 103-112]

  • معایب بررسی و تعیین اولویت شاخص های مرتبط با مزایا و معایب آموزش مجازی: مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه خلیج فارس [دوره 10، شماره 3، 1401 -1402، صفحه 35-46]

  • معلم بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی مدارس با انگیزش شغلی معلمان با توجه به نقش میانجی توانمندسازی روان‌شناختی (مورد مطالعه: مدارس دولتی مقطع ابتدایی آموزش‌وپرورش شهر اسلام‌آبادغرب) [دوره 10، شماره 2، 1401 -1402، صفحه 33-50]

  • مهارت‌های یادگیری الکترونیکی پیش‌بینی سرزندگی و تاب‌آوری تحصیلی بر مبنای مهارت‌های یادگیری الکترونیکی با واسطه هیجان‌های تحصیلی دانشجویان در آموزش مجازی [دوره 10، شماره 2، 1401 -1402، صفحه 79-90]

  • مهارت‌های حرکتی- ادراکی تأثیر تمرین‌های واقعیت مجازی بر عملکرد ادراکی - حرکتی دختران تکواندوکار نوجوان [دوره 10، شماره 2، 1401 -1402، صفحه 71-78]

  • مهارت‌های سازماندهی اثربخشی مداخله آموزشی « اشترن» بر انعطاف‌پذیری شناختی، هیجان‌های تحصیلی، مهارت‌های سازمان‌دهی و توانایی شناختی (سرعت نامگذاری، ترجمه نماد) کودکان 12-10 ساله دارای ناتوانایی یادگیری ویژه [دوره 10، شماره 3، 1401 -1402، صفحه 47-60]

  • مهارت‌های عصب روان‌شناسی مدلیابی اختلالات یادگیری غیرکلامی بر اساس مهارت‌های عصب روان‌شناسی و مشکلات یادگیری در دانش‌آموزان دختر ۸ تا ۱۲ سال [دوره 10، شماره 4، 1401 -1402، صفحه 103-112]

  • مواد و محتوای آموزشی شناسایی، تحلیل و اولویت‌بندی شاخص‌‌های مؤثر بر کیفیت در نظام آموزش از دور: مورد دانشگاه پیام نور [دوره 10، شماره 1، 1401 -1402، صفحه 67-86]

ن

  • ناتوانی یادگیری ویژه اثربخشی مداخله آموزشی « اشترن» بر انعطاف‌پذیری شناختی، هیجان‌های تحصیلی، مهارت‌های سازمان‌دهی و توانایی شناختی (سرعت نامگذاری، ترجمه نماد) کودکان 12-10 ساله دارای ناتوانایی یادگیری ویژه [دوره 10، شماره 3، 1401 -1402، صفحه 47-60]

  • نظام آموزش از دور شناسایی، تحلیل و اولویت‌بندی شاخص‌‌های مؤثر بر کیفیت در نظام آموزش از دور: مورد دانشگاه پیام نور [دوره 10، شماره 1، 1401 -1402، صفحه 67-86]

ه

  • هیجانات پیشرفت رابطه پرطاقتی روانی و رفتارهای سبک زندگی تحصیلی در نوجوانان تیزهوش: نقش واسطه‌ای هیجانات پیشرفت و راهبردهای مقابله‌ای [دوره 10، شماره 4، 1401 -1402، صفحه 29-46]

  • هیجان تحصیلی رابطه ی بین الگوهای ارتباطی خانواده و هیجان‌های تحصیلی با نقش واسطه ای هویت تحصیلی [دوره 10، شماره 3، 1401 -1402، صفحه 91-106]

  • هیجان خواهی رابطه بین سبک‌های یادگیری، حل مسئله، هیجان‌خواهی و هوش فرهنگی با ادراک خطر: نقش واسطه‌ای تنظیم هیجان [دوره 10، شماره 1، 1401 -1402، صفحه 9-20]

  • هیجان‌های تحصیلی پیش‌بینی سرزندگی و تاب‌آوری تحصیلی بر مبنای مهارت‌های یادگیری الکترونیکی با واسطه هیجان‌های تحصیلی دانشجویان در آموزش مجازی [دوره 10، شماره 2، 1401 -1402، صفحه 79-90]

  • هیجان‌های تحصیلی اثربخشی مداخله آموزشی « اشترن» بر انعطاف‌پذیری شناختی، هیجان‌های تحصیلی، مهارت‌های سازمان‌دهی و توانایی شناختی (سرعت نامگذاری، ترجمه نماد) کودکان 12-10 ساله دارای ناتوانایی یادگیری ویژه [دوره 10، شماره 3، 1401 -1402، صفحه 47-60]

  • هویت تحصیلی رابطه ی بین الگوهای ارتباطی خانواده و هیجان‌های تحصیلی با نقش واسطه ای هویت تحصیلی [دوره 10، شماره 3، 1401 -1402، صفحه 91-106]

  • هوش فرهنگی رابطه بین سبک‌های یادگیری، حل مسئله، هیجان‌خواهی و هوش فرهنگی با ادراک خطر: نقش واسطه‌ای تنظیم هیجان [دوره 10، شماره 1، 1401 -1402، صفحه 9-20]

ی

  • یادداری تاثیر اپلیکیشن آموزشی مبتنی بر مغز بر یادگیری و یادداری درس علوم تجربی دانش‌آموزان پایه دوم ابتدایی [دوره 10، شماره 1، 1401 -1402، صفحه 21-34]

  • یاددهنده شناسایی، تحلیل و اولویت‌بندی شاخص‌‌های مؤثر بر کیفیت در نظام آموزش از دور: مورد دانشگاه پیام نور [دوره 10، شماره 1، 1401 -1402، صفحه 67-86]

  • یادگیری تاثیر اپلیکیشن آموزشی مبتنی بر مغز بر یادگیری و یادداری درس علوم تجربی دانش‌آموزان پایه دوم ابتدایی [دوره 10، شماره 1، 1401 -1402، صفحه 21-34]

  • یادگیری مبتنی بر مغز تاثیر اپلیکیشن آموزشی مبتنی بر مغز بر یادگیری و یادداری درس علوم تجربی دانش‌آموزان پایه دوم ابتدایی [دوره 10، شماره 1، 1401 -1402، صفحه 21-34]

  • یادگیرنده شناسایی، تحلیل و اولویت‌بندی شاخص‌‌های مؤثر بر کیفیت در نظام آموزش از دور: مورد دانشگاه پیام نور [دوره 10، شماره 1، 1401 -1402، صفحه 67-86]